BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 90 % scheidsrechters komen uit twente

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
adriu
 adriu - zaterdag 30 oktober 2010 - 23:00   quote  deeplink  
90 % scheitsrechters komen uit twente!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door adriu --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 30 oktober 2010 - 23:40   quote  deeplink  
idd, kut twente!
fc.twente
 fc.twente - zondag 31 oktober 2010 - 01:44   quote  deeplink  
de wijzen komen uit het oost.

hey patrickje wat zul je na vanavond balen
R!ck
 R!ck - zondag 31 oktober 2010 - 13:02   quote  deeplink  
Soow he nu hebben de scheidsrechters het gedaan? Ik weet niet beste Psv fans maar ze hebben het zelf uit handen gegeven. En als je doelt op die actie van Reis eerste helft? Nee geen 11 meter.
Pathmos
 Pathmos - zondag 31 oktober 2010 - 21:13   quote  deeplink  
stoere taal patricia..en wat heeft de scheids dan verkeerd gedaan?
Ride
 Ride - maandag 01 november 2010 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 23:00 schreef adriu het volgende:
90 % scheitsrechters komen uit twente!!
En die andere 10% uit Eindhoven...
adriu
 adriu - maandag 01 november 2010 - 14:24   quote  deeplink  
stuur de knvb een email als je er niet mee eens bent hoe de scheitsrechter heeft gefluit! wel 4 x per dag doen! een week lang a.u.b

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door adriu --
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 01 november 2010 - 18:43   quote  deeplink  
Kan hier geen slotje op?

Heb ff snel op wikipedia de geboorteplaatsen/provincies van de scheidsrechters opgezocht:

Pieter Vink Zuid-Holland
Van Boekel Noord-Brabant
Blom Zuid-Holland
Braamhaar Overijssel
Liesveld Utrecht
Kuipters Twente
Nijhuis Twente
Bossen Noord-Holland
Van Egmond Zuid-Holland
Haverkort Noord-Holland
Janssen Limburg
Van Meenen Zuid-Holland
Van Sichum ?
Van Hulten ?
Wegereef Overijssel
Wiedemijer Limburg
Makelie Zuid-Holland

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door PSVMocro --
adriu
 adriu - maandag 01 november 2010 - 22:34   quote  deeplink  
komen er toch zo een 14 uit midden gelderland overijsel braband twent

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door adriu --
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 01 november 2010 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 22:34 schreef adriu het volgende:
komen er toch zo een 14 uit midden gelderland overijsel braband twent
Jouw 90% klopt niet...en die 10% uit Eindhoven ook niet. Er is geen Eindhovense scheidsrechter. 1tje is geboren in Brabant. Wil je vanaf nu aub PSV buiten dat gezeur houden. Dank u.
Marcelo make us prou
 Marcelo make us prou - dinsdag 02 november 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Wat een kul allemaal, zal mij een zorg zijn waar ze vandaan komen.
Een ding is wel zeker
Een paar minuten later geeft hij wel geel aan de vervanger van die duitser, dat is wat hij fout heeft gedaan.

Verder heeft Twente het gewoon slim gespeelt en kun je als Psv zijnde een keer tegen een nederlaag oplopen.

Geen probleem, gewoon verder gaan en in de 2e seizoenshelft die punten terug halen in Enschede!
adriu
 adriu - dinsdag 02 november 2010 - 20:00   quote  deeplink  
en weer een twentenaar op de wedstrijt van ajax, geen toeval meer
Pathmos
 Pathmos - dinsdag 02 november 2010 - 20:31   quote  deeplink  
dat gezeur blijft he .. je nu al indekken voor het geval den haag de punten pakt ?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 november 2010 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:31 schreef Pathmos het volgende:
dat gezeur blijft he .. je nu al indekken voor het geval den haag de punten pakt ?
kan ik ook doen (ik meen dit niet, het is slechts een gedachte van een scenario):
Wegereef had ajax benadeeld, dit kostte ajax 2 punten in de strijd om het kampioenschap. Na 1 week straf fluit hij utrecht psv. Dus zal hij om ajax even iets terug te doen in opdracht van de knvb psv benadelen.
Pathmos
 Pathmos - dinsdag 02 november 2010 - 20:36   quote  deeplink  
laten we hopen dat dat scenario uit komt dus :-)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 november 2010 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:36 schreef Pathmos het volgende:
laten we hopen dat dat scenario uit komt dus :-)
Hoop 't niet, dan kunnen we het seizoen echt vergeten
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 november 2010 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 12:28 schreef fc.twente het volgende:

