BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PIM BLOKLAND // HELD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - woensdag 28 december 2016 - 11:54   quote  deeplink  
Eerst een kritsch kijken naar de vergoedingen die de in mijn ogen nutteloze rvc ( er zijn er zoals Pim die wat doen) dan eens kijken naar hte bestuurs model in mijn ogen veel opvreters bij de club.Gudde heeft gefaald als mediater tussen gemeente en Feyenoord dus afschied nemen. Ik zie ook namen die niets met Feyenoord hebben bij de rvc dus ook weg. En gewoon een ander bestuursmodel. Een zakelijke directeur met een Feyenoord hart, een kleine. Rvc met onder emers met een Feyenoord hart, en zeer zeker 2 coryfeen Willem, en Wimpie.en een directeur met veel macht en zeggenschap.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 december 2016 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2016 - 10:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Op schaal hetzelfde ongeveer denk ik?
Mwah, wij hadden echt wel roofbouw gepleegd op onze financiën:
Een rentedragende schuldenlast van boven de 40 miljoen in 2009.
Een negatief eigen vermogen van ca 35 miljoen in datzelfde jaar.
Talent pool I, II en de beloften pool in 2008. Het laatste zorgde ervoor dat Feyenoord met de transfers dus eigenlijk vrijwel niets aan de schuldenlast konden doen. De talentvolle generatie 1997, met spelers als Jari Schuurman, Marlon Slabbekoorn en Calvin Verdonk, valt buiten deze pool en daar zitten we nu dus nog niet! Karsdorp valt volgens mij bijvoorbeeld nog binnen de beloften pool! Daarom hadden wij de constructie met de VvF nodig en kunnen we pas echt winst maken op de verkoop van generatie Schuurman, die dus achteraf niet zo goed blijkt als gedacht.

Bij Twente was het ook niet best, maar ze hebben daar ook mooie constructies bedacht, waardoor ze als club KNVB technisch gezond worden, maar nog wel een tijdje nodig hebben om echt op te krabbelen: http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/fc-twente-bereikt-akkoord-met-crediteuren-maar-nog-geen-reden-tot-juichen-1.5963228
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 28 december 2016 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2016 - 12:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mwah, wij hadden echt wel roofbouw gepleegd op onze financiën:
Een rentedragende schuldenlast van boven de 40 miljoen in 2009.
Een negatief eigen vermogen van ca 35 miljoen in datzelfde jaar.
Talent pool I, II en de beloften pool in 2008. Het laatste zorgde ervoor dat Feyenoord met de transfers dus eigenlijk vrijwel niets aan de schuldenlast konden doen. De talentvolle generatie 1997, met spelers als Jari Schuurman, Marlon Slabbekoorn en Calvin Verdonk, valt buiten deze pool en daar zitten we nu dus nog niet! Karsdorp valt volgens mij bijvoorbeeld nog binnen de beloften pool! Daarom hadden wij de constructie met de VvF nodig en kunnen we pas echt winst maken op de verkoop van generatie Schuurman, die dus achteraf niet zo goed blijkt als gedacht.

Bij Twente was het ook niet best, maar ze hebben daar ook mooie constructies bedacht, waardoor ze als club KNVB technisch gezond worden, maar nog wel een tijdje nodig hebben om echt op te krabbelen: http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/fc-twente-bereikt-akkoord-met-crediteuren-maar-nog-geen-reden-tot-juichen-1.5963228
Volgens mij dus voornamelijk Vilhena, Karsdorp en Kongolo die nog in de talentpools vallen, toch? Dat gaat nog heel wat miljoenen schelen die wij dus niet kunnen behouden helaas...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 december 2016 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2016 - 12:48 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Volgens mij dus voornamelijk Vilhena, Karsdorp en Kongolo die nog in de talentpools vallen, toch? Dat gaat nog heel wat miljoenen schelen die wij dus niet kunnen behouden helaas...
Plus van Beek ja.
Alles wat geboren is na 1997 valt buiten de pools.
Karsdorp - 1995
Kongolo - 1994
van Beek - 1994
Vilhena - 1995

