BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Bos: 'Met dit elftal wordt Vitesse ook niet in dertig jaar landskampioen'

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 01 november 2010 - 09:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Bos: 'Met dit elftal wordt Vitesse ook niet in dertig jaar landskampioen' (VoetbalZone)

Thomas
 Thomas - maandag 01 november 2010 - 09:33   quote  deeplink  
Theo Bos vindt het niet vreemd dat Vitesse na zijn ontslag niet beter is gaan spelen en meer punten is gaan pakken. Het congé van de oefenmeester werd intern opgevangen door Hans van Arum en consorten en deze maand nemen Albert Ferrer, Stanley Menzo, Albert Capellas Herms én Van Arum de honneurs waar. "Met dit elftal wordt Vitesse geen kampioen. Nu niet, in drie jaar niet en niet in dertig jaar."

"In Engeland zijn genoeg overnames geweest, waarna veel nieuwe spelers kwamen", vertelt Bos maandag aan het Algemeen Dagblad. "Zodra het directe resultaat uitbleef, ging de trainer eruit. Dus daar hield ik wel rekening mee." De landstitel binnen drie jaar bewerkstelligen 'vond en vindt' Bos een 'belachelijke uitspraak'. "Ook de nieuwe trainer moet je zoiets niet opzadelen. Kampioen worden kan wel. Maar wel met een andere filosofie en andere spelers. Met dit elftal wordt Vitesse geen kampioen. Nu niet, in drie jaar niet en niet in dertig jaar."

Het ontslag bij Bos kwam hard aan. "Het ontslag doet wel pijn. Ik zeg je eerlijk: alleen voor mijn collega's uit de technische staf hoopte ik dat er na mijn vertrek punten werden gepakt. Maar ik zat opeens toch voor de televisie te denken dat Vitesse van mij niet hoefde te winnen. Ik schrok van die gedachten. Uiteindelijk blijf ik met een gevoel van onrechtvaardigheid zitten. Ik heb geen tijd gekregen om te laten zien dat het met mij ook had gekund. Natuurlijk hoop ik dat Vitesse ooit kampioen wordt. Ze kunnen mijn baan afnemen, maar het gevoel voor de club blijft."
vincent026
 vincent026 - zaterdag 06 november 2010 - 15:12   quote  deeplink  
waarschijnlijk toch geen echt geel zwart vitessehart, tja kan die ook niks aan doen, hij is tenslotte in odw geboren.
keesolinoooooooo
 keesolinoooooooo - zaterdag 13 november 2010 - 17:29   quote  deeplink  
tot mijn spijt vind ik trainer bos zeer slechte trainer veel praatjes heeft hy en straalt weinig uit en heeft weinig verstand over het spel voetbal dus ben blij dat hy geen trainer meer is by vitesse

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Bos: 'Met dit elftal wordt Vitesse ook niet in dertig jaar landskampioen'









0.0138680