[..]

ja was er gisteren na maak jood 3 punten halen weetje nog
maar nodig je graag uit in enschede praatjesmaker
oke dit is wel heel knap, 2 - 0 voor uit bij werder. proficiat. En dat geeft een goed gevoel, dat betekent dat psv het nog niet zo slecht deed...
adriu
 adriu - woensdag 03 november 2010 - 00:09   quote  deeplink  
(pathmos) zeker een twentenaar!?
Klaas123
 Klaas123 - donderdag 04 november 2010 - 14:25   quote  deeplink  
Pas maar op, 90% van de Europese scheidsrechters komen uit Debrecen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 04 november 2010 - 14:28   quote  deeplink  
WHahaha
adriu
 adriu - zaterdag 06 november 2010 - 16:11   quote  deeplink  
kijken hoe goed de scheitsrechters zaterdag en zondag zijn!??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 november 2010 door adriu --
Pathmos
 Pathmos - maandag 08 november 2010 - 10:13   quote  deeplink  
uiteraard uit enschede ..knvb voetbalbolwerk van nederland .. heerlijk om de scheidsrechters aan je kant te hebben ..wat vooral ajax en psv moeten weten hoe dat voelt ..want sinds ik voetbal kijk is het niet anders geweest dat die clubs alle beslissingen in hun voordeel kregen ..dus nu niet mauwen en janken als het eens andersom is.. trouwens ..aardige overtreding weer van bakkal waardoor psv op 0-1 kwam ..maar dat was natuurlijk weer niks he ??
adriu
 adriu - maandag 08 november 2010 - 11:37   quote  deeplink  
ik had het wel voor spelt!!! weegreef nog bedank, een dikke ... voor je!
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 08 november 2010 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 10:13 schreef Pathmos het volgende:
uiteraard uit enschede ..knvb voetbalbolwerk van nederland .. heerlijk om de scheidsrechters aan je kant te hebben ..wat vooral ajax en psv moeten weten hoe dat voelt ..want sinds ik voetbal kijk is het niet anders geweest dat die clubs alle beslissingen in hun voordeel kregen ..dus nu niet mauwen en janken als het eens andersom is.. trouwens ..aardige overtreding weer van bakkal waardoor psv op 0-1 kwam ..maar dat was natuurlijk weer niks he ??
Dat was zeker een fout, net zoals de rode kaarten voor Reis en Lensky dat ook waren. Wat Reis deed was onbeholpen, maar geen slaande beweging. Hooguit geel. Door Wegereef moest PSV bijna een uur met 10 man spelen tegen Utrecht in de Galgenwaard, waar voor topclubs normaal gesproken altijd een pittige strijd plaatsvindt. Wegereef bewijst nu 2x in korte tijd dat hij ongeschikt is om op dit niveau te fluiten.