Robertha - 1998
Knoester - 1998
EL HANKOURI - 1998
etc.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 december 2016 - 15:03   quote  deeplink  
Ja en van die talentpools zijn ook Blokland en Slotboom en kornuiten nog sterk in vertegenwoordigd.
Eigenlijk zijn zij Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 december 2016 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2016 - 15:03 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja en van die talentpools zijn ook Blokland en Slotboom en kornuiten nog sterk in vertegenwoordigd.
Eigenlijk zijn zij Feyenoord.
Haha, ja precies. Daarom is het eigenlijk ook niet zo raar om afscheid te nemen. Want de belangenverstrengeling is enorm!
piet de paler
 piet de paler - woensdag 28 december 2016 - 16:00   quote  deeplink  
Is het nu niet zo dat:
Toen het feyenoord echt slecht ging niemand in de rvc wilde zitten
Bijna iedereen Feyenoord had afgeschreven?
En nu het beter gaat noboddys zitting nemen in de rvc om wat centjes voor zichzelf te. Schrapen?
Pim was iemand die er was toen bijna iedereen wegliep, dezelfde mensen die toen wegliepen willen nu het weer voor het zeggen hebben.
Deze informatie heb ik vanaf internet en een maat van mij die bij loadlock gewerkt heeft en naast Pim gestann heeft.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 28 december 2016 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2016 - 16:00 schreef piet de paler het volgende:
Is het nu niet zo dat:
Toen het feyenoord echt slecht ging niemand in de rvc wilde zitten
Bijna iedereen Feyenoord had afgeschreven?
En nu het beter gaat noboddys zitting nemen in de rvc om wat centjes voor zichzelf te. Schrapen?
Pim was iemand die er was toen bijna iedereen wegliep, dezelfde mensen die toen wegliepen willen nu het weer voor het zeggen hebben.
Deze informatie heb ik vanaf internet en een maat van mij die bij loadlock gewerkt heeft en naast Pim gestann heeft.
En wie zijn dat dan die weggelopen zijn en het nu weer voor het zeggen willen hebben? Want volgens mij zijn Gudde en van Geel begonnen in de tijd dat de grote schoonmaak begon. En juist die twee hebben laatste jaren alle shit ook over zich heen gekregen en zijn niet bepaald weggelopen. Dan moet je dus op mensen uit de RvC doelen, maar wie zijn dan toen weggegaan en willen nu weer terug?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 december 2016 - 16:59   quote  deeplink  
Beetje Whodunnit-topic aan het worden.
Bad guys en good guys.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 28 december 2016 - 17:09   quote  deeplink  
Er zijn mensen die je niet hoorde in de rvc toen het slecht ging, en niet meer zo aan het vechten waren voor onze club en nu het beter gaat zijn er volgens mij weer mensen bijgekomen en hebben sommige weer een grote mond
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 december 2016 - 17:19   quote  deeplink  
Het blijft raden over die Raad.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 28 december 2016 - 17:38   quote  deeplink  
Seizoen afmaken, kampioen worden , beker winnen en daarna schoonschip maken
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 28 december 2016 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2016 - 17:09 schreef piet de paler het volgende:
Er zijn mensen die je niet hoorde in de rvc toen het slecht ging, en niet meer zo aan het vechten waren voor onze club en nu het beter gaat zijn er volgens mij weer mensen bijgekomen en hebben sommige weer een grote mond
Nouja, bijgekomen...het zou kunnen dat de personen gewisseld zijn in de loop der jaren, maar de RvC zal altijd uit 5 mensen bestaan. Het is niet zo dat de RvC uit drie mensen bestond toen het slecht ging en nu ineens weer 5. Daarnaast kunnen dingen veranderen op het moment dat de situatie bij de club anders wordt. Dat is an sich natuurlijk niet zo gek.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 28 december 2016 - 18:32   quote  deeplink  
Maar hoeveel echte die hard feyenoord mannen zitten daarin J vd Vegt hahahahahahaha of is die ook al weer weg
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 december 2016 - 18:47   quote  deeplink  
Ik weet niet hoor, ik hoef geen die-hard Feyenoord mannen in de RvC.
Ik wil kundige mannen, die het beste voor hebben met het bedrijf waar ze voor werken, vanuit hun rol en functie, bij voorkeur uit ratio.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 28 december 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2016 - 18:47 schreef Stylzz het volgende:
Ik weet niet hoor, ik hoef geen die-hard Feyenoord mannen in de RvC.
Ik wil kundige mannen, die het beste voor hebben met het bedrijf waar ze voor werken, vanuit hun rol en functie, bij voorkeur uit ratio.
Dan krijg je graaers net zo als in de politiek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 december 2016 door piet de paler --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 29 december 2016 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2016 - 19:39 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Dan krijg je graaers net zo als in de politiek
Als je per definitie zo denkt over iedereen, dan is elke discussie zinloos.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 december 2016 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2016 - 11:10 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Als je per definitie zo denkt over iedereen, dan is elke discussie zinloos.
Ik was ook gestopt. Ik denk dat hij mijn antwoord niet helemaal begreep.
van geil
 van geil - donderdag 29 december 2016 - 11:18   quote  deeplink  
Zijn/waren het betaalde functies ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 december 2016 - 11:24   quote  deeplink  
Ik denk dat Koevermans het goed doet.
van geil
 van geil - donderdag 29 december 2016 - 11:29   quote  deeplink  
De RvC is onbezoldigd .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 december 2016 - 11:30   quote  deeplink  
Van Geel ook ,anders staan we geen eerste
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 december 2016 - 11:31   quote  deeplink  
En wat de RVC leden betreft ,daar kunnen we niet echt over oordelen .
Al is het zelfs voor directieleden al moeilijk om ze te beoordelen.
Maar dat het niet lekker loopt lijk mij duidelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 december 2016 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 december 2016 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2016 - 11:29 schreef van geil het volgende:
De RvC is onbezoldigd .
werken op basis van 'vergoedingen'.
Officieel onbezoldigd.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 29 december 2016 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2016 - 11:10 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Als je per definitie zo denkt over iedereen, dan is elke discussie zinloos.
Bewijs mij het tegendeel, ik lees veel over Nederland hier volgen wat namen:
Matthijs van Nieuwkerk, Paul de Leeuw,van de VARA
Die DJ
In de voetbal wereld salarissen van de KNVB.
In Frankrijk ook veel graaiers, in de VN heel veel,graaiers, in de EU heel veel graaiers. Dus leef ik in de echte wereld of jij?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 december 2016 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2016 - 20:08 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Bewijs mij het tegendeel, ik lees veel over Nederland hier volgen wat namen:
Matthijs van Nieuwkerk, Paul de Leeuw,van de VARA
Die DJ
In de voetbal wereld salarissen van de KNVB.
In Frankrijk ook veel graaiers, in de VN heel veel,graaiers, in de EU heel veel graaiers. Dus leef ik in de echte wereld of jij?
T is geen kwestie van echte wereld, maar van perspectief.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 30 december 2016 - 09:06   quote  deeplink  
Ik vind Paul de Leeuw Matthijs van Nieuwe Kerk en Giel Belen geen graaiers.(Wel eng)
Vind wel de vara npo een typisch gevalletje van links lullen en rechts vullen.

