BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Berg?????????????

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
biba1970
 biba1970 - dinsdag 25 januari 2011 - 16:30   quote  deeplink  
waarom wil rutten in hemelsnaam berg behouden volgend jaar laat me niet lachen wat heeft hij gepresteerd dit jaar helemaal niks stuk ongeluk die schopt nog geen deuk in een pakje boter
biba1970
 biba1970 - dinsdag 25 januari 2011 - 16:32   quote  deeplink  
trouwens kost ook nog een vermogen laat hem maar lekker in hamburg centjes verdienen
biba1970
 biba1970 - dinsdag 25 januari 2011 - 16:36   quote  deeplink  
en dan nog iets rutten hoopt???????????? rutten moet niet zoveel hopen hij moet maar eerst eens zorgen dat die psv weer aan het voetballen krijgt kijk tegen vvv moet je niet na kijken ben benieuwd woensdag gehaktdag
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 25 januari 2011 - 17:07   quote  deeplink  
we hebben een spitsen tekort biba. ALs we berg dan voor een prikje kunnen huren moeten we dat doen. Eerst maar eens zorgen dat die gast in vorm komt.
Hoodini
 Hoodini - dinsdag 25 januari 2011 - 17:13   quote  deeplink  
Biba boerderij, wat bende gij een jankerd!
Als je het allemaal zo negatief inziet ga dan lekker succes supporter worden bij een andere club!
biba1970
 biba1970 - dinsdag 25 januari 2011 - 17:23   quote  deeplink  
nee hij kost een hoge huur prijs en ben geen jankerd hoodini dus jij gaat me vertellen dat die knakworst wat heeft gepresteerd dit jaar dan ga maar eens na de oogarts en ik zit hier niet om elkaar wat af te maken iedereen heeft zijn eigen mening en dat xzullen we moeten accepteren maar ik vind dat berg dit seizoen waardeloos presteert zie nog liever koevermans
Hoodini
 Hoodini - dinsdag 25 januari 2011 - 20:50   quote  deeplink  
Ik heb het niet alleen over de reactie van Berg... Nee hij heeft mij zeker nog niet overtuigd, maar als je onze financiën bekijkt, snap je dat je beter "goedkoop" kunt huren, dan dat je meteen weer veel knaken neer gaat leggen voor een speler waarvan je ook niet weet hoe die het meteen gaat doen. Want de komende wedstrijden zal hij veel meer speeltijd op doen en wellicht ook weer in z'n vorm raken. als hij zo blijft spelen als tegen VVV zal Fred hem ook niet willen behouden. Geef hem gewoon nog een kans!
biba1970
 biba1970 - woensdag 26 januari 2011 - 23:06   quote  deeplink  
berg gezien vanavond.verder geen commentaar
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 26 januari 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 23:06 schreef biba1970 het volgende:
berg gezien vanavond.verder geen commentaar
Kerel, wat ben jij een triest figuur. Is dit alles wat je te melden hebt? Het zou volgens jou toch gehaktdag worden? Heb je PSV zien voetballen? PSV was zeker de eerste helft heer en meester in Enschede. Die Tukkers wisten niet eens wat ze met PSV aan moesten.

Dus hou het maar bij geen commentaar, dan doe je daar iedereen een plezier mee. Idioot.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 26 januari 2011 - 23:57   quote  deeplink  
ik ben zeer tevreden over het vertoonde spel van PSV vanavond. Eindelijk eens een echte topper, bij een club waar inter, een goed ajax, werder bremen en tottenham niet wisten te winnen. Dit met vooral van PSV goed voetbal, helaas op een lullige manier uitgeschakeld, maar dit geeft heel veel vertrouwen voor de rest van het seizoen. En koevermans, chapaeu, wat ben jij een koele kikker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door patrickpsv15 --
biba1970
 biba1970 - donderdag 27 januari 2011 - 08:29   quote  deeplink  
hee corky ik zeg ook niet dat psv slecht heeft gevoetbald INTEGENDEEL ZE WAREN BETER BETER LEZEN maar berg wat een triest geval zeg en om in rene van der gijp zijn taal te spreken hij kan er werkelijk niks van en als jij zegt van wel dan moet jij je laten opnemen en direkt schelden doe ik toch ook niet kleine kleuter of zit je te huilen dat psv heeft verloren iedereen mag zijn mening geven dus ZIT NIET DIREKT MENSEN VOOR IDIOOT UIT TE MAKEN
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 27 januari 2011 - 08:46   quote  deeplink  
't zou me verbazen als psvmocro reageert op iemand die geen interpunctie gebruikt.
Hoodini
 Hoodini - donderdag 27 januari 2011 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 08:29 schreef biba1970 het volgende:
hee corky ik zeg ook niet dat psv slecht heeft gevoetbald INTEGENDEEL ZE WAREN BETER BETER LEZEN maar berg wat een triest geval zeg en om in rene van der gijp zijn taal te spreken hij kan er werkelijk niks van en als jij zegt van wel dan moet jij je laten opnemen en direkt schelden doe ik toch ook niet kleine kleuter of zit je te huilen dat psv heeft verloren iedereen mag zijn mening geven dus ZIT NIET DIREKT MENSEN VOOR IDIOOT UIT TE MAKEN
Je moet ook niet teveel naar Gijpie luisteren, is gewoon de clown van de show bij VI!
biba1970
 biba1970 - donderdag 27 januari 2011 - 14:34   quote  deeplink  
daar heb je ook weer gelijk in hoodini
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 27 januari 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 08:29 schreef biba1970 het volgende:
hee corky ik zeg ook niet dat psv slecht heeft gevoetbald INTEGENDEEL ZE WAREN BETER BETER LEZEN maar berg wat een triest geval zeg en om in rene van der gijp zijn taal te spreken hij kan er werkelijk niks van en als jij zegt van wel dan moet jij je laten opnemen en direkt schelden doe ik toch ook niet kleine kleuter of zit je te huilen dat psv heeft verloren iedereen mag zijn mening geven dus ZIT NIET DIREKT MENSEN VOOR IDIOOT UIT TE MAKEN
Jij geeft geen mening. Jij provoceert. Woensdag gehaktdag...waren jouw woorden of niet? In plaats van daarop terug te komen, geef je alleen een reactie over hoe slecht Berg wel niet was. Daar erger ik me aan ja...vandaar mijn reactie. Ik ben ook geen fan van Berg, dat heb ik allang aangegeven toen ik voor het inbrengen van Reis had gepleit in het begin van het seizoen. En ik zit niet direct mensen voor idioot uit te maken. Jij bent de eerste en dat na lang zuigen. Wees er maar trots op.

