BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Dzsudzsak verlengt bij PSV tot 2015

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 31 januari 2011 - 15:30
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Dzsudzsak langer bij PSV (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 31 januari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
Dzsudzsak verlengt bij PSV tot 2015

EINDHOVEN - Balazs Dzsudzsak en PSV hebben maandag een akkoord bereikt over een langer verblijf van de Hongaar in Eindhoven. De aanvaller verlengde zijn huidige verbintenis tot 2015. Het huidige contract van de Hongaarse international liep tot medio 2013.
Gegroet
 Gegroet - maandag 31 januari 2011 - 16:03   quote  deeplink  
Ben benieuwd of er een gelimiteerde transfersom in zijn nieuwe contract staat.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 31 januari 2011 - 16:28   quote  deeplink  
Volgens Slegers stond die er ook niet in zijn oude contract. Waarom nu dan wel?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 31 januari 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Yesss, goed nieuws.
remco k
 remco k - maandag 31 januari 2011 - 16:53   quote  deeplink  
13.000.000 gelimiteerde transfersom, geen bron, zal in de loop van deze maand bekend worden gemaakt. trust me.... Ik lul nooit over dit soort dingen..

ajax schijnt namelijk vandaag geinformeerd te hebben...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 31 januari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:53 schreef remco k het volgende:
13.000.000 gelimiteerde transfersom, geen bron, zal in de loop van deze maand bekend worden gemaakt. trust me.... Ik lul nooit over dit soort dingen..

ajax schijnt namelijk vandaag geinformeerd te hebben...
wtf?
remco k
 remco k - maandag 31 januari 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:55 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

wtf?
echt waar.
Gegroet
 Gegroet - maandag 31 januari 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:53 schreef remco k het volgende:
13.000.000 gelimiteerde transfersom, geen bron, zal in de loop van deze maand bekend worden gemaakt. trust me.... Ik lul nooit over dit soort dingen..

ajax schijnt namelijk vandaag geinformeerd te hebben...
Ow dan hoeven we niet zo lang te wachten op de bekendmaking;) (nee is flauw). Nja als het waar is hoop ik dat hij niet snel verkocht zal worden. Dat we nog lange tijd mogen genieten van zijn goede voorzetten.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 31 januari 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:59 schreef remco k het volgende:

[..]

echt waar.
heeft ajax daar naar geinformeerd?
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 31 januari 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 17:03 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Ow dan hoeven we niet zo lang te wachten op de bekendmaking;) (nee is flauw). Nja als het waar is hoop ik dat hij niet snel verkocht zal worden. Dat we nog lange tijd mogen genieten van zijn goede voorzetten.
PSV zal hem sowieso nooit aan Ajax verkopen. Dzsudzsák zal er zelf ook geen oren naar hebben. Waarom zou hij? Hij heeft vanaf het begin al geroepen dat hij via PSV naar de Europese top wil. Ik denk dat Slegers snel met details zal komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door PSVMocro --
remco k
 remco k - maandag 31 januari 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 17:19 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

