BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Loting EL

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 17 december 2010 - 13:34   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/117973_loting-europa-league-anderlecht-ajax-rubin-kazan-twente-lille-psv
Tevreden?
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 17 december 2010 - 15:27   quote  deeplink  
Als ik van die 3 clubs mocht kiezen, dan zou ik voor Lille gaan. Rubin Kazan is een goede ploeg die er zelfs in slaagt om het Barca moeilijk te maken. De afstand is ook een minpunt. Anderlecht heeft in 10 duels nog nooit verloren van een Nederlandse ploeg, op de één of andere manier is het toch een stugge ploeg voor Nederlandse clubs. Lille is in Europa een dwerg. Ze hebben in hun poule op de laatste speeldag pas hun 2de overwinning behaald, waardoor ze door zijn. Anders hadden we tegen AA Gent gespeeld, de ploeg die in 2 matige wedstrijden Feyenoord uit Europa wist te knikkeren. Lille is wel koploper in Frankrijk, maar het verschil tussen Lille en de nr 9 is maar 6 punten. Ik denk dat Lille op dit moment het Groningen van Frankrijk is. Een ploeg die boven hun stand op de ranglijst staat.

Maar PSV moet eerst maar eens gaan voetballen, dan zien we in februari wel weer waar we staan tov Lille. Het is wel een loting met perspectief.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 december 2010 door PSVMocro --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 17 december 2010 - 15:59   quote  deeplink  
vind ik ook, maar als we doorkomen moeten we tegen benfica of stuttgart toch?
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 17 december 2010 - 16:18   quote  deeplink  
Nee, tegen Rangers of Sporting.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 17 december 2010 - 17:00   quote  deeplink  
oh. Dan hoop ik dat rangers wint indien wij doorkomen, want nederlandse clubs hebben niet zo'n goede ervaringen met sporting.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 24 december 2010 - 21:08   quote  deeplink  
Uefa zeker ook Ueja
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 25 december 2010 - 02:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 21:08 schreef FsideVak129 het volgende:
Uefa zeker ook Ueja
nee hoor daar is de loting gewoon oprecht, en dat blijkt ook altijd.
biba1970
 biba1970 - maandag 27 december 2010 - 10:48   quote  deeplink  
worden uitgeschakeld middel matig elftal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!of tamata moet spelen ha ha ha ha ha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 december 2010 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 10:48 schreef biba1970 het volgende:
worden uitgeschakeld middel matig elftal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!of tamata moet spelen ha ha ha ha ha
HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA DIE IS GOED !
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 27 december 2010 - 11:25   quote  deeplink  
Hoop natuurlijk dat ze doorgaan, ben dan wel Ajacied, maar Nederland moet wat hoger op de lijst komen en dan moeten FC Twente, PSV en Ajax gewoon doorgaan. Deze ronde komt elke club door, maar de volgende ronde wordt lastig voor PSV en FC Twente met waarschijnlijk Zenit en Rangers/Sporting, Ajax zou die ronde eigenlijk ook moeten overleven..
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 27 december 2010 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 11:25 schreef Hasjkoph het volgende:
Hoop natuurlijk dat ze doorgaan, ben dan wel Ajacied, maar Nederland moet wat hoger op de lijst komen en dan moeten FC Twente, PSV en Ajax gewoon doorgaan. Deze ronde komt elke club door, maar de volgende ronde wordt lastig voor PSV en FC Twente met waarschijnlijk Zenit en Rangers/Sporting, Ajax zou die ronde eigenlijk ook moeten overleven..
Ik weet niet of het zo makkelijk zal gaan als jij zegt. Anderlecht heeft nooit verloren van een Nederlandse ploeg en hebben toch aardige spelers met o.a. Boussoufa en Lukaku. Lille is koploper in de Franse competitie en dus ook een ploeg om rekening mee te houden. Twente heeft het in mijn optiek het slechtst getroffen met Rubin Kazan. Zal spannend worden. Wat daarna komt is een zorg voor later.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 december 2010 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 11:25 schreef Hasjkoph het volgende:
Hoop natuurlijk dat ze doorgaan, ben dan wel Ajacied, maar Nederland moet wat hoger op de lijst komen en dan moeten FC Twente, PSV en Ajax gewoon doorgaan. Deze ronde komt elke club door, maar de volgende ronde wordt lastig voor PSV en FC Twente met waarschijnlijk Zenit en Rangers/Sporting, Ajax zou die ronde eigenlijk ook moeten overleven..
vind ik ook, maar ik vind dat wij als Nederlandse club wraak moeten nemen op sporting (als wij en sporting door komen)
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 27 december 2010 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 11:38 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik weet niet of het zo makkelijk zal gaan als jij zegt. Anderlecht heeft nooit verloren van een Nederlandse ploeg en hebben toch aardige spelers met o.a. Boussoufa en Lukaku. Lille is koploper in de Franse competitie en dus ook een ploeg om rekening mee te houden. Twente heeft het in mijn optiek het slechtst getroffen met Rubin Kazan. Zal spannend worden. Wat daarna komt is een zorg voor later.
Je zei zelf al dat Lille de 'dwerg' van Frankrijk is.
Bij Anderlecht zijn Boussafa en Lukaku goede spelers, maar daar houdt het op. Dat zijn trouwens ook, samen met Polak, de enige spelers die ik van Anderlecht ken.
Rubin Kazan is idd een stugge ploeg, maar ik denk dat FC Twente het wel gaat redden..