Als we zelf ergens 5 ton kunnen pakken door een paar plaatjes te draaien op de radio ,doen we het ook.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 december 2016 - 09:15   quote  deeplink  
Precies, t gaat om de mensen die t toelaten niet degenen die het ontvangen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 30 december 2016 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2016 - 09:15 schreef Stylzz het volgende:
Precies, t gaat om de mensen die t toelaten niet degenen die het ontvangen
Zeker maar er is een periode geweest bij fondsen die leefde van giften waar het ontoelaatbaar was.Dat is aardig aangepakt.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 30 december 2016 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2016 - 20:08 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Bewijs mij het tegendeel, ik lees veel over Nederland hier volgen wat namen:
Matthijs van Nieuwkerk, Paul de Leeuw,van de VARA
Die DJ
In de voetbal wereld salarissen van de KNVB.
In Frankrijk ook veel graaiers, in de VN heel veel,graaiers, in de EU heel veel graaiers. Dus leef ik in de echte wereld of jij?
Ik stel ook nergens dat er helemaal geen graaiers zijn; die zijn er wel degelijk, maar niet iedereen is een graaier, terwijl jij wel iedereen zo neerzet, terwijl er beslist ook kundige mensen zijn die geen graaiers zijn. Daarnaast is het, zoals hier al door anderen aangegeven natuurlijk ook veelal zo dat mensen het geven en er kennelijk voor over hebben. Is het de schuld van een Messi en Ronaldo dat zij zoveel verdienen? Of komt dat door de gekke voetbalwereld, waardoor men dit er blijkbaar voor over heeft? Want naar mijn idee zijn er in het voetbal sowieso veelal buitensporige salarissen. Kijk naar wat er nu weer uit China aan geld komt richting de voetbalwereld. Dan kun je zo'n Tevez of een Pellè een graaier noemen, maar zij krijgen het gewoon aangeboden. Zou jij nee zeggen als je ineens een dik salaris werd aangeboden?