PSV zal hem sowieso nooit aan Ajax verkopen. Dzsudzsák zal er zelf ook geen oren naar hebben. Waarom zou hij? Hij heeft vanaf het begin al geroepen dat hij via PSV naar de Europese top wil. Ik denk dat Slegers snel met details zal komen.
Dat wil ik er ook niet me zeggen, maar sommige mensen hier denken, dat clubs alleen maar bezig zijn, met dat wat ze horen. Ajax heeft slechts geinformeerd of er een gelimiteerde transfersom was, niks meer en niks minder..... dat zegt ook helemaal niks, want dit gebeurt vrijwel dagelijks tijdens transferwindows...
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 31 januari 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 17:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat wil ik er ook niet me zeggen, maar sommige mensen hier denken, dat clubs alleen maar bezig zijn, met dat wat ze horen. Ajax heeft slechts geinformeerd of er een gelimiteerde transfersom was, niks meer en niks minder..... dat zegt ook helemaal niks, want dit gebeurt vrijwel dagelijks tijdens transferwindows...
Tuurlijk. Ajax kan op dit moment best in contact staan met 6 zaakwaarnemers/clubs. Je gaat toch niet op 1 paard wedden.
biba1970
 biba1970 - maandag 31 januari 2011 - 18:17   quote  deeplink  
dan gaat die wat centjes verdienen bij psv dat zou ik graag eens willen weten want hij tekent niet voor niks bij clubliefde geloof ik niet
remco k
 remco k - maandag 31 januari 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 17:49 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ajax kan op dit moment best in contact staan met 6 zaakwaarnemers/clubs. Je gaat toch niet op 1 paard wedden.
Inderdaad, al denk ik niet dat Ajax nog iets aantrekt, ik vind het persoonlijk ook niet direct nodig, laat de Boer maar bouwen en inventariseren wat er echt nodig zou zijn, en wat er eventueel nog echt aankomt vanuit de jeugd. Bouw het komende half jaar, en zorg dat je Europa ingaat, CL voorronde is maximale haalbare voor Ajax dit seizoen..
Gegroet
 Gegroet - maandag 31 januari 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 18:17 schreef biba1970 het volgende:
dan gaat die wat centjes verdienen bij psv dat zou ik graag eens willen weten want hij tekent niet voor niks bij clubliefde geloof ik niet
Ik denk dat hij het zelfde salaris krijgt wat Afellay had voor dat hij naar Barcelona vertrok.

Clubliefde op zekere hoogte geloof ik wel. Hij is in ieder geval begaan met de club, kijk maar is naar zijn reactie na de winnende treffer van Zeefuik afgelopen zaterdag.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 31 januari 2011 - 20:18   quote  deeplink  
@Remco: Je bent toch niet goed geïnformeerd. Dzsudzsák heeft geen clausule in zijn contract staan. Zullen ze straks bij VI melden. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door PSVMocro --
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 31 januari 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 18:17 schreef biba1970 het volgende:
dan gaat die wat centjes verdienen bij psv dat zou ik graag eens willen weten want hij tekent niet voor niks bij clubliefde geloof ik niet
Wat maakt dat uit? Een speler met kwaliteiten mag toch lekker verdienen. Hij vertegenwoordigt een flinke transfersom. Je moet er als club alleen maar voor zorgen dat je niet middelmaat flinke salarissen geeft. Spelers die je kampioen kunnen maken zijn een uitzondering.
remco k
 remco k - maandag 31 januari 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 20:18 schreef PSVMocro het volgende:
@Remco: Je bent toch niet goed geïnformeerd. Dzsudzsák heeft geen clausule in zijn contract staan. Zullen ze straks bij VI melden. ;)
Let maar op in de komende maand, VI zit er dan echt naast.. 100%..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 31 januari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 20:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Let maar op in de komende maand, VI zit er dan echt naast.. 100%..
Als je het nergens vandaan hebt (geen bron), dan heb je het dus verzonnen?
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 31 januari 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 20:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Let maar op in de komende maand, VI zit er dan echt naast.. 100%..
Ze hebben het rechtstreeks van Marcel Brands. Misschien heeft Ajax voor de verlenging contact opgenomen en is die 13 van het oude contract.
Gegroet
 Gegroet - maandag 31 januari 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 20:57 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Als je het nergens vandaan hebt (geen bron), dan heb je het dus verzonnen?
idd, als je geen bron hebt dan vertrouw ik eerder VI, die persoonlijk met Brands heeft gesproken over het contract van Dzsudzsak. Je kan het ook een keer mis hebben,is niet erg.
Als blijkt dat je geen gelijk hebt deze maand zou het je sieren om je ongelijk toe te geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door Gegroet --
Ride
 Ride - dinsdag 01 februari 2011 - 10:39   quote  deeplink  
Veel plezier met hem... zo sterk als vorig seizoen is hij ook weer niet...
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 01 februari 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 10:39 schreef Ride het volgende:
Veel plezier met hem... zo sterk als vorig seizoen is hij ook weer niet...
13 assists en 10 goals in de eerste seizoenshelft...
remco k
 remco k - dinsdag 01 februari 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 20:57 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Als je het nergens vandaan hebt (geen bron), dan heb je het dus verzonnen?
Ik heb dat wel degelijk ergens vandaan, zulke dingen verzin ik niet, heb je me dat ooit zien doen??
remco k
 remco k - dinsdag 01 februari 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 21:17 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ze hebben het rechtstreeks van Marcel Brands. Misschien heeft Ajax voor de verlenging contact opgenomen en is die 13 van het oude contract.
Zou kunnen bedenk ik me nu, maar ik dacht dat dit rond de 25e is geweest, ik weet niet wanneer hij officieel zijn contract heeft verlengd, dit is wel gister naar buiten gebracht, maar had best eerder al wel gebeurt kunnen zijn...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 februari 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 19:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb dat wel degelijk ergens vandaan, zulke dingen verzin ik niet, heb je me dat ooit zien doen??
waarvandaan....?
Gegroet
 Gegroet - dinsdag 01 februari 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 19:32 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

