BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Rood of schwalbe?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Robinho
 Robinho - zondag 12 december 2010 - 21:04   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=AdKssQ_VOzA&feature=player_embedded
De maker van dit filmpje heeft het al over de Professionele Schwalbe Vereniging. Wat vinden jullie?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 12 december 2010 - 21:31   quote  deeplink  
2 schwalbes meer niet, sukkel
Robinho
 Robinho - zondag 12 december 2010 - 23:16   quote  deeplink  
Niet schelden Patricia, ik plaats alleen een filmpje dat ik op youtube tegenkwam.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 12 december 2010 - 23:19   quote  deeplink  
2 schwalbes wil niet zeggen dat we een professionele schwalbe vereniging zijn?
Robinho
 Robinho - zondag 12 december 2010 - 23:23   quote  deeplink  
Dat zegt de maker van het filmpje eronder, dat verzin ik toch niet zelf!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 12 december 2010 - 23:41   quote  deeplink  
het is gewoon onzin om zoiets kuts op dit forum te plaatsen
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 13 december 2010 - 00:09   quote  deeplink  
hahahah deze komt in mijn top3 van meest zinloze topics. We hadden met Farfan een zuid-amerikaan die het vanuit zijn jeugdopleiding mee had gekregen. Hiddink deed er alles aan om het eruit te krijgen. Verder hebben we de laatste jaren geen speler die structureel opzoek ging naar een penalty in de 16.
Pietje
 Pietje - maandag 13 december 2010 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 00:09 schreef PSVMocro het volgende:
hahahah deze komt in mijn top3 van meest zinloze topics. We hadden met Farfan een zuid-amerikaan die het vanuit zijn jeugdopleiding mee had gekregen. Hiddink deed er alles aan om het eruit te krijgen. Verder hebben we de laatste jaren geen speler die structureel opzoek ging naar een penalty in de 16.
Ik ben het volledig met je eens, PSVMocro. Voor heel veel Zuid-Amerikanen is het dé manier om te overleven: je zag het destijds inderdaad bij Farfán en tegenwoordig zie je het nog steeds zo nu en dan bij Suárez. In eigen land zijn dat soort voetballers helden wanneer het hen lukt om de scheidsrechter te foppen. Elders wordt er met afschuw naar gekeken en over geoordeeld. Ik weet dat Guus Hiddink het bij Farfán probeerde uit te bannen, hetgeen niet altijd lukte (de aard van het beestje...) Bij Ajax probeerden Marco van Basten en later Martin Jol om het ook bij Suárez eruit te krijgen. Het is wat minder geworden, maar ook bij Luis Suárez: de aard van het beestje. Het is overigens bepaald niet iets van de huidige generatie, ook vroeger, bij het "grote" Brazilië uit 1960 (zo ongeveer) met sterren als Garrincha, Vava, Didi et cetera zag je het zelfs toen ook al en wat jaren later bij Rivaldo. Maar ook Argentijnen kunnen er wat van...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 december 2010 door Pietje --
psver
 psver - maandag 13 december 2010 - 16:41   quote  deeplink  
Ik zie hier ook een aantal duikelingen van Reis waavan ik denk: Dat hoeft toch nergens voor. En ja hoor, deze man komt toevallig of niet OOK uit Zuid-Amerika. Het is toch zonde van zo'n goede voetballer om dat op zo'n manier een wedstrijd denken te kunnen beslissen. Ik had liever gehad dat hij er 2-3 inschoot, maar dat zat er helaas niet in. Maar hoe dan ook: We staan wel 1 punt los op de concurrentie:D:D
Superbleonardo
 Superbleonardo - woensdag 22 december 2010 - 22:46   quote  deeplink  
haha wacht maar op mijn schwalbe top 10. En geen enkel Zuid-amerikaanse PSV-er komt daarin voor. Wel Toivonen 3x, Pieters 2x. Afellay 2x. Met een beetje geheugen weet jullie wel welke wedstrijden. Utrecht uit bv?
Gegroet
 Gegroet - woensdag 22 december 2010 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 22:46 schreef Superbleonardo het volgende:
haha wacht maar op mijn schwalbe top 10. En geen enkel Zuid-amerikaanse PSV-er komt daarin voor. Wel Toivonen 3x, Pieters 2x. Afellay 2x. Met een beetje geheugen weet jullie wel welke wedstrijden. Utrecht uit bv?
Ik kan me leukere bezigheden bedenken tijdens kerst;)
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 22 december 2010 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 22:46 schreef Superbleonardo het volgende:
haha wacht maar op mijn schwalbe top 10. En geen enkel Zuid-amerikaanse PSV-er komt daarin voor. Wel Toivonen 3x, Pieters 2x. Afellay 2x. Met een beetje geheugen weet jullie wel welke wedstrijden. Utrecht uit bv?
Wat versta jij onder een schwalbe? Alle valpartijen van alle PSV'ers? haha

Een schwalbe is een bewuste valpartij, waarbij totaal geen contact is...en zelfs dan kan een tegenstander geel krijgen voor onbesuisd inkomen.