Ik ben het oneens met hoe het gebracht wordt over de scheidsrechters. Ze zijn slecht, maar ik denk onpartijdig. Er zijn tig camera's op ze gericht en als ze bewust partijdig fluiten, dan krijgen ze alle shit over zich heen. Lijkt me niet dat ze daar kiezen. Er worden gewoon te veel fouten gemaakt, doordat het niveau vaak abominabel is. Kijk naar Blom die WillemII gewoon keihard naait met een penalty + rode kaart na 25 minuten, terwijl die Swinkels totaal niks aan de handsbal kan doen. Zo zijn er meer voorbeelden afgelopen weekend. Feit is dat de scheidsrechters van een bedenkelijk niveau zijn in de eredivisie.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 08 november 2010 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 11:37 schreef adriu het volgende:
ik had het wel voor spelt!!! weegreef nog bedank, een dikke ... voor je!
Dat kun je ieder weekend blijven roepen. Krijg je steeds gelijk, omdat er nu eenmaal veel fouten gemaakt worden.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 08 november 2010 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 10:13 schreef Pathmos het volgende:
uiteraard uit enschede ..knvb voetbalbolwerk van nederland .. heerlijk om de scheidsrechters aan je kant te hebben ..wat vooral ajax en psv moeten weten hoe dat voelt ..want sinds ik voetbal kijk is het niet anders geweest dat die clubs alle beslissingen in hun voordeel kregen ..dus nu niet mauwen en janken als het eens andersom is.. trouwens ..aardige overtreding weer van bakkal waardoor psv op 0-1 kwam ..maar dat was natuurlijk weer niks he ??
Nou ik vind niet dat ajax zo vaak de scheids meeheeft. Om maar ff 2 voorbeelden te noemen die me te binnen schieten: 1. Rode kaart anita tegen excelsior (leidde tot puntenverlies)
2. Onterecht afgekeurd doelpunt 2 jaar geleden ajax heracles 2 - 2 (leidde tot puntenverlies)
Ik weet niet voor welke club je bent... als je voor twente bent moet je niet zeiken want die hebben werkelijk ALTIJD de scheids mee, en als je voor feyenoord bent dan snap ik wat je bedoelt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 november 2010 door patrickpsv15 --
adriu
 adriu - maandag 08 november 2010 - 13:50   quote  deeplink  
weegereef krijgt voor mekaar in 3 wedstrijden! wat de club.s niet lukt!
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 08 november 2010 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 12:41 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nou ik vind niet dat ajax zo vaak de scheids meeheeft. Om maar ff 2 voorbeelden te noemen die me te binnen schieten: 1. Rode kaart anita tegen excelsior (leidde tot puntenverlies)
2. Onterecht afgekeurd doelpunt 2 jaar geleden ajax heracles 2 - 2 (leidde tot puntenverlies)
En zo vaak hebben wij de scheids niet mee. En de knvb ZEker niet, kijk maar naar reis, 3 wedstrijd schorsing. En dan mist onze superspits ook nog de uitwedstrijd bij ajax. Ik vind het echt schandalig.
Nee, het is 2 wedstrijden en 1 voorwaardelijk. Als PSV akkoord gaat, wat ze zullen doen. Dan mist hij spakenburg en excelsior en kan hij tegen Ajax gewoon weer meedoen.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 08 november 2010 - 14:15   quote  deeplink  
Update 14:04 uur - PSV accepteert twee duels schorsing voor Reis
PSV heeft de aanklager betaald voetbal maandagmiddag laten weten dat het akkoord gaat met de twee wedstrijden schorsing die is voorgesteld aan Jonathan Reis. Dat betekent dat de Braziliaanse aanvaller het bekerduel met Spakenburg van woensdag en de daaropvolgende Eredivisie-wedstrijd tegen Excelsior mist. Op 20 november mag hij wel weer meedoen tegen Ajax.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 08 november 2010 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 14:02 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nee, het is 2 wedstrijden en 1 voorwaardelijk. Als PSV akkoord gaat, wat ze zullen doen. Dan mist hij spakenburg en excelsior en kan hij tegen Ajax gewoon weer meedoen.
Ja klopt, ik had mijn post al veranderd. Had het bericht net pas gelezen.
Pathmos
 Pathmos - maandag 08 november 2010 - 16:14   quote  deeplink  
zeker te weten dat ik voor twente ben ..en even wat wapenfeiten ..ajax - utrecht vorig seizoen..onterecht rode kaart voor een utrechter waardoor ajax via dat overwicht van een 0-0 gemakkelijk naar een overwinning kon uitlopen .. meerdere overtredingen van kutbelg vertongen op keepers ..waaronder boschker .. doorgaan van suarez op didulica ..beiden ongestraft en dat leide tot winst van ajax..en nu over twente ..op die smerige schop van brama na..ken ik weinig momenten voor de geest halen die mijn fc geholpen hebben aan de punten !!!!!
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 08 november 2010 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 16:14 schreef Pathmos het volgende:
zeker te weten dat ik voor twente ben ..en even wat wapenfeiten ..ajax - utrecht vorig seizoen..onterecht rode kaart voor een utrechter waardoor ajax via dat overwicht van een 0-0 gemakkelijk naar een overwinning kon uitlopen .. meerdere overtredingen van kutbelg vertongen op keepers ..waaronder boschker .. doorgaan van suarez op didulica ..beiden ongestraft en dat leide tot winst van ajax..en nu over twente ..op die smerige schop van brama na..ken ik weinig momenten voor de geest halen die mijn fc geholpen hebben aan de punten !!!!!
De wedstrijd tegen ADO was ook discutabel (vrije trap + penalty) en hands van Douglas uit bij Feyenoord om er een paar te noemen. Beide wedstrijden die met minimale verschil zijn gewonnen.

