BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Knvb-beker

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 24 december 2010 - 02:08   quote  deeplink  
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/59365/twente-psv-in-de-kwartfinale-van-de-knvbbeker
Langzaam maar zeker begint het toch duidelijk te worden dat ze gewoon willen dat de joden die beker winnen. Hoe voorspelbaar: PSV uit Twente, klote joodjes thuis telstar/Nac.
Ride
 Ride - vrijdag 24 december 2010 - 08:23   quote  deeplink  
PSV%20Calimero.jpg
wup von dutch
 wup von dutch - vrijdag 24 december 2010 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 08:23 schreef Ride het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha zij zijn groot en ik ben klein !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat een calimero die patrick psv !!!
zet het ook even op wikileaks !!! hahahahaaaaaaaaaaaaa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door wup von dutch --
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - vrijdag 24 december 2010 - 09:44   quote  deeplink  
Slaat gewoon nergens op, bij de loting zei Siem de Jong zelfs nog. Twente-PSV zou mooi zijn natuurlijk. En wat rolt er het eerste uit? Allemaal heel toevallig hoor ajax altijd dat kutgeluk met hun loting
Gegroet
 Gegroet - vrijdag 24 december 2010 - 09:58   quote  deeplink  
Boeie, krijgen we waarschijnlijk de de mooiste wedstrijd van de knvb beker wat eerder.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 24 december 2010 - 10:02   quote  deeplink  
Ik gun Ajax de beker van harte. Zolang we maar kampioen worden! :P

Het viel me gisteren wel op dat ze nu opeens handmatig de clubs gingen loten, maar ALS je wil frauderen dan ga je niet Twente en PSV als eerste 2 clubs eruit trekken. hahah Ik vind het goed zo. We hebben nog wat recht te zetten bij Twente. Ik moest vooral lachen om de Ajacieden op de achtergrond die PSV bleven roepen toen Twente uit de bak kwam. Schijterds! :P hahah
gabri
 gabri - vrijdag 24 december 2010 - 10:50   quote  deeplink  
en dat gebeurt ook niet zonder appelvlaai
remco k
 remco k - vrijdag 24 december 2010 - 11:27   quote  deeplink  
Ik snap dat Calimero gedrag niet zo goed, Wij loten deze ronde toch ook gewoon tegen AZ, een team dat erg goed doet, was niet bepaald de makkelijkste loting..

Triest gedrag, zoals ik ook altijd op het Ajax forum zeg, win gewoon je eigen potjes, dan hoef je nergens over te zeuren..
remco k
 remco k - vrijdag 24 december 2010 - 11:27   quote  deeplink  
En Volgens mij als we NAC krijgen is dat ook niet de makkelijkste tegenstander.
Gegroet
 Gegroet - vrijdag 24 december 2010 - 11:59   quote  deeplink  
Psv - FC Groningen lijkt mij een mooie finale:)

Santa do your work please:D
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 24 december 2010 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 11:27 schreef remco k het volgende:
Ik snap dat Calimero gedrag niet zo goed, Wij loten deze ronde toch ook gewoon tegen AZ, een team dat erg goed doet, was niet bepaald de makkelijkste loting..

Triest gedrag, zoals ik ook altijd op het Ajax forum zeg, win gewoon je eigen potjes, dan hoef je nergens over te zeuren..
Daarom. Je moet gewoon van iedereen kunnen winnen wil je een prijs pakken. Ik zie het probleem ook niet. Als PSV niet van Twente kan winnen in de kwartfinale, dan zal dat ook niet in de halve of finale gebeuren. Heb je tenminste meer aandacht voor de competitie en de EL. Ik vind het wel leuk een topwedstrijd na de winterstop. Daarvoor moet PSV uit naar VVV en na de bekerwedstrijd thuis tegen WillemII. Ook niet echt tegenstanders om naar uit te kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door PSVMocro --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 24 december 2010 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 11:27 schreef remco k het volgende:
Ik snap dat Calimero gedrag niet zo goed, Wij loten deze ronde toch ook gewoon tegen AZ, een team dat erg goed doet, was niet bepaald de makkelijkste loting..