Ik zei eigenlijk ook niet dat het makkelijk gaat worden, ik zei dat ik denk dat ze deze ronde kunnen overleven.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 27 december 2010 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 13:03 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Je zei zelf al dat Lille de 'dwerg' van Frankrijk is.
Bij Anderlecht zijn Boussafa en Lukaku goede spelers, maar daar houdt het op. Dat zijn trouwens ook, samen met Polak, de enige spelers die ik van Anderlecht ken.
Rubin Kazan is idd een stugge ploeg, maar ik denk dat FC Twente het wel gaat redden..

Ik zei eigenlijk ook niet dat het makkelijk gaat worden, ik zei dat ik denk dat ze deze ronde kunnen overleven.
Ik zei dat Lille een dwerg in Europa is, omdat ze geen rijke historie hebben in het Europese voetbal. In Frankrijk zijn ze in mijn optiek te vergelijken met Groningen, wat gewoon een serieuze tegenstander is.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 december 2010 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 13:03 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Je zei zelf al dat Lille de 'dwerg' van Frankrijk is.
Bij Anderlecht zijn Boussafa en Lukaku goede spelers, maar daar houdt het op. Dat zijn trouwens ook, samen met Polak, de enige spelers die ik van Anderlecht ken.
Rubin Kazan is idd een stugge ploeg, maar ik denk dat FC Twente het wel gaat redden..