Wat betreft de salarissen van Mathijs van Nieuwkerk, Paul de Leeuw en Giel Beelen sluit ik me aan bij de woorden van Leon. Salarissen bij KNVB vallen binnen de voetbalwereld, waar de salarissen, zoals ik zei, naar mijn idee toch al buitensporig zijn. Maar kennelijk werkt dat zo met alle mensen die ernaar kijken dat de mensen die daar werken dit 'waard' zijn.

Dat er in Frankrijk, de VN en de EU graaiers zijn, zal best. Of het er heel veel zijn? Zou kunnen, daar weet ik niet alles van. Ook daar zullen genoeg mensen zijn die het niet zozeer voor het geld doen. Evengoed als dat er mensen zijn die er wel voor het geld zitten. Leef ik in de echte wereld? Naar mijn idee wel. Tuurlijk zijn er graaiers, maar om iedereen nou per definitie zo neer te zetten. Er zijn ook mensen te vinden voor een baan in de RvC die er niet enkel voor het geld gaan zitten. Kundige mensen zijn niet per definitie graaiers. Het is wel zaak om natuurlijk de juiste mensen te vinden voor de RvC van Feyenoord.

Overigens: met je zin dat ik het tegendeel moet bewijzen, ben ik het geheel niet eens. Jij beweert iets, dan is het niet aan mij om het tegendeel te bewijzen. Eerder andersom, dat jij moet bewijzen dat je dan dus graaiers zult krijgen. Zoals ze in het recht zeggen: 'wie stelt, moet bewijzen'. Niettemin heb ik hier een poging gedaan om mijn idee erover weer te geven.
van geil
 van geil - vrijdag 30 december 2016 - 11:40   quote  deeplink  
De mensen van de RvC krijgen geen salaris.
VVout
 VVout - vrijdag 30 december 2016 - 11:41   quote  deeplink  
Nee vergoedingen, die worden in knikkers en parels uitbetaald.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 30 december 2016 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2016 - 11:40 schreef van geil het volgende:
De mensen van de RvC krijgen geen salaris.
Maar toch krijg je graaiers ;)
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 30 december 2016 - 11:49   quote  deeplink  
Respect voor je mening, ik heb veel gezien in de wereld wat onrecht aangaat, geld is een van de redenen voor oorlog en haat.
Maar de VARA is toch links en betalen zulke salarissen ?.
giel Beelen die zich liet opsluiten als een Messias voor de zielige kindjes?
Het gedrag van mensen met geld bij Feyenoord in de bussines seats is als de romeinen kijken naar de domme massa.
1 jaar eleden uitgenodigd in business unit, waar een vrouw aan mij vroeg speelt simon tahamata nog.En kijk eens even naar de namen van de rvc........en hun verleden ( veel kruiwagens) en kom dan met feiten.
Hebben we al een nieuw stadion, doen we al structureel mee voor de landstitel?kunnen we al een grote sponsor verwelkomen., waarom gaat Pim weg is hij te modaal bij de anderen, heeft de massa wat te zeggen of mogen we alleen de kleur van de seizoenskaart bepalen.gaat het herstel niet te langzaam in verhouding met Twente?
En wat die ander zaken aangaat wordt wakker en lees de vergoedingen en de fraude in de EU. Een knvb die alles doet om hun eigen positie te verbeteren en redelik grote salarissen opstrijken maar niets met de pure voetbalbeleving hebben, een Uefa evanals FiFA vol met graaiers zit ( bewzen door uitspraken bij de rechter)

Maar vrijheid van meningsuiting is goed, en nogmaals respect voor je mening.
En bedankt voor je reactie, komt goed uit wacht al 3 uu op schiphol op mijn huurauto.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 december 2016 - 12:04   quote  deeplink  
Dus eigenlijk kan je niemand aannemen, want in de basis zijn alle mensen graaiers.
van geil
 van geil - vrijdag 30 december 2016 - 12:06   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 december 2016 door van geil --
van geil
 van geil - vrijdag 30 december 2016 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2016 - 11:41 schreef VVout het volgende:
Nee vergoedingen, die worden in knikkers en parels uitbetaald.
Zie belastingdienst.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 december 2016 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2016 - 12:09 schreef van geil het volgende:

[..]