Triest gedrag, zoals ik ook altijd op het Ajax forum zeg, win gewoon je eigen potjes, dan hoef je nergens over te zeuren..
De loting moet niet handmatig gekozen worden, en er mogen geen vervalsingen meer plaats vinden, want dat is beker-vervalsing. Het kan geen toeval zijn dat Siem de Jong twente aan PSV loot, en dat de joden lekker thuis tegen nac/telstar moeten. De kansen die de knjb kan krijgen om de joden een prijs te laten winnen benutten ze ook: De Loting vervalsen. Dit deden ze vorig seizoen ook met heinrich. kijk maar eens naar jullie tegenstanders: de beker gewonnen door tegen clubs te spelen van nec of lager. En in de finale tegen feyenoord, dat zou wel eens een zware pot kunnen worden in de kuip. DUS wat besloot de knjb, laten we ook lekker een potje in de Arena spelen, want dat zou feyenoord toch wel verliezen zonder uit-publiek. Dit seizoen hetzelfde liedje, als ze een moeilijkere tegenstander loten is het meteen in eigen huis (az/nac), maar wij moeten UIT tegen roda en UIT tegen TWENTE, waar inter werderbremen tottenham en ajaks niet wisten te winnen. STEL wij winnen uit bij Twente, dan is onze revanche geschied en dan willen zij REVANCHE in de competitie op ons. 2x in een seizoen uit bij twente winnen zal niet lukken. Ik wil het toch ooit eens meemaken, ik wacht al lotingen lang op een zware uitwedstrijd voor de joden, maar het komt er maar niet van. Zij winnen prijzen door vervalsing, en zijn daar nog trots op ook. En PSV-mocro, ik ben het met je eens, laten we maar gewoon kampioen worden dan krijgen zij hun bekertje. Veel plezier ermee...
Wittegast
 Wittegast - vrijdag 24 december 2010 - 14:59   quote  deeplink  
Ik snap niet dat personen een zielig klein vogeltje erbij moeten halen. Om hun tekst kracht bij te zetten. Zegt eigenlijk al genoeg over die personen.
410
 410 - vrijdag 24 december 2010 - 15:32   quote  deeplink  
Stakker met je 010 en joden praat normaal echt kansloos figuur
410
 410 - vrijdag 24 december 2010 - 15:37   quote  deeplink  
Bedoel 020
Terminator
 Terminator - vrijdag 24 december 2010 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 13:19 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

De loting moet niet handmatig gekozen worden, en er mogen geen vervalsingen meer plaats vinden, want dat is beker-vervalsing. Het kan geen toeval zijn dat Siem de Jong twente aan PSV loot, en dat de joden lekker thuis tegen nac/telstar moeten. De kansen die de knjb kan krijgen om de joden een prijs te laten winnen benutten ze ook: De Loting vervalsen. Dit deden ze vorig seizoen ook met heinrich. kijk maar eens naar jullie tegenstanders: de beker gewonnen door tegen clubs te spelen van nec of lager. En in de finale tegen feyenoord, dat zou wel eens een zware pot kunnen worden in de kuip. DUS wat besloot de knjb, laten we ook lekker een potje in de Arena spelen, want dat zou feyenoord toch wel verliezen zonder uit-publiek. Dit seizoen hetzelfde liedje, als ze een moeilijkere tegenstander loten is het meteen in eigen huis (az/nac), maar wij moeten UIT tegen roda en UIT tegen TWENTE, waar inter werderbremen tottenham en ajaks niet wisten te winnen. STEL wij winnen uit bij Twente, dan is onze revanche geschied en dan willen zij REVANCHE in de competitie op ons. 2x in een seizoen uit bij twente winnen zal niet lukken. Ik wil het toch ooit eens meemaken, ik wacht al lotingen lang op een zware uitwedstrijd voor de joden, maar het komt er maar niet van. Zij winnen prijzen door vervalsing, en zijn daar nog trots op ook. En PSV-mocro, ik ben het met je eens, laten we maar gewoon kampioen worden dan krijgen zij hun bekertje. Veel plezier ermee...
ik snap ook niet dat ze het ook steeds knvb durven te noemen.Verander het effe in knjb dan.oh nee lama wij doen het wel weer:KNJB kutneuzenjodenbond uit 020!P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door Terminator --
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 december 2010 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 17:16 schreef Terminator het volgende:

