BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Amrabat

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 november 2010 - 13:42   quote  deeplink  
Wat te doen met amrabat? Hij heeft zelf aangegeven weg te willen ( http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/57549/teleurgestelde-amrabat-aast-op-vertrek-bij-psv )
Ik persoonlijk heb hem het liefste bij psv... als hij in vorm is is het een uitstekende buitenspeler! maar een basisplek zal moeilijk worden met spelers als Dszudszak en Lens als concurrenten. Misschien moeten we zaterdag tegen excelsior eens lens in de spits zetten en amrabat vanaf rechts. Want Berg en koevermans bakken er niks van dit seizoen (zelfs tegen spakenburg)
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 11 november 2010 - 15:14   quote  deeplink  
Doorselecteren, dus verkopen en iemand anders een kans geven. Amrabat moet bij een opportunistische ploeg spelen die niet continu in balbezit is en waarin hij een vrije rol heeft. Dat kan niet bij PSV. Ik hou ook niet van spelers die gaan zeuren in de media, ook al is hij netjes gebleven. Eerst met de trainer en Brands praten, daarna kun je er misschien iets over kwijt in de media. Amrabat deed het in mijn optiek dus niet goed om meteen de media op te zoeken. Is nergens voor nodig.

Berg en Koevermans stellen idd teleur.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 november 2010 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 15:14 schreef PSVMocro het volgende:
Doorselecteren, dus verkopen en iemand anders een kans geven. Amrabat moet bij een opportunistische ploeg spelen die niet continu in balbezit is en waarin hij een vrije rol heeft. Dat kan niet bij PSV. Ik hou ook niet van spelers die gaan zeuren in de media, ook al is hij netjes gebleven. Eerst met de trainer en Brands praten, daarna kun je er misschien iets over kwijt in de media. Amrabat deed het in mijn optiek dus niet goed om meteen de media op te zoeken. Is nergens voor nodig.

Berg en Koevermans stellen idd teleur.
Dan laten wij een groot talent gaan, en bij een andere club is de kans groot dat hij weer gaat uitblinken. Ik zou zeggen tegen Rutten: Geef hem meer speeltijd, praat er met hem over en wacht dan af wat zijn prestaties zijn en dan pas kan er in mijn ogen pas worden gepraat over een vertrek. Ik zou het een beetje zonde vinden als wij een speler met veel kwaliteiten zoals amrabat laten weggaan, omdat we een NOG betere basis hebben. Als dszudszak straks weggaat, of we worden opeens geteisterd door blessures, zullen we hem missen. Of afellay gaat weg, en dan zal bakkal veel vaker in de basis beginnen op het middenveld, en dan hebben we geen echte goede vervanger aan de buitekanten voor dszudszak en lens. Dit was vorig seizoen in de 2e helft het geval bij Reis en Lazovic (wel om andere redenen, maar goed).
Je hebt gelijk dat amrabat het niet in de media bekend moet maken, maar als je zo gefrustreerd bent (Toen amrabat bij psv kwam was hij vreselijk gemotiveerd en ambitieus) omdat je hard werkt en toch ZO weinig speelminuten maakt, en dan ook nog, als Lens eindelijk op de bank begint, niet hijzelf, maar iemand anders (een middenvelder notabene) op zijn positie ziet verschijnen, en je krijgt de vraag van een journalist hoe je denkt over je situatie, dan is het zeer moeilijk voor zo'n speler om dan te ontkennen en te doen alsof er niets aan de hand is.
tom
 tom - donderdag 11 november 2010 - 17:10   quote  deeplink  
amrabat homo????

30axpcl.jpg
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 november 2010 - 17:23   quote  deeplink  
Haha je zou bijna zeggen van wel, maar hij heeft een vriendin.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 11 november 2010 - 17:35   quote  deeplink  
Hij wilde Engelaar blesseren, omdat hij te veel balverlies heeft de laatste tijd. haha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 november 2010 - 17:39   quote  deeplink  
HahahaahaHAha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Amrabat









0.0048580