BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Willem Janssen in winterstop naar Twente

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
desnor
 desnor - zondag 31 oktober 2010 - 23:20   quote  deeplink  
Willem Janssen in de winterstop naar Twente

Willem Janssen wilde zelf voor de camera van de NOS nog niets loslaten over zijn aanstaande transfer. De middenvelder van Roda JC werd gevraagd of zijn toekomst bij FC Twente ligt, maar daar wilde de Nijmegenaar geen antwoord op geven.

Janssen is de afgelopen weken volop in het nieuws vanwege zijn goede prestaties op het veld en de clubs die interesse hebben in de transfervrije middenvelder. Ajax, PSV, Feyenoord en Twente lieten eerder al doorschemeren dat ze Janssen graag zouden willen toevoegen aan de selectie aan het eind van het seizoen. Volgens welingelichte bronnen zouden de Tukkers hem mogelijk in de winterstop al naar Enschede halen.

Zelf zegt Janssen dat de clubs zelf maar uit moeten zoeken wanneer ze hem willen contracteren en wanneer ze dit naar buiten brengen. Afgelopen zomer ketste een transfer naar Twente af vanwege de vraagprijs die Roda destijds vroeg.

http://www.voetbalblog.net/2010/10/willem-janssen-in-winterstop-naar-twente/
jordycollin
 jordycollin - maandag 01 november 2010 - 18:34   quote  deeplink  
Voor Willem janssen is FC twente de ideale club, de spelen hebben wat voor elkaar over het zijn geen egotrippers, het is een TEAM.Op deze manier kan Willem zich goed ontplooien en wordt hij een nog betere speler.
R!ck
 R!ck - maandag 01 november 2010 - 19:50   quote  deeplink  
Misschien de nieuwe Theo? Zijn wel naamgenoot haha. Maar goede speler, alleen ik weet niet of hij dit niveau een heel seizoen kan blijven geven. Als Twente hem haalt hebben ze denk ik hun vervanger van Theo.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Willem Janssen in winterstop naar Twente









0.0079419