BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Lille bied tien miljoen voor Dzsudzsák

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kalou123
 kalou123 - zaterdag 29 januari 2011 - 17:37   quote  deeplink  
Ik denk dat PSV hem voor 14 miljoen wel zal laten gaan. Kunnen ze eventueel Assaidi halen als vervanger of toch Beerens terug halen?

http://transferzone.nl/2011/01/lille-biedt-tien-miljoen-voor-dzsudzsak/
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 29 januari 2011 - 18:10   quote  deeplink  
Pff, dan kunnen we dag zeggen tegen het kampioenschap.
remco k
 remco k - zaterdag 29 januari 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Direct doen zeg ik, lang geleden dat er zoveel is geboden voor een PSV speler.....:-)

Nee zonder dollen, Psv zou wel gek zijn, om dit te doen na de verkoop van Suarez bij Ajax, de weg richting Kampioenschap ligt nu open, ik denk namelijk dat Ajax geen rol van betekenis gaat spelen, en derde gaat worden. Verkopen jullie hem wordt Twente kampioen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 29 januari 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 18:18 schreef remco k het volgende:
Direct doen zeg ik, lang geleden dat er zoveel is geboden voor een PSV speler.....:-)

Nee zonder dollen, Psv zou wel gek zijn, om dit te doen na de verkoop van Suarez bij Ajax, de weg richting Kampioenschap ligt nu open, ik denk namelijk dat Ajax geen rol van betekenis gaat spelen, en derde gaat worden. Verkopen jullie hem wordt Twente kampioen.
Helemaal mee eens remco.
psv de beste
 psv de beste - zaterdag 29 januari 2011 - 18:58   quote  deeplink  
nee is veelste weinig als ze van suarez 26 miljoen kunnen krijgen dan is 14 miljoen voor dzsudzak veelste weinig en hij is van grote waarde voor ons dan gooie je kampioensschap in de kliko en champions leage voetbal dat geld kunnen we hard gebruiken
AFC Wijhe
 AFC Wijhe - zondag 30 januari 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 18:18 schreef remco k het volgende:
Direct doen zeg ik, lang geleden dat er zoveel is geboden voor een PSV speler.....:-)

Nee zonder dollen, Psv zou wel gek zijn, om dit te doen na de verkoop van Suarez bij Ajax, de weg richting Kampioenschap ligt nu open, ik denk namelijk dat Ajax geen rol van betekenis gaat spelen, en derde gaat worden. Verkopen jullie hem wordt Twente kampioen.
Dus eigenlijk heeft Ajax met deze verkoop het kampioenschap verkocht, maar ook deelname aan de cl. Ik geloof nooit dat deze verkoop dat tot doel zal hebben.
10 miljoen van Lille voor Duds. Minimaal bod hoor.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 30 januari 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 12:19 schreef AFC Wijhe het volgende:

[..]

Dus eigenlijk heeft Ajax met deze verkoop het kampioenschap verkocht, maar ook deelname aan de cl. Ik geloof nooit dat deze verkoop dat tot doel zal hebben.
10 miljoen van Lille voor Duds. Minimaal bod hoor.
Voetbal draait om geld, niet om prijzen.
AFC Wijhe
 AFC Wijhe - zondag 30 januari 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Voetbal draait om geld, niet om prijzen.
AFC Wijhe
 AFC Wijhe - zondag 30 januari 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 12:25 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Voetbal draait om geld, niet om prijzen.
Tuurlijk, maar deelname aan CL is een grote inkomstenbron. Een speler verkopen, maar CL missen is een afschrijving van de transfer.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 30 januari 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 12:26 schreef AFC Wijhe het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar deelname aan CL is een grote inkomstenbron. Een speler verkopen, maar CL missen is een afschrijving van de transfer.
Ik weet niet hoe het precies bij ajax zit. Maar die bestuurders van ajax weten heel goed dat een verkoop van suarez hun het kampioenschap waarschijnlijk kost. Een Nederlandse club in deze crisistijd kan een bod van 26 miljoen toch niet weigeren? stel je voor je krijgt hetzelfde scenario als met huntelaar. Die kon toen voor 40 miljoen naar mancity, maar ging de transferperiode daarna weg voor veel minder. Ik vrees heel erg dat PSV ook zo denkt over dszudszak. PSV zit in de financiele problemen, dus als een clubje met wat miljoentjes komt voor dszudszak laten ze 'm gewoon gaan. Ik vind sowieso dat PSV veel te weinig krijgt voor haar spelers, in tegenstelling tot ajax.
PSV-FOR-LIFE
 PSV-FOR-LIFE - zondag 30 januari 2011 - 12:59   quote  deeplink  
Net als 020, gewoon je poot stijf houden.
En niet bij 10 miljoen zeggen vooruit dan.
Over 2 jaar word die verkocht voor 40 miljoen en wij maar weer zeggen..maar hij heeft ooit bij ons gespeeld en wij hebben 10 miljoen gekregen (terwijl het er veel meer hadden kunnen/moeten zijn)
EHV-de gekste
 EHV-de gekste - zondag 30 januari 2011 - 13:54   quote  deeplink  
als dzsudszak verkocht wordt, dan haalt psv zeker geen CL meer, dan lopen ze meer dan 10 miljoen mis. minstens 20 miljoen vragen, en anders niet laten gaan.
kalou123
 kalou123 - zondag 30 januari 2011 - 14:10   quote  deeplink  
Brands heeft laten weten dat Dzsudzsák niet te koop is.

