BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Liggende gelden, spanbanden, steunkousen en meer. Eredivisie speelronde 12

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:00   quote  deeplink  


Als de nood het hoogst is dan is de redding nabij. Waar maandag Mathijs van Nieuwkerk Willem en Koos nog giegelend kon afzeiken was Feyenoord donderdagmiddag uit de as herrezen. Met dank aan de gastvrijheid van Gudde kon een echte vriend van Feyenoord, geen havenbaron of dakdekker, maar spanbandenkoning Pimmetje onder het genot van een drankje in een Turks hotelbarretje op de achterkant van een bierviltje het grootse financiele reddingsplan voor Feyenoord uittekenen. Het maakt niet uit of het een kapitaalinjectie of schuldomzetting is: Feyenoord heeft weer lucht in de banden. Er is nog een lange weg te gaan want eindelijk positief nieuws op financieel gebied voor de club was bijna nog langer geleden dan het laatste kampioenschap en met de mededeling dat er in de winterstop geen aankopen worden gedaan wordt vertrouwen uitgesproken in spelersgroep en trainer. Dat is goed.



Heerenveen heeft met een verlies van 14 miljoen+ de status van echte topclub bereikt. Een te grote spelersgroep met te hoge salarissen. Nu de transfermarkt stagneert en een paar trainerswisselingen later is het enige egge Frysky Handelshus in de problemen geraakt.

Meer clubs zullen volgen.

Alle perikelen rond Feyenoord leiden een beetje af van de stand op de ranglijst waar het zo is dat de nummers 8 tot en met 15 binnen 4 punten van elkaar staan. Eigenlijk steken op dit moment alleen Twente, Ajax en de club uit Eindhoven er bovenuit. Utrecht en Roda zijn het beste van de rest tot nu toe, maar of die status gehandhaafd kan blijven moeten we nog zien.

Met steunkousen!


Ik kijk wederom met spanning, nieuwsgierigheid en goede moed uit naar de wedstrijden voor de twaalfde speelronde. Op hoop en gevoel hier de voorspellingen. Voor professionals zoals bookmakers verwijs ik naar o.a. www.betfair.com.

Ronde 12
za 30
NAC Breda - De Graafschap 3-1
Aandewiel en Karelse schoffelen zich met hun club door het seizoen. Een nederlaag tegen de Superboeren kunnen de zwartgelen zich niet permitteren. Dus wordt er gewonnen.

PSV - FC Twente 0-1
Van mij mogen ze allebei verliezen maar als Twente zorgt dat ze met 11 man in het veld blijven maken de huurlingen in dienst van de Eindhovense club geen kans tegen het solide Twente.

VVV-Venlo - FC Groningen 2-2
Gelijkspelletje in de Koel.

Excelsior - sc Heerenveen 3-1
Dat geeft toch onrust financiele perikelen. De oudpapierclub pur sang zal ze een lesje leren.

Heracles Almelo - Ajax 1-5
Makkie nu Anita weer fit en terug is.

Zonder steunkousen!


zo 31
Roda JC - Willem II 2-1
Dat was niet overtuigend tegen NEC en als spelers teveel in belangstelling komen kan ook WII met een mazzeltje een gelijkspelletje halen.

AZ - Feyenoord 1-3
In PSV tv tipte Lens Feyenoord als winnaar tegen zijn oude club. Het was een sympathieke keuze en goedmaker van de maker van het laatste doelpunt. En de voetbalgoden willen het zo.

ADO Den Haag - FC Utrecht 3-1
John van den Brom is de ideale opvolger voor Jol. John verricht knap werk in de slangenkuil van het Haagse.

N.E.C. - Vitesse 8-1
Vites wordt opgerold.

Gio's Recept van de week

NASI GORENG



benodigdheden

250 gr.rijst
3 teentjes knoflook
1 theelepel trassi
1 ui
2 eetlepels olie
1 ei
1 theelepel paprikapoeder
1 bouillontablet
1 theelepel ve-tsin
kroepoek

4 eieren
zout
peper
scheutje melk

bereiding

rijst gaar koken en goed droog stomen
ui fijnsnijden en met trassi en knoflook blenderen of fijnsnijden
olie in de wadjan verhitten en de fijngesneden ui fruiten,op het laast ei toevoegen
en blijven roeren
paprikapoeder,ve-tsin,bouillontablet en rijst toevoegen,en door elkaar
scheppen(cd-tje van George Benson opzetten)
kroepoek bakken in weing olie

eieren,zout,peper en melk effe kloppen en hiervan een dunne omelt bakken
omelt dubbelslaan en in reepjes snijden

Handig recept voor als je wijf net opgepleurd is.Nassie,omelet en kroepoek lekker
opeten met wat atjar
die ze heeft late staan.Sambal bij?
Eindelijk rust.Lekker opeten op de bank rond zevenen op zondagavond.



