BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Van Hintum: 'Ongelooflijk wat Vitesse doet'

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 04 februari 2011 - 14:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Hintum: "Ongelooflijk wat Vitesse doet" (VoetbalPrimeur)

Thomas
 Thomas - vrijdag 04 februari 2011 - 14:44   quote  deeplink  
Marc van Hintum is sinds een maand werkzaam als assistent-trainer van Polonia Warschau. De voormalig technisch directeur van Vitesse is er actief als rechterhand van hoofdtrainer Theo Bos. Van Hintum moest daar wel twee keer over nadenken.

"Wil ik op het veld staan of vind ik het leuker om technisch directeur te zijn?", was de afweging die Van Hintum een maand geleden moest maken. "Ik was daar nog niet zo uit. Nu moet ik zeggen: het is mooi om zo dicht bij een team te staan, om van een team een succesvol team te maken."

Vitesse blijft hij ook vanuit Polen op de voet volgen. "Als ik hoor wat ze allemaal weer voor aankopen hebben gedaan, vind ik dat ongelofelijk", zegt Van Hintum tegen OnsOranje. "Ik hoorde dat ze er weer een spits bij hebben gehaald. Een Ivoriaan toch? Vier miljoen kostte die? Dat is dus een derde van de begroting waar ik mee moest werken daar. Kun je nagaan."

De oefenmeester kijkt desondanks zonder wrok op zijn periode in Arnhem terug. "Ik hoop dat het goed gaat daar. Dat er nu zoveel geld is, is ook prettig voor de mensen die er al werkten. De hele organisatie leed eronder dat er weinig geld was. Mensen hoeven nu niet te vrezen dat ze hun baan verliezen."

Van Hintum vindt het een te makkelijke conclusie om te stellen dat Vitesse met het vreemdelingenlegioen zijn identiteit aan het verliezen is. "Dat wordt alleen gezegd als ze verliezen. Als Vitesse wint, ook met zoveel buitenlanders, is iedereen blij."

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Van Hintum: 'Ongelooflijk wat Vitesse doet'









0.0098948