BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Transfer Afellay

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - zaterdag 13 november 2010 - 18:23   quote  deeplink  
Dit is een topic waar je alles kwijt kunt (mening, geruchten) over de transfer van Afellay naar Barcelona voor 3 miljoen.
Vinden jullie dat PSV Afellay moet houden tot het eind van het jaar om het kampioenschap te halen, of vindt je elk miljoen welkom?
PSV-FOR-LIFE
 PSV-FOR-LIFE - zaterdag 13 november 2010 - 19:47   quote  deeplink  
Zelf denk ik dat Barcelona toch een stap te hoog is voor IBI, ik denk dat die beter naar HSV of Schalke had moeten gaan.
Als Afellay weg is dan kan Toyboy op zijn plaats spelen dus een vervanger zou na mijn mening niet nodig zijn.
Misschien zouden PSV en Barcelona een overeenstemming kunnen bereiken dat die het seizoen gewoon bij PSV afmaakt, maar dan zal de transferwaarde waarschijnlijk wel zakken.
Maar elke euro is er 1, voor een speler die aan het einde van het jaar gratis de deur uit loop.
Wel is dit slecht beleid, dat spelers transfervrij weg kunnen lopen.
met nog een jaarcontract was zijn waarde natuurlijk vele malen hoger geweest en dat mis je nu!!
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 13 november 2010 - 20:40   quote  deeplink  
Afellay kan het niveau van Oranje aan en dat niveau sla ik niet minder hoog aan, dan het niveau van Barca. Hij heeft laten zien met betere voetballers ook anders en beter te kunnen voetballen. Hij hoeft Barcelona niet te dragen, hij moet wat toevoegen en daar heb ik wel vertrouwen in. Zolang hij maar de tijd krijgt.
john doe
 john doe - zondag 14 november 2010 - 00:34   quote  deeplink  
ben het helemaal eens met psvmocro en even voor de duidelijkheid ibi wilde zelf geen contract verlenging
Kees Kruut
 Kees Kruut - zondag 14 november 2010 - 09:44   quote  deeplink  
Wat brengt nu het meest op? Kampioen met Ibi of hem voor 3 miljoen laten vertrekken en geen kampioen?
Gegroet
 Gegroet - zondag 14 november 2010 - 13:59   quote  deeplink  
Kampioen = CL = Inkomsten (meer dan 3 miljoen)
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 14 november 2010 - 16:14   quote  deeplink  
Ibi verkopen en kampioen worden, dat brengt het meeste op. We moeten ook niet doen alsof PSV zonder Afellay er opeens helemaal niks meer van kan. Ik heb altijd geroepen dat Afellay bepalend is, maar dat betekent niet dat PSV ophoud te bestaan als hij vertrekt. Er zijn wel grotere spelers vertrokken bij PSV. Alleen zullen andere spelers moeten opstaan om zijn vertrek op te vangen. We hebben nog steeds een selectie vol smaakmakers, denk aan Dzsudzsak, Reis, Lens, Bakkal, Toivonen, etc.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 16 november 2010 - 13:02   quote  deeplink  
ik als ajacied vind het zonde voor hem dat hij nu een bankzitter word :( die jongen hoort te spelen, niet de bank warm houden. maar met alle respect Barca is te hoog gegrepen
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 16 november 2010 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 - 13:02 schreef nummer10 het volgende:
ik als ajacied vind het zonde voor hem dat hij nu een bankzitter word :( die jongen hoort te spelen, niet de bank warm houden. maar met alle respect Barca is te hoog gegrepen
Zijn grootste concurrent is Pedro op de linkerflank en hij is niet onomstreden. Afellay zal dus wel aan speelminuten komen, de vraag is alleen hoe snel hij zich kan aanpassen. Verder zal niemand nee tegen Barca zeggen. Niet geschoten is altijd mis. Dit is een once in a lifetime kans om bij één van de mooiste clubs ter wereld te spelen. Cocu en Van Bommel gingen beide transfervrij naar Barca. Beiden vinden dat Afellay de baggage heeft om daar te slagen. Lijkt me dat ze er wel kijk op hebben. Het is goed voor de Eredivisie, het Nederlandse voetbal en ook PSV dat er weer een speler die kant op gaat.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 16 november 2010 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 16:14 schreef PSVMocro het volgende:
Ibi verkopen en kampioen worden, dat brengt het meeste op. We moeten ook niet doen alsof PSV zonder Afellay er opeens helemaal niks meer van kan. Ik heb altijd geroepen dat Afellay bepalend is, maar dat betekent niet dat PSV ophoud te bestaan als hij vertrekt. Er zijn wel grotere spelers vertrokken bij PSV. Alleen zullen andere spelers moeten opstaan om zijn vertrek op te vangen. We hebben nog steeds een selectie vol smaakmakers, denk aan Dzsudzsak, Reis, Lens, Bakkal, Toivonen, etc.
Precies, en misschien wordt labyad over een jaartje wel de nieuwe afellay
Pietje
 Pietje - dinsdag 16 november 2010 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 - 13:08 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Zijn grootste concurrent is Pedro op de linkerflank en hij is niet onomstreden. Afellay zal dus wel aan speelminuten komen, de vraag is alleen hoe snel hij zich kan aanpassen. Verder zal niemand nee tegen Barca zeggen. Niet geschoten is altijd mis. Dit is een once in a lifetime kans om bij één van de mooiste clubs ter wereld te spelen. Cocu en Van Bommel gingen beide transfervrij naar Barca. Beiden vinden dat Afellay de baggage heeft om daar te slagen. Lijkt me dat ze er wel kijk op hebben. Het is goed voor de Eredivisie, het Nederlandse voetbal en ook PSV dat er weer een speler die kant op gaat.
Ik ben het geheel en al met je eens, PSVMocro. Bovendien vind ik dat Afellay na acht jaar trouwe dienst zijn droomtransfer heeft verdiend! Ik gun het hem van harte. Als Barcelona komt, kun je gewoon niet weigeren! Misschien is hij bij andere clubs in Nederland wat omstreden ;-) ik vind Afellay een van de beste middenvelders van Nederland!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 16 november 2010 - 19:58   quote  deeplink  
Hij moet 1 ding leren,, en dat is de bal een keer niet in zn voeten houden maar gelijk doorkaatsen.
Maar ik denk dat het geen slechte zet zou zijn.
Barcelona is niet voor niks geintreseerd in hem en guardiola is een eerlijke goede trainer die IEDEREEN laat spelen.
en van de trainingen bij barcelona leer je meer dan een wedstrijd van psv
kwakman
 kwakman - donderdag 18 november 2010 - 23:20   quote  deeplink  
assie zich zaterdag maar koest houdt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Transfer Afellay









0.0054390