BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Veertig Rotterdamse hooligans opgepakt in Diemen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Oude Garde VAK T
 Oude Garde VAK T - vrijdag 21 januari 2011 - 15:03   quote  deeplink  
DIEMEN - De politie heeft vrijdagochtend net buiten de binnenstad van Diemen veertig Rotterdamse voetbalhooligans aangehouden. Zij hadden in de stad vernielingen aangericht en negen personen mishandeld. Dit maakte de politie vandaag bekend.

De groep voetbalhooligans bestond uit mannen tussen de 19 en 36 jaar. Zij zitten vast en worden maandag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Volgens de politie bevinden zich onder de arrestanten meerdere mannen die vorig jaar tot de verdachten behoorden van de rellen in Alkmaar. De politie Rotterdam-Rijnmond assisteert bij het onderzoek. (ANP/BVDL)
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - vrijdag 21 januari 2011 - 15:33   quote  deeplink  
Het zijn zeker sparta en excelsior hooligans of nie =)
R()b
 R()b - vrijdag 21 januari 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 15:33 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:
Het zijn zeker sparta en excelsior hooligans of nie =)
Ja idd :D
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 januari 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 15:03 schreef Oude Garde VAK T het volgende:
DIEMEN - De politie heeft vrijdagochtend net buiten de binnenstad van Diemen veertig Rotterdamse voetbalhooligans aangehouden. Zij hadden in de stad vernielingen aangericht en negen personen mishandeld. Dit maakte de politie vandaag bekend.

De groep voetbalhooligans bestond uit mannen tussen de 19 en 36 jaar. Zij zitten vast en worden maandag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Volgens de politie bevinden zich onder de arrestanten meerdere mannen die vorig jaar tot de verdachten behoorden van de rellen in Alkmaar. De politie Rotterdam-Rijnmond assisteert bij het onderzoek. (ANP/BVDL)
nou dan zijn ze noord holland aan het schoonvegen zekers..
en wie zijn die 9 mishandelde personen???
Beetje nutteloos zulke acties...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 januari 2011 - 22:39   quote  deeplink  
Werd er gevoetbald dan donderdag avond?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 januari 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:39 schreef hotjumper het volgende:
Werd er gevoetbald dan donderdag avond?
Ja lijkt mij een lul verhaal...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 22 januari 2011 - 09:20   quote  deeplink  
Mij ook!!
Als ze kwaad willen bewaren ze dat waarschijnlijk wel voor bij het maasgebouw binnenkort.
En nee dit is geen oproep van mij maar een conclusie!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 januari 2011 - 11:38   quote  deeplink  
boeiuh.
Oude Garde VAK T
 Oude Garde VAK T - zaterdag 22 januari 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:39 schreef hotjumper het volgende:
Werd er gevoetbald dan donderdag avond?
Werd er op 8 mei 2008 in Arnhem gevoetbald? Volgens mij niet. Sterker nog het seizoen was afgelopen.
Werd er op 30 april 2009 in Eindhoven gevoetbald? Volgens mij niet. Sterker nog, enkele dagen eerder speelde Feyenoord in Den Haag en de week erna in Utrecht.
Werd er op 28 augustus 2009 in Alkmaar gevoetbald? Volgens mij niet. Sterker nog, enkele dagen eerder speelde Feyenoord thuis tegen Roda en de week erna thuis tegen Twente.

Het is gewoon een puinhoop, nog steeds zijn er trieste groepen 'supporters'..
qwerto
 qwerto - zaterdag 22 januari 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 11:55 schreef Oude Garde VAK T het volgende:

[..]

Werd er op 8 mei 2008 in Arnhem gevoetbald? Volgens mij niet. Sterker nog het seizoen was afgelopen.
Werd er op 30 april 2009 in Eindhoven gevoetbald? Volgens mij niet. Sterker nog, enkele dagen eerder speelde Feyenoord in Den Haag en de week erna in Utrecht.
Werd er op 28 augustus 2009 in Alkmaar gevoetbald? Volgens mij niet. Sterker nog, enkele dagen eerder speelde Feyenoord thuis tegen Roda en de week erna thuis tegen Twente.

Het is gewoon een puinhoop, nog steeds zijn er trieste groepen 'supporters'..
Het ergste ios dat als er ook maar 1 iemand Rotterdam schreeuwt binnen zo'n hooligan groep dat wij als gewone supporters van FEYENOORD gelijk op onze kloten krijgen

Senario :
Amsterdamse lui gaan rotzooi trappen in utrecht en Roepen dan Rotterdam hooligans, 3x raden wie dan de lul zijn ?....... juistem WIJ
Oude Garde VAK T
 Oude Garde VAK T - zaterdag 22 januari 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 11:57 schreef qwerto het volgende:

[..]

Het ergste ios dat als er ook maar 1 iemand Rotterdam schreeuwt binnen zo'n hooligan groep dat wij als gewone supporters van FEYENOORD gelijk op onze kloten krijgen

Senario :
Amsterdamse lui gaan rotzooi trappen in utrecht en Roepen dan Rotterdam hooligans, 3x raden wie dan de lul zijn ?....... juistem WIJ
Klopt qwerto. Een 'bekende' groep als die van Feyenoord is makkelijk te misbruiken, het nieuws komt het land toch wel in en men gelooft het; want 'Feyenoord is asociaal en tuig'. Tja!

Neemt niet weg dat er binnen Feyenoord zelf nog steeds problemen zijn omtrent Hooliganisme. Maar dat blijft. Zo zijn er de afgelopen week in Rotterdam zelf talloze relletjes geweest versus supporters uit Engeland (Sheffield utd.)
raket
 raket - zaterdag 22 januari 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 12:00 schreef Oude Garde VAK T het volgende:

[..]

Klopt qwerto. Een 'bekende' groep als die van Feyenoord is makkelijk te misbruiken, het nieuws komt het land toch wel in en men gelooft het; want 'Feyenoord is asociaal en tuig'. Tja!

Neemt niet weg dat er binnen Feyenoord zelf nog steeds problemen zijn omtrent Hooliganisme. Maar dat blijft. Zo zijn er de afgelopen week in Rotterdam zelf talloze relletjes geweest versus supporters uit Engeland (Sheffield utd.)
Klopt helemaal niks van

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door raket --
Mr.Raver
 Mr.Raver - zaterdag 22 januari 2011 - 23:09   quote  deeplink  
ga uithuilen doen ipv onrust stoken, je bereikt je 'doelgroep', je hooligans hier niet mee...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door Mr.Raver --
Oude Garde VAK T
 Oude Garde VAK T - zaterdag 22 januari 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 23:09 schreef Mr.Raver het volgende:
ga uithuilen doen ipv onrust stoken, je bereikt je 'doelgroep', je hooligans hier niet mee...
Onrust stoken? Mijn doelgroep? Je weet niet waar je het over hebt vent.
Mr.Raver
 Mr.Raver - zaterdag 22 januari 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 23:14 schreef Oude Garde VAK T het volgende:

[..]

Onrust stoken? Mijn doelgroep? Je weet niet waar je het over hebt vent.
Klopt
raket
 raket - zondag 23 januari 2011 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 23:14 schreef Oude Garde VAK T het volgende:

[..]

Onrust stoken? Mijn doelgroep? Je weet niet waar je het over hebt vent.
Klopt niet kom dan eens met bewijs

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Veertig Rotterdamse hooligans opgepakt in Diemen









0.0079138