Ik zei eigenlijk ook niet dat het makkelijk gaat worden, ik zei dat ik denk dat ze deze ronde kunnen overleven.
Nee je zei "deze ronde komt elke club door" :P
Maar anderlecht blijft de koploper van Belgie en heeft vorig seizoen tegen een goed ajax 4 punten gepakt. Dit seizoen nipt door in EL maar toch denk ik dat ze zeker gelijk zijn aan lille. Lille is weliswaar koploper in Frankrijk, maar de vraag is of ze die lijn door kunnen trekken tot het einde van het seizoen. Twente heeft inderdaad met Rubin kazan de lastigste tegenstander getroffen. Maar in Twente heb ik ondanks dat eerlijk gezegd het meeste vertrouwen om door te komen, zij hebben mij als Nederlandse club dit seizoen op Europees niveau het meest overtuigd (tegen Inter tottenham werder Bremen allemaal uitstekende wedstrijden gespeeld). Toch verwacht ik dat alle nederlandse clubs de eerste ronde doorstaan, PSV heeft me een goed gevoel gegeven na de wedstrijden tegen roda en ajax dat onder Frank de Boer in goede doen is.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 27 december 2010 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 13:16 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik zei dat Lille een dwerg in Europa is, omdat ze geen rijke historie hebben in het Europese voetbal. In Frankrijk zijn ze in mijn optiek te vergelijken met Groningen, wat gewoon een serieuze tegenstander is.
Ow crap :P
Naja ik denk alsnog dat PSV deze ronde overleeft ;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 27 december 2010 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 13:22 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nee je zei "deze ronde komt elke club door" :P
Maar anderlecht blijft de koploper van Belgie en heeft vorig seizoen tegen een goed ajax 4 punten gepakt. Dit seizoen nipt door in EL maar toch denk ik dat ze zeker gelijk zijn aan lille. Lille is weliswaar koploper in Frankrijk, maar de vraag is of ze die lijn door kunnen trekken tot het einde van het seizoen. Twente heeft inderdaad met Rubin kazan de lastigste tegenstander getroffen. Maar in Twente heb ik ondanks dat eerlijk gezegd het meeste vertrouwen om door te komen, zij hebben mij als Nederlandse club dit seizoen op Europees niveau het meest overtuigd (tegen Inter tottenham werder Bremen allemaal uitstekende wedstrijden gespeeld). Toch verwacht ik dat alle nederlandse clubs de eerste ronde doorstaan, PSV heeft me een goed gevoel gegeven na de wedstrijden tegen roda en ajax dat onder Frank de Boer in goede doen is.
Dat komt op hetzelfde neer toch?
Maar als je bedenkt dat Ajax 2-0 wint van een AC Milan dat op 60% speelt, dat is nog altijd beter dan Anderlecht.
Maar goed, we'll hope for the best!
biba1970
 biba1970 - maandag 27 december 2010 - 14:35   quote  deeplink  
europees gezien moet iedere nederlandse ploeg doorgaan dus OOK PSV EN WIE DAT NIET WIL BEGRIJP IK NIET.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 december 2010 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 13:50 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ow crap :P
Naja ik denk alsnog dat PSV deze ronde overleeft ;)
Laten we het hopen! ik hoop ook dat jullie doorkomen
JODUHHHHHH JODUHHHHHHHHHHH!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 december 2010 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 14:35 schreef biba1970 het volgende:
europees gezien moet iedere nederlandse ploeg doorgaan dus OOK PSV EN WIE DAT NIET WIL BEGRIJP IK NIET.
Ik begrijp het wel. Als PSV doorkomt in de ELdan krijgt PSV meer inkomsten > betere toekomst> meer imago > nadelig voor ajax
biba1970
 biba1970 - maandag 27 december 2010 - 17:42   quote  deeplink  
EL MEER INKOMSTEN DAN LEES MAAR EENS GOED WAT JE KRIJGT VOOR EEN OVERWINNING EEN SCHIJNTJE.WAT IK BEDOEL IS HET VOLGENDE PSV ZUL EN MOET IN DE TOEKOMST BLIJVEN KOPEN WANT ZE HEBBEN GEEN JEUGDSPELERS WAT GOED GENOEG ZIJN.BIJ AJAX ZIE IK ER INEENS WEER EEN PAAR OPSTAAN KIJK ERIKSEN NOEM IK EEN EXEPTIONEEL TALENT WAT OOK DADELIJK EEN LEUKE TRANSFER SOM OPBRENGT WIL PSV NIET AFKRAKEN MAAR NOEM ME NOU EENS 2 SPELERS WAT MEER DAN 8 MILJOEN GAAN OPLEVEREN EN OP DE LANGE TERMIJN GAAT DAT DOOR WERKEN JE KUNT NIET BLIVEN KOPEN!!!!!
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 27 december 2010 - 17:51   quote  deeplink  
Dzsudzsák is meer dan 8 miljoen waard. Hij is een klassieke linksbuiten met een goede trap, daar zijn er niet veel van. Afgelopen zomer had Liverpool 11 miljoen op Toivonen geboden.

Jeugdspelers genoeg als je jeugdelftallen volgt. Jong PSV domineert de competitie met uitblinkers als Labyad en Nijland, die dicht tegen het eerste aanzitten.
biba1970
 biba1970 - maandag 27 december 2010 - 17:58   quote  deeplink  
GOED LEZEN.MEER ALS 2 DIE WAT JE OP NOEMT HEB JE GELIJK IN NIJLAND LAAT ME NIET LACHEN ZEG WANNER KOMT HIJ AAN HET SPELEN ALS DIE OPA IS
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 27 december 2010 - 18:04   quote  deeplink  
Reis is in potentie de meest waardevolle speler. Alleen is hij nu zwaar geblesseerd. Je moet je ook niet vergissen in de huidige financiële situatie. Ik voorspel dat er geen bedragen van boven de 20 miljoen voor eredivisiespelers meer wordt betaald. Ook niet voor Suarez. Die tijden zijn voorbij.

