BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Afellay-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 04 januari 2011 - 14:06   quote  deeplink  
Hier worden de gebeurtenissen rondom afellay besproken. Met morgenavond (woensdag) uiteraard de beker-wedstrijd tussen athletic bilbao en barcelona.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 04 januari 2011 - 16:11   quote  deeplink  
Ik verheug me op zijn debuut. Ben benieuwd of hij morgenavond op de bank zal beginnen. Het is wel een belangrijke wedstrijd voor Barcelona. Lijkt me niet dat Pep gaat experimenteren of onnodig risico's gaat nemen.
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - dinsdag 04 januari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Hoop dat Guardiola Afellay laat debuteren ik kijk er nu al naar uit :D
Gegroet
 Gegroet - dinsdag 04 januari 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Welke positie willen jullie Afellay het liefst zien?
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 18:30   quote  deeplink  
Wedstrijd niet op Sport 1 te bekijken...

Ik denk en verwcht dat hij aan de linkerkant zal gaan spelen als vervanger van Iniesta..
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 04 januari 2011 - 18:34   quote  deeplink  
Ik denk dat hij nog niet zal spelen, maar als invaller misschien gebracht zal worden. Hij traint nog maar een paar dagen mee. Waarom risico nemen in zo een belangrijke Knock out wedstrijd. Ik zie hem eerder als vervanger van Pedro. Laatst nog Barca - Levante gekeken en de linkerkant werd eigenlijk alleen gebruikt door Maxwell en hij vult dat anders in dan Alves aan de rechterkant. Veel bij Barca gaat door het centrum. Als Afellay zijn kans op minuten wil vergroten, dan zal hij van die ruimte gebruik moeten maken om het veld breed te houden.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 04 januari 2011 - 20:32   quote  deeplink  
De thuiswedstrijd werd 0 - 0 dus barca zal echt geen risico's nemen inderdaad. Ik denk dat afellay rond de 60e minuut zal invallen. Helaas niet op sport 1 nee, maar ik zet wel een linkje neer hier.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 januari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
unibet komt die ook op dacht ik... (ben ajacied maar ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij mijn spaanse liefde)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 05 januari 2011 - 21:59   quote  deeplink  
http://www.saidfoot.com/Chaine_1.php
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - woensdag 05 januari 2011 - 23:05   quote  deeplink  
Hoop dat hij er zo inkomt :D
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 05 januari 2011 - 23:22   quote  deeplink  
tja ik vrees van niet want het staat nog steeds 0 - 0. Maar ik blijf het ook hopen. Ik hoop penalties en dan moet afellay de beslissende nemen:)
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - woensdag 05 januari 2011 - 23:48   quote  deeplink  
DAAR KOMT HIJ
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 05 januari 2011 - 23:49   quote  deeplink  
jaaaaaaaaaaaa!
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - woensdag 05 januari 2011 - 23:51   quote  deeplink  
Als hij nu ook even de bal aanraakt.. :P
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 05 januari 2011 - 23:53   quote  deeplink  
ik heb genoten van hem hahahaha
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - woensdag 05 januari 2011 - 23:53   quote  deeplink  
Jammer dat hij de bal niet heeft gehad, maar toch mooi dat hij debuteert :D Krijg bijna kippenvel zo blij ben ik voor hem.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 05 januari 2011 - 23:55   quote  deeplink  
ja ik ook, hopelijk een mooi debuut in camp nou
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 11:07   quote  deeplink  
Prachtig debuut...
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 06 januari 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 11:07 schreef remco k het volgende:
Prachtig debuut...
Zeker! Het liep perfect en foutloos! Hij heeft gelijk de mond gesnoerd van al die kritische haters die zeggen dat hij te veel met de bal loopt...hahaha

Toch een serieuze reactie...ik vind het wel een mooi gebaar van Guardiola dat hij nu al mocht invallen na maar een paar dagen met de groep getraind te hebben. Ik zie het als een soort beloning en steun voor de toekomst.
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 15:44 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Zeker! Het liep perfect en foutloos! Hij heeft gelijk de mond gesnoerd van al die kritische haters die zeggen dat hij te veel met de bal loopt...hahaha

