BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Liverpool geïntreseerd in Dzsudzsák

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kalou123
 kalou123 - maandag 17 januari 2011 - 18:44   quote  deeplink  
Als dat gebeurt kan PSV fluiten naar de titel!!

Toivonen vindt ik persoonlijk te wisselvallig en ja wie moet hem vervangen? Assaidi mischien? Of Beerens terug met Lens op links?

http://transferzone.nl/2011/01/dzsudzsak-kan-genieten-van-interesse-van-engelse-topclubs/
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 17 januari 2011 - 19:00   quote  deeplink  
naar de titel fluiten vind ik te gauw gezegd. Het wordt dan in ieder geval een heel stuk moeilijker. Als dsuzdszak weg zou gaan denk ik dat we het beste elia kunnen halen, dan is het naar mijn mening geen zware verzwakking.
kalou123
 kalou123 - maandag 17 januari 2011 - 19:03   quote  deeplink  
maar HSV vraagt nu wel te veel rond de 11-15 miljoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door kalou123 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 17 januari 2011 - 19:07   quote  deeplink  
als we twaalf miljoen krijgen voor dszudszak is elia wel te betalen denk ik.
gabri
 gabri - maandag 17 januari 2011 - 19:48   quote  deeplink  
wat wil liverpool nou ik hoor dat ze met suarez bezig zijn nou snap ik niks meer van
kalou123
 kalou123 - maandag 17 januari 2011 - 19:52   quote  deeplink  
Zij denken dat ze iedereen binnen kunnen halen omdat ze een goede geschiedenis hebben ofzo. trouwens Arsenal wil Dzsudzsak ook. Als ik hem was zou ik naar Arsenal gaan. Daar heb je ook veel leuke spelers. En daar speel je tenminste champions league!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 17 januari 2011 - 20:40   quote  deeplink  
arshavin chamack en bendtner zitten daar op de bank, vrees niet veel speeltijd voor balaz. Blijf voorlopig maar in eindhoven
kalou123
 kalou123 - maandag 17 januari 2011 - 20:44   quote  deeplink  
Eey bendtner en chamakh zijn diepe spitsen, dzsudzsak linksbuiten en arshvin staat alleen op de bank omdat hij gebleseerd was en nog niet helamaal fit is,dat zou zijn enige concurent zijn. En Wenger kennende kiest hij meestal voor de jongere splers dus de kans dat hij veel speelminueten gaat maken is groot.
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 19:07 schreef patrickpsv15 het volgende:
als we twaalf miljoen krijgen voor dszudszak is elia wel te betalen denk ik.
PSV zal nooit 11 miljoen investeren als er een soort gelijk bedrag zal binnenkomen..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 17 januari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 20:50 schreef remco k het volgende:

[..]

PSV zal nooit 11 miljoen investeren als er een soort gelijk bedrag zal binnenkomen..
Dat zal wel moeten, willen we goed gewapend zijn tegen Twente en ajax.
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 20:57 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Dat zal wel moeten, willen we goed gewapend zijn tegen Twente en ajax.
Heeft PSV nog nooit gedaan, en zal het ook nooit doen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 17 januari 2011 - 21:27   quote  deeplink  
engelaar, Lens
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:27 schreef patrickpsv15 het volgende:
engelaar, Lens
Die hebben niet meer dan 10 miljoen gekost.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 17 januari 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Die hebben niet meer dan 10 miljoen gekost.
Ja maar toen had PSV ook niet meer tot haar beschikking. Als wij dszudszak verkopen hebben we veel geld tot onze beschikking. Met dat geld zal PSV een goede vervanger halen, ook al kost hij 11 miljoen. Als PSV geen goede vervanger haalt voor dszudszak, is er een kleine kans op het kampioenschap, Brands heeft vaker aangegeven alles te geven om PSV kampioen te maken.
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:37 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja maar toen had PSV ook niet meer tot haar beschikking. Als wij dszudszak verkopen hebben we veel geld tot onze beschikking. Met dat geld zal PSV een goede vervanger halen, ook al kost hij 11 miljoen. Als PSV geen goede vervanger haalt voor dszudszak, is er een kleine kans op het kampioenschap, Brands heeft vaker aangegeven alles te geven om PSV kampioen te maken.
PSV staat financieel nioet erg goed op de agenda, en als er nu 11 miljoen binnenkomt, gaat dat er echt niet direct weer volledig uit, dat geloof ik nooit.

Overigens werd er al duidelijk aangegeven dat er geen andere spelers gekocht gaan worden bij een eventueel vertrek van bijvoorbeeld Affelay, ik denk ook niet bij een vertrek van Dsudzak.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 17 januari 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:39 schreef remco k het volgende:

[..]

