BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: 'Rosales kan het tegen Bale, dus ook tegen Assaidi'

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 13 december 2010 - 13:34
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Rosales kan het tegen Bale, dus ook tegen Assaidi' (Voetbalcentraal)

bla bla bla
 bla bla bla - maandag 13 december 2010 - 14:19   quote  deeplink  
Wat vinden jullie van Rosales, ik vind dat hij verdedigend te kort komt tegen echte vleugel spelers en ik vind hem niet goed genoeg voor twente
Wouter-FCT
 Wouter-FCT - maandag 13 december 2010 - 14:50   quote  deeplink  
Ik weet het niet, vond wel een stijgende lijn in zijn spel zitten. Tegen Bale inderdaad een goede wedstrijd gespeeld maar zondag echt verschikkelijk slecht. Moet wel zeggen dat hij er aan de rechterkant ongeveer alleen voor stond. Vujicivic is overduidelijk geen rechtsbuiten en John ook niet echt gezien. Al met al denk ik dat hij het wel aankan maar wat constanter moet worden.
R!ck
 R!ck - maandag 13 december 2010 - 15:47   quote  deeplink  
Rosales had echt een day-off zeg maar. Tegen Bale speelde die geweldig en gisteren had Twente in zijn geheel een day-off. Niks klopte meer zoals het hoorde te zijn, erg geflatteerde zege van Heerenveen, maar de schuld ligt niet bij 1 speler, het zijn er wel meer die gisteren zwaar door de mand vielen.
Robinho
 Robinho - maandag 13 december 2010 - 16:49   quote  deeplink  
Alle respect voor de prestaties van Twente, maar ik moet concluderen dat het elftal leunt op 3 zeer goede spelers. Ruiz, Janssen en Douglas. daarnaast nog een aantal redelijke spelers als Landzaat,Chadli, De Jong en Brama. Maar als de eerste 3 wegvallen krijgt Twente een serieus probleem en zijn ze kwalitatief zelfs minder als Heerenveen, Groningen, AZ etc.
@lex
 @lex - maandag 13 december 2010 - 23:10   quote  deeplink  
ik vind het onzin om nu te gaan discuseren over het functioneren van rosales, die jongen begint steeds beter te draaien (helemaal in combinatie met ruiz).

Toen Thilo Leugers moest invallen was hij de eerste paar wedstrijden ook niet geweldig maar dat kon toen opgevangen worden door een Douglas en een Chadli die die jongen uitstekend rugdekking gaven en zo kon twente zelfs in de champions league goede wedstrijden spelen. Lijkt me duidelijk dat dit gister tegen heereveen niet het geval was bij rosales.

ik denk dat de selectie voorin krap is aangezien vujicivic geen links buiten is, bajrami gebleseerd is en john nog schoenen met noppen moet gaan kopen(elke keer als hij aan de bal kwam glee hij uit). Dus lijkt het mij verstandig om nog een aanvaller in de winterstop te halen

conclusie: met een rechtsbuiten die onvoldoende meeverdedigd, een achterhoede die ongeconcentreerd tel daarbij op dat als assaidi nog meer van deze wedstrijden speelt dat hij dan zo bij barcalona speelt lijkt het mij dus wat voorbarig om zeggen dat Rosales te licht is voor FC Twente op basis van deze wedstrijd.

@ Robinho
heeft elke topclub niet een paar spelers die het elftal extra goed laten draaien.
Ajaks: suarez, stekelenburg
psv: reis doedelzak affelay
barcalona: messi en co
real madrid: ronaldo, ozil
do u get my point...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 december 2010 door @lex --
jaja
 jaja - dinsdag 14 december 2010 - 10:33   quote  deeplink  
Tegen tottenham kon ie t wel? dat inspiratieloze zootje van de spurs. iedereen kon zien dat die zich 3 keer ff aanzette en scoorde. verder speelden ze gewoon zwak. dat kwam er uit gister nadat twente redelijk naast hun schoenen aan het lopen was.do u get my point.
net als chadli, die doet het elk jaar even goed maar kan dit nooit constant volhouden. in ieder geval in het verleden niet. datzelfde heeft psv met lens. die schiet er een paar maanden bovenuit bij az en is gelijk de beste rechtsbuiten. twente is niet zoo goed als dat de tukkers willen denken.
@lex
 @lex - dinsdag 14 december 2010 - 15:22   quote  deeplink  
ik ben met je eens dat twente in de eredivisie bijna arrogant aan het spelen was, maar in europa absoluut niet.

en het "aanzetten" van de spurs slaat nergens op of wil je zeggen dat ze een blunderende bosker en een uitglijdende janssen in het script van de spurs stond. ik vind ook dat je twente te weinig krediet geeft door te zeggen dat de spurs slecht waren natuurlijk hoefde ze niet meer maar als je het vergelijkt met milaan tegen ajaks vocht de spurs om elke meter.

ik snap jou critiek op chadli ook niet ik vind dat hij juist heel constand speelt bij twente. Natuurlijk zie je hem soms niet maar als die jonge aan de bal komt straalt er dreiging vanuit.

maar je zal wel een ajaks-fan zijn ofzo...
helium
 helium - dinsdag 14 december 2010 - 17:19   quote  deeplink  
maar bale passeert altijd buitenom dat is voor rosales geen probleem maar naar recht over rosales zijn linkerbeen wel dat was in belgie al gesprek van onderwerp,dus of tijd geven en goals incasseren of een andere rechtsback.zeg het maar ik zou tiendalie er neer zetten alle tegenstanders hebben zondag gezien wat er mogelijk is.
voetbalkennis
 voetbalkennis - dinsdag 14 december 2010 - 23:10   quote  deeplink  
Rosales speelde ook niet echt goed,
Maar Wigerhof haalde wel heel erg de snelheid uit het spel, en speelde ook veel door het midden waarbij de bal direct weer werd overgenomen door Heereveen. Als hij eens meer op Rosales had gespeeld die is snel, dan denk ik dat Assaidi drukker was geweest met Rosales dan andersom
Twente moet het van hun snelheid hebben. Dus dat Rosales slecht speelde heeft meerdere oorzaken, Ik vind hem normaal wel goed als je alleen die bal aanname van hem ziet, en het overzicht dat hij heeft. Maar ja de beste stuurlui hé
Lennon84
 Lennon84 - donderdag 23 december 2010 - 09:29   quote  deeplink  
Typerend voor Rosales is de opmerking die Preudhomme maakte bij zijn presentatie:
Roberto is een goede voetballer maar moet nog leren verdegigen.
Lijkt me vrij essentieel als je rechtsback staat!! Je gaat toch ook geen spits in de goal zetten?? Van mij part maar een nieuwe en goeie rechtback aantrekken! En tegen Bale kreeg hij rugdekking en steun van de rechtsbuiten, tegen Heerenveen viel hij meteen door de mand als hij 1 op 1 staat.
remco k
 remco k - donderdag 23 december 2010 - 19:24   quote  deeplink  
Vind heel TWente niet zo bijzonder

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: 'Rosales kan het tegen Bale, dus ook tegen Assaidi'









0.0054800