BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV nac

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 26 november 2010 - 22:40   quote  deeplink  
verloren, maar iк ben heel blij met het vertoonde spel, ooк al had nac zwaar verdiend gewonnen:) als we deze lijn doortreккen worden we eindelijк weer eens кampioen. En hopelijк winnen onze grote vrienden uit breda van Fc Twente en ajax.
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - vrijdag 26 november 2010 - 22:46   quote  deeplink  
Gvd, balen. Wat betreft het spel heb je gelijk maar het is zo hatelijk dat psv niet doordrukt nadat we op 0-1 komen..
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 26 november 2010 - 22:49   quote  deeplink  
Dit was weer zo een wedstrijd die je eens in het seizoen meemaakt. Je tikt een tegenstander weg voor rust en je gaat met 2-2 de kleedkamer in. NAC was veel effectiever. Engelaar en Koevermans brachten niks extra's.
adriu
 adriu - vrijdag 26 november 2010 - 23:36   quote  deeplink  
kut kut kut kut
adriu
 adriu - vrijdag 26 november 2010 - 23:41   quote  deeplink  
mijn vader lacht zich nu kapot! je zal maar een vader hebben die voor ajax is! en ik ben voor psv! maar gelukig hij is al 95 jaar dus ik pleur hem in bed !! en begin aan zijn wijn!!ik hoop dat het een beetje smaak!!
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 26 november 2010 - 23:56   quote  deeplink  
hahaha geniet ervan!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 27 november 2010 - 02:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 22:49 schreef PSVMocro het volgende:
Dit was weer zo een wedstrijd die je eens in het seizoen meemaakt. Je tikt een tegenstander weg voor rust en je gaat met 2-2 de kleedkamer in. NAC was veel effectiever. Engelaar en Koevermans brachten niks extra's.
Vorig jaar precies hetzelfde liedje uit bij nac. Had psv toch rekening mee moeten houden dat je in breda meestal wordt weggecounterd als je niet geconcentreerd bent. Overigens: WAT WAS TOIVONEN DRAMATISCH, en hij zorgde ook nog voor die 2 klotedoelpunten. Ik zou zeggen: Volgend seizoen in breda counteren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV nac









0.0073032