Afellay bij Ajax uit tegen Suarez. Daar was geen contact en dat zeker een onzinnige schwalbe. Pieters heb ik geen schwalbes zien maken. Toivonen laat zich vaak makkelijk vallen, maar als er contact is dan kun je nogmaals niet spreken van een schwalbe. Dan moet de verdediger bij zichzelf te rade gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 december 2010 door PSVMocro --
Superbleonardo
 Superbleonardo - donderdag 23 december 2010 - 10:05   quote  deeplink  
Lenksy van Utrecht wordt genaaid door Toivonen, Rose wordt door Pieters genaaid (hij schreeuwt al voordat Rose in de buurt is) en gisteren wordt Kah weer door Toivonen genept. Geen enkele ploeg is zo bezig om een rode kaart aan te naaien dan PSV. Heeft Rutten dit meegenomen vanuit Duitsland, toch de bakermat van de Schwalbe?
Maar dit wordt een prachtig filmpje, waar menig scheidsrechter en eredivisietrainer zijn voordeel mee kan gaan doen. Want dit gedrag gaat PSV de tweede speelhelft tegen zich keren. Salut!
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 23 december 2010 - 10:17   quote  deeplink  
Was er contact tussen Lensky en Toivonen? Ja. Was er contact tussen Rose en Pieters? Ja. Kwam Kah gisteren onbesuisd in? Ja. Ik heb al gezegd dat Toivonen zich vaak makkelijk laat vallen. Ik zie ook liever dat spelers gewoon door voetballen. Alleen moeten verdedigers het ook slimmer aanpakken. Je moet aanvallers niet de gelegenheid geven om te vallen.

Je moet verder zelf weten waar jij jouw tijd in wil steken, maar ik denk niet dat mensen in de war raken van jouw filmpje. Zo een filmpje kun je van meer ploegen maken. Gisteren gezien hoe Mertens Volendam had genaaid door zijn been uit te steken? Is dat sportief? Nee. Kun je hem dat kwalijk nemen? Nee, moet de keeper maar niet zo onbesuisd uitkomen.
Wittegast
 Wittegast - donderdag 23 december 2010 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 10:17 schreef PSVMocro het volgende:
Was er contact tussen Lensky en Toivonen? Ja. Was er contact tussen Rose en Pieters? Ja. Kwam Kah gisteren onbesuisd in? Ja. Ik heb al gezegd dat Toivonen zich vaak makkelijk laat vallen. Ik zie ook liever dat spelers gewoon door voetballen. Alleen moeten verdedigers het ook slimmer aanpakken. Je moet aanvallers niet de gelegenheid geven om te vallen.

