BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 mei 2014 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2014 - 23:53 schreef freduc het volgende:
vind 8 milj gewoon keurig , vertongen was wel een iets betere speler dan de vrij ook ouder en meer ervaring dat kan je totaal niet vergelijken , vind de vrij een goede speler maar hij moet alles nog bewijzen op top niveau
8 miljoen is keurig, maar toch..
freduc
 freduc - vrijdag 23 mei 2014 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 00:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

8 miljoen is keurig, maar toch..
ok tuurlijk 10 milj was super geweest , maar we hebben toch ook het geld hard nodig dus ben er wel blij mee , beter nu verkopen dan op de laatste dagen nu kan v geel op zijn gemakkie goede vervanger(s)aantrekken
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 mei 2014 - 00:32   quote  deeplink  
Kan ik me wel in vinden..
moa
 moa - vrijdag 23 mei 2014 - 02:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2014 - 17:32 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

HAHA! Dirigent op het middenveld bedoel je. Vormer heeft een rotonde nodig om te draaien.
Nee dat bedoel ik niet, het is een echte Feyenoord speler en om die reden is hij bij mij wel favoriet, maar hij speelt op een positie die vrij makkelijk te vervangen is. Daarnaast vind ik hem gewoon niet zo'n bijzondere voetballer.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 23 mei 2014 - 03:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2014 - 23:57 schreef van geil het volgende:
en dat moest Vertongen niet?
Vertonghen was kampioen geworden, aanvoerder en had CL ervaring. En waarschijnlijk een van de beste spelers van de Eredivisie. Zeker op zijn positie. Die dingen heeft De Vrij niet of minder. Vandaar het verschil in prijs.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 23 mei 2014 - 06:14   quote  deeplink  
Ook weer zo. Won in zijn laatste seizoen ook de Gouden Schoen meen ik.

Toch is 8 miljoen wat aan de lage kant in mijn beleving. Terwijl het realistisch gezien gewoon goed is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2014 door Bosifyable --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 23 mei 2014 - 06:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2014 - 21:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Beetje je vriend Kuyt dus?
Klopt! Maar Dirk blijft voor mij een echte Feyenoorder, jammerdat het een geldwolfje is
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 mei 2014 - 07:04   quote  deeplink  
Eerst officiële berichtgeving afwachten
MMM
 MMM - vrijdag 23 mei 2014 - 08:32   quote  deeplink  
Lazio wil de 8 miljoen gespreid betalen en Feyenoord wil het volledige bedrag in één keer. Sowieso niet mee akkoord gaan en het bedrag in één keer eisen.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 23 mei 2014 - 08:50   quote  deeplink  
Martin van Geel heeft gisteravond Radio Rijnmond laten weten dat de berichtgeving over het akkoord met Lazio, over Stefan de Vrij, niet kloppen. (Bron: twitterbericht Jan Dirk Schouten)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2014 door sportverteller --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 mei 2014 - 08:53   quote  deeplink  
boter bij de vis , niks gespreid betalen, Feyenoord is de wehkamp niet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2014 door hotjumper --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 23 mei 2014 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 08:50 schreef sportverteller het volgende:
Martin van Geel heeft gisteravond Radio Rijnmond laten weten dat de berichtgeving over het akkoord met Lazio, over Stephan de Vrij, niet kloppen. (Bron: twitterbericht Jan Dirk Schouten)
Oh, er is dus nog hoop? Ergens vind ik 8 mln een net bedrag voor deze knul, maar ik denk dat er, gezien de belangstelling van allerlei clubs, veel meer uit te halen is. En mocht hij niet gaan, dan kunnen we hem wel gebruiken in de voorronde CL, hoewel ik me afvraag of ze hem laten spelen, want dan is de transfermarkt natuurlijk nog niet dicht?
Indien Van Geel het heeft ontkracht, ga ik nog steeds voor minimaal 10 mln.!
MMM
 MMM - vrijdag 23 mei 2014 - 09:59   quote  deeplink  
Jan Dirk Stouten þ@JanDirkStouten ·1 uur
Martin van Geel laat @RTV_Rijnmond gisteravond laat weten dat berichtgeving over transfer De Vrij naar Lazio (nog?) niet klopt. #Feyenoord
Nibke
 Nibke - vrijdag 23 mei 2014 - 10:29   quote  deeplink  
Lijkt er toch echt op dat we Stefan moeten gaan missen, kunnen we dit verliss met eigen
jeugd opvangen of moet er wat bij komen?
Ik denk dat Verbeek wel in deze rol kan groeien, maar zit daarachter ook nog wat?
En we spelen natuurlijk VCL, moet er nog wat bij?
MMM
 MMM - vrijdag 23 mei 2014 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Feyenoord heeft in hoofdlijnen een akkoord bereikt met Lazio over de transfer van Stefan de Vrij. Volgens ingewijden gaat het om een transfersom van rond de 7,5 miljoen euro.

