BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Debreceni VSC - PSV

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - donderdag 21 oktober 2010 - 19:51   quote  deeplink  
Vinden jullie het ook allemaal zo gezapig gaan? Dit doet me echt niet denken aan een kampioensteam, als ze zondag zo tegen Feyenoord spelen krijgen ze ze om de oren.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 21 oktober 2010 - 21:17   quote  deeplink  
Dat kun je niet vergelijken. We spelen thuis en ik denk niet dat Feyenoord met 10 man op eigen helft gaat staan met als doel 90 minuten lang PSV het voetballen onmogelijk te maken. Overal dubbele dekking voorin en een 3de die er achteraan hobbelt om op te vangen. Het was geen makkelijke wedstrijd, dan is het des te knapper dat je een 1-0 achterstand ombuigt naar winst. In de competitie en in thuiswedstrijden kijk ik meer naar de schoonheid van het spel. In Europa of de beker interesseert het me geen reet hoe ze het doen, zolang ze het maar doen. Het resultaat staat dan boven alles, zeker in de K.O.-fase. Sampdoria heeft vandaag uit verloren in de Oekraïne, daar waar PSV vrij makkelijk won. We zijn nu los en krijgen volgende week Debreceni op bezoek. Prima uitgangspunt om te overwinteren. Ik ben een tevreden supporter.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 21 oktober 2010 - 23:24   quote  deeplink  
wist je nog vorig seizoen. Toen speelden we dramatisch tegen sparta praag uit. Eindstand 2 - 2 (door penalty van eveneens Reis in de 90e minuut)
3 dagen later op de zondag speelden we feyenoord van de mat in de kuip:P

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Debreceni VSC - PSV









0.0055038