BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Theo Bos niet langer hoofdtrainer van Vitesse

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 21 oktober 2010 - 11:33
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Theo Bos niet langer hoofdtrainer van Vitesse (Officiële Vitesse Clubsite)

Thomas
 Thomas - donderdag 21 oktober 2010 - 12:59   quote  deeplink  
Theo Bos is per direct ontheven uit zijn taken als hoofdtrainer/coach. Het besluit is ingegeven door de tegenvallende resultaten. 

De 45-jarige oefenmeester was sinds januari 2009 in Arnhem werkzaam als hoofdtrainer/coach. Daarvoor was hij actief als speler, jeugdtrainer en assistent-trainer.

Technisch directeur Ted van Leeuwen: Wij hebben deze beslissing met pijn in ons hart genomen en zijn dankbaar voor alle inzet van Theo voor Vitesse. Er was en is een groot respect voor de clubman, persoon en trainer Theo Bos. Theo zal altijd welkom blijven bij zijn club.

Theo Bos: Ik ben uiteraard zeer teleurgesteld en vind het jammer dat ik niet meer tijd heb gekregen, omdat ik het idee had dat we op de goede weg waren. De beslissing lag niet in mijn hand. Ik loop te lang mee in het voetbal om dat niet te beseffen. Het is jammer dat het hoofdtrainerschap nu eindigt bij Vitesse, maar het betekent absoluut niet het einde van mijn trainerscarrière.

Vitesse gaat per direct op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Assistent-trainer Hans van Arum en keeperstrainer Raimond van der Gouw is gevraagd de taken tijdelijk waar te nemen.
Balletje
 Balletje - donderdag 21 oktober 2010 - 13:23   quote  deeplink  
Wat geweldig sneu voor Theo Bos die je als speelbal van zekere ontwikkelingen kunt beschouwen. Lof voor zijn werk. Hij was met een verrassend goed en sterk jong team aan de competitie begonnen. De spelvreugde droop ervan af. Nu is het tegendeel het geval. Prijs voor opportunistisch bestuurlijk denken. Komt vaker voor vanwege het gebrek aan voetbalkennis!
Aftreden is het allerbeste voor de club!!!
MrTricky
 MrTricky - donderdag 21 oktober 2010 - 17:15   quote  deeplink  
De weg is vrij voor de vriend en trainer Jan Boskamp

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Theo Bos niet langer hoofdtrainer van Vitesse









0.0088269