[..]

ik snap ook niet dat ze het ook steeds knvb durven te noemen.Verander het effe in knjb dan.oh nee lama wij doen het wel weer:KNJB kutneuzenjodenbond uit 020!P:
Er zijn dus twee Calimero's?? Eén in Eindhoven en één in Rotterdam??
Tjonge, jonge, jonge. Zielig, hoor.
Alsof je een loting kunt manipuleren, nota bene voor het oog van de camera...
Terminator
 Terminator - vrijdag 24 december 2010 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 17:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Er zijn dus twee Calimero's?? Eén in Eindhoven en één in Rotterdam??
Tjonge, jonge, jonge. Zielig, hoor.
Alsof je een loting kunt manipuleren, nota bene voor het oog van de camera...
ehhm een rectificatie ik woon in amsterdam
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 december 2010 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 17:44 schreef Terminator het volgende:

[..]

ehhm een rectificatie ik woon in amsterdam
Geen punt, dan één in Eindhoven en één in Amsterdam. Maar je weet wat ik bedoel.
Terminator
 Terminator - vrijdag 24 december 2010 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 17:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Geen punt, dan één in Eindhoven en één in Amsterdam. Maar je weet wat ik bedoel.
nee weet niet wat je bedoelt.je lult onzin met je calimerogedrag.Dat kan niet want feyenoord heeft de grootste aanhang als je eerlijk bent.Mits je alles gelooft wat een neuzenblad als de vi schrijft.....en studioneus en het parool en de telegraaf....etc
de loting is doorgestoken kaart dat weet toch iedereen? en ten tweede de loting had dit keer moeten plaatsvinden in twente want de finale wordt al gespeeld twente-psv.maar nee hoor het moet zonodig in amsterdam.wrom??
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 december 2010 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 17:54 schreef Terminator het volgende:

[..]

nee weet niet wat je bedoelt.je lult onzin met je calimerogedrag.Dat kan niet want feyenoord heeft de grootste aanhang als je eerlijk bent.Mits je alles gelooft wat een neuzenblad als de vi schrijft.....en studioneus en het parool en de telegraaf....etc
de loting is doorgestoken kaart dat weet toch iedereen? en ten tweede de loting had dit keer moeten plaatsvinden in twente want de finale wordt al gespeeld twente-psv.maar nee hoor het moet zonodig in amsterdam.wrom??
Droom lekker verder....
Terminator
 Terminator - vrijdag 24 december 2010 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 18:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Droom lekker verder....
slaap lekker verder.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door Terminator --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 24 december 2010 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 17:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Er zijn dus twee Calimero's?? Eén in Eindhoven en één in Rotterdam??
Tjonge, jonge, jonge. Zielig, hoor.
Alsof je een loting kunt manipuleren, nota bene voor het oog van de camera...
al eens van goochelen en verwarmen gehoord?:P
Nee ik ben niet calimero, ik spreek de waarheid.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 24 december 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 13:19 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

De loting moet niet handmatig gekozen worden, en er mogen geen vervalsingen meer plaats vinden, want dat is beker-vervalsing. Het kan geen toeval zijn dat Siem de Jong twente aan PSV loot, en dat de joden lekker thuis tegen nac/telstar moeten. De kansen die de knjb kan krijgen om de joden een prijs te laten winnen benutten ze ook: De Loting vervalsen. Dit deden ze vorig seizoen ook met heinrich. kijk maar eens naar jullie tegenstanders: de beker gewonnen door tegen clubs te spelen van nec of lager. En in de finale tegen feyenoord, dat zou wel eens een zware pot kunnen worden in de kuip. DUS wat besloot de knjb, laten we ook lekker een potje in de Arena spelen, want dat zou feyenoord toch wel verliezen zonder uit-publiek. Dit seizoen hetzelfde liedje, als ze een moeilijkere tegenstander loten is het meteen in eigen huis (az/nac), maar wij moeten UIT tegen roda en UIT tegen TWENTE, waar inter werderbremen tottenham en ajaks niet wisten te winnen. STEL wij winnen uit bij Twente, dan is onze revanche geschied en dan willen zij REVANCHE in de competitie op ons. 2x in een seizoen uit bij twente winnen zal niet lukken. Ik wil het toch ooit eens meemaken, ik wacht al lotingen lang op een zware uitwedstrijd voor de joden, maar het komt er maar niet van. Zij winnen prijzen door vervalsing, en zijn daar nog trots op ook. En PSV-mocro, ik ben het met je eens, laten we maar gewoon kampioen worden dan krijgen zij hun bekertje. Veel plezier ermee...
En Aliens bestaan ook

