BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Geen PSV-fans naar uitduel met Ajax

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - zaterdag 20 november 2010 - 12:51   quote  deeplink  
Dit slaat echt nergens op, kut NS. Dankzij hun problemen met de treinen heeft PSV vanavond geen steun van de fans waardoor ajax toch iets meer voordeel heeft. De knvb vindt het allemaal niet erg zijnde 020 vriendjes.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 20 november 2010 - 15:39   quote  deeplink  
Boeien. De spelers gaan echt niet minder hard rennen als er geen PSV supporters zitten.
fc.twente
 fc.twente - zaterdag 20 november 2010 - 15:51   quote  deeplink  
oke problemen op het spoor maar hoezo worden er geen bussen ingezet je wil me toch niet vertellen dat er geen 60 bussen in brabant desnoods de rest van nl te regelen vallen. vind dit een zeer zwak excus om dan maar geen supporters mee tenemen, zou het een zeer slechte zaak vinden als mijn club hier mee zal in stemmen

wat vinden jullie er zelf vandaar in eindhoven
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 20 november 2010 - 15:59   quote  deeplink  
is niet erg, wij pakken die joden, en zo niet staan we nog steeds 3 punten boven ze. kom op psv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIJ TREkkEN TEN STRIJDE!!!!!!!!!
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 20 november 2010 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 15:51 schreef fc.twente het volgende:
oke problemen op het spoor maar hoezo worden er geen bussen ingezet je wil me toch niet vertellen dat er geen 60 bussen in brabant desnoods de rest van nl te regelen vallen. vind dit een zeer zwak excus om dan maar geen supporters mee tenemen, zou het een zeer slechte zaak vinden als mijn club hier mee zal in stemmen

wat vinden jullie er zelf vandaar in eindhoven
PSV heeft er alles aangedaan. Bussen, alternatieve treinroutes, etc...maar er zijn meer partijen die moeten instemmen zoals Ajax, de KNVB en de NS. PSV kan dan hoog of laag springen, maar in je eentje kun je het niet regelen.
Gegroet
 Gegroet - zaterdag 20 november 2010 - 17:12   quote  deeplink  
Fijn nu zit heel dat stadion vol , met Ajax supporters.

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Stadionverkoop-Ajax-PSV.htm
Tigran
 Tigran - zaterdag 20 november 2010 - 17:44   quote  deeplink  
hmm ik vind dit allemaal heel kinderachtig van de knvb ajax kan je niet erop aanspreke maar als knvb moet je rekening houden met dit soort dinge.
ik ben een puur psver en ik woon in amsterdam ik ga zonder problemen der heen vind wel jammer dat ik enigste psver zal zijn
wup von dutch
 wup von dutch - zaterdag 20 november 2010 - 18:06   quote  deeplink  
voor de psv spelers zal er weinig verschil zijn, die horen hun suporters thuis nauwelijks laat staan uit !!! psv famous for not traveling !!
Maximus
 Maximus - zaterdag 20 november 2010 - 18:28   quote  deeplink  
Die van o20 horen hun eigen supporters wel? Ja! UITFLUITEN!!!
Robinho
 Robinho - woensdag 24 november 2010 - 12:32   quote  deeplink  
Calimero komt uit Eindhoven
Ride
 Ride - donderdag 25 november 2010 - 08:51   quote  deeplink  
blowup.gif

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5894
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Geen PSV-fans naar uitduel met Ajax









0.0066101