BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV EINDHOVEN nieuwe koploper

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 03 oktober 2010 - 19:28   quote  deeplink  
bron: http://teletekst.nos.nl/ pagina 819.

Hoelang gaan we dit volhouden? het is in ieder geval weer lekker om boven aan te staan en na 2 gelijke spelen de afgelopen 2 speelronden eindelijk weer een goed gevoel, en zeker met de uitstekende invalbeurt van jonathan Reis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door patrickpsv15 --
nummer10
 nummer10 - zondag 03 oktober 2010 - 23:41   quote  deeplink  
met alle respect hoor patrick... maar jullie moeten de tegenstanders nog krijgen he... :)
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 04 oktober 2010 - 02:47   quote  deeplink  
PSV heeft het normaal gesproken makkelijker tegen tegenstanders die willen voetballen en meer moeite met ploegen die zich ingraven.
Pietje
 Pietje - maandag 04 oktober 2010 - 14:45   quote  deeplink  
In de stand staan de nummers 1 tot en met 5 slechts 3 punten van elkaar. Lekker spannend dus. Er kan nog heel veel gebeuren, immers er zijn nog 26 wedstrijden te gaan. Juist omdat die 5 ploegen zo dicht bijelkaar staan, houden ze elkaar scherp. Laten we hopen op nog veel mooie wedstrijden!
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 04 oktober 2010 - 18:48   quote  deeplink  
5 ploegen? Groningen en Roda gaan echt geen rol spelen. Het zijn wel sterke teams tot dusver, maar hoe lang houden die ploegen het vol? Het is m.i. alleen maar de vraag hoe lang het spannend zal blijven tussen PSV, Ajax en Twente. Wordt het weer op de laatste dag of kan één van de drie zich al vroeg onderscheiden en afstand nemen...
Pietje
 Pietje - maandag 04 oktober 2010 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 18:48 schreef PSVMocro het volgende:
5 ploegen? Groningen en Roda gaan echt geen rol spelen. Het zijn wel sterke teams tot dusver, maar hoe lang houden die ploegen het vol? Het is m.i. alleen maar de vraag hoe lang het spannend zal blijven tussen PSV, Ajax en Twente. Wordt het weer op de laatste dag of kan één van de drie zich al vroeg onderscheiden en afstand nemen...
Ik heb ook geen glazen bol beschikbaar, Mocro. Maar wat betreft Roda en FC Groningen verwacht ik het op langere termijn ook niet. Maar ja, dat deed ik 2 seizoenen geleden eveneens met AZ en vorig seizoen met FC Twente. FC Groningen, mwha... Vraagtekens, maar Roda is een prima elftal een mix van oude rotten met heel veel ervaring en een aantal jonge talentvolle spelers. Ik weet het niet, maar zij kunnen verrassen om lang mee te blijven doen. En wanneer het zelfvertrouwen van dat soort clubs alleen maar toeneemt... Ik deel je mening dat het uiteindelijk tussen PSV, FC Twente en Ajax zal gaan. Maar ja, als Ajax thuis van FC Utrecht verliest... Het zou zomaar kunnen dat de nivellering dit seizoen toeslaat. Het zou in ieder geval de spanning ten goede komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 oktober 2010 door Pietje --
adriu
 adriu - dinsdag 05 oktober 2010 - 10:23   quote  deeplink  
wat een ploeg dit psv. zijn de eerste 35 minuten haast niet over de midden lijn geweest!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door adriu --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 05 oktober 2010 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 10:23 schreef adriu het volgende:
wat een ploeg dit psv. zijn de eerste 35 minuten haast niet over de midden lijn geweest!!
Waar heb jij het over? PSV heeft de hele wedstrijd op de helft van VVV gespeeld.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 05 oktober 2010 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 13:09 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Waar heb jij het over? PSV heeft de hele wedstrijd op de helft van VVV gespeeld.
Niкs van aantreккen, adriu кan op het ajax-forum niet serieus meepraten dus gaat hij hier maar wat onzin eruit gooien.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 05 oktober 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 14:19 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Niкs van aantreккen, adriu кan op het ajax-forum niet serieus meepraten dus gaat hij hier maar wat onzin eruit gooien.
Ik probeer iedereen in zijn waarde te laten door serieus in te gaan op reacties die op het eerste oog provocerend overkomen. Soms kost het wat moeite, maar tot 10 tellen helpt echt. :P
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 05 oktober 2010 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 15:53 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik probeer iedereen in zijn waarde te laten door serieus in te gaan op reacties die op het eerste oog provocerend overkomen. Soms kost het wat moeite, maar tot 10 tellen helpt echt. :P
slim;)
adriu
 adriu - dinsdag 05 oktober 2010 - 22:40   quote  deeplink  
waarom wert rutten dan uit gefloten!!!??? om zijn aanvalent spel??
dat zijn feiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door adriu --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 05 oktober 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 22:40 schreef adriu het volgende:
waarom wert rutten dan uit gefloten!!!??? om zijn aanvalent spel??
dat zijn feiten.
Haha doe je dat bewust, die spelfouten maken? want dit is echt diep triest!
En psv werd uitgefloten omdat het publiek verwachtte dat we voor rust al met 1 of 2 - 0 voor zouden staan, maar het scoren lukte nou eenmaal niet zo goed in de eerste helft. Gelukkig is dat in de 2e helft dankzij Reis goed gekomen.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 05 oktober 2010 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 22:40 schreef adriu het volgende:
waarom wert rutten dan uit gefloten!!!??? om zijn aanvalent spel??
dat zijn feiten.
Over welke feiten heb jij het? Ik zie maar 1 feit en dat is dat er een fluitconcert was. Het had met de stand en met het trage tempo te maken. PSV speelde wel continu op de helft van VVV, maar had moeite om er in hun 16 door te komen. De eindpass was slordig en Koevermans was gewoon een drama. De eerste 10 minuten 3 kansen, maar daarna ebte het weg. VVV stond met 10 man achter de bal en in de weg lopen kunnen dat soort ploegen goed. Ze hadden voor PSV 5 verliespartijen en op NAC na (2-0) allemaal met slechts 1 doelpunt verschil verloren. Ze zijn nergens helemaal weggespeeld. Zelfs niet in de Galgenwaard tegen Utrecht, waar het 3-2 werd. Als je dan niet vroeg een goal maakt, dan krijg je geen ruimte om je spel te spelen. Je zag na de 1-0 ook gelijk dat ze kapot waren en dan komt die ruimte er wel. Vorig jaar speelde Rutten 1 op 1 tegen VVV. Werd een leuke open wedstrijd met als resultaat 3-3. Ik snap het publiek dus ook niet. Als je wekelijks prachtig en spectaculair voetbal wil zien, dan moet je emigreren en dan zijn er hooguit 2 a 3 clubs in Europa waar je terecht kan. Ik kan dus ook geen begrip opbrengen voor de fluitconcerten. Het zijn m.i. ook geen supporters, maar toeschouwers die fluiten. Daar zit in mijn optiek een groot verschil tussen.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 05 oktober 2010 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 23:08 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Haha doe je dat bewust, die spelfouten maken? want dit is echt diep triest!