Je moet verder zelf weten waar jij jouw tijd in wil steken, maar ik denk niet dat mensen in de war raken van jouw filmpje. Zo een filmpje kun je van meer ploegen maken. Gisteren gezien hoe Mertens Volendam had genaaid door zijn been uit te steken? Is dat sportief? Nee. Kun je hem dat kwalijk nemen? Nee, moet de keeper maar niet zo onbesuisd uitkomen.
Helemaal mee eens.
Robinho
 Robinho - woensdag 12 januari 2011 - 20:20   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=rno5-Qvq0VA&feature=player_embedded
Robinho
 Robinho - woensdag 12 januari 2011 - 20:21   quote  deeplink  
Kwam toevallig dit filmpje tegen op youtube, genant!
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 12 januari 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 20:21 schreef Robinho het volgende:
Kwam toevallig dit filmpje tegen op youtube, genant!
Ik vind het genant dat jij liegt door te zeggen dat je het 'toevallig' tegen bent gekomen, terwijl je het zelf in elkaar hebt gezet. Waarom lieg je? Wie wil je voor de gek houden? Denk je dat we hier achterlijk zijn? Ik neem jou niet meer serieus.
Robinho
 Robinho - woensdag 12 januari 2011 - 22:10   quote  deeplink  
Rot op man, ik ga echt geen tijd besteden aan het maken van een filmpje met psv schwalbes. Als je dat denkt ben je inderdaad achterlijk!
remco k
 remco k - woensdag 12 januari 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 22:10 schreef Robinho het volgende:
Rot op man, ik ga echt geen tijd besteden aan het maken van een filmpje met psv schwalbes. Als je dat denkt ben je inderdaad achterlijk!
Maar het hier wel posten, terwijl wij ook wel wat op tape hebben staan van onze Suarez... Je post nog meer hier dan op het Ajax forum man..
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 12 januari 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 22:10 schreef Robinho het volgende:
Rot op man, ik ga echt geen tijd besteden aan het maken van een filmpje met psv schwalbes. Als je dat denkt ben je inderdaad achterlijk!
Het is er vandaag opgezet en toen ik erop klikte stond eronder dat het nog maar 1x bekeken was. Wil je nou serieus blijven volhouden dat je het filmpje 'toevallig' op youtube bent tegengekomen? haha
Robinho
 Robinho - woensdag 12 januari 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Tuurlijk man, ga lekker al mn posts tellen.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 12 januari 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 22:47 schreef Robinho het volgende:
Tuurlijk man, ga lekker al mn posts tellen.
Jouw posts tellen? Ik heb het over de info van het youtubefilmpje. Vandaag gepost en rond 20:30 nog maar 1x bekeken, maar jij kwam er toevallig op?!? Wow haha te grappig gewoon. Ik ga hier verder geen woorden meer aan vuil maken. Prettige avond verder.
Pim
 Pim - donderdag 13 januari 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 22:45 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Het is er vandaag opgezet en toen ik erop klikte stond eronder dat het nog maar 1x bekeken was. Wil je nou serieus blijven volhouden dat je het filmpje 'toevallig' op youtube bent tegengekomen? haha
Het filmpje is gemaakt door superbleonardo als je goed kijkt;), maar ik geloof inderdaad niet dat hij er toevallig kwam kijken haha:P
de kromme 73
 de kromme 73 - donderdag 13 januari 2011 - 21:06   quote  deeplink  
Professionele Schwalbe Vereniging Klinkt niet gek.
Superbleonardo
 Superbleonardo - zaterdag 15 januari 2011 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 21:06 schreef de kromme 73 het volgende:
Professionele Schwalbe Vereniging Klinkt niet gek.
ik zie dat mijn filmpje al voor aardig wat opwinding zorgt. Echter, laten we ons beperken tot wat we zien. Onder het mom van professionalisme een ander zo snel mogelijk een rode kaart aannaaien. Triest, als je zo kampioen wilt worden. Leeds United dacht het ook zo te kunnen worden... zie waar ze nu staan. Bankroet onder in de derde divisie
Superbleonardo
 Superbleonardo - zaterdag 15 januari 2011 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 22:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar het hier wel posten, terwijl wij ook wel wat op tape hebben staan van onze Suarez... Je post nog meer hier dan op het Ajax forum man..
ik ben zeer benieuwd... ik kan niet wachten over beelden dat Suarez iemand een rode kaart aannaait met een "professionele" schwalbe. Nee, ik denk dat PSV daar 10x beter in is, dan de rest van de eredivisie
remco k
 remco k - zaterdag 15 januari 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Nou, dan is het grappig te melden, dat Ajax meer rode kaarten ziet bij hun tegenstanders, dan dat PSV dat ziet, overigens is AJax niet eens de nummer 1 daarin, maar dat mag je zelf uitzoeken..
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 15 januari 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 10:27 schreef Pim het volgende:

[..]

Het filmpje is gemaakt door superbleonardo als je goed kijkt;), maar ik geloof inderdaad niet dat hij er toevallig kwam kijken haha:P
Ik had het gezien, maar het zou niet voor het eerst zijn dat iemand dubbele accounts gebruikt. Als iemand begint met een leugen, dan trek ik de rest ook in twijfel. ;)

quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 08:57 schreef Superbleonardo het volgende:

[..]

ik zie dat mijn filmpje al voor aardig wat opwinding zorgt. Echter, laten we ons beperken tot wat we zien. Onder het mom van professionalisme een ander zo snel mogelijk een rode kaart aannaaien. Triest, als je zo kampioen wilt worden. Leeds United dacht het ook zo te kunnen worden... zie waar ze nu staan. Bankroet onder in de derde divisie
Het gaat totaal niet om het filmpje. Ik ergerde me aan de uitspraak (lees:leugen) dat Robinho het filmpje toevallig tegen was gekomen. Jij mag denken wat je wil over PSV. Het is een vrij land. Ik ga echt geen energie stoppen om jou van gedachte te doen veranderen.

quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 09:00 schreef Superbleonardo het volgende:

[..]

ik ben zeer benieuwd... ik kan niet wachten over beelden dat Suarez iemand een rode kaart aannaait met een "professionele" schwalbe. Nee, ik denk dat PSV daar 10x beter in is, dan de rest van de eredivisie
Ik maak liever een compilatie van mooie acties en niet van de schwalbes van Suarez, dat is het verschil tussen een voetballiefhebber en een blinde hater.

quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 12:01 schreef remco k het volgende:
Nou, dan is het grappig te melden, dat Ajax meer rode kaarten ziet bij hun tegenstanders, dan dat PSV dat ziet, overigens is AJax niet eens de nummer 1 daarin, maar dat mag je zelf uitzoeken..
Ik zag een paar maanden geleden op vi.nl ook een lijstje van meest gegeven strafschoppen. Groningen en Utrecht staken ver boven de rest uit, daarna kwam Ajax en PSV was middenmoot. Het zijn cijfers die helemaal niks zeggen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Rood of schwalbe?









0.0057818