Slijmbal paardenlul van de week:
Mathijs van Nieuwkerk voor zijn uitglijders met Willem van Hanegem en Koos Postema en het totaal mislukte item over de Rolling Stones.

Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEKR©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen: www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl www.lostpinio.blogspot.com Disclaimer:Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan.

Dan moet het maar in Rio gebeuren!
Nijhuis naar de Jupiler League!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 30 oktober 2010 - 02:01   quote  deeplink  
jammer, ik hoopte dat je voor een overwinning van psv zou gaan, want meestal heb je gelijk. Je hebt m'n weekend verziekt, omdat ik nu denk dat psv gaat verliezen, bedankt.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 30 oktober 2010 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 02:01 schreef patrickpsv15 het volgende:
jammer, ik hoopte dat je voor een overwinning van psv zou gaan, want meestal heb je gelijk. Je hebt m'n weekend verziekt, omdat ik nu denk dat psv gaat verliezen, bedankt.
Nou jouw cluppie, met hulp van Nijhuis, had mijn vorige weekend ook verpest. Ik denk dat Twente nu sterker is
freakie
 freakie - zaterdag 30 oktober 2010 - 11:32   quote  deeplink  
Sportdwaas dit doet patrickpsv ALTIJD. Negatief zijn en zegge dat ze verliezen.. In de hoop dat de uitslag anders word.. Soort bijgeloof..
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 30 oktober 2010 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 11:09 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Nou jouw cluppie, met hulp van Nijhuis, had mijn vorige weekend ook verpest. Ik denk dat Twente nu sterker is
hahaha wat een beargumentatie. Jij moet PSV dankbaar zijn, door ons zijn de investeerders in beweging gekomen. :P

Verder is het lachwekkend om te denken dat Twente nu sterker is. Douglas is uit vorm en wordt zelfs door een dikke Rigters gedolt. Rosales is een zwakke back en Tiendalli is samen met zijn vervangers geblesseerd. Moeten ze een jeugdspeler opstellen. Terwijl PSV juist sterke flankspelers heeft met Lens en Dzsudzsak. Geen Brama op het middenveld. Landzaat zal hem vervangen, maar is niet iemand die 90 minuten lang achter een speler blijft lopen. Het is alleen oppassen voor vrije trappen en hoekschoppen. Voor de rest zie ik niet in hoe dit Twente PSV pijn kan doen. Als PSV een beetje effectief is, waar ik wel vertrouwen in heb nu Reis terug is...dan gaat Twente er vanavond aan.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 30 oktober 2010 - 16:07   quote  deeplink  
Ik hoop op de 1-1 ;)
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 30 oktober 2010 - 22:40   quote  deeplink  
Goed gedaan van Twente. Aanvallend te slordig, waardoor de spitsen weinig konden doen. Veel te weinig gebruik gemaakt van de flanken.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 30 oktober 2010 - 22:43   quote  deeplink  
Jammer, daar gaat het kampioenschap weer eens. Hopelijk wordt ajax kampioen, ze verdienen het!
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 30 oktober 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 22:43 schreef patrickpsv15 het volgende:
Jammer, daar gaat het kampioenschap weer eens. Hopelijk wordt ajax kampioen, ze verdienen het!
Begin je alweer? Nog 22 wedstrijden...PSV heeft net als Twente en Ajax alles in eigen hand.
Wtje
 Wtje - zaterdag 30 oktober 2010 - 23:16   quote  deeplink  
Die boeren zijn helemaal niet zo goed als ze denken.
Leuk om die kut Rutten te zien balen,wat een debiel is dat.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 30 oktober 2010 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 23:16 schreef Wtje het volgende:
Die boeren zijn helemaal niet zo goed als ze denken.
Leuk om die kut Rutten te zien balen,wat een debiel is dat.
Waarom is Rutten een debiel? Als je het niet kan onderbouwen, dan weet ik wel wie hier de debiel is. ;)
fc.twente
 fc.twente - zondag 31 oktober 2010 - 21:22   quote  deeplink  
nou een debiel niet een vuile achterbakse rat............
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 31 oktober 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 21:22 schreef fc.twente het volgende:
nou een debiel niet een vuile achterbakse rat............
waar komt hij dan vandaan?
En trouwens, die preud'homme dat is me nog eens een figuur zeg, met z'n vatsige kut kop. Die moeten ze echt op de guillotine leggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 oktober 2010 door patrickpsv15 --
fc.twente
 fc.twente - maandag 01 november 2010 - 00:14   quote  deeplink  
van ons hoezo........
wat heeft preud'homme er nu opeens mee temaken knul
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 01 november 2010 - 00:35   quote  deeplink  
niks... ik zei alleen ff wat ik van hem denk en wat er met hem moet gebeuren...
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 01 november 2010 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 21:22 schreef fc.twente het volgende:
nou een debiel niet een vuile achterbakse rat............
Ik vroeg om een onderbouwing, niet om nog meer onzin. Zo kom je niet sterk over. Ik snap werkelijk waar niet wat Twente supporters tegen Rutten hebben. Hij heeft Twente op de kaart gezet.
Ride
 Ride - maandag 01 november 2010 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 22:43 schreef patrickpsv15 het volgende:
Jammer, daar gaat het kampioenschap weer eens. Hopelijk wordt ajax kampioen, ze verdienen het!
Die moet ik onthouden...
Ride
 Ride - maandag 01 november 2010 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 21:44 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