PSV staat financieel nioet erg goed op de agenda, en als er nu 11 miljoen binnenkomt, gaat dat er echt niet direct weer volledig uit, dat geloof ik nooit.

Overigens werd er al duidelijk aangegeven dat er geen andere spelers gekocht gaan worden bij een eventueel vertrek van bijvoorbeeld Affelay, ik denk ook niet bij een vertrek van Dsudzak.
We hebben al 3 miljoen van Afellay en ik ga er vanuit dat we spoedig nog 1 miljoen krijgen van Betis, en we hadden pas nog een miljoentje gekregen vanwege iets met gomes. Als we dszudszak dan verkopen, en je haalt er nog een goede dure speler voor, dan heb je EN een goede links buiten, hetgeen betekent dat je goed meestrijdt om de titel en de CL (veel inkomsten) kunt halen, EN je bent voor een gedeelte uit de financiele problemen.

Als 1 goede speler vertrekt, dat kan nog wel redelijk worden opgevangen, maar als er 2 goedespelers vertrekken, dan moet er toch echt een versterking komen. Bovendien hebben we amrabat al laten gaan, hetgeen bovendien ook al een miljoentje heeft opgeleverd.
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:44 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

We hebben al 3 miljoen van Afellay en ik ga er vanuit dat we spoedig nog 1 miljoen krijgen van Betis, en we hadden pas nog een miljoentje gekregen vanwege iets met gomes. Als we dszudszak dan verkopen, en je haalt er nog een goede dure speler voor, dan heb je EN een goede links buiten, hetgeen betekent dat je goed meestrijdt om de titel en de CL (veel inkomsten) kunt halen, EN je bent voor een gedeelte uit de financiele problemen.

Als 1 goede speler vertrekt, dat kan nog wel redelijk worden opgevangen, maar als er 2 goedespelers vertrekken, dan moet er toch echt een versterking komen. Bovendien hebben we amrabat al laten gaan, hetgeen bovendien ook al een miljoentje heeft opgeleverd.
3 miljoen voor Affelay wordt betaald, verdeeld over 3 jaar, waarvan het eerste deel betaald wordt na afloop van dit seizoen. Daar heb je nog geen geld van dus.
Overigens betekenen de andere bedragen niet dat men daar geen rekening mee houd, en betekend dat dus ook niet dat men dat geld kan gebruiken om een speler te kopen..

Oveigens wordt ook dat miljoentje van Amrabat in twee termijnen betaald als ik het goed heb,..
kalou123
 kalou123 - maandag 17 januari 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:44 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

We hebben al 3 miljoen van Afellay en ik ga er vanuit dat we spoedig nog 1 miljoen krijgen van Betis, en we hadden pas nog een miljoentje gekregen vanwege iets met gomes. Als we dszudszak dan verkopen, en je haalt er nog een goede dure speler voor, dan heb je EN een goede links buiten, hetgeen betekent dat je goed meestrijdt om de titel en de CL (veel inkomsten) kunt halen, EN je bent voor een gedeelte uit de financiele problemen.

Als 1 goede speler vertrekt, dat kan nog wel redelijk worden opgevangen, maar als er 2 goedespelers vertrekken, dan moet er toch echt een versterking komen. Bovendien hebben we amrabat al laten gaan, hetgeen bovendien ook al een miljoentje heeft opgeleverd.
EN FC Groningen wil Wuytens zo spoedig mogelijk huren van PSV. Dat helpt ook nog een handje.
kalou123
 kalou123 - maandag 17 januari 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:49 schreef remco k het volgende:

[..]

3 miljoen voor Affelay wordt betaald, verdeeld over 3 jaar, waarvan het eerste deel betaald wordt na afloop van dit seizoen. Daar heb je nog geen geld van dus.
Overigens betekenen de andere bedragen niet dat men daar geen rekening mee houd, en betekend dat dus ook niet dat men dat geld kan gebruiken om een speler te kopen..

Oveigens wordt ook dat miljoentje van Amrabat in twee termijnen betaald als ik het goed heb,..
Ze hebben in ieder geval een stuk betaald waaronder de bankgarabtie en de 700.000 euro
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:53 schreef kalou123 het volgende:

[..]