[..]
We kunnen toch begrijpen wat hij wil zeggen.
adriu
 adriu - woensdag 06 oktober 2010 - 00:23   quote  deeplink  
dat bedoel ik dus!met dit voetbal worden we nooit kampioen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 oktober 2010 door adriu --
adriu
 adriu - woensdag 06 oktober 2010 - 00:29   quote  deeplink  
dialect!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 oktober 2010 door adriu --
adriu
 adriu - woensdag 06 oktober 2010 - 00:42   quote  deeplink  
afwachten dat doet psv! en pas reageren op tegen stander als het kan! psv moet gewoon gelijk aan vallen! te zakelijk!
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 06 oktober 2010 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 00:23 schreef adriu het volgende:
dat bedoel ik dus!met dit voetbal worden we nooit kampioen!
Juist wel. Er wordt niks weggegeven en er worden meer dan genoeg kansen gecreëerd. PSV heeft niet voor niets het beste doelsaldo. Samen met Ajax de meeste treffers gemaakt en slechts 1 doelpunt meer tegen dan Twente. Rutten probeert eerst stabiliteit in de ploeg te krijgen, daarna kun je aanvallend de puntjes op de i te zetten. Het heeft weinig zin om een ploeg blind te laten aanvallen met de hoop dat je er één meer scoort dan de tegenstander. Dat is vast leuker om naar te kijken, maar dat kan een ploeg ook opbreken. De belangen zijn te groot voor dat soort voetbal.

quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 00:42 schreef adriu het volgende:
afwachten dat doet psv! en pas reageren op tegen stander als het kan! psv moet gewoon gelijk aan vallen! te zakelijk!
Hieruit kan ik niets anders dan concluderen dat je de wedstrijden niet hebt gezien. De statistieken spreken jouw aanname tegen. PSV heeft van alle eredivisieploegen de meeste schoten op goal. Groningen had tegen Twente in de eerste 10 minuten meer kunnen voetballen, dan in 90 minuten tegen PSV. Dat zegt ook iets over het spel van PSV.
adriu
 adriu - woensdag 06 oktober 2010 - 09:34   quote  deeplink  
wat betreft dat ik ajax suporter zou zijn ,? ik was al psv suporter toen waren je auders nog niet eens geboren!!
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 06 oktober 2010 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 09:34 schreef adriu het volgende:
wat betreft dat ik ajax suporter zou zijn ,? ik was al psv suporter toen waren je auders nog niet eens geboren!!
Tegen wie heb je het? Het maakt mij niet uit van wie jij supporter bent. Ik ging in op de inhoud van jouw reactie.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 06 oktober 2010 - 23:30   quote  deeplink  
hahaha wat een iq die adriu...
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - dinsdag 12 oktober 2010 - 22:50   quote  deeplink  
hebben jullie vanavond ook zo geweldig genoten van ibrahim afellay in het nederlands elftal:D? wat kan die jongen voetballen zeg..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 12 oktober 2010 - 22:57   quote  deeplink  
Ja heerlijk die gast, jammer dat hij dit seizoen (transfervrij?) vertrekt
Ride
 Ride - woensdag 13 oktober 2010 - 07:50   quote  deeplink  
Gelukkig was het tegen Zweden want hij loopt soms teveel met de bal.
Meer en sneller afspelen zou hem nog beter maken.
Verder goede pot gespeeld, samen met Huntelaar.
En zonder Sneijder en v.d. Vaart is het altijd moeilijk want dan mis je de perfekte passes in de voet.
adriu
 adriu - woensdag 13 oktober 2010 - 11:02   quote  deeplink  
heb genoten van hem! aleen jammer dat psv 20 a 25 miljoen mis loopt!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 21 oktober 2010 - 11:56   quote  deeplink  
misschien komt van bommel volgend seizoen wel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV EINDHOVEN nieuwe koploper









0.0056691