Zie belastingdienst.
T zal geen liefdewerk oud papier zijn.
van geil
 van geil - vrijdag 30 december 2016 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2016 - 12:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T zal geen liefdewerk oud papier zijn.
Zodra de gedeclareerde diensten / vergoedingen x overstijgen dan is er sprake van salaris.
In de allerduurste sector salarissen (ing) heeft de voorzitter jongstleden opslag gehad van 69.000 bruto naar 125.000 euro bruto.
Dan kun je de factor vergoedingen dus goed in perspectief zien.
Het gaat nergens over.
van geil
 van geil - vrijdag 30 december 2016 - 12:30   quote  deeplink  
Als er dan al graaiers zijn, dan moet je bij de voetballers en bestuursleden zijn.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 december 2016 - 13:04   quote  deeplink  
Krijgers. T is wat de gek geeft
van geil
 van geil - vrijdag 30 december 2016 - 13:07   quote  deeplink  
Dat is waar.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 december 2016 - 13:16   quote  deeplink  
T houdt zichzelf wel in stand, dat is t ding. Eigenlijk is t hele geëmmer begonnen bij de media en daar zal het eindigen ook.
VVout
 VVout - vrijdag 30 december 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2016 - 12:29 schreef van geil het volgende:

[..]

Zodra de gedeclareerde diensten / vergoedingen x overstijgen dan is er sprake van salaris.
In de allerduurste sector salarissen (ing) heeft de voorzitter jongstleden opslag gehad van 69.000 bruto naar 125.000 euro bruto.
Dan kun je de factor vergoedingen dus goed in perspectief zien.
Het gaat nergens over.
Hoe beschrijf je bedrag x bij het elkaar toespelen van werk of wat dan ook.

Mijn maatje heeft 5000 dakpannen nodig maal bedrag x. x is hierbij variabel en 5000 dakpannen blijven 5000 dakpannen, waarbij je bij x alleen maar bij een aannemelijke waarde hoeft te blijven.

Nog moeilijker wordt het in de dienstverlenende sector en in de regel bij projecten aan nemen ontspoort de winkel.

Knikkers en kralen dus.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 30 december 2016 - 14:01   quote  deeplink  
Kijk een vakman of iemand die zzich 100 procent zich inzet, mag en kan goed verdienen,
Maar mensen die door netwerken en opleidingen anderen buitensluiten moeten gewoon aangepakt worden. En vooral ( ik betaal geen belasting un NL) maar kom op een premier vetdient goed, maar een dj en een presentator en een uitgerangeerde beledigende conferancier verdienen miljoenen , en opgerichte bonden door voetballers idem, een voetbalploeg die zegt we verdienen meer aan business seats wordt het incest van geld en loop jij voor lul met je veelste dure shawltje en petje voor je kind.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 30 december 2016 - 14:23   quote  deeplink  
Maar even back on topic Pim heeft altijd hard gewerkt met zijn firma loadlock, is niet heeeeeeeeel rijk maar heeft een hart voor Feyenoord
Heb in een ver verleden wel eens iets voor hem gedaan en vond het een fijne vent.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 30 december 2016 - 15:14   quote  deeplink  
Ik had jaren terug een fijne collega, betrouwbaar, ondernemend, ideeenrijk etc.
20 jaar later zijn onder zijn hoede twee organisaties failliet gegaan. Financiële malversaties.
van geil
 van geil - vrijdag 30 december 2016 - 15:52   quote  deeplink  
Nu maar weer on topic.
T lijkt me wel vrij onverwacht allemaal, daar ik nog geen namen zag als vervanger.

???
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 30 december 2016 - 15:58   quote  deeplink  
Als er al vervangers klaar stonden had dat zwaar verdacht kunnen zijn.
van geil
 van geil - vrijdag 30 december 2016 - 16:01   quote  deeplink  
Waarom dan ? Blokland had toch zelf n andere vervanger voor kunnen dragen namens de vrienden van.
Dit is veel verdachter, en lijkt op n breuk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 december 2016 door van geil --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PIM BLOKLAND // HELD









0.0285360