aliens.jpg
Terminator
 Terminator - vrijdag 24 december 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 21:07 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

En Aliens bestaan ook

[ afbeelding ]
hey kijk dat is de f-sideseeing bij elkaar.hij heeft eindelijk een zelfpotret van dat ouwewijfenclubje gemaakt. hehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door Terminator --
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 24 december 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 21:22 schreef Terminator het volgende:

[..]

hey kijk dat is de f-sideseeing bij elkaar.hij heeft eindelijk een zelfpotret van dat ouwewijfenclubje gemaakt. hehe
Hahaha

gerimpeld en al..

best geinig die klaverjasavondjes in het clubhuis
Terminator
 Terminator - vrijdag 24 december 2010 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 21:37 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Hahaha

gerimpeld en al..

best geinig die klaverjasavondjes in het clubhuis
haha lol
Robinho
 Robinho - zaterdag 25 december 2010 - 00:28   quote  deeplink  
Elvis leeft ook nog........
remco k
 remco k - zaterdag 25 december 2010 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 13:19 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

De loting moet niet handmatig gekozen worden, en er mogen geen vervalsingen meer plaats vinden, want dat is beker-vervalsing. Het kan geen toeval zijn dat Siem de Jong twente aan PSV loot, en dat de joden lekker thuis tegen nac/telstar moeten. De kansen die de knjb kan krijgen om de joden een prijs te laten winnen benutten ze ook: De Loting vervalsen. Dit deden ze vorig seizoen ook met heinrich. kijk maar eens naar jullie tegenstanders: de beker gewonnen door tegen clubs te spelen van nec of lager. En in de finale tegen feyenoord, dat zou wel eens een zware pot kunnen worden in de kuip. DUS wat besloot de knjb, laten we ook lekker een potje in de Arena spelen, want dat zou feyenoord toch wel verliezen zonder uit-publiek. Dit seizoen hetzelfde liedje, als ze een moeilijkere tegenstander loten is het meteen in eigen huis (az/nac), maar wij moeten UIT tegen roda en UIT tegen TWENTE, waar inter werderbremen tottenham en ajaks niet wisten te winnen. STEL wij winnen uit bij Twente, dan is onze revanche geschied en dan willen zij REVANCHE in de competitie op ons. 2x in een seizoen uit bij twente winnen zal niet lukken. Ik wil het toch ooit eens meemaken, ik wacht al lotingen lang op een zware uitwedstrijd voor de joden, maar het komt er maar niet van. Zij winnen prijzen door vervalsing, en zijn daar nog trots op ook. En PSV-mocro, ik ben het met je eens, laten we maar gewoon kampioen worden dan krijgen zij hun bekertje. Veel plezier ermee...
Meer dan dit hoef ik niet te zeggen, je zegt het namelijk zelf, DIEP TRIEST CALIMERO GEDRAG..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 25 december 2010 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 09:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Meer dan dit hoef ik niet te zeggen, je zegt het namelijk zelf, DIEP TRIEST CALIMERO GEDRAG..
Inhoudelijk reageren is moeilijk he
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 december 2010 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 13:09 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Enne ik vind persoonlijk dat Ajax op het moment beter is dan PSV, zonder Suarez en El Hamdaoui (Waar ik eigenlijk nu de voorkeur aan Siem de Jong geef) spelen we toch nog heel goed tegen AZ. Alleen de doelpunten kwamen niet.
