BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Koevermans

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 oktober 2010 - 19:55   quote  deeplink  
ik vind dat we hem niet moeten laten gaan. Volgend jaar hebben we geen berg meer en als het ff tegenzit ook geen reis meer vanwege zijn goede prestaties. Dan zitten we zonder spitsen en we hebben nou ook niet bepaald het geld om een nieuwe goede spits aan te trekken.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 25 oktober 2010 - 22:22   quote  deeplink  
Jij bent blijkbaar niet op de hoogte van het contract van Koevermans wat volgend jaar afloopt. Hij is dus sowieso weg. Doe dan maar in de winterstop als je er nog iets voor kan vangen. Hij is niet bepalend, zoals bijv. Afellay dat wel is.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 oktober 2010 - 23:28   quote  deeplink  
Laten verlengen
psv de beste
 psv de beste - dinsdag 26 oktober 2010 - 02:17   quote  deeplink  
koevermans mag van mij wel weg hij wordt ook ouder he
en reis gaat echt niet weg daar is hij psv veelste veel dankbaar voor die tekend wel bij
en van wolfswinkel is ook een goeie voor berg als vervanger
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 26 oktober 2010 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 23:28 schreef patrickpsv15 het volgende:
Laten verlengen
Ben je gek? We zijn volgend jaar na 3 seizoenen eindelijk af van de erfenis van Koeman. Kromkamp en Koevermans verdienen dikke salarissen en hebben het niveau van PSV niet. Dan ga je toch niet verlengen. 3 jaar lang heb ik met pijn aan mijn ogen moeten aanschouwen hoe een zeer beperkte speler met het nummer 10 van PSV heeft mogen lopen. Van Nilis naar Koevermans...kan het nog erger? Nee, we moeten ons verlies pakken op die gasten en blij zijn dat PSV na de zomer geen salaris meer hoeft over te maken. Gewoon doorselecteren en een andere spits halen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 26 oktober 2010 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 12:41 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ben je gek? We zijn volgend jaar na 3 seizoenen eindelijk af van de erfenis van Koeman. Kromkamp en Koevermans verdienen dikke salarissen en hebben het niveau van PSV niet. Dan ga je toch niet verlengen. 3 jaar lang heb ik met pijn aan mijn ogen moeten aanschouwen hoe een zeer beperkte speler met het nummer 10 van PSV heeft mogen lopen. Van Nilis naar Koevermans...kan het nog erger? Nee, we moeten ons verlies pakken op die gasten en blij zijn dat PSV na de zomer geen salaris meer hoeft over te maken. Gewoon doorselecteren en een andere spits halen.
32 doelpunten in de eredivisie in 3 seizoenen is niet slecht hoor.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 26 oktober 2010 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 13:15 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

32 doelpunten in de eredivisie in 3 seizoenen is niet slecht hoor.
Ik doe niet aan scorebordjournalistiek en raak ook niet onder de indruk van dat gemiddelde. Hij is niet snel, heeft geen versnelling, is technisch beperkt...maar heeft een neusje voor de goal. Waarbij hij de laatste 1,5 jaar scherpte mist en meer kansen verneukt dan ze afmaakt. Hij komt gewoon tekort. Een spits van PSV moet meer dan teren op intikkertjes. Bovendien wil hij spelen en dan moet je afscheid van elkaar nemen. Want hij zal nooit van zijn leven basisspeler van PSV worden.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 26 oktober 2010 - 13:28   quote  deeplink  
Ik vind hem toch heel handig als pinchhitter. Hij heeft ons vaker uit de diepe put gehaald in een wedstrijd. Van mij mag hij nog een jaartje bijtekenen, veel geld om een betere extra spits te halen hebben we niet.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 26 oktober 2010 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 13:28 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ik vind hem toch heel handig als pinchhitter. Hij heeft ons vaker uit de diepe put gehaald in een wedstrijd. Van mij mag hij nog een jaartje bijtekenen, veel geld om een betere extra spits te halen hebben we niet.
Hij wil niet als pinchhitter blijven. Lees jij zijn uitspraken niet? Hij moet god op zn blote knietjes bedanken dat hij bij PSV MAG spelen, maar hij gaat ontevreden en emotioneel doen als hij niet wordt opgesteld.

Als PSV wat wil forceren, dan kun je een extra middenvelder inbrengen en Toivonen naast de spits laten spelen. Koevermans wordt ook alleen maar slechter vanwege zijn leeftijd. Slechter dan wat hij tegen Feyenoord heeft laten zien kan gewoon niet op het niveau wat PSV na wil streven.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 26 oktober 2010 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 13:34 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hij wil niet als pinchhitter blijven. Lees jij zijn uitspraken niet? Hij moet god op zn blote knietjes bedanken dat hij bij PSV MAG spelen, maar hij gaat ontevreden en emotioneel doen als hij niet wordt opgesteld.

Als PSV wat wil forceren, dan kun je een extra middenvelder inbrengen en Toivonen naast de spits laten spelen. Koevermans wordt ook alleen maar slechter vanwege zijn leeftijd. Slechter dan wat hij tegen Feyenoord heeft laten zien kan gewoon niet op het niveau wat PSV na wil streven.
Ik kan het me voorstellen dat hij op z'n 30e graag aan speeltijd wil toekomen, en als hij dat wil zal hij weg moeten gaan. Toch hoop ik stiekem op een behoud van koevermans, want hij zorgt vaak in een wedstrijd voor de ommekeer. Als je 8 - 0 voorstaat dan is hij geen man om in te brengen, maar als we straks achterstaan zal hij invallen en zijn doelpuntjes maken (liet hij vorig seizoen vaker zien). Voor een salaris van 1 miljoen (?) per jaar heb ik graag een speler als hij op de bank. Zeker volgend seizoen als berg er niet meer is.
En dan zou ik het geld besteden aan versterkingen in bijvoorbeeld de defensie en niet een nieuwe (dure) spits gaan halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 oktober 2010 door patrickpsv15 --
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 29 oktober 2010 - 15:56   quote  deeplink  
Goh, Patrick, ik snap dat je zo af en toe bij ons komt kijken het is inderdaad te saai voor woorden hier. Als jij niks post hier gebeurt er helemaal niets...

BTW stuur Koef maar naar ons, wij waarderen hem wel op waarde ;-)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 30 oktober 2010 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 15:56 schreef Pietje1 het volgende:
Goh, Patrick, ik snap dat je zo af en toe bij ons komt kijken het is inderdaad te saai voor woorden hier. Als jij niks post hier gebeurt er helemaal niets...

Idd ik vind dat ik premies moet ontvangen van boudewijn, want zonder mij was het psv-forum helemaal niks:P En psvmocro mag ook wel wat ontvangen
Pietje1
 Pietje1 - maandag 01 november 2010 - 14:36   quote  deeplink  
tja ik heb dit forum niet uitgeplozen, maar ik zie bij de topics dat jij er 90% van start en ook de meeste commentaar geeft.
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - zaterdag 20 november 2010 - 10:08   quote  deeplink  
psv wil luc castoignos..
voetbal2011
 voetbal2011 - zaterdag 20 november 2010 - 23:00   quote  deeplink  
zou wel een goed idee zijn om die te halen
Breinaard
 Breinaard - zondag 21 november 2010 - 14:02   quote  deeplink  
vanavond bij Jack de Rukker aan tafel, ben benieuwd!
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 21 november 2010 - 14:20   quote  deeplink  
PSV gaat Castaignos helemaal niet halen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6006
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Koevermans









0.0053329