Beide clubs onderhandelen nu nog over de details, zoals een betalingsregeling en garanties. De Italianen, die zich in eerste instantie meldden met een bod van vijf miljoen euro, willen in verschillende termijnen betalen. Daarmee gaat Feyenoord niet akkoord. De club stelt als voorwaarde dat het de totale transfersom in een keer incasseert. Die eis kan een overeenkomst nog in de weg staan.

Feyenoord hoopt de deal voor 30 juni rond te krijgen, zodat de miljoenen nog kunnen worden opgenomen in het boekjaar. Daarmee zet de club een reuzenstap op weg naar financieel herstel. Stefan de Vrij bereikte zelf al wel een akkoord met Lazio. Hij wil graag naar de subtopper uit de Serie A.

http://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-en-lazio-naderen-akkoord-over-de-vrij.htm
VI blijft het hebben over 7,5 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2014 door MMM --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 23 mei 2014 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 09:59 schreef MMM het volgende:
Jan Dirk Stouten þ@JanDirkStouten ·1 uur
Martin van Geel laat @RTV_Rijnmond gisteravond laat weten dat berichtgeving over transfer De Vrij naar Lazio (nog?) niet klopt. #Feyenoord
Déjàvú? Ik heb dit geloof ik eerder gezien....
MMM
 MMM - vrijdag 23 mei 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
'Feyenoord wil een AZ-scenario voorkomen

Het lijkt een kwestie van tijd totdat de transfer van Stefan de Vrij naar het Italiaanse SS Lazio een feit is. Feyenoord en de Italiaanse topclub onderhandelen nog over de laatste details. Lazio wil het transferbedrag in delen betalen, maar Feyenoord wil in één keer het bedrag ontvangen. Dit meldt Martijn Krabbedam, Feyenoord-watcher van Voetbal International, bij VI Radio. 'Feyenoord wil een AZ-scenario voorkomen', zegt hij

'De transfersom ligt tussen de zevenenhalf en acht miljoen euro. Feyenoord wil de transfersom van De Vrij absoluut niet in termijnen ontvangen', stel Krabbendam. 'Je hebt gezien hoelang AZ heeft moeten wachten op het geld van Parma en zon scenario wil de club echt niet'

De journalist gelooft dat De Vrij goed op zijn plek zal zijn in Italië. 'Als de club alleen maar verdedigend wil spelen, dan heb je niks aan Stefan de Vrij. Als een club aanvallend voetbal wil spelen, dan heb je aan een centrale verdediger als De Vrij een hele hoop.' zegt Krabbendam. Volgens Krabbendam wil Lazio een aanvallend spel gaan spelen. 'Lazio volgt De Vrij al een lange tijd. Ze zijn erg gecharmeerd van hem en ze denken dat de verdediger goed in het spel van de Italianen past', aldus Krabbendam.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2014 door MMM --
JanM
 JanM - vrijdag 23 mei 2014 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 15:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Heel goed! Had een miljoentje meer mogen zijn, maar voor een verdediger met nog maar 1 jaar contract is dit zeer behoorlijk!
Sensi
 Sensi - vrijdag 23 mei 2014 - 15:42   quote  deeplink  
Ik vind 8 mil ook een prima bedrag.. Als je dat vergelijkt destijds met Vlaar, dat was de helft geloof ik..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 23 mei 2014 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 06:14 schreef Bosifyable het volgende:
Ook weer zo. Won in zijn laatste seizoen ook de Gouden Schoen meen ik.