Maar als Ajax al 3x slechter is dan PSV, hoe slecht moet Feyenoord dan wel niet zijn.
Ajax speelt heel goed voetbal als je kijkt naar de selectie die ze op dit moment hebben. Met PSV gaat het ook goedkomen, ondanks de afwezigheid van Afellay en Reis. Berg komt nog wel op gang, daar heb ik alle vertrouwen in. Hutchinson vind ik het uitstekend doen dit seizoen tot nu toe en we hebben zelfs zonder afellay nog hele leuke middenvelders in onze selectie.
Top 3 dit seizoen:
1. PSV
2. FC Twente
3. Ajax
Beker-winnaar: Ajax
Terminator
 Terminator - maandag 27 december 2010 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 13:09 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Enne ik vind persoonlijk dat Ajax op het moment beter is dan PSV, zonder Suarez en El Hamdaoui (Waar ik eigenlijk nu de voorkeur aan Siem de Jong geef) spelen we toch nog heel goed tegen AZ. Alleen de doelpunten kwamen niet.
Maar als Ajax al 3x slechter is dan PSV, hoe slecht moet Feyenoord dan wel niet zijn.
Ik zal er niet teveel woorden aan vuil maken dat zijn JULLIE toch niet waard maar toch effe dit:De scheidsrechters hebben Feyenoord al zeker 18 punten gekost.Hoeveel punten heeft ajaks erbij gehad van de knjb?De enige 2 ploegen die beter als feyenoord zijn zijn twente en psv.Voor de rest kwa voetbal doet feyenoord niks onder voor de rest.dan kan je wel weer naar die ranglijst kijken van je maar dat zegt ons niks aangezien ajaks nooit iets op eigen kracht kan.nooit gekunt ook.Ik heb het hier over voetballend vermogen en niet over het aantal punten.ajax staat nog te hoog want ook az en groningen zijn beter als ajaks.dus jullie kunnen ook nog veel lager eindigen.en die knjb loting is een lachertje.haha
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 27 december 2010 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 13:29 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ajax speelt heel goed voetbal als je kijkt naar de selectie die ze op dit moment hebben. Met PSV gaat het ook goedkomen, ondanks de afwezigheid van Afellay en Reis. Berg komt nog wel op gang, daar heb ik alle vertrouwen in. Hutchinson vind ik het uitstekend doen dit seizoen tot nu toe en we hebben zelfs zonder afellay nog hele leuke middenvelders in onze selectie.
Top 3 dit seizoen:
1. PSV
2. FC Twente
3. Ajax
Beker-winnaar: Ajax
Eens, alleen ik denk, niet alleen omdat ik een Ajacied ben, dat Ajax na al die jaren kampioen word, met Suarez er weer bij in eind Januari moet het goed komen.
En anders hopelijk volgend seizoen zonder Suarez.. Want ook al is het maar 2 wedstrijden, Ajax speelt wel goed zonder Suarez, hopen dat ze dat vol kunnen houden.
Wie komt er eigenlijk ipv Affelay? Bakkal ofzo?
De nummer 2 en 3 vechten PSV en FC Twente uit, maar ik denk dat PSV 2de word
Terminator
 Terminator - maandag 27 december 2010 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 13:29 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ajax speelt heel goed voetbal als je kijkt naar de selectie die ze op dit moment hebben. Met PSV gaat het ook goedkomen, ondanks de afwezigheid van Afellay en Reis. Berg komt nog wel op gang, daar heb ik alle vertrouwen in. Hutchinson vind ik het uitstekend doen dit seizoen tot nu toe en we hebben zelfs zonder afellay nog hele leuke middenvelders in onze selectie.
Top 3 dit seizoen:
1. PSV
2. FC Twente
3. Ajax
Beker-winnaar: Ajax
1.psv
2.fc twente
3.az
Bekerwinnaar:Twente
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 27 december 2010 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 13:56 schreef Terminator het volgende:

[..]