Vergis je niet in Nijland. Ik ga wel eens naar jeugd kijken en hij maakt echt een goede indruk op mij. Dat de trainer Toivonen en Bakkal verder vindt is pech voor hem. Ik had hem graag wat vaker in het eerste zien spelen. Hopelijk krijgt hij zijn kans nog, dan zul je zien wat ik bedoel.
biba1970
 biba1970 - maandag 27 december 2010 - 18:16   quote  deeplink  
WEET JE WAT PSV MOET DOEN RUTTEN ONTSLAAN WANT HIJ HAALT NIET VOLDOENDE RENDEMENT UIT ZIJN SPELERS EN NIJLAND KOMT ECHT NIET AAN HET VOETBALLEN ONDER RUTTEN EN AJAX TROUWENS HEEFT ZOVEEL SPELERS WAT ZE VOOR EEN LEUK BEDRAG KUNNEN VERKOPEN V.D. WIEL VERTHONGEN SUAREZ EL HAMDOEI SULEMANI STEKELENBURG
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 27 december 2010 - 18:44   quote  deeplink  
Zolang Toivonen en Bakkal er zijn, moet Nijland geduld hebben. Dat zal bij andere trainers ook zo zijn. Rutten moet gewoon het seizoen afmaken. Wat voor een club ben je als je de trainer ontslaat op het moment dat je koploper bent, 1ste in de EL-poule bent geworden en doorgaat in de beker?

Geld is ook niet allesbepalend. Je moet er eerst maar eens goede dingen mee zien te doen. De voorhoede Dzsudzsák - Reis - Lens heeft in totaal evenveel gekost als een halve Sulejmani om maar een voorbeeld te noemen.
Ride
 Ride - dinsdag 28 december 2010 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 14:57 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Laten we het hopen! ik hoop ook dat jullie doorkomen
JODUHHHHHH JODUHHHHHHHHHHH!
Heb je wel een eigen persoonlijkheid?

Of je blaat over 020 en gaat in het Feyenoordtopic ons snavels noemen.
En als er iemand van de Ajax-clan zegt dat hij hoopt dat PSV ook doorkomt reageer je direkt zo?

Nivo nul komma nul dus.
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 13:22 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nee je zei "deze ronde komt elke club door" :P
Maar anderlecht blijft de koploper van Belgie en heeft vorig seizoen tegen een goed ajax 4 punten gepakt. Dit seizoen nipt door in EL maar toch denk ik dat ze zeker gelijk zijn aan lille. Lille is weliswaar koploper in Frankrijk, maar de vraag is of ze die lijn door kunnen trekken tot het einde van het seizoen. Twente heeft inderdaad met Rubin kazan de lastigste tegenstander getroffen. Maar in Twente heb ik ondanks dat eerlijk gezegd het meeste vertrouwen om door te komen, zij hebben mij als Nederlandse club dit seizoen op Europees niveau het meest overtuigd (tegen Inter tottenham werder Bremen allemaal uitstekende wedstrijden gespeeld). Toch verwacht ik dat alle nederlandse clubs de eerste ronde doorstaan, PSV heeft me een goed gevoel gegeven na de wedstrijden tegen roda en ajax dat onder Frank de Boer in goede doen is.
Dat was geen goed Ajax wat vorig seizoen tegen Anderlecht speelde... Dat was de eerste seizoenshelft weet je nog...
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 18:16 schreef biba1970 het volgende:
WEET JE WAT PSV MOET DOEN RUTTEN ONTSLAAN WANT HIJ HAALT NIET VOLDOENDE RENDEMENT UIT ZIJN SPELERS EN NIJLAND KOMT ECHT NIET AAN HET VOETBALLEN ONDER RUTTEN EN AJAX TROUWENS HEEFT ZOVEEL SPELERS WAT ZE VOOR EEN LEUK BEDRAG KUNNEN VERKOPEN V.D. WIEL VERTHONGEN SUAREZ EL HAMDOEI SULEMANI STEKELENBURG
CAPSLOCK PROBLEEMPJE???!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Loting EL









0.0087268