Zal wel te maken hebben dat ze niet tijdig een opvolger kunnen halen.

http://transferzone.nl/2011/01/psv-geen-vertrek-balasz-dzsudzsak/
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 12:19 schreef AFC Wijhe het volgende:

[..]

Dus eigenlijk heeft Ajax met deze verkoop het kampioenschap verkocht, maar ook deelname aan de cl. Ik geloof nooit dat deze verkoop dat tot doel zal hebben.
10 miljoen van Lille voor Duds. Minimaal bod hoor.
Dat zal het doel ook niet zijn geweest, maar het is wel een feit...
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 12:34 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het precies bij ajax zit. Maar die bestuurders van ajax weten heel goed dat een verkoop van suarez hun het kampioenschap waarschijnlijk kost. Een Nederlandse club in deze crisistijd kan een bod van 26 miljoen toch niet weigeren? stel je voor je krijgt hetzelfde scenario als met huntelaar. Die kon toen voor 40 miljoen naar mancity, maar ging de transferperiode daarna weg voor veel minder. Ik vrees heel erg dat PSV ook zo denkt over dszudszak. PSV zit in de financiele problemen, dus als een clubje met wat miljoentjes komt voor dszudszak laten ze 'm gewoon gaan. Ik vind sowieso dat PSV veel te weinig krijgt voor haar spelers, in tegenstelling tot ajax.
PSV wil 14 hebben, dat is toch gewoon belachelijk of niet, PSV moet gewoon stelling nemen, en zeggen 22 miljoen en geen cent minder, wil je met ons praten, kom dan met een fatsoelijk bod...

Nu is het bod 10, en de vraagprijs 14, Dsudzak gaat maandag praten geeft hij zelf aan, dus dat betekent dat hij weg wil, hij zal wel niet gaan praten om aan te geven dat ie wil blijven...

Ajax verkoopt het kampioenschap voor 30 miljoen met Urby en Suarez, PSV doet dat (als ze Dsudszak verkopen) voor 16 miljoen Affelay en dsudzak..
Ride
 Ride - maandag 31 januari 2011 - 13:19   quote  deeplink  
Doedelzak wordt niet verkocht, Lille is een lulverhaal.

Ik snap het trouwens niet als je ziet welke spelers voor wat voor een bedragen weggaan.
Doedelzak is in principe een goede speler die denk ik in Duitsland heel goed zou kunnen spelen.
Gegroet
 Gegroet - maandag 31 januari 2011 - 13:48   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij blijft en een contract verlenging wil en het belangrijkste, dat de gelimiteerde transfersom er uit is. Zodat we zelf kunnen bepalen voor hoeveel geld Dsudzak weggaat.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 31 januari 2011 - 15:33   quote  deeplink  
Dzsudzsak heeft zijn contract tot 2015 verlengd!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Lille bied tien miljoen voor Dzsudzsák









0.0077488