Ik zal er niet teveel woorden aan vuil maken dat zijn JULLIE toch niet waard maar toch effe dit:De scheidsrechters hebben Feyenoord al zeker 18 punten gekost.Hoeveel punten heeft ajaks erbij gehad van de knjb?De enige 2 ploegen die beter als feyenoord zijn zijn twente en psv.Voor de rest kwa voetbal doet feyenoord niks onder voor de rest.dan kan je wel weer naar die ranglijst kijken van je maar dat zegt ons niks aangezien ajaks nooit iets op eigen kracht kan.nooit gekunt ook.Ik heb het hier over voetballend vermogen en niet over het aantal punten.ajax staat nog te hoog want ook az en groningen zijn beter als ajaks.dus jullie kunnen ook nog veel lager eindigen.en die knjb loting is een lachertje.haha
Haha!
AZ beter dan Ajax? Ik weet niet hoor maar hoe heeft Ajax afgelopen wedstijd tegen AZ gevoetbald? En dat zonder Suarez?
Je moet niet kijken naar de scheidsrechters, want je moet uitgaan van je eigen krachten.
Ajaxsupporters vinden dat KNVB tegen hen is. En Feyenoord denkt dat de KNVB pro Ajax is.
En ik geloof er echt helemaal niks van dat er bij Feyenoord 18 punten afgenomen zijn. Want dat slaat nergens op!
En Feyenoord ook beter dan Ajax? Haha!
Zelfs met slecht voetbal dat we in de uitwedstrijd tegen jullie speelden, wonnen we..
Nu wordt het alleen maar beter!
Terminator
 Terminator - maandag 27 december 2010 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 14:05 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Haha!
AZ beter dan Ajax? Ik weet niet hoor maar hoe heeft Ajax afgelopen wedstijd tegen AZ gevoetbald? En dat zonder Suarez?
Je moet niet kijken naar de scheidsrechters, want je moet uitgaan van je eigen krachten.
Ajaxsupporters vinden dat KNVB tegen hen is. En Feyenoord denkt dat de KNVB pro Ajax is.
En ik geloof er echt helemaal niks van dat er bij Feyenoord 18 punten afgenomen zijn. Want dat slaat nergens op!
En Feyenoord ook beter dan Ajax? Haha!
Zelfs met slecht voetbal dat we in de uitwedstrijd tegen jullie speelden, wonnen we..
Nu wordt het alleen maar beter!
De fabeltjeskrant:

HAHAHA
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 december 2010 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 13:58 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Eens, alleen ik denk, niet alleen omdat ik een Ajacied ben, dat Ajax na al die jaren kampioen word, met Suarez er weer bij in eind Januari moet het goed komen.
En anders hopelijk volgend seizoen zonder Suarez.. Want ook al is het maar 2 wedstrijden, Ajax speelt wel goed zonder Suarez, hopen dat ze dat vol kunnen houden.
Wie komt er eigenlijk ipv Affelay? Bakkal ofzo?
De nummer 2 en 3 vechten PSV en FC Twente uit, maar ik denk dat PSV 2de word
Tja maar dat hopen jullie al JAREN:)
Ik vond dat ajax er zowel qua kwaliteit als qua spel beter voorstond vorig seizoen dan dit seizoen. En ik denk dat met name Twente alleen maar beter is geworden. Nu staan jullie 4e, dus waarom opeens zoveel vertrouwen?
jaja
 jaja - maandag 27 december 2010 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 09:44 schreef PsvEindhoven#1 het volgende:
Slaat gewoon nergens op, bij de loting zei Siem de Jong zelfs nog. Twente-PSV zou mooi zijn natuurlijk. En wat rolt er het eerste uit? Allemaal heel toevallig hoor ajax altijd dat kutgeluk met hun loting
zou hij in dat geval niet iets totaal anders gezegt hebben. als je gaat sjoemelen ga je niet eerlijk zeggen wat je gaat pakken. puur toeval.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 december 2010 - 15:01   quote  deeplink  
Wij gaan winnen van de tukkers! BOERUHHHHH BOERUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
jaja
 jaja - maandag 27 december 2010 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 13:56 schreef Terminator het volgende:

[..]