waar komt hij dan vandaan?
En trouwens, die preud'homme dat is me nog eens een figuur zeg, met z'n vatsige kut kop. Die moeten ze echt op de guillotine leggen.
?

Is dit Patrick wel... ben je gehackt ofzo..?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 01 november 2010 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 08:57 schreef Ride het volgende:

[..]

?

Is dit Patrick wel... ben je gehackt ofzo..?
Ja dat ben ik. Hopelijk ligt twente uit de champions league, en gaat ajax door.
Pietje
 Pietje - maandag 01 november 2010 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 20:42 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja dat ben ik. Hopelijk ligt twente uit de champions league, en gaat ajax door.
Eerlijk gezegd hoop ik dat zowel Ajax als FC Twente in de CL doorgaan. Dat is beter voor het Nederlandse voetbal. Bovendien ben ik Nederlander en ben ik per definitie voor onze ploegen. Zo'n mentaliteit zouden alle supporters moeten hebben! In Europa maakt het mij volstrekt niet uit tegen wie er gespeeld wordt, dan ben ik voor AZ, FC Utrecht, PSV, FC Twente en Ajax. "We" moeten punten pakken om andere landen voor te blijven of in te halen!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 01 november 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 22:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd hoop ik dat zowel Ajax als FC Twente in de CL doorgaan. Dat is beter voor het Nederlandse voetbal. Bovendien ben ik Nederlander en ben ik per definitie voor onze ploegen. Zo'n mentaliteit zouden alle supporters moeten hebben! In Europa maakt het mij volstrekt niet uit tegen wie er gespeeld wordt, dan ben ik voor AZ, FC Utrecht, PSV, FC Twente en Ajax. "We" moeten punten pakken om andere landen voor te blijven of in te halen!
klopt, maar ik kind dat niet noodzakelijk. Mijn club haalt ieder jaar europees voetbal, en daar gaat het om. En champions league speel ik liever niet want dat is meestal een vernedering...
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 01 november 2010 - 23:15   quote  deeplink  
Had ik die wedstrijd in Eindhoven niet mooi goed voorspeld dan?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 01 november 2010 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 23:15 schreef sportdwaas het volgende:
Had ik die wedstrijd in Eindhoven niet mooi goed voorspeld dan?
Ja ik zei toch dat jij vaak gelijk had, daarom was ik zo teleurgesteld toen jij dat voorspelde.
Pietje
 Pietje - maandag 01 november 2010 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 23:05 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