Ik denk dat alle clubs in een seizoen voor- en nadeel ondervinden van de matige scheidsrechters die we hier nu eenmaal hebben. Niemand kan bewijzen of iets bewust of onbewust gebeurt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 08 november 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 16:57 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

De wedstrijd tegen ADO was ook discutabel (vrije trap + penalty) en hands van Douglas uit bij Feyenoord om er een paar te noemen. Beide wedstrijden die met minimale verschil zijn gewonnen.

Ik denk dat alle clubs in een seizoen voor- en nadeel ondervinden van de matige scheidsrechters die we hier nu eenmaal hebben. Niemand kan bewijzen of iets bewust of onbewust gebeurt.
Ik weet het niet hoor... twente krijgt altijd het voordeel van de twijfel en ze worden werkelijk NOOIT benadeeld. Dat kan toch geen toeval zijn?
Pathmos
 Pathmos - maandag 08 november 2010 - 17:30   quote  deeplink  
via een kamera aan de andere zijde kon je 100% duidelijk zien dat de pingel terecht was tegen den haag..en je hebt gelijk ..hands was het ..alleen overkomt dat tegenwoordig 3 a 4 keer per wedstrijd..om nu de hele tijd al te melden dat alleen twente alle beslissingen mee heeft gaat mij te ver ..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 08 november 2010 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 17:30 schreef Pathmos het volgende:
via een kamera aan de andere zijde kon je 100% duidelijk zien dat de pingel terecht was tegen den haag..en je hebt gelijk ..hands was het ..alleen overkomt dat tegenwoordig 3 a 4 keer per wedstrijd..om nu de hele tijd al te melden dat alleen twente alle beslissingen mee heeft gaat mij te ver ..
1 ding is opvallend, ze krijgen nooit het nadeel van de twijfel.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 08 november 2010 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 17:30 schreef Pathmos het volgende:
via een kamera aan de andere zijde kon je 100% duidelijk zien dat de pingel terecht was tegen den haag..en je hebt gelijk ..hands was het ..alleen overkomt dat tegenwoordig 3 a 4 keer per wedstrijd..om nu de hele tijd al te melden dat alleen twente alle beslissingen mee heeft gaat mij te ver ..
De scheids had geen camera, hij liep er achter en de grensrechter stak geen vlag op. Hij had het nooit kunnen waarnamen en dus is het een discutabele beslissing.
Pathmos
 Pathmos - maandag 08 november 2010 - 19:03   quote  deeplink  
discutabel wel , maar wel terecht .. maar iets anders ..het was overduidelijk hands ..wie zegt dus dat die grensrechter niet partijdig was door niet te vlaggen
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 08 november 2010 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 19:03 schreef Pathmos het volgende:
discutabel wel , maar wel terecht .. maar iets anders ..het was overduidelijk hands ..wie zegt dus dat die grensrechter niet partijdig was door niet te vlaggen
Het is niet terecht als de scheidsrechter het niet heeft kunnen waarnemen. De grensrechter kon het ook niet zien, want hij rende schuin achter beide spelers. Iemand op de achterlijn had het wel kunnen waarnemen.
adriu
 adriu - dinsdag 09 november 2010 - 23:52   quote  deeplink  
kuiper speelt in jupiter leager! maar utrecht wel benaadeelt!
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 09 november 2010 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op tuesday 09 november 2010 - 23:52 schreef adriu het volgende:
kuiper speelt in jupiter leager! maar utrecht wel benaadeelt!
Kuiper floot die wedstrijd niet eens. Dat was Wegereef.