waarvandaan....?
Ja, vertel waar je het vandaan hebt dan ben je teminste van het 'gezeur' van Patrick af^^.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 01 februari 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 19:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou kunnen bedenk ik me nu, maar ik dacht dat dit rond de 25e is geweest, ik weet niet wanneer hij officieel zijn contract heeft verlengd, dit is wel gister naar buiten gebracht, maar had best eerder al wel gebeurt kunnen zijn...
Maandag waren de laatste gesprekken en toen tekende hij ook. Ik denk dat die 13 dus gewoon in het oude contract stonden. Brands heeft geen reden om over een clausule te liegen. Hij heeft namelijk aangegeven dat Pieters wel een clausule heeft, anders wilde hij niet verlengen.
Gegroet
 Gegroet - dinsdag 01 februari 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 20:37 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Maandag waren de laatste gesprekken en toen tekende hij ook. Ik denk dat die 13 dus gewoon in het oude contract stonden. Brands heeft geen reden om over een clausule te liegen. Hij heeft namelijk aangegeven dat Pieters wel een clausule heeft, anders wilde hij niet verlengen.
En volgens dit filmpje is de oude gelimiteerde transfersom 12 miljoen. Min 1.47 voor de liefhebbers.

Natuurlijk wel het filmpje toevoegen:P.
http://www.vi.nl/WebTV/WebTV-Clubwatcher/194572/VI-Clubwatcher-Schadevrij-uit-transferperiode.htm

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door Gegroet --
remco k
 remco k - woensdag 02 februari 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 20:44 schreef Gegroet het volgende:

[..]

En volgens dit filmpje is de oude gelimiteerde transfersom 12 miljoen. Min 1.47 voor de liefhebbers.

Natuurlijk wel het filmpje toevoegen:P.
http://www.vi.nl/WebTV/WebTV-Clubwatcher/194572/VI-Clubwatcher-Schadevrij-uit-transferperiode.htm
Sorry, maar VI geloof ik zoiezo nooit, daa komt wel zo verschrikkelijk veel gelul weg, dat is net een foking roddelkrant geworden,,
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 02 februari 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 februari 2011 - 22:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar VI geloof ik zoiezo nooit, daa komt wel zo verschrikkelijk veel gelul weg, dat is net een foking roddelkrant geworden,,
Slegers heeft direct contact met Brands. Alles wat hij tot dusver getweet heeft en op tv heeft gezegd klopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 februari 2011 door PSVMocro --
remco k
 remco k - woensdag 02 februari 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 februari 2011 - 22:15 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Slegers heeft direct contact met Brands. Alles wat hij tot dusver getweet heeft en op tv heeft gezegd klopt.
Weet ik niet. wat ik wel weet, is dat er extreem veel rotzooi e roddels op de site staan tegenwoordig, en dat die Snor het al helemaal vaak bij het foute eind heeft..
remco k
 remco k - woensdag 02 februari 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 19:32 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

waarvandaan....?
Wat denk je nu zelf....
Gegroet
 Gegroet - donderdag 03 februari 2011 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 februari 2011 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet ik niet. wat ik wel weet, is dat er extreem veel rotzooi e roddels op de site staan tegenwoordig, en dat die Snor het al helemaal vaak bij het foute eind heeft..
Volgens mij ben jij hier het roddelblad, wij moesten maar van jou aannemen dat je zeker weet dat er een 13.000.000 gelimiteerde transfersom in het contract van Dzsudzsak staat, zonder enige bron of van wie je het had. En dan maak je het nog mooier door te zeggen dat VI er 100 % naast zit, als je zo iets zegt kom dan op z'n mist met een goede onderbouwing of een betrouwbaar artikel.