Toch een serieuze reactie...ik vind het wel een mooi gebaar van Guardiola dat hij nu al mocht invallen na maar een paar dagen met de groep getraind te hebben. Ik zie het als een soort beloning en steun voor de toekomst.
Ik meende ook wat ik zei.... Het is al mooi om uberhaubt een minuut voor deze club te mogen maken...
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 06 januari 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 15:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik meende ook wat ik zei.... Het is al mooi om uberhaubt een minuut voor deze club te mogen maken...
Dat wel...maar een debuut zonder ook maar één keer de bal aan te raken is nou niet bepaald memorabel te noemen. Het is nog altijd one-touch voetbal en niet zero-touch voetbal...haha
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 16:12 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dat wel...maar een debuut zonder ook maar één keer de bal aan te raken is nou niet bepaald memorabel te noemen. Het is nog altijd one-touch voetbal en niet zero-touch voetbal...haha
Whaha, inderdaad, ik hoop voor die jongen dat hij daar op z'n plaats is, maar ik heb zo mijn twijfels, hij zal een hoop moeten afleren daar, maar daar hebben we het al eerder over gehad, we zullen zien wat het wordt..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 07 januari 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 16:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Whaha, inderdaad, ik hoop voor die jongen dat hij daar op z'n plaats is, maar ik heb zo mijn twijfels, hij zal een hoop moeten afleren daar, maar daar hebben we het al eerder over gehad, we zullen zien wat het wordt..
Ik denk eerder dingen aanleren dan afleren
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 07 januari 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 16:03 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dingen aanleren dan afleren
Ik denk ook niet aanleren, maar verbeteren. Hij zal alles moeten verbeteren.
remco k
 remco k - vrijdag 07 januari 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 16:03 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dingen aanleren dan afleren
Het lopen met de bal, dat is wat hij moet afleren, en dat is ook z'n grootste minpunt, dat kan en mag niet bij Barca..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 07 januari 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 18:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Het lopen met de bal, dat is wat hij moet afleren, en dat is ook z'n grootste minpunt, dat kan en mag niet bij Barca..
Messi iniesta.. Afellay past daar juist perfect, hij loopt goed met de bal en kan uitstekend passen. Hij moet alleen nog goed wennen aan het hoge tempo. PSV mocro heeft gelijk, hij moett verbeteren.
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 19:24 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Messi iniesta.. Afellay past daar juist perfect, hij loopt goed met de bal en kan uitstekend passen. Hij moet alleen nog goed wennen aan het hoge tempo. PSV mocro heeft gelijk, hij moett verbeteren.
Het lopen met de bal in het middenveld is juist iets dat NOOIT gebeurt baij Barca en iets dat Affelay ALTIJD deed bij PSV, en of dat komt doordat hij de ED dusdanig ontgroeid was, of dat dat was omdat hij weinig andere mogelijkheden "zag", dat is iets waar we achter gaan komen. Lopen met de bal, gebeurt bij Barca alleen vanaf de zijkanten buitenom, of binnendoor. Affelay heeft vaak de neiging om een bal ergens te brengen, terwijl hij de bal ook over een afstand kan passen.

En natuurlijk moet hij verbeteren, het is maar net hoe je dat bekijkt.
En begrijp me niet verkeerd, ik hoop wel degelijk dat hij het daar gaat redden, het is nu geen PSV'er meer he:-)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 08 januari 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 13:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Het lopen met de bal in het middenveld is juist iets dat NOOIT gebeurt baij Barca en iets dat Affelay ALTIJD deed bij PSV, en of dat komt doordat hij de ED dusdanig ontgroeid was, of dat dat was omdat hij weinig andere mogelijkheden "zag", dat is iets waar we achter gaan komen. Lopen met de bal, gebeurt bij Barca alleen vanaf de zijkanten buitenom, of binnendoor. Affelay heeft vaak de neiging om een bal ergens te brengen, terwijl hij de bal ook over een afstand kan passen.