Ze hebben in ieder geval een stuk betaald waaronder de bankgarabtie en de 700.000 euro
de eerste betaling wordt pas gedaan naar afloop van dit seizoen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 17 januari 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

de eerste betaling wordt pas gedaan naar afloop van dit seizoen.
sow je houdt het psv-nieuws wel heel goed in de gaten hahaha;p
kalou123
 kalou123 - maandag 17 januari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

de eerste betaling wordt pas gedaan naar afloop van dit seizoen.
de bankgarantie is wel betaald
kalou123
 kalou123 - maandag 17 januari 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:58 schreef kalou123 het volgende:

[..]

de bankgarantie is wel betaald
anders mocht hij niet gaan naar Kayserispor
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:58 schreef kalou123 het volgende:

[..]

de bankgarantie is wel betaald
Dacht dat je het over Affelay had.
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:57 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

sow je houdt het psv-nieuws wel heel goed in de gaten hahaha;p
Al het voetbal nieuws jongen.....:-)
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 17 januari 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Remco heeft gelijk. PSV zal geen Sulejmani-achtige transfer doen. Als ze 10 binnenkrijgen, dan zal een deel voor een nieuwe transfer worden gebruikt en de rest om de begroting sluitend te krijgen. Ik denk dat een tussentijds vertrek van Dzsudzsák de doodsteek is voor de titelaspiraties. We hadden een hele sterke selectie in de breedte, dan kun je wel wat klappen opvangen...maar er zijn grenzen. Afellay is op te vangen, omdat we nog middenvelders hebben die het op een andere manier kunnen invullen. Reis ook door Berg en Koevermans. Een echte linksbuiten is een ander verhaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door PSVMocro --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 17 januari 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:20 schreef PSVMocro het volgende:
Remco heeft gelijk. PSV zal geen Sulejmani-achtige transfer doen. Als ze 10 binnenkrijgen, dan zal een deel voor een nieuwe transfer worden gebruikt en de rest om de begroting sluitend te krijgen. Ik denk dat een tussentijds vertrek van Dzsudzsák de doodsteek is voor de titelaspiraties. We hadden een hele sterke selectie in de breedte, dan kun je wel wat klappen opvangen...maar er zijn grenzen. Afellay is op te vangen, omdat we nog middenvelders hebben die het op een andere manier kunnen invoeren. Reis ook door Berg en Koevermans. Een echte linksbuiten is een ander verhaal.
Ik denk ook dat als PSV geen goede vervanger haalt voor dszudszak, dat we het kampioenschap kunnen vergeten. Maar dat zien brands e.d. toch ook wel in? waarom zouden zij dan een matige linksbuiten halen/opstellen in de wetenschap dat we geen kampioen worden?
Pietje
 Pietje - maandag 17 januari 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:27 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat als PSV geen goede vervanger haalt voor dszudszak, dat we het kampioenschap kunnen vergeten. Maar dat zien brands e.d. toch ook wel in? waarom zouden zij dan een matige linksbuiten halen/opstellen in de wetenschap dat we geen kampioen worden?
Het draait allemaal om geld, Patrick. Voetbal is een bedrijf, een commercieel bedrijf. En juist de traditionele grote drie van Nederland (PSV, Feyenoord en Ajax) hebben dermate forse schulden opgebouwd, dat zij bij eventuele verkoop van spelers, ook op hun eigen verlies- en winstrekening zullen letten. Dat hebben we onder andere aan de KNVB te danken, die over alle schouders meekijkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door Pietje --
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 17 januari 2011 - 22:46   quote  deeplink  
Dat het om geld draait klopt, maar toch alleen als je te maken hebt met een aflopend contract (zoals bij Afellay). Dzudzsák heeft nog een meerjarigcontract. Dat wat ze nu voor hem kunnen vangen, zouden ze waarschijnlijk ook in de zomer kunnen krijgen. Ik zou het vertrek van een basisspeler op dit moment onverantwoord vinden. Dan neem je de supporters niet serieus.

Overigens draaien PSV, Ajax en Feyenoord verlies...van die 3 clubs heeft alleen Feyenoord forse schulden opgebouwd. PSV en Ajax(nog) niet.
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - maandag 17 januari 2011 - 22:50   quote  deeplink  
Jullie praten wel allemaal over mooie vervangers, maar PSV vindt niet iemand net zo goed als Dzsudzsak voor 10 miljoen. dat geloof ik gewoon niet, hij is een klasse apart echt waar. Als je hem nog belangrijker laat worden mag je volgend jaar 20 miljoen vragen
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:46 schreef PSVMocro het volgende:
Dat het om geld draait klopt, maar toch alleen als je te maken hebt met een aflopend contract (zoals bij Afellay). Dzudzsák heeft nog een meerjarigcontract. Dat wat ze nu voor hem kunnen vangen, zouden ze waarschijnlijk ook in de zomer kunnen krijgen. Ik zou het vertrek van een basisspeler op dit moment onverantwoord vinden. Dan neem je de supporters niet serieus.