klopt, maar ik kind dat niet noodzakelijk. Mijn club haalt ieder jaar europees voetbal, en daar gaat het om. En champions league speel ik liever niet want dat is meestal een vernedering...
Nou ik zie mijn club toch liever in de CL spelen. Ik vind het leuke affiches opleveren. En ach, die vernedering valt wel mee, behoudens Real Madrid-Ajax qua spel dan, hoewel de uitslag bepaald niet tegenviel. Ook FC Twente heeft zich kranig gedragen in de CL. Weliswaar hebben zij verloren van Tottenham, maar die uitslag was fors geflatteerd. Daarnaast denk ik dat Nederlandse clubs veel leren van dat soort wedstrijden. En dan heb ik het nog niet eens over de euro's die het oplevert. De CFO's zullen er in ieder geval geen bezwaren tegen hebben. Toch?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 01 november 2010 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 23:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou ik zie mijn club toch liever in de CL spelen. Ik vind het leuke affiches opleveren. En ach, die vernedering valt wel mee, behoudens Real Madrid-Ajax qua spel dan, hoewel de uitslag bepaald niet tegenviel. Ook FC Twente heeft zich kranig gedragen in de CL. Weliswaar hebben zij verloren van Tottenham, maar die uitslag was fors geflatteerd. Daarnaast denk ik dat Nederlandse clubs veel leren van dat soort wedstrijden. En dan heb ik het nog niet eens over de euro's die het oplevert. De CFO's zullen er in ieder geval geen bezwaren tegen hebben. Toch?
Nou wat maken die affiches uit. Voor 1 jaartje misschien is dat leuk. Maar wij, Nederlandse clubs, kunnen niet tippen aan de kapitaalkrachtigeclubs uit engeland en spanje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door patrickpsv15 --
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 01 november 2010 - 23:51   quote  deeplink  
PSV speelde 12 jaar achter elkaar CL. Een van de langste reeksen in Europa. De EL kan me echt gestolen worden. PSV - Debrecen...sorry hoor maar daar gaat mijn hart niet harder van kloppen. Ajax zit in een droompoule. De Nederlandse ploegen doen het ook steeds beter in Europa. De Europese top moet door de crisis flink inleveren, omdat ze niet meer alles kunnen kopen. Ik zie wel een nivellering in Europa.
Pietje
 Pietje - maandag 01 november 2010 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 23:38 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nou wat maken die affiches uit. Voor 1 jaartje misschien is dat leuk. Maar wij, Nederlandse clubs, kunnen niet tippen aan de kapitaalkrachtigeclubs uit engeland en spanje.
Ja, dat weet ik ook wel, Patrick. En dat zal ook nooit meer anders worden. Het zal de komende eeuwen alleen nog maar tussen clubs uit Spanje, Italië, Engeland en Duitsland gaan. Dat neemt niet weg dat ik toch liever kijk naar een spectaculaire wedstrijd als (bijvoorbeeld) Ajax-Real Madrid of PSV-Manchester United dan naar Ajax-AA Gent of PSV-Young Boys. Dan maar verliezen, maar wel met opgeheven hoofd het veld verlaten. Bovendien, zoals ik al eerder schreef, denk ik dat onze clubs meer leren van dat soort wedstrijden. Zowel sportief als financieel word je er beter van. En natuurlijk weet ik ook wel dat in de Europa League clubs als Manchester City en Juventus (om er maar een paar te noemen) spelen. Maar toch...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 01 november 2010 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 23:51 schreef PSVMocro het volgende:
PSV speelde 12 jaar achter elkaar CL. Een van de langste reeksen in Europa. De EL kan me echt gestolen worden. PSV - Debrecen...sorry hoor maar daar gaat mijn hart niet harder van kloppen. Ajax zit in een droompoule. De Nederlandse ploegen doen het ook steeds beter in Europa. De Europese top moet door de crisis flink inleveren, omdat ze niet meer alles kunnen kopen. Ik zie wel een nivellering in Europa.
CL met personen als hiddink, park, cocu, van bommel, alex, gomes. Ok, maar dat is niet te vergelijken met de bemanning die we nu aan boord hebben. En ik zie niet echt een nivellering plaatsvinden. Ajax en psv zullen de belangrijke spelers (suarez afellay dszudszak el hamdaoui) spoedig kwijtraken, en dan kun je champions league VERGETEN.
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 november 2010 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 23:51 schreef PSVMocro het volgende:
PSV speelde 12 jaar achter elkaar CL. Een van de langste reeksen in Europa. De EL kan me echt gestolen worden. PSV - Debrecen...sorry hoor maar daar gaat mijn hart niet harder van kloppen. Ajax zit in een droompoule. De Nederlandse ploegen doen het ook steeds beter in Europa. De Europese top moet door de crisis flink inleveren, omdat ze niet meer alles kunnen kopen. Ik zie wel een nivellering in Europa.
Dit ben ik geheel met je eens! Je mag inderdaad hopen dat de UEFA (of FIFA, of de lokale voetbalbonden) zich strenger opstellen tegen clubs als Real Madrid (en nog een aantal) die een torenhoge schuld hebben, maar zich toch elk jaar weer voor vele miljoenen mogen versterken. Maar of die bobo's zich echt hard durven maken? Ik betwijfel het, anders hadden zij het mijns inziens al eerder gedaan. Ik vind het meten met twee maten.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 november 2010 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 23:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik ook wel, Patrick. En dat zal ook nooit meer anders worden. Het zal de komende eeuwen alleen nog maar tussen clubs uit Spanje, Italië, Engeland en Duitsland gaan. Dat neemt niet weg dat ik toch liever kijk naar een spectaculaire wedstrijd als (bijvoorbeeld) Ajax-Real Madrid of PSV-Manchester United dan naar Ajax-AA Gent of PSV-Young Boys. Dan maar verliezen, maar wel met opgeheven hoofd het veld verlaten. Bovendien, zoals ik al eerder schreef, denk ik dat onze clubs meer leren van dat soort wedstrijden. Zowel sportief als financieel word je er beter van. En natuurlijk weet ik ook wel dat in de Europa League clubs als Manchester City en Juventus (om er maar een paar te noemen) spelen. Maar toch...
't is maar waar je van houdt als supporter. Ik heb liever wat leuke overwinninkjes in een EL-poul dan bijna alles verliezen in de cl en dan een paar dagen lang met stress zitten (ik weet niet of jullie fanatiek zijn).
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 november 2010 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 00:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dit ben ik geheel met je eens! Je mag inderdaad hopen dat de UEFA (of FIFA, of de lokale voetbalbonden) zich strenger opstellen tegen clubs als Real Madrid (en nog een aantal) die een torenhoge schuld hebben, maar zich toch elk jaar weer voor vele miljoenen mogen versterken. Maar of die bobo's zich echt hard durven maken? Ik betwijfel het, anders hadden zij het mijns inziens al eerder gedaan. Ik vind het meten met twee maten.
Ja en wat dacht je van de minimaal 6 spelers uit eigen land (of zoiets) regel. Dan krijg je pas ECHT een eerlijke strijd. Dat kun je wel zeggen psv heeft een slechte jeugdopleiding, maar als wij ons daar ook de focus op gaan leggen komt dat ook goed. En dan kunnen wij, Nederlandse clubs, tippen aan de buitenlandse clubs. En dan zouden we ook echt een hele eerlijke en aantrekkelijke champions league krijgen. Want laten we eerlijk zijn, op dit moment winnen alleen de clubs met het meeste/grootste kapitaal..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 november 2010 door patrickpsv15 --
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 november 2010 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 00:02 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

