BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Psv-willem2

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
biba1970
 biba1970 - zaterdag 29 januari 2011 - 23:01   quote  deeplink  
wat vinden de supporters van psv - willem2 ik persoonlijk weet het eigenlijk niet meer zo goed wat ik er van moet vinden had trouwens wel te doen met willem2 2 onterechte rode kaarten
Terminator
 Terminator - zaterdag 29 januari 2011 - 23:08   quote  deeplink  
ik als feyenoord supporter heeft psv zien spelen en het was niet best vandaag alleen een meer dan terechte overwinning en de eerste rode kaart was terecht en tjah de tweede had je alleen met geel kunnen afdoen maar ook rood tjah dusdzak was ook er ook door eigenlijk want er stond geen willem 2 speler meer achter dus jah denk dat dat mee heeft gespeeld!dit was dezelfde wedstrijd als bij (ons)feyenoord-de graafschap.ook die moest feyenoord winnen kwa spelbeeld hoe matig het ook was maja psv heeft terecht gewonnen klaar!gefeliciteerd!hehehe
janjovink
 janjovink - zaterdag 29 januari 2011 - 23:10   quote  deeplink  
als je zo 2 rode kaarten krijgt dan weet ik het niet meer tuurlijk psv was beter maar willem 2 wordt zo wel genaaid........
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 29 januari 2011 - 23:16   quote  deeplink  
Wiedemeijer is gewoon een hele matige scheidsrechter. Die 2de gele kaart kun je geven. De direct rode kaart is wel overdreven. Hij trapt Dzsudzsák wel, maar het was niet van dien aard dat je daar direct rood voor moet geven. Gewoon geel was denk ik voldoende geweest.

De aanvallers van PSV zijn uit vorm. Dat is mijn conclusie voor vandaag. Verder was PSV dominant en was het veldspel aardig verzorgd. In het laatste kwartiertje was er minder overleg en gingen ze te gehaast op jacht naar de 2-1. Ook hadden ze de wedstrijd eerder moeten beslissen. Engelaar en Lens kwamen zo voor de keeper, dan moet de bal gewoon hangen.

Blijft wel zuur voor WillemII, omdat ze hard hebben gewerkt om tegen te houden. Aan de andere kant is voetbal meer dan alleen tegenhouden. Wat dat betreft kun je de nederlaag niet onverdiend noemen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 30 januari 2011 - 03:26   quote  deeplink  
Wat een ontlading zeg na die 2 - 1. We hadden hier zomaar het kampioenschap kunnen verspelen. Als je thuis van willem II niet wint dan word je gewoon geen kampioen, klaar. We werden een beetje gematst door de zeer matige scheidsrechter wiedemeijer. Erg zuur voor willem II, maar wel geweldig voor ons als psv-supporters. In de 93e minuut winnen. Ook voor genero zeefuik moet het een prachtige avond zijn geweest.
biba1970
 biba1970 - zondag 30 januari 2011 - 09:33   quote  deeplink  
weet je wat ik denk psv en ajax zijn aan elkaar gewaagd maar twente steekt er toch boven uit als ik eerlijk ben denk ook dat de tukkertjes kampioen worden
ronald
 ronald - zondag 30 januari 2011 - 11:36   quote  deeplink  
wat een kut tering massel hebben die kut lampjes altijd ,spelen het slechtste voetbal wat er is en komen er nog mee weg ook ,en dan zijn ze er nog trots op ook
hoop dat ze net zo afglijden als 010 ,als die balzak morgen wordt verkocht kan het instorten beginnen
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 30 januari 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 09:33 schreef biba1970 het volgende:
weet je wat ik denk psv en ajax zijn aan elkaar gewaagd maar twente steekt er toch boven uit als ik eerlijk ben denk ook dat de tukkertjes kampioen worden
Twente wordt idd kampioen. PSV 2e.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 30 januari 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 11:36 schreef ronald het volgende:
wat een kut tering massel hebben die kut lampjes altijd ,spelen het slechtste voetbal wat er is en komen er nog mee weg ook ,en dan zijn ze er nog trots op ook
hoop dat ze net zo afglijden als 010 ,als die balzak morgen wordt verkocht kan het instorten beginnen
we hebben geen slecht voetbal gespeeld. Het veldspel was uitstekend, alleen de aanvallers waren vandaag niet zo goed bezig. Gelukkig hebben wij uiteindelijk toch de verdiende 3 punten gekregen.
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 12:50   quote  deeplink  
Tis maar wat je verdiend vind..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 30 januari 2011 - 12:52   quote  deeplink  
kijk maar naar de kansenverhoudingen. en het veldspel, en het balbezit. Alles was in het voordeel van PSV.
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 14:16   quote  deeplink  
Winnen met behulp van een scheids is nooit verdiend.
nummer10
 nummer10 - zondag 30 januari 2011 - 16:57   quote  deeplink  
inderdaad remco.. als Ajax dit was gebeurt had je weer het gelul zoals vorig jaar bij ADO "lucky Ajax"
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 30 januari 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 14:16 schreef remco k het volgende:
Winnen met behulp van een scheids is nooit verdiend.
De hulp van de scheids begon erg laat. Daarvoor hadden we ALLANG al voor moeten staan.
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 19:17 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

De hulp van de scheids begon erg laat. Daarvoor hadden we ALLANG al voor moeten staan.
Maar dat was niet zo, en dus zag de scheids tijdig in dat jullie wat hulp nodig hadden...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 30 januari 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 19:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar dat was niet zo, en dus zag de scheids tijdig in dat jullie wat hulp nodig hadden...
Dan nog hadden we het verdiend om te winnen. Zonder de scheids was het waarschijnlijk niet gebeurd, maar we hadden het toch verdiend.
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 19:48 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Dan nog hadden we het verdiend om te winnen. Zonder de scheids was het waarschijnlijk niet gebeurd, maar we hadden het toch verdiend.
Zoals je al zegt, dat was waarschijnlijk niet gebeurt, je geeft dus toe..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 30 januari 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals je al zegt, dat was waarschijnlijk niet gebeurt, je geeft dus toe..
Dat we niet hadden gewonnen betekent niet dat we het niet hadden verdiend om te winnen.
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 22:55 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Dat we niet hadden gewonnen betekent niet dat we het niet hadden verdiend om te winnen.
Als je wint verdien je dat, als je verliest verdien ja dat ook... Anders had je wel meet gescoord.. Het veranderd echter door invloeden van de leidsmannen....

Jammer dat dit gebeurt.....
Ride
 Ride - maandag 31 januari 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 12:08 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Twente wordt idd kampioen. PSV Ajax 2e.

Deel (bijna) je mening...
Superbleonardo
 Superbleonardo - maandag 31 januari 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 23:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je wint verdien je dat, als je verliest verdien ja dat ook... Anders had je wel meet gescoord.. Het veranderd echter door invloeden van de leidsmannen....

Jammer dat dit gebeurt.....
http://www.youtube.com/watch?v=TzR1uOIaoaU

bijna alle rode kaarten op een rij. Frankel kreeg er nog een en ook Lensky werd er een aangesmeerd (later geseponeerd).

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Psv-willem2









0.0070750