En natuurlijk moet hij verbeteren, het is maar net hoe je dat bekijkt.
En begrijp me niet verkeerd, ik hoop wel degelijk dat hij het daar gaat redden, het is nu geen PSV'er meer he:-)
Het ligt er ook aan op welke positie afellay komt te staan. Als hij centraal op het middenveld staat, dan zal hij inderdaad moeten blijven tikken en niet steeds lopen met de bal. Echter, als hij bijvoorbeeld op de positie van iniesta staat, of een andere positie aan de buitenzijde, dan zal hij wel goed kunnen lopen met de bal.

Nou, mede Afellay is een grote oorzaak van het mislopen van een aantal kampioenschappen van ajax, dus sportief van je dat je er zo over denkt, 1 van de weinigen:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 januari 2011 door patrickpsv15 --
biba1970
 biba1970 - zaterdag 08 januari 2011 - 18:19   quote  deeplink  
AFELLAY VOETBALLEN BIJ BARCA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA DENK WEL TRAINEN MAAR DAAR WORDT JE OOK BETER VAN HA HA HA HA HA
Gegroet
 Gegroet - zaterdag 08 januari 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 18:19 schreef biba1970 het volgende:
AFELLAY VOETBALLEN BIJ BARCA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA DENK WEL TRAINEN MAAR DAAR WORDT JE OOK BETER VAN HA HA HA HA HA
leuk..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 08 januari 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 18:19 schreef biba1970 het volgende:
AFELLAY VOETBALLEN BIJ BARCA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA DENK WEL TRAINEN MAAR DAAR WORDT JE OOK BETER VAN HA HA HA HA HA
grappig
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 08 januari 2011 - 19:16   quote  deeplink  
Het is voor hem te hopen dat 1970 niet zijn geboortejaar is. Anders zou ik me echt schamen als ik hem was...hahaha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 08 januari 2011 - 19:19   quote  deeplink  
Hahahahahahha idd!
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 14:00 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Het ligt er ook aan op welke positie afellay komt te staan. Als hij centraal op het middenveld staat, dan zal hij inderdaad moeten blijven tikken en niet steeds lopen met de bal. Echter, als hij bijvoorbeeld op de positie van iniesta staat, of een andere positie aan de buitenzijde, dan zal hij wel goed kunnen lopen met de bal.

Nou, mede Afellay is een grote oorzaak van het mislopen van een aantal kampioenschappen van ajax, dus sportief van je dat je er zo over denkt, 1 van de weinigen:P
Iniesta speelt niet vanaf de zijkant hoor, hij is dar wel vaak, maar speelt vanaf 10 naast Xavi, eigenlijk speelt Barca met 2 10's naast elkaar, en iniesta is juist en van de spelers die zelden met een bal loopt, tenzij dat niet anders kan, of als dat op dat momente gevraagd wordt...

Als speler van PSV, vond ik hem een arrogante zak hooi trouwens, en helemaal niet zo goed, dat kwam door zijn primadonna gedrag, bij een speler die uit zuid Amerika komt kan ik me dat nog enigzins voorstellen, maar keur ook dat niet goed, maar van een Utrechter als Affelay, kan ik dat helemaal niet hebben, zoals bijvoorbeeld die actie met Suarez dat ie ging liggen, of een aantal keren dat hij uit de bocht vloog met harde overtredingen, en nee dat had niks te maken met het feit dat hij bij jullie speelde.

Ik heb hem bij PSv eigenlijk zelden echt heel goed zien spelen, vaak werd hij ook verkeerd gebruikt, maar zijn beste wedstrijden waren bij het NL elftal, en daar kon je zien dat hij wel degelijk goed kan voetballen..