Toch is 8 miljoen wat aan de lage kant in mijn beleving. Terwijl het realistisch gezien gewoon goed is.
tja, dat hebben wel al gauw bij Feyenoord spelers natuurlijk! ;)

Aan de andere kant moeten we niet vergeten dat het halve legioen hem op de bank wenste na zijn matige eerste seizoenshelft...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 mei 2014 - 18:20   quote  deeplink  
8 miljoen voor een speler die idd betere 2e seizoenshelft speelde en contract voor 1 jaar nog.
Kassa.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 23 mei 2014 - 18:23   quote  deeplink  
En nu graag een snuivende bikkel als Theo de tank halen.
Weet alleen niet wie??
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 mei 2014 - 18:24   quote  deeplink  
Badr Hari.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 23 mei 2014 - 18:32   quote  deeplink  
Eerst schoppen dan slaan, daarna praten.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 mei 2014 - 18:37   quote  deeplink  
Hebben Fräser od De Wolf niet ergens nog een zoon rondlopen die een beetje kan ballen?
van geil
 van geil - vrijdag 23 mei 2014 - 18:57   quote  deeplink  
gewoon de Vrij klonen.
in drievoud. kan er een naar Manchester. de anderen op de bank en in de basis.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 23 mei 2014 - 19:05   quote  deeplink  
Kon de Vrij z'n vader eigenlijk wel voetballen?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 mei 2014 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 07:04 schreef Stylzz het volgende:
Eerst officiële berichtgeving afwachten
.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 mei 2014 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 18:37 schreef hotjumper het volgende:
Hebben Fräser od De Wolf niet ergens nog een zoon rondlopen die een beetje kan ballen?
Haha juist ja zo'n type dus..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 mei 2014 - 14:28   quote  deeplink  
Ervaren Lazio-verdediger maakt weg vrij voor De Vrij

600x400-vilhena.jpg

Met het definitieve vertrek van Giuseppe Biava bij SS Lazio, komt er ruimte voor het aantrekken van Feyenoord-verdediger Stefan de Vrij. De 37-jarige Italiaan maakte maandag bekend de Romeinse club achter zich te laten.

"Na vierenhalf jaar verlaat ik Lazio", zegt Biava in een statement op de officiële website. "Ik wil iedereen bedanken, mijn teamgenoten in het bijzonder. Ook voor de fans een speciaal woordje van dank. Met hen beleefde ik unieke en onvergetelijke emoties, die ik altijd in mijn hart zal dragen. Bedankt Lazio."

Al enkele dagen wordt Feyenoord-verdediger Stefan de Vrij nadrukkelijk aan Lazio gelinkt. De Rotterdammers zouden al akkoord zijn over een betalingsregeling, maar dat werd al snel ontkend. Nu Biava, die doorgaans basisspeler was, vertrokken is, lijkt de weg vrij voor een transfer van De Vrij. Feyenoord en Lazio moeten echter eerst nog tot een vergelijk zien te komen.
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 mei 2014 - 15:52   quote  deeplink  
Acht miljoen lonkt na 'beschamend' openingsbod Lazio

600x400-wd-1244939.jpg

Dat Feyenoord het openingsbod van Lazio Roma op verdediger Stefan de Vrij resoluut afwees blijkt niet verwonderlijk. Niet alleen de transfersom blijkt onvoldoende, maar ook de betalingsvoorwaarden waren onacceptabel voor td Martin van Geel.

Voetbal International meldt in zijn papieren editie dat de Italianen vijf miljoen euro over vier (!) termijnen wilden uitspreiden bij hun eerste voorstel. Daar gingen de Rotterdammers uiteraard niet mee akkoord. Inmiddels lonkt een bedrag van acht miljoen euro voor de overgang van De Vrij, schrijft datzelfde medium.

De betalingstermijnen en bankgaranties vormen nog steeds een obstakel voor de transfer, maar verwacht wordt dat beide partijen tot een akkoord zullen komen. Van Geel laat niets los over de onderhandelingen: 'Ik laat dit proces zijn gang gaan. Dat lijkt me voor nu het beste.'
Bron:VI
MMM
 MMM - woensdag 28 mei 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Lachwekkend openingsbod inderdaad.
MMM
 MMM - woensdag 28 mei 2014 - 18:46   quote  deeplink  
Die jongen heeft bijgetekend toen we in de shit zaten, dat soort dingen blijven voor altijd hangen. Heeft ups en downs gehad, maar vooral het laatste halfjaar weer ijzersterk. Ik gun het hem van harte en hij levert Feyenoord een hoop geld op, klasse!

Topic is dus waar: De Vrij///HELD!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2014 door MMM --
sportverteller
 sportverteller - woensdag 28 mei 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 18:46 schreef MMM het volgende:
Die jongen heeft bijgetekend toen we in de shit zaten, dat soort dingen blijven voor altijd hangen. Heeft ups en downs gehad, maar vooral het laatste halfjaar weer ijzersterk. Ik gun het hem van harte en hij levert Feyenoord een hoop geld op, klasse!

