BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - Feyenoord (zondag 26-02-2012 , 14:30): 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 20 oktober 2010 - 13:08   quote  deeplink  
We moeten feyenoord absoluut niet onderschatten. Iedereen denkt dat psv dit wel even zal winnen, maar alsjeblieft psv, onderschat feyenoord niet. Vorig jaar in de beker dachten we ook dat we dat wel even gingen winnen, maar dat bleek wel anders te zijn. Bovendien is psv nogal uit vorm in verdedigend opzicht, we geven veel te makkelijk en te laks doelpunten weg. Feyenoord echter heeft strijd getoond, vooral tegen twente.
Ik hoop op een nipte 1 - 0 of 2 - 1.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 20 oktober 2010 - 13:14   quote  deeplink  
Vorig jaar in de beker was PSV gewoon beter. Een glijpartij van Maza achterin en een zondagsschot van Van Bronckhorst, waardoor PSV vroeg met 0-2 achterkwam. Van der Gijp heeft het vaak over die wedstrijd als hij het betrekt op andere wedstrijden van clubs die eigenlijk goed voetballen, maar waarin alles voor ze tegenzit. Verder heb je wel een punt over onderschatting. PSV kan in die wedstrijd, hoe triest de constatering voor Feyenoord ook is, alleen van zichzelf verliezen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 20 oktober 2010 - 13:56   quote  deeplink  
Vorig jaar werd er gewoon knullig verdedigd in de beker en er werd laks gevoetbald. maar ik ben gewoon vreselijk bang dat dat dit jaar weer gaat gebeuren. We denken nu: oh feyenoord is niks zonder vlaar en tomasson. en zeker na ons tripje in hongarije ben ik bovendien bang voor vermoeidheid. Ik denk dat psv niet 100% kan/zal gaan geven zondag, als feyenoord dat wel doet dan zou feyenoord zomaar eens kunnen winnen.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 20 oktober 2010 - 15:45   quote  deeplink  
Dat zie ik niet gebeuren. Ze speelden goed tegen Twente, maar je kan afjagen en druk zetten wat je wil...als je geen scorend vermogen hebt, dan houdt het op. Vergeet ook niet dat PSV in die fase de aanvallers al kwijt was. Het zat niet goed meer in de ploeg. Toen iedereen er nog was speelden ze Feyenoord in de Kuip met 1-3 van de mat. Dat was een sterker Feyenoord als wat er nu op het veld staat.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 20 oktober 2010 - 17:43   quote  deeplink  
de kans is idd niet groot, maar we moeten toch waken voor onderschatting. En ik hoop stiekem dat rutten tegen debreceni een gemengd elftal opstelt, want ik vind dat onze selectie groot genoeg is om een keertje met andere spelers te spelen, en dan met name ook met het oog op zondag.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 20 oktober 2010 - 18:11   quote  deeplink  
Als je uit in Hongarije wint, dan ben je zo goed als door. Dus gewoon met het sterkste elftal beginnen en gas geven. De ploeg zit conditioneel goed in elkaar. Bovendien is onderschatting een mentale en geen fysieke kwestie.
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - woensdag 20 oktober 2010 - 19:31   quote  deeplink  
Jullie hebben wel gelijk wat betreft onderschatting, maar als je naar de feiten kijkt staat Feyenoord toch echt 15e..
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 20 oktober 2010 - 21:58   quote  deeplink  
En we spelen thuis. Dan maakt het mij geen reet uit of het nu tegen Ajax, Twente of WillemII is. De 3 punten moet je altijd thuishouden.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 21 oktober 2010 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 19:31 schreef PsvEindhoven#1 het volgende:
Jullie hebben wel gelijk wat betreft onderschatting, maar als je naar de feiten kijkt staat Feyenoord toch echt 15e..
Ja maar toch moet je ze niet onderschatten. Want we weten (zie vorig jaar) dat feyenoord zich in het philips stadion op een of andere manier oplaadt.
plannetje
 plannetje - donderdag 21 oktober 2010 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 00:03 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja maar toch moet je ze niet onderschatten. Want we weten (zie vorig jaar) dat feyenoord zich in het philips stadion op een of andere manier oplaadt.
laten we het hopen dat we stunten hehe
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 21 oktober 2010 - 14:20   quote  deeplink  
;)
plannetje
 plannetje - donderdag 21 oktober 2010 - 19:04   quote  deeplink  
wij hebben de punten nodig jullie winnen de week erna wel joh...

