BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV-publiek

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 oktober 2010 - 17:08   quote  deeplink  
ik zal eerlijk bekennen dat ik niet vaak in het stadion zit, maar ik vind dat het publiek zich veel meer moet laten horen tijdens wedstrijden en er moeten leukere liedjes bedacht worden dan: kom op psv kom op psv. Een goede achterban is een basis voor betere prestaties.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 25 oktober 2010 - 17:26   quote  deeplink  
Er hangt een cynisch sfeertje bij PSV de laatste weken (Groningen thuis, VVV thuis). Ik erger me daarom ook al weken kapot aan die uitfluiters. Doet me denken aan de ArenA. Kritische azijnzeikers, die vermaakt willen worden en goed voetbal eisen. 1 vak die voor 80% van de sfeer zorgt. In het AD was een artikel dat de gemiddelde leeftijd iets van 40+ was, dat kan een verklaring zijn. Jeugd is toch fanatieker, dus misschien moeten ze maar een andere methode gebruiken om de seizoenskaarten te verkopen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 oktober 2010 - 17:29   quote  deeplink  
ja inderdaad, korting geven voor studenten of zo. En idd het publiek is erg cynisch, als isaksson een terugspeelbal goed verwerkt dan krijgt hij meteen een (cynisch) applaus.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 01 november 2010 - 22:12   quote  deeplink  
Ja het is niet overal zo top als in de Kuip
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 01 november 2010 - 22:23   quote  deeplink  
Helaas niet
Gegroet
 Gegroet - vrijdag 05 november 2010 - 18:10   quote  deeplink  
Nou Patrick en Mocro,

Beginnen jullie met een opzetje voor een lied, dan vullen wij ( hoop ook andere psv's op het forum) hem wel aan.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 05 november 2010 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 18:10 schreef Gegroet het volgende:
Nou Patrick en Mocro,

Beginnen jullie met een opzetje voor een lied, dan vullen wij ( hoop ook andere psv's op het forum) hem wel aan.
Oke, een voorbeeld:
Oleeeeee ole ole oleeeeeeeeeeeeeeeee psveeeeeeeeeeee psveeeeeeeee (op liedje van dat publiek van inter)
Gegroet
 Gegroet - vrijdag 05 november 2010 - 18:30   quote  deeplink  
Moeten wel iets origineels verzinnen he, dus ook een lied kiezen dat nog geen club heeft.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 05 november 2010 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 18:30 schreef Gegroet het volgende:
Moeten wel iets origineels verzinnen he, dus ook een lied kiezen dat nog geen club heeft.
Ja wat noem je origineel... boeren boeren boeren? Als het maar melodieus is, en geen raptekst die heel droog wordt gezongen door het publiek.
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - zaterdag 13 november 2010 - 20:54   quote  deeplink  
Jeeeezus wat was het publiek saaai tegen Excelsior. Ik schaam me bijna ervoor dat ik PSV-supporter ben als je net 3 mensen kom op psv hoort zingen. We moeten eens echte sfeer maken, met zn allen uit volle borst zingen en de tegenstander eens goed bang maken!!!!
john doe
 john doe - zaterdag 13 november 2010 - 23:16   quote  deeplink  
ik heb al een aantal wedstrijden bij psv meegemaakt en ik moet zeggen dat er tog wel redelijk gezongen word maar dit is meestal alleen door de sfeervakken (te weinig mensen dus)en irriteer me ook maateloos aan die fluiters en nieuwe nummers zijn natuurlijk ook een idee maar laten we gewoon met zn allen psv aanmoedigen dat is natuurlijk het belangrijkste
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 16 november 2010 - 19:55   quote  deeplink  
ag in 020 doen ze niet anders dan alleen maar krijsen op het moment dat er gescoord word of in de 90ste minuut als ze zeker weten dat ze winnen
Ride
 Ride - donderdag 25 november 2010 - 08:51   quote  deeplink  
blowup.gif
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 25 november 2010 - 12:29   quote  deeplink  
Een aanslag plegen op het PSV-forum gaat echt te ver. Ik voel me bedreigd...haha
Ride
 Ride - donderdag 25 november 2010 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2010 - 12:29 schreef PSVMocro het volgende:
Een aanslag plegen op het PSV-forum gaat echt te ver. Ik voel me bedreigd...haha
hahahaha...
nummer10
 nummer10 - donderdag 25 november 2010 - 14:33   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=Fkx8fWVz044&feature=related

zie ik ze bij PSV niet doen hoor....
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 25 november 2010 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2010 - 14:33 schreef nummer10 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Fkx8fWVz044&feature=related

zie ik ze bij PSV niet doen hoor....
PSV'ers hoeven zich voor de wedstrijden geen moed in te zingen. :P

Overigens werd de PSV-bus ondanks de teleurstellende 0-0 na middernacht feestelijk opgevangen door honderden supporters die door de problemen van de NS niet naar de ArenA konden afreizen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV-publiek









0.0052521