Topic is dus waar: De Vrij///HELD!
Eens.
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 29 mei 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Volgens La Repubblica heeft Borussia Dortmund zich telefonisch gemeld voor de vrij.

http://roma.repubblica.it/sport/2014/05/29/news/sondaggio_per_pioli_simone_inzaghi_in_ascesa_per_onazi_tanta_paura-87517906/

Heb het uit AD, dus zeg het maar.
Nibke
 Nibke - donderdag 29 mei 2014 - 14:45   quote  deeplink  
Dat gaat nog leuk worden, lekker tegen elkaar opbieden!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 29 mei 2014 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2014 - 14:45 schreef Nibke het volgende:
Dat gaat nog leuk worden, lekker tegen elkaar opbieden!
Geloof je het zelf?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 29 mei 2014 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2014 - 18:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
Dat is handel dus best wel,een redelijke opmerking , maar is het waar?
van geil
 van geil - zondag 29 juni 2014 - 12:38   quote  deeplink  
Kan wel n's gaan scoren tegen Mexico
Barabas
 Barabas - zondag 29 juni 2014 - 12:49   quote  deeplink  
Gewoon 8 miljoen...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 29 juni 2014 - 12:56   quote  deeplink  
van de ene naar de andere gerucht: Nu is Schalke04 erbij gekomen en heeft Manchester United ineens geen interesse meer in Feyenoorders.
Zou wel weer verkelaren waarom Clasie en Kongolo niet spelen en Janmaat en BMI zijn gepasseerd.
Of stilte voor de storm ???
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juni 2014 - 12:57   quote  deeplink  
Niks gelezen dat United ineens geen interesse meer heeft, waar staat dat. L..(?)
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 29 juni 2014 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 12:57 schreef RenatoBos het volgende:
Niks gelezen dat United ineens geen interesse meer heeft, waar staat dat. L..(?)
Algemeen dagblad , TT ... leuk al die roddels
Feyenoord.headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juni 2014 door lijdensweg --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juni 2014 - 13:04   quote  deeplink  
Lezen kun je dus niet er staat toch echt bij het AD TT dat United interesse heeft in Janmaat..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 29 juni 2014 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 13:04 schreef RenatoBos het volgende:
Lezen kun je dus niet er staat toch echt bij het AD TT dat United interesse heeft in Janmaat..
Moet je eens verder en alles lezen, niet alleen wat jij WIL lezen !!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juni 2014 - 14:35   quote  deeplink  
Klopt heb ik gedaan..
Els
 Els - zondag 29 juni 2014 - 14:42   quote  deeplink  
Het staat inderdaad in het AD dat MU is afgehaakt...
Al een paar uur zelfs ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juni 2014 - 14:53   quote  deeplink  
Staat toch ook dat ze voor Janmaat gaan en dat is toch nog steeds een Feyenoorder en dus is de opmerking van L dat. United ineens geen interesse meer heeft in Feyenoorders onzin.
Hier heb je het stuk..

Manchester United aast op Janmaat
De Engelse tabloids blijven Manchester United linken met spelers van het Nederlands elftal. Naast Stefan de Vrij zou de nieuwe manager Louis van Gaal nu ook Daryl Janmaat in willen lijven, meldt Daily Mirror. Volgens de krant heeft United al geïnformeerd bij Feyenoord. Janmaat heeft nog een contract voor een jaar bij de Rotterdammers. De naam van De Vrij zingt ook nadrukkelijk rond bij United. Verder zou de ploeg ook belangstelling hebben voor de Belg Thomas Vermaelen van Arsenal. Maar de transfersom van 12 miljoen pond, bijna 15 miljoen euro, ligt de clubleiding wat zwaar op de maag.

Ik lees niets over dat ze ineens geen interesse meer hebben, de interesse in Indi is over omdat ie naar Porto gaat ,staat er ,en de Vrij zou waarschijnlijk niet voor United kiezen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juni 2014 door RenatoBos --
Els
 Els - zondag 29 juni 2014 - 15:35   quote  deeplink  
Pelle, Janmaat, De Vrij, BMI, Clasie en Immers zijn de afgelopen dagen al naar idioot veel clubs getransfereerd, zowel waarschijnlijke als onwaarschijnlijke. Ik lees het wel op de clubsite.
Maar het telraam staat klaar....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juni 2014 - 15:39   quote  deeplink  
d:-)))

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD









0.0272378