(wij ook VVV) altijd lastig
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 21 oktober 2010 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 19:04 schreef plannetje het volgende:
wij hebben de punten nodig jullie winnen de week erna wel joh...

(wij ook VVV) altijd lastig
Waar hebben jullie de punten hard voor nodig? Feyenoord gaat toch niet degraderen en het linkerrijtje is ver weg. PSV moet Ajax en Twente van zich afhouden, dus wij hebben de punten harder nodig. :P
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 februari 2012 - 13:12   quote  deeplink  
Aanstaande weekend staat deze topper op het programma, ik denk 1-3.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 20 februari 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:12 schreef RenatoBos het volgende:
Aanstaande weekend staat deze topper op het programma, ik denk 1-3.
PSV is uit zeer wisselvallig, maar in eigen huis is het een ander verhaal. Ik verwacht een reactie en dus de 3 punten na de nederlaag uit bij Groningen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 februari 2012 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:15 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

PSV is uit zeer wisselvallig, maar in eigen huis is het een ander verhaal. Ik verwacht een reactie en dus de 3 punten na de nederlaag uit bij Groningen.
Inderdaad ze hebben iets recht te zetten na Groningen en ze zullen ook wel moeten willen ze mee blijven doen om het kampioenschap. Dit geld hetzelfde voor Feyenoord. We zullen het zien.
Henny
 Henny - maandag 20 februari 2012 - 18:43   quote  deeplink  
Ik denk dat PSV donderdag toch wel aan de bak moet en geen B-team kan/zal opstellen tegen Trabzonspor. Je ziet wat een uitwerking zo'n wedstrijd kan hebben in een moeilijke zondagwedstrijd. Groningen heeft PSV nog gespaard, want 6-0 had ook prima gekund. Ik houd het op 2-3 voor zondag a.s.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 20 februari 2012 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 18:43 schreef Henny het volgende:
Ik denk dat PSV donderdag toch wel aan de bak moet en geen B-team kan/zal opstellen tegen Trabzonspor. Je ziet wat een uitwerking zo'n wedstrijd kan hebben in een moeilijke zondagwedstrijd. Groningen heeft PSV nog gespaard, want 6-0 had ook prima gekund. Ik houd het op 2-3 voor zondag a.s.
Dat van Groningen heeft niks met Trabzonspor te maken. Het zijn allemaal fitte profs die makkelijk 2 duels in 4 dagen aan moeten kunnen. Het was gewoon een collectieve offday, net zoals Feyenoord die tegen RKC had.
Henny
 Henny - maandag 20 februari 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 18:46 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dat van Groningen heeft niks met Trabzonspor te maken. Het zijn allemaal fitte profs die makkelijk 2 duels in 4 dagen aan moeten kunnen. Het was gewoon een collectieve offday, net zoals Feyenoord die tegen RKC had.
Bij Feyenoord had het te maken met instelling, ze lieten RKC gewoon voetballen en zaten er niet bovenop. De nederlagen van jullie en AZ maakte het puntverlies extra zuur. Hadden we zondag nummers 1-4 die onderling speelden. We zullen zien wat zondag brengt. Zonder Clasie kunnen we beter thuisblijven.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 20 februari 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 18:49 schreef Henny het volgende:

[..]

