BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Politiek / PVV - Partij van de Vrijheid / topic: Waarom alleen grappen over christenen en niet over moslims

Headliner: PVV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - maandag 10 januari 2011 - 20:33   quote  deeplink  
het viel me op (en het valt steeds meer) op dat steeds meer conferances door de nieuwe helden .Grappen worden gemaakt over Christenen en de angsthazen geen moslim grappen worden gemaakt

of zoals freek vroeger zij monddood monddood zijn wij gemaakt
piet de paler
 piet de paler - maandag 10 januari 2011 - 20:39   quote  deeplink  
het viel me op dat er in de nieuwe conferances geen moslim grappen worden gemaakt alleen nog maar over Christenen en Wilders.Erg laf
Alleen Freek de jonge laat zich niet monddood maken door angst.
BAH laffe linkse mannetjes (links lullen rechts vullen)
o ja sorry voor de topic zonder bril zie je het niet best he.
marine41
 marine41 - donderdag 31 maart 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Dit is toch de linkse kliek, wanneer gaat men toch een beseffen dat het kompleet fout gaat met NL. De kosten om al dese mensen te verzorgen kan de staat (wij) niet meer opbrengen.
wouter barendregt
 wouter barendregt - donderdag 07 april 2011 - 20:38   quote  deeplink  
natuurlijk is het jammer dat naar mijn weten alleen hans teeuwen en theo maasen naar mijn weten wel grappen over moslims maken. hier is echter wel een reden voor. het maken van grappen over moslims is letterlijk levens gevaarlijk en misschien wel strafbaar in ons bekrompen land.
Mark Schierbeek
 Mark Schierbeek - donderdag 04 augustus 2011 - 22:39   quote  deeplink  
Nog nooit najib amhali gekeken? die maakt grappen over iedereen? net als rayman, dus ik weet niet waar jullie deze info weer eens op baseren, want het is echt onzin?? of zijn jullie Achmed the terrorist vergeten? " SILENCE i kill you"? net als Bijvoorbeeld theo maasen en hans teeuwen. "you create your own reality" onthoud dat mensen...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 06 augustus 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 22:39 schreef Mark Schierbeek het volgende:
Nog nooit najib amhali gekeken? die maakt grappen over iedereen? net als rayman, dus ik weet niet waar jullie deze info weer eens op baseren, want het is echt onzin?? of zijn jullie Achmed the terrorist vergeten? " SILENCE i kill you"? net als Bijvoorbeeld theo maasen en hans teeuwen. "you create your own reality" onthoud dat mensen...
Ja ik zie het dat men (dus ook jij) je eigen realiteit creƫerd.
Najib mag deze grappen maken omdat hij zelf moslim of mooi slim is.Theo Maassen krijgt veel bedreigingen (zie zijn site) Achmed de terrorist is een Engelsman/of amerikaan
Hans Teeuwen heeft ballen en was een vriend van v Gog.Dus die laat zichzelf niet monddood maken
Nee droom jij maar verder van de multi culti samenleving (sans rancune)
Ik zie als ik in Nederland ben hoe snel het slechter gaat,in mijn buurtje moet ik alles 3 dubbel beveiligen met de ramadan kan ik niet slapen omdat men moet eten on 21.15 uur.
Maar als je een grapje maakt over de Islam nou berg je maar wordt wakker Mark

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door piet de paler --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PVV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Politiek / PVV - Partij van de Vrijheid / topic: Waarom alleen grappen over christenen en niet over moslims









0.0137870