Owja, Als Patrick het niet weet waar je het vandaan hebt zeg het gewoon en draai er dan niet zo omheen , zo lijkt het net of je het verzonnen hebt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 03 februari 2011 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 februari 2011 - 22:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat denk je nu zelf....
Verzonnen
remco k
 remco k - donderdag 03 februari 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 16:01 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij hier het roddelblad, wij moesten maar van jou aannemen dat je zeker weet dat er een 13.000.000 gelimiteerde transfersom in het contract van Dzsudzsak staat, zonder enige bron of van wie je het had. En dan maak je het nog mooier door te zeggen dat VI er 100 % naast zit, als je zo iets zegt kom dan op z'n mist met een goede onderbouwing of een betrouwbaar artikel.

Owja, Als Patrick het niet weet waar je het vandaan hebt zeg het gewoon en draai er dan niet zo omheen , zo lijkt het net of je het verzonnen hebt.
Kijk het Ajax forum er maar op na, ik heb wel vaker precieze info gehad, ver voordat het naar buitenkwam.

En je bron prijs geven zou wel heel dom zijn he..
remco k
 remco k - donderdag 03 februari 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 18:28 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Verzonnen
Heb ik dat ooit eerder gedaan??, en wat zou mijn winst daar in zijn\???
Gegroet
 Gegroet - vrijdag 04 februari 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 18:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk het Ajax forum er maar op na, ik heb wel vaker precieze info gehad, ver voordat het naar buitenkwam.

En je bron prijs geven zou wel heel dom zijn he..
Nou dan is die bron van jou niet echt betrouwbaar in deze kwestie ...

En neen we gaan de rollen niet omdraaien, jij moet iets bewijze en niet ik, ik ga niet hele ajax forum doorzoeken om te kijken of jij een keer gelijk hebt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 04 februari 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 18:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb ik dat ooit eerder gedaan??, en wat zou mijn winst daar in zijn\???
Rare vent. zeg gewoon waar je al die onzin vandaan hebt.
remco k
 remco k - zaterdag 05 februari 2011 - 01:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 17:21 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Rare vent. zeg gewoon waar je al die onzin vandaan hebt.
Dat zou toch heel dom zijn, zo ga je toch niet met mensen om, die je vertrouwelijk info melden...
remco k
 remco k - zaterdag 05 februari 2011 - 01:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 14:54 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Nou dan is die bron van jou niet echt betrouwbaar in deze kwestie ...

En neen we gaan de rollen niet omdraaien, jij moet iets bewijze en niet ik, ik ga niet hele ajax forum doorzoeken om te kijken of jij een keer gelijk hebt.
Ik heb helemaal niks te bewijzen kerel, ik meld het je alleen, doe ermee wat je wilt...
mmhj
 mmhj - zaterdag 05 februari 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 01:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niks te bewijzen kerel, ik meld het je alleen, doe ermee wat je wilt...
Voor welke datum gaat dit naar buiten komen dan?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 05 februari 2011 - 18:37   quote  deeplink  
Remco nu maak je ons wel heeeeeel nieuwsgierig
remco k
 remco k - zaterdag 05 februari 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 18:25 schreef mmhj het volgende:

[..]

Voor welke datum gaat dit naar buiten komen dan?
Zou het niet weten, weet jij wanneer er een datum is dat bekend wordt gemaakt, dat Lens wordt verkocht??? je weet van te voren toch geen datums, eerlijk gezegd, dacht ik dat het al bekend zou zijn..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Dzsudzsak verlengt bij PSV tot 2015









0.0067019