Ik geef verder niks om de beker. Het kampioenschap is wat telt. Ik zat ook totaal zonder spanning te kijken. Het was voor mij belangrijk hoe het middenveld zonder Afellay tegen één van de sterkste ploegen in de eredivisie in een uitwedstrijd zou functioneren. Zo keek ik naar de wedstrijd en ik was positief verrast. Het was jammer dat Dzsudzsák en Berg niet in de wedstrijd zaten, want Twente was rijp voor een nederlaag.
biba1970
 biba1970 - donderdag 27 januari 2011 - 20:40   quote  deeplink  
ok dat had ik dan niet moeten zeggen.Wat je schrijft daar heb je gelijk in psv speelde gisteren ook goed maar berg het spijt me daar erger ik me iedere week aan geef de koef dan een kans dat ben je toch wel met me eens berg heeft toch ook al heel wat kansen gekregen of niet?kijk als we het nou over dzsudzak hebbendan zeg ik geweldige speler komt altijd dreiging van uit als HIJ aan de bal is en jou mening respecteer ik
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 27 januari 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 19:47 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Jij geeft geen mening. Jij provoceert. Woensdag gehaktdag...waren jouw woorden of niet? In plaats van daarop terug te komen, geef je alleen een reactie over hoe slecht Berg wel niet was. Daar erger ik me aan ja...vandaar mijn reactie. Ik ben ook geen fan van Berg, dat heb ik allang aangegeven toen ik voor het inbrengen van Reis had gepleit in het begin van het seizoen. En ik zit niet direct mensen voor idioot uit te maken. Jij bent de eerste en dat na lang zuigen. Wees er maar trots op.

Ik geef verder niks om de beker. Het kampioenschap is wat telt. Ik zat ook totaal zonder spanning te kijken. Het was voor mij belangrijk hoe het middenveld zonder Afellay tegen één van de sterkste ploegen in de eredivisie in een uitwedstrijd zou functioneren. Zo keek ik naar de wedstrijd en ik was positief verrast. Het was jammer dat Dzsudzsák en Berg niet in de wedstrijd zaten, want Twente was rijp voor een nederlaag.
helemaal mee eens
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 28 januari 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 20:40 schreef biba1970 het volgende:
ok dat had ik dan niet moeten zeggen.Wat je schrijft daar heb je gelijk in psv speelde gisteren ook goed maar berg het spijt me daar erger ik me iedere week aan geef de koef dan een kans dat ben je toch wel met me eens berg heeft toch ook al heel wat kansen gekregen of niet?kijk als we het nou over dzsudzak hebbendan zeg ik geweldige speler komt altijd dreiging van uit als HIJ aan de bal is en jou mening respecteer ik
Ok, dan neem ik de woorden idioot en triest figuur hierbij terug.

Het probleem van Koevermans is dat als hij in de basis start het er ook niet uitziet. Bij Berg heb je meer het gevoel dat hij qua meevoetballen meer kan doen dan Koevermans. Verder heb je wel gelijk dat Berg ondermaats presteert.
psv de beste
 psv de beste - zaterdag 29 januari 2011 - 02:08   quote  deeplink  
ben het met jullie eens over berg dit is niet de berg van groningen reis mis je gewoon maar dat is niet anders wel mooi dat zij eerste operatie geslaagt is een goeie voor volgend jaar inplaats berg zou van wolfswinlel zijn of dost dat bent goeie spitsen
biba1970
 biba1970 - zaterdag 29 januari 2011 - 09:23   quote  deeplink  
die arts van reis zei dat hij zo een zware blessure zelden heeft gezien ik hoop het echt voor jonathan maar ben echt bang dat dit teveel van het goeie is echt zielig voor hem psv moet de koef niet laten gaan en anders geef nijland een kans

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Berg?????????????









0.0077531