BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Hoe nu verder?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 februari 2011 - 17:40   quote  deeplink  
We verkeren niet in grootse vorm, liggen uit de beker en staan NIPT koploper in de eredivisie. Volgend weekend de belangrijke wedstrijd uit bij AZ, en daarna de EL wedstrijd tegen het in bloedvorm verkerende Lille. Ik denk, dat het nog een zwaar seizoen gaat worden, en dat we uiteindelijk 2e gaan eindigen in de eredivisie.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 06 februari 2011 - 17:53   quote  deeplink  
Nooit Koevermans in de basis...dat is 1. Pinchhitter ok, maar het is gewoon een blunder van Rutten om hem vanaf minuut 1 op te stellen. Ik had al gelijk geen zin meer om naar de wedstrijd te kijken. Het ziet er niet uit. Doet gewoon pijn om zo een beperkte speler in een nummer 10 shirtje van PSV te zien. Van Nilis tot Koevermans...kan gewoon niet.

Als je doelpunten wil maken, dan moet je zo spelen:

-----------------Berg-------Toivonen------------

---Dzsudzsák-----------Bakkal------------Lens---

--------------------Hutchinson------------------

---Pieters----------------------------Manolev---

--------------Bouma----------Maza---------------

--------------------Isaksson--------------------
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 februari 2011 - 18:00   quote  deeplink  
inderdaad, vooral engelaar moet eens uit de basis. ik vind hem maar matig dit seizoen, en Rutten lijkt altijd aan hem vast te willen houden (twente schalke PSV). Maar in jouw opstelling heb je 6 aanvallend ingestelde spelers (hutchinson zowel verdedigend als aanvallend). Thuis tegen de mindere ploegjes, oke, maar tegen az e.d.?
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 06 februari 2011 - 18:11   quote  deeplink  
Iedereen moet zijn verdedigende taken uitvoeren. Bij balverlies moeten Bakkal en met name Hutchinson het vuile werk opknappen. Toivonen kan dan terugzakken naar de 10 positie om bij balbezit weer door te schuiven naar de spitspositie.

Engelaar heeft na de winterstop niet eens zo slecht gespeeld, maar ik krijg een slappe lul van die gemiste kansen en tikkies breed steeds. Bakkal moet gewoon in de 16 opduiken ipv die lange slungel. Bakkal is veel meer een afmaker. Hutchinson is ook een betere balafpakker dan Engelaar, een type Mendez. Dus in mijn optiek is de rol van Engelaar uitgespeeld. Al zal Rutten daar anders over denken.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 februari 2011 - 18:22   quote  deeplink  
Ik vind dat Engelaar zijn aanvoerdersband moet afstaan, engelaar toont in mijn ogen een ongeïnteresseerde indruk, evenals Toivonen, wiens gedrag niet juist was.
Ik snap trouwens niet wat er aan de hand was met PSV gisteren, ik zag alleen maar irritaties bij veel spelers en we hebben nog geluk gehad dat we geen rode kaarten kregen (dszudszak en maza).
Hutchinson daarentegen vond ik de beste man op het veld, wat speelde hij weer goed. Misschien moet hij die aanvoerdersband maar eens krijgen.
In ieder geval moet de mentaliteit van veel spelers veranderen, want op deze manier pakken we geen prijzen.
remco k
 remco k - zondag 06 februari 2011 - 19:03   quote  deeplink  
Hey grappig, ik zei afgelopen seizoen al, dat jullie op ten duur alleen maar last krijgen van Engelaar, hij heeft geen enkele versnelling, en hij speelt alles op 1 monotoon tempo... Zonder Engelaar en met bijvoorbeeld de opstelling van Mocro, is PSV stukken beter en kan het voetnballend meer bereiken.
Engelaar hoort thuis in ee elftal dat contervoetbal speelt, en afwacht..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 februari 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 19:03 schreef remco k het volgende:
Hey grappig, ik zei afgelopen seizoen al, dat jullie op ten duur alleen maar last krijgen van Engelaar, hij heeft geen enkele versnelling, en hij speelt alles op 1 monotoon tempo... Zonder Engelaar en met bijvoorbeeld de opstelling van Mocro, is PSV stukken beter en kan het voetnballend meer bereiken.
Engelaar hoort thuis in ee elftal dat contervoetbal speelt, en afwacht..
Nou bij countervoetbal heb je juist snelheid nodig.
remco k
 remco k - zondag 06 februari 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 19:05 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nou bij countervoetbal heb je juist snelheid nodig.
Hij kan een goed pass verzorgen, daar heb je geen versnelling voor nodig.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 februari 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 19:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij kan een goed pass verzorgen, daar heb je geen versnelling voor nodig.
Ja maar een goede pass heb je ook nodig voor opbouwend positiespel:P Dus dat is niet echt een goede vergelijking. Maar je hebt gelijk, engelaar hoort niet thuis bij PSV.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 februari 2011 - 19:28   quote  deeplink  
Overigens, het doelpunt van ado kwam notabene totstand door een matige pass van engelaar
tegen twente mist hij penalty en voorzaakt hij penalty: PSV uit beker
tegen ado mist hij grootste kans en door een foute pass countert ado naar de 0 -1 : kampioenschap verloren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door patrickpsv15 --
Teun88
 Teun88 - maandag 07 februari 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Wat een laffe jood is die Rutten, sta je in de 80e minuut nog 0-0 wat doe je dan aanvaller eraf aanvallende middenvelder erbij. Sta je in de 84e min dan nog 0-0 wat doe je dan aanvaller voor een aanvaller. Wat hij had moeten doen is: in de rust moeten zien dat engelaar deze wedstrijd zijn niveau toch niet zou halen (deed hij de afgelopen 5 wedstrijden ook al niet) bakkal brengen en dan was het hoogstwaarschijnlijk goed afgelopen.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 07 februari 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 19:28 schreef patrickpsv15 het volgende:
Overigens, het doelpunt van ado kwam notabene totstand door een matige pass van engelaar
tegen twente mist hij penalty en voorzaakt hij penalty: PSV uit beker
tegen ado mist hij grootste kans en door een foute pass countert ado naar de 0 -1 : kampioenschap verloren
Tegen WillemII veroorzaakte hij op een domme manier de vrije trap waar de 0-1 uit kwam...om over al die gemiste kansen nog maar te zwijgen. Nee, Engelaar is allesbehalve gelukkig bezig bij PSV.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 07 februari 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 10:20 schreef Teun88 het volgende:
Wat een laffe jood is die Rutten, sta je in de 80e minuut nog 0-0 wat doe je dan aanvaller eraf aanvallende middenvelder erbij. Sta je in de 84e min dan nog 0-0 wat doe je dan aanvaller voor een aanvaller. Wat hij had moeten doen is: in de rust moeten zien dat engelaar deze wedstrijd zijn niveau toch niet zou halen (deed hij de afgelopen 5 wedstrijden ook al niet) bakkal brengen en dan was het hoogstwaarschijnlijk goed afgelopen.
Tegen WillemII en Twente wisselde hij wel een verdediger voor een aanvaller. Toen gingen ze achterin 1 op 1 spelen. Daarmee een verlenging in Enschede afgedwongen en de winnende treffer in de laatste seconde tegen WillemII. Ik verbaasde me dus ook waarom hij tegen ADO bij een 0-0 stand niet 1 op 1 ging spelen. Je moet nu risico's nemen als je voor de titel wil gaan. Elk punt wat je laat liggen kan dodelijk zijn.
biba1970
 biba1970 - maandag 07 februari 2011 - 12:42   quote  deeplink  
ik begrijp rutten