't is maar waar je van houdt als supporter. Ik heb liever wat leuke overwinninkjes in een EL-poul dan bijna alles verliezen in de cl en dan een paar dagen lang met stress zitten (ik weet niet of jullie fanatiek zijn).
Nou, ik ben behoorlijk fanatiek. Ajax zit in mijn genen. Al heel erg lang. En toch kun je makkelijker accepteren wanneer je als ploeg van Madrid verliest dan van Lille. Ik ben als Ajacied trots dat mijn club tegen Real Madrid en AC Milan (en vooruit, Auxerre) mag spelen. Een overwinninkje (zoals jij schrijft) tegen een middelmatige ploeg zegt mij niet zoveel. Het is de trots die thans overheerst!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 november 2010 door Pietje --
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 november 2010 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 00:04 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja en wat dacht je van de minimaal 6 spelers uit eigen land (of zoiets) regel. Dan krijg je pas ECHT een eerlijke strijd. Dat kun je wel zeggen psv heeft een slechte jeugdopleiding, maar als wij ons daar ook de focus op gaan leggen komt dat ook goed. En dan kunnen wij, Nederlandse clubs, tippen aan de buitenlandse clubs. En dan zouden we ook echt een hele eerlijke en aantrekkelijke champions league krijgen. Want laten we eerlijk zijn, op dit moment winnen alleen de clubs met het meeste/grootste kapitaal..
Eens!
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 02 november 2010 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 00:02 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