Ik zal er niet teveel woorden aan vuil maken dat zijn JULLIE toch niet waard maar toch effe dit:De scheidsrechters hebben Feyenoord al zeker 18 punten gekost.Hoeveel punten heeft ajaks erbij gehad van de knjb?De enige 2 ploegen die beter als feyenoord zijn zijn twente en psv.Voor de rest kwa voetbal doet feyenoord niks onder voor de rest.dan kan je wel weer naar die ranglijst kijken van je maar dat zegt ons niks aangezien ajaks nooit iets op eigen kracht kan.nooit gekunt ook.Ik heb het hier over voetballend vermogen en niet over het aantal punten.ajax staat nog te hoog want ook az en groningen zijn beter als ajaks.dus jullie kunnen ook nog veel lager eindigen.en die knjb loting is een lachertje.haha
alleen je laatste woord klopt. slaat alleen op jouw verhaal. haha
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 27 december 2010 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 14:43 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Tja maar dat hopen jullie al JAREN:)
Ik vond dat ajax er zowel qua kwaliteit als qua spel beter voorstond vorig seizoen dan dit seizoen. En ik denk dat met name Twente alleen maar beter is geworden. Nu staan jullie 4e, dus waarom opeens zoveel vertrouwen?
Frank de Boer!! ;)
Ik denk dat Ajax nu steeds beter wordt met talent Ebecilio, Eriksen en Sulejmani ;)
Vorig seizoen was idd heel jammer. Maar Frank de Boer brengt het Ajax spel eindelijk weer terug,
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 27 december 2010 - 18:08   quote  deeplink  
Realiteit is hier ver te zoeken
Gegroet
 Gegroet - maandag 27 december 2010 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 18:08 schreef FsideVak129 het volgende:
Realiteit is hier ver te zoeken
Verklaar je nader a.u.b
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 27 december 2010 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 18:52 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Verklaar je nader a.u.b
Heb je het topic niet doorgelezen dan?
Gegroet
 Gegroet - maandag 27 december 2010 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 18:59 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Heb je het topic niet doorgelezen dan?
haha jawel, maar vond het raar dat jij daar iets over zegt als je er zelf aan mee doet;), niet dat dat verkeerd is;).
Robinho
 Robinho - maandag 27 december 2010 - 20:21   quote  deeplink  
Kennedy leeft, hebben jullie dat al gehoord in Eindhoven of is het telegram niet aangekomen........
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 28 december 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 december 2010 - 20:21 schreef Robinho het volgende:
Kennedy leeft, hebben jullie dat al gehoord in Eindhoven of is het telegram niet aangekomen........
Ja, hij voetbalt nu toch bij Racing Santander of niet? :P
Robinho
 Robinho - dinsdag 28 december 2010 - 20:58   quote  deeplink  
Ja samen met Elvis en Ghandi. Ramses Shaffey zit ook in het complot van deze bekerloting. Ramses heult ook met de Joden. En Siem de Jong had een magneetje aan zijn ringvinger waar het balletje aan vast bleef zitten. Zo scoorde hij vorig jaar ook een paar doelpunten. Met een grote magneet in zijn broek, die het ventiel van de voetbal naar zich toe zoog. Gefinancierd door de NOS en ons aller Jack de J.. Zelfs de goden blijken in dit alles niet neutraal te zijn. Zij zorgden er persoonlijk voor dat Twente thuis mocht spelen. En Calimero bestaat ook, hij woont in Eindhoven. Net onder de rook van een stadion dat net niet affikte.
Loetje
 Loetje - donderdag 30 december 2010 - 17:53   quote  deeplink  
vind het beetje kansloos dit, niet omdat ik voor ajax bent, maar dit zijn dingen die je niet in de hand hebt, het is gewoon wachten en hopen dat er wat gunstigs uit die pot komt rollen, voor hetzelfde geld moeten wij uit naar twente en spelen jullie tegen noordwijk, dan zeik je toch ook niet, toen jullie spakenburg troffen hoorde ik ook niemand zeiken, het is gewoon een loterij , heel die knvb beker!
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 30 december 2010 - 18:22   quote  deeplink  
Je hebt gelijk. Alleen kon ik het wel zien aankomen, omdat het dit keer opeens handmatig en niet via zo een ballenmachine ging. Vind ik ook niet handig van de KNVB. Het wekt alleen maar argwaan. Als een PSV'er handmatig Twente - Ajax eruit zou trekken, dan zou je op het Ajaxforum ook topics krijgen over de loting. Dat zit er gewoon in bij een deel van de supporters. Krijg je er nooit uit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Knvb-beker









0.0201499