Hoe kun je over het benadelen van Utrecht spreken? PSV moest onterecht een uur met 10 man spelen, daar stap je wel erg makkelijk overheen. Bovendien stond er vandaag in het AD dat PSV in totaal al 17 wedstrijden schorsing heeft gekregen wat het meeste van alle eredivisieploegen is, daarna komt Ajax met 10 wedstrijden. Twente heeft tot dusver nog geen één wedstrijd schorsing gehad. Dus ga nu niet doen alsof de KNVB pro-PSV is, want dat is zeker niet het geval. Als je denkt dat het komt dat PSV onsportief is, dan zit je er ook naast. 2 weken geleden stond PSV op plek 2 na Heerenveen als sportiefste club van de eredivisie.
Ride
 Ride - woensdag 10 november 2010 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 23:57 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Kuiper floot die wedstrijd niet eens. Dat was Wegereef.

Hoe kun je over het benadelen van Utrecht spreken? PSV moest onterecht een uur met 10 man spelen, daar stap je wel erg makkelijk overheen. Bovendien stond er vandaag in het AD dat PSV in totaal al 17 wedstrijden schorsing heeft gekregen wat het meeste van alle eredivisieploegen is, daarna komt Ajax met 10 wedstrijden. Twente heeft tot dusver nog geen één wedstrijd schorsing gehad. Dus ga nu niet doen alsof de KNVB pro-PSV is, want dat is zeker niet het geval. Als je denkt dat het komt dat PSV onsportief is, dan zit je er ook naast. 2 weken geleden stond PSV op plek 2 na Heerenveen als sportiefste club van de eredivisie.

207_not_sure_if_serious.jpg
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 10 november 2010 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 14:28 schreef Ride het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Weer zo een joker die denkt grappig te moeten zijn. :P

Hier de bronnen:

http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/article/detail/530869/2010/11/09/PSV-grossiert-in-schorsingen-al-17-keer-in-het-strafbankje.dhtml

http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2010/10/14/2166119/heerenveen-het-sportiefst-de-graafschap-het-minst-sportief
Gegroet
 Gegroet - woensdag 10 november 2010 - 14:38   quote  deeplink  
Dus de conclusie van dit alles is ....... ?
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 10 november 2010 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 14:38 schreef Gegroet het volgende:
Dus de conclusie van dit alles is ....... ?
Dat deze topic op slot kan. Ik wil het helemaal niet over scheidsrechters hebben. Ze zijn irrelevant. Wij zijn PSV, de beste ploeg van Nederland...of je nu tegen 11 of 12 man moet spelen, boeien! Gewoon nog harder rennen en afmaken die hap. De hegemonie was even doorbroken door AZ en Twente. Het is weer tijd om de macht te grijpen in de eredivisie en andere clubs op hun plek te zetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 november 2010 door PSVMocro --
adriu
 adriu - vrijdag 12 november 2010 - 12:27   quote  deeplink  
het gaat niet om schorsingen! maar om duiderlijke fouten van scheitsrechters! die de club.s punten kosten!
Gegroet
 Gegroet - zaterdag 13 november 2010 - 00:59   quote  deeplink  
Punt gemaakt, sluiten deze handel
Robinho
 Robinho - donderdag 25 november 2010 - 23:00   quote  deeplink  
kuipers komt uit eindhoven!
http://www.youtube.com/watch?v=MI6EoqQrsDU
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 25 november 2010 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2010 - 23:00 schreef Robinho het volgende:
kuipers komt uit eindhoven!
http://www.youtube.com/watch?v=MI6EoqQrsDU
Allemaal terechte beslissingen van kuipers, floot een uitstekende wedstrijd
adriu
 adriu - vrijdag 26 november 2010 - 19:17   quote  deeplink  
nec -utrecht .otte onterecht rood! toegegeven door de knvb! utrecht-psv jacob lensky onterecht rood! toe gegeven door de knvb!
adriu
 adriu - vrijdag 26 november 2010 - 23:34   quote  deeplink  
vinkieBoy het rood was wel even te laat?????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 90 % scheidsrechters komen uit twente









0.0079960