Overigens draaien PSV, Ajax en Feyenoord verlies...van die 3 clubs heeft alleen Feyenoord forse schulden opgebouwd. PSV en Ajax(nog) niet.
Denk niet dat het daar hier om gaat, de discussie was of PSV het geld dat binnen zal komen, ook weer zal uitgeven, en ik denk dat we met enige zekerheid kunnen vaststellen, dat dit niet zal gaan gebeuren..
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 17 januari 2011 - 23:55   quote  deeplink  
Ja, daar heb ik al op gereageerd...of wil je nog een keer gelijk krijgen? :P
Gegroet
 Gegroet - dinsdag 18 januari 2011 - 00:20   quote  deeplink  
Dzsudzsák is voor mij de enige speler bij PSV die ik liever niet zie vertrekken. ( samen met Reis maar die zal niet zo snel verkocht worden ) Als Dzsudzsák verkocht zal worden zal dit geld voor het grootste gedeelte gebruikt worden om PSV weer financieel gezond te maken, wat Remco K al vermelden. Dan zie ik het Lazovic scenario al weer voorbij komen, al zou PSV voor 2 a 3 miljoen een nieuwe speler halen dan zal deze waarschijnlijk nooit zo goed zijn als Dzudzsak of een speler die zichzelf nog moet ontwikkelen (een talent) waardoor het Kampioenschap de prullenbak in kan. Ik geloof niet dat we zonder Dzudsak Kampioen kunnen worden en ik hoop daarom dat hij blijft en dat we een waardige concurrent kunnen zijn voor Fc Twente Ajax en eventueel Groningen.
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:55 schreef PSVMocro het volgende:
Ja, daar heb ik al op gereageerd...of wil je nog een keer gelijk krijgen? :P
Nee hoor:-)
Bossa
 Bossa - woensdag 19 januari 2011 - 13:59   quote  deeplink  
Misschien kunnen ze Simon halen? Ik las dat ze in Rotterdam vinden dat 'ie beter is dan Dzsudzsak... :)
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 19 januari 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 13:59 schreef Bossa het volgende:
Misschien kunnen ze Simon halen? Ik las dat ze in Rotterdam vinden dat 'ie beter is dan Dzsudzsak... :)
Een uitspraak gedaan door mensen die geld aan hem willen verdienen, dat neem ik voorlopig met een korreltje zout. Je kan over een talent zeggen dat hij in potentie beter kan worden dan speler x, maar je kan nooit van een talent zeggen dat hij nu al beter is dan een bepalende speler bij een topclub. Simon heeft nog helemaal niks laten zien, Dzsudzsák is na Suarez de meest waardevolle speler in de eredivisie. Dzsudzsák heeft Ajax ook een paar keer goed pijn gedaan. Kijken of Simon die acties kan herhalen, dan praten we verder...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 19 januari 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 20:19 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Een uitspraak gedaan door mensen die geld aan hem willen verdienen, dat neem ik voorlopig met een korreltje zout. Je kan over een talent zeggen dat hij in potentie beter kan worden dan speler x, maar je kan nooit van een talent zeggen dat hij nu al beter is dan een bepalende speler bij een topclub. Simon heeft nog helemaal niks laten zien, Dzsudzsák is na Suarez de meest waardevolle speler in de eredivisie. Dzsudzsák heeft Ajax ook een paar keer goed pijn gedaan. Kijken of Simon die acties kan herhalen, dan praten we verder...
Ja dat zullen we vanavond wel zien. Hopen op een stuntje van feyenoord:P
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 20 januari 2011 - 00:19   quote  deeplink  
Sneller dan Dzsdudzsák? met wat? Balverlies lijden? Ik zie weinig speciaals in Simon. Ik begrijp ook wel dat het lastig voetballen is in zo een onsamenhangend elftal, maar dan mag je nog wel minstens 1 fatsoenlijke individuele actie laten zien.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 20 januari 2011 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 20:20 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja dat zullen we vanavond wel zien. Hopen op een stuntje van feyenoord:P
Wel grappig dat je in het feyenoordtopic ze succes wenst.
Volgens mij moet en kan je van je eigen kracht uitgaan als PSV.'
Jullie staan bovenaan... gedraag je daar ook naar ;)
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 20 januari 2011 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:19 schreef PSVMocro het volgende:
Sneller dan Dzsdudzsák? met wat? Balverlies lijden? Ik zie weinig speciaals in Simon. Ik begrijp ook wel dat het lastig voetballen is in zo een onsamenhangend elftal, maar dan mag je nog wel minstens 1 fatsoenlijke individuele actie laten zien.
Ik heb die Simon niet gezien? Deed die wel mee vanavond?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 20 januari 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 01:18 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Wel grappig dat je in het feyenoordtopic ze succes wenst.
Volgens mij moet en kan je van je eigen kracht uitgaan als PSV.'
Jullie staan bovenaan... gedraag je daar ook naar ;)
Ja maar puntverlies van ajax kan alleen maar in ons voordeel uitwerken.
remco k
 remco k - donderdag 20 januari 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 01:18 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Ik heb die Simon niet gezien? Deed die wel mee vanavond?
Wa feyenoord er Uberhaubt???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Liverpool geïntreseerd in Dzsudzsák









0.0070738