Aub niet over Suarez beginnen, daar gaat deze discussie niet over..
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - zaterdag 08 januari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 18:19 schreef biba1970 het volgende:
AFELLAY VOETBALLEN BIJ BARCA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA DENK WEL TRAINEN MAAR DAAR WORDT JE OOK BETER VAN HA HA HA HA HA
Hou je ff in bedwang ouwe, daar wordt je zekers beter van ;)
biba1970
 biba1970 - zaterdag 08 januari 2011 - 22:24   quote  deeplink  
HAP HAP HAP HAP HAP HAP HAP HAP WAAR IS HET HOOGSTE KASTJE WAAR IK KAN OPSPRINGEN
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 22:24 schreef biba1970 het volgende:
HAP HAP HAP HAP HAP HAP HAP HAP WAAR IS HET HOOGSTE KASTJE WAAR IK KAN OPSPRINGEN
Doe eens normaal man, je maakt andere Ajacieden ten schande zoals je doet... Spring zelf zoals je zegt lekker op de kast, en lijf er ook zitten..
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 22:30   quote  deeplink  
Zit nu overigens BArca te kijken, en je ziet Iniesta echt niet met een bal lopen als dat niet nodig is, Affelay zit overigens op de bank, en Barca staat met 0-1 voor..
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - zaterdag 08 januari 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 22:24 schreef biba1970 het volgende:
HAP HAP HAP HAP HAP HAP HAP HAP WAAR IS HET HOOGSTE KASTJE WAAR IK KAN OPSPRINGEN
Kom maar gauw uit de kast..
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 08 januari 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 22:30 schreef remco k het volgende:
Zit nu overigens BArca te kijken, en je ziet Iniesta echt niet met een bal lopen als dat niet nodig is, Affelay zit overigens op de bank, en Barca staat met 0-1 voor..
Messi wel en ook centraal lopen en de bal kwijtraken, maar hij mag dat wel. Wat een GEWELDIGE vrije trap. Je hebt verder gelijk, Iniësta speelt zeer efficiënt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 08 januari 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 22:30 schreef remco k het volgende:
Zit nu overigens BArca te kijken, en je ziet Iniesta echt niet met een bal lopen als dat niet nodig is, Affelay zit overigens op de bank, en Barca staat met 0-1 voor..
Nou kijk zijn doelpunt, hij loopt met de bal en schiet.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 08 januari 2011 - 23:39   quote  deeplink  
AFELLAY ERIN VOOR PEDRITOO!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 08 januari 2011 - 23:51   quote  deeplink  
hij kon toch wel aardig meevoetballen;p
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 08 januari 2011 - 23:53   quote  deeplink  
Wat een droom moet het voor Afellay zijn om bij een elftal te mogen invallen wat volgens kenners het beste voetbal ooit speelt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 08 januari 2011 - 23:59   quote  deeplink  
ja, je ziet gewoon aan hem hoe geweldig hij dat vindt
remco k
 remco k - zondag 09 januari 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 23:38 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nou kijk zijn doelpunt, hij loopt met de bal en schiet.
je bedoelt 3 stappen??
remco k
 remco k - zondag 09 januari 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 23:51 schreef patrickpsv15 het volgende:
hij kon toch wel aardig meevoetballen;p
Speelde inderdaad aardig mee, maar dit is bij lange na niet het tempo dat er normaal gespeeld wordt met Xavi en Iniesta voor Busquets.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 09 januari 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 10:56 schreef remco k het volgende:

[..]

je bedoelt 3 stappen??
nee 8 meter heeft hij met de bal gelopen. Kijk maar eens vaker naar barca, dan zul je zien hoeveel acties iniesta maakt. Of kijk naar een filmpje op youtube over iniesta, je ziet bijna alleen maar acties van hem met de bal aan de voet en tussen door combinaties met messi e.d.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 09 januari 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 10:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Speelde inderdaad aardig mee, maar dit is bij lange na niet het tempo dat er normaal gespeeld wordt met Xavi en Iniesta voor Busquets.
ja maar dat zal met en met ook bij ibi moeten komen. Ik denk dat hij het voorlopig nog moet doen met invalbeurten en met en met kan hij zich steeds meer aanpassen aan het echte barca-spel.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 09 januari 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 10:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Speelde inderdaad aardig mee, maar dit is bij lange na niet het tempo dat er normaal gespeeld wordt met Xavi en Iniesta voor Busquets.
Je zag overduidelijk dat hij geen fouten wilde maken tijdens zijn eerste balcontacten. Is erg lullig om bij het eerste tikje een counter in te leiden waar een tegentreffer uitkomt. Hij zal steeds brutaler worden als hij de bal heeft. Om snel te kunnen spelen moet je ook niet bang zijn om fouten te maken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5126
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Afellay-topic









0.0076200