't is maar waar je van houdt als supporter. Ik heb liever wat leuke overwinninkjes in een EL-poul dan bijna alles verliezen in de cl en dan een paar dagen lang met stress zitten (ik weet niet of jullie fanatiek zijn).
Normaal gesproken zit PSV in de 2de koker en heb je altijd een 4de zwakkere ploeg, waardoor je sowieso na de winterstop EL speelt. Maar dan heb je en 10+ miljoen aan CL-inkomsten, een interessante CL-groepsfase en je stroomt in een betere fase van de EL zonder al die rare tegenstanders uit Rusland en Kazachstan. Je moet ook het effect op imago, sponsoring, kaartverkoop, etc. niet onderschatten. Cl-wedstrijden zijn uitverkocht. PSV - Sampdoria (het mooiste affiche) zat niet eens half vol. Nee, PSV moet CL-voetbal spelen. Dat ligt PSV ook beter. Nu moet je door een klotedefensie waarbij ploegen zelfs na een achterstand nog steeds met 10 man in de eigen 16 blijven staan, net als Debrecen uit. In de CL krijgt PSV ruimte en daar ligt de kracht van onze ploeg.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 november 2010 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 00:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou, ik ben behoorlijk fanatiek. Ajax zit in mijn genen. Al heel erg lang. En toch kun je makkelijker accepteren wanneer je als ploeg van Madrid verliest dan van Lille. Ik ben als Ajacied trots dat mijn club tegen Real Madrid en AC Milan (en vooruit, Auxerre) mag spelen. Een overwinnikje (zoals jij schrijft) tegen een middelmatige ploeg zegt mij niet zoveel. Het is de trots die thans overheerst!
Voor 1 jaartje, maar ik zou niet 10 jaar lang achter elkaar in de cl willen blijven verliezen... ik moet zeggen de tijden dat psv aardig mee kon in de cl mis ik vreselijk erg, maar nu is psv daar gewoon niet voor opgewassen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 november 2010 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 00:08 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Normaal gesproken zit PSV in de 2de koker en heb je altijd een 4de zwakkere ploeg, waardoor je sowieso na de winterstop EL speelt. Maar dan heb je en 10+ miljoen aan CL-inkomsten, een interessante CL-groepsfase en je stroomt in een betere fase van de EL zonder al die rare tegenstanders uit Rusland en Kazachstan. Je moet ook het effect op imago, sponsoring, kaartverkoop, etc. niet onderschatten. Cl-wedstrijden zijn uitverkocht. PSV - Sampdoria (het mooiste affiche) zat niet eens half vol. Nee, PSV moet CL-voetbal spelen. Dat ligt PSV ook beter. Nu moet je door een klotedefensie waarbij ploegen zelfs na een achterstand nog steeds met 10 man in de eigen 16 blijven staan, net als Debrecen uit. In de CL krijgt PSV ruimte en daar ligt de kracht van onze ploeg.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Maar zoals het 2 jaar geleden met huub stevens ging dat wil ik echt NOOIT meer meemaken, wat een vreselijke afgang was dat zeg.
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 november 2010 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 00:08 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Normaal gesproken zit PSV in de 2de koker en heb je altijd een 4de zwakkere ploeg, waardoor je sowieso na de winterstop EL speelt. Maar dan heb je en 10+ miljoen aan CL-inkomsten, een interessante CL-groepsfase en je stroomt in een betere fase van de EL zonder al die rare tegenstanders uit Rusland en Kazachstan. Je moet ook het effect op imago, sponsoring, kaartverkoop, etc. niet onderschatten. Cl-wedstrijden zijn uitverkocht. PSV - Sampdoria (het mooiste affiche) zat niet eens half vol. Nee, PSV moet CL-voetbal spelen. Dat ligt PSV ook beter. Nu moet je door een klotedefensie waarbij ploegen zelfs na een achterstand nog steeds met 10 man in de eigen 16 blijven staan, net als Debrecen uit. In de CL krijgt PSV ruimte en daar ligt de kracht van onze ploeg.
Klopt helemaal, PSVMocro! Dat soort wedstrijden moet je helemaal niet willen als supporter. Wat is er mooier dan tegen de grote ploegen te mogen spelen?
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 november 2010 - 00:14   quote  deeplink  
Mannen, ik ga slapen. Ik ben morgen oppas-opa en zo'n kleine van 7 1/2 maand houd je goed bezig. Leuk jullie weer eens gesproken te hebben. Slaap lekker!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 november 2010 - 00:16   quote  deeplink  
Haha bedankt, hetzelfde opa :P

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Liggende gelden, spanbanden, steunkousen en meer. Eredivisie speelronde 12









0.0086309