Bij Feyenoord had het te maken met instelling, ze lieten RKC gewoon voetballen en zaten er niet bovenop. De nederlagen van jullie en AZ maakte het puntverlies extra zuur. Hadden we zondag nummers 1-4 die onderling speelden. We zullen zien wat zondag brengt. Zonder Clasie kunnen we beter thuisblijven.
Bij PSV en AZ had het ook met instelling te maken. Ze gingen de duels veel te slap aan en dwongen weinig af. Daar hebben Groningen en Utrecht goed van geprofiteerd.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 februari 2012 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 20:26 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Bij PSV en AZ had het ook met instelling te maken. Ze gingen de duels veel te slap aan en dwongen weinig af. Daar hebben Groningen en Utrecht goed van geprofiteerd.
Je kunt het wel over profs hebben, maar ik had het verlies van AZ, PSV en Twente al voorspeld, bij Twente zat ik ernaast dan. Je ziet de clubs na een Europese wedstrijd vaak punten morsen
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 21 februari 2012 - 03:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 00:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je kunt het wel over profs hebben, maar ik had het verlies van AZ, PSV en Twente al voorspeld, bij Twente zat ik ernaast dan. Je ziet de clubs na een Europese wedstrijd vaak punten morsen
Het probleem ligt toch echt bij de uitwedstrijden. AZ heeft na 11 EL-duels 3x verloren en allemaal in uitwedstrijden. PSV heeft na 9 EL-duels 2x verloren, allebei uitwedstrijden.
pioter
 pioter - dinsdag 21 februari 2012 - 10:40   quote  deeplink  
het is ook niet zo wij psv winnen wel even deze uit wedstrijden , is de ploeg ook niet goed genoeg voor kijk neem nou manolev krijg je over de hele wedstrijd 3 goede voorzetten van lens niks [vorm]willems is nog te jong langzaam brengen toivonen is er niet de man naar om elftal op sleep touw te nemen vroeger stonden er echte mannen ik noem maar nielsen koeman van breukelen wouters lerby dat waren echte mannen dat soort spelers heeft psv momenteel niet daar om zou het goed zijn mark terug halen
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 21 februari 2012 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 10:40 schreef pioter het volgende:
het is ook niet zo wij psv winnen wel even deze uit wedstrijden , is de ploeg ook niet goed genoeg voor kijk neem nou manolev krijg je over de hele wedstrijd 3 goede voorzetten van lens niks [vorm]willems is nog te jong langzaam brengen toivonen is er niet de man naar om elftal op sleep touw te nemen vroeger stonden er echte mannen ik noem maar nielsen koeman van breukelen wouters lerby dat waren echte mannen dat soort spelers heeft psv momenteel niet daar om zou het goed zijn mark terug halen
Alle elftallen hebben zo hun problemen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 februari 2012 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 03:01 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Het probleem ligt toch echt bij de uitwedstrijden. AZ heeft na 11 EL-duels 3x verloren en allemaal in uitwedstrijden. PSV heeft na 9 EL-duels 2x verloren, allebei uitwedstrijden.
Okay we zullen het zien, ik hoop dat je ongelijk krijgt Mocro...
Henny
 Henny - dinsdag 21 februari 2012 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 11:20 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Alle elftallen hebben zo hun problemen.
Alleen is bij de ene de druk groter dan bij de ander. PSV en AJAX MOETEN kampioen worden, de rest mag. We zullen zien hoe goed jullie bestand zijn tegen de druk van het moeten zondag. Het is een echte sleutelwedstrijd geworden, zo ook AZ-Heerenveen.
pioter
 pioter - dinsdag 21 februari 2012 - 15:50   quote  deeplink  
dat zijn problemen door dat je gaat voor kwantiteit,en niet voor kwaliteit wel gek had anders manolev gekocht komt niks van uit vroeger hadden we van ankeren ook zo.n ren paard met kleppen op achter lijn halen en voorzet geven kan gewoon op getraind worden .en wat dacht je van de vriend van rutte die moest en zou mee komen anders kwam rutte niet nou kost een hoop brengt niets nee dat is lekker isakson wint ook geen punten voor de club dat was vroeger wel zo nu loop je achter de feiten aan je moet gewoon goed rondkijken en af en toe mischien wel een keer nederig zijn om goede spelers te huren [kopen] belltje hiddink [chelsea]loopt daar zat rond wat hier kan groeien .dan ben je denk ik weer goed bezig
Henny
 Henny - dinsdag 21 februari 2012 - 16:07   quote  deeplink  
Er is echt wel zeer behoorlijk aan kwaliteit ingekocht en niet alleen kwantiteit. Alleen achterin en in de goal is het beneden pijl en dat is wel de basis van je elftal.
pioter
 pioter - dinsdag 21 februari 2012 - 17:09   quote  deeplink  
de basis is de as van het veld die moet kloppen en als je een spits koopt die het van de flanken moet hebben dan moet je er voor zorgen dat de voor zet klopt en niet dat die spits voor jan lul mee loopt en dat kun je gewoon trainen echt waar ook dries speelt onder zijn kunnen ook lens als daar niks van af komt loopt de spits daar voor jan doedel en als je toivonen het spel moet gaan verdelen dan is dat niet goed in belangrijke wedstrijden gewoon
NIET thuis dat is kwantiteit en geen kwaliteit en het minste wat je kunt doen is dan gewoon heel hard werken en zeggen vandaag maar nul nul en niet we zien wel . henny
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 21 februari 2012 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 13:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Okay we zullen het zien, ik hoop dat je ongelijk krijgt Mocro...
Ik concludeer alleen dat de zwakte in de uitwedstrijden ligt, daarmee is niet gezegd dat PSV in Eindhoven Feyenoord makkelijk wegzet. Daarvoor is het spel niet constant genoeg.

quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 15:17 schreef Henny het volgende:

[..]

Alleen is bij de ene de druk groter dan bij de ander. PSV en AJAX MOETEN kampioen worden, de rest mag. We zullen zien hoe goed jullie bestand zijn tegen de druk van het moeten zondag. Het is een echte sleutelwedstrijd geworden, zo ook AZ-Heerenveen.
De druk van een kampioenschap zie je pas 3 of 4 wedstrijden voor het einde en soms pas in de kampioenswedstrijd. Zelfs al verliest PSV van Feyenoord, dan nog heeft de ploeg alles in eigen hand. Er zijn nog 12 wedstrijden te spelen.
Henny
 Henny - dinsdag 21 februari 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 17:09 schreef pioter het volgende:
de basis is de as van het veld die moet kloppen en als je een spits koopt die het van de flanken moet hebben dan moet je er voor zorgen dat de voor zet klopt en niet dat die spits voor jan lul mee loopt en dat kun je gewoon trainen echt waar ook dries speelt onder zijn kunnen ook lens als daar niks van af komt loopt de spits daar voor jan doedel en als je toivonen het spel moet gaan verdelen dan is dat niet goed in belangrijke wedstrijden gewoon
NIET thuis dat is kwantiteit en geen kwaliteit en het minste wat je kunt doen is dan gewoon heel hard werken en zeggen vandaag maar nul nul en niet we zien wel . henny
Pioter (Pieter?? uit Puttershoek??)
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 21 februari 2012 - 19:23   quote  deeplink  
Mensen die zeggen en denken dat Feyenoord kampioen mag worden vergissen zich!Want Feyenoord moet wel degelijk altijd voor het kampioenschap gaan dus weet niet waar sommige het vandaan halen dat feyenoord voor spek en bonen mee doet!???

ik zeg 0-2

kijk dat het de laatse jaren kut is is duidelijk maar als 1 ster moet je ook kampioen worden!en laten we wel wezen feyenoord heeft terecht van twente gewonnen had moet winnen van ajaks uit heeft thuis gewonnnen ajaks en had ook moeten winnen van az en ook van heerenveen thuis.
kwa voetbal dus als er eentje het nu eens moet waarmaken dan is het toch ook wel feyenoord hoor!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 februari 2012 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 februari 2012 - 02:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 17:44 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik concludeer alleen dat de zwakte in de uitwedstrijden ligt, daarmee is niet gezegd dat PSV in Eindhoven Feyenoord makkelijk wegzet. Daarvoor is het spel niet constant genoeg.

Dus wie weet, ik weet dat Feyenoord goed kan presteren tegen de ploegen boven zich en ik vertrouw op onze vleugels. We zullen zien.
skipabeat
 skipabeat - woensdag 22 februari 2012 - 10:33   quote  deeplink  
psv als ze inspiratie hebben om kampioen te worden meer inzet en wilskracht moeten tonen, vooral als het minder gaat zoals tegen groningen. rutte had ook kunnen kiezen voor Hutchinson i.p.v wijnaldum want daar win je geen oorlog mee op het middenveld
en bovendien raakt wijnaldum de laaste tijd geen bal, i.p.v wijnaldum win je met hutchinson wel duels op het middenveld en heeft een induviduele actie in huis en de pas.
Marco12345
 Marco12345 - woensdag 22 februari 2012 - 13:39   quote  deeplink  
Wijnaldum wil gewoon terug naar Feyenoord.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 22 februari 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 13:39 schreef Marco12345 het volgende:
Wijnaldum wil gewoon terug naar Feyenoord.
15 miljoen en dan zullen we erover nadenken. :P
skipabeat
 skipabeat - woensdag 22 februari 2012 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 13:53 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

15 miljoen en dan zullen we erover nadenken. :P
hahahaha ik hoop het
Henny
 Henny - woensdag 22 februari 2012 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 13:53 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

15 miljoen en dan zullen we erover nadenken. :P
Hij moet meer meebrengen dan 15 miljoen voor hij weer welkom is.
Henny
 Henny - vrijdag 24 februari 2012 - 13:13   quote  deeplink  
Berg je maar, Clasie is er bij. 1-3.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 24 februari 2012 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 13:13 schreef Henny het volgende:
Berg je maar, Clasie is er bij. 1-3.
Clasie is voor jullie een belangrijke speler op het middenveld, maar voor het scorend vermogen zijn jullie toch echt afhankelijk van Guidetti. Hij heeft 18 goals gemaakt in de eredivisie en de 2de Feyenoorder op de lijst is Cabral met 5 doelpunten.
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - vrijdag 24 februari 2012 - 14:04   quote  deeplink  
1-1
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 24 februari 2012 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 13:13 schreef Henny het volgende:
Berg je maar, Clasie is er bij. 1-3.
Ach, 0-1 is zat.
skipabeat
 skipabeat - vrijdag 24 februari 2012 - 14:40   quote  deeplink  
je bedoelt vast 1-0 (<;
Henny
 Henny - vrijdag 24 februari 2012 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 13:57 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Clasie is voor jullie een belangrijke speler op het middenveld, maar voor het scorend vermogen zijn jullie toch echt afhankelijk van Guidetti. Hij heeft 18 goals gemaakt in de eredivisie en de 2de Feyenoorder op de lijst is Cabral met 5 doelpunten.
Die hebben we 4 maanden gespaard voor PSV uit... Die gaat zondag vlammen in Eindhoven. Cabral de gekste!
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - vrijdag 24 februari 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 14:40 schreef skipabeat het volgende:
je bedoelt vast 1-0 (<;
"(
skipabeat
 skipabeat - vrijdag 24 februari 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 17:50 schreef albert ten vrijde het volgende:

[..]

"(
hahaahha
sim
 sim - vrijdag 24 februari 2012 - 22:57   quote  deeplink  
Ja denk winst voor psv
komend seizoen hebben we gerets
skipabeat
 skipabeat - zaterdag 25 februari 2012 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 22:57 schreef sim het volgende:
Ja denk winst voor psv
komend seizoen hebben we gerets
gerets waar haal je dit vandaan!
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 25 februari 2012 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 11:36 schreef skipabeat het volgende:

[..]

gerets waar haal je dit vandaan!
Is onzin. Dan moet PSV hem afkopen bij de Marokkaanse bond en hij verdient daar een behoorlijk salaris. 2 grootste kandidaten zijn Van Gaal en Advocaat.
skipabeat
 skipabeat - zaterdag 25 februari 2012 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 13:27 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Is onzin. Dan moet PSV hem afkopen bij de Marokkaanse bond en hij verdient daar een behoorlijk salaris. 2 grootste kandidaten zijn Van Gaal en Advocaat.
dus eigenlijk maar 1 grote kandidaat advocaat. van gaal is geen optie
voor psv wie is er nu groter, van gaal of van bommel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 februari 2012 door skipabeat --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5176
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - Feyenoord (zondag 26-02-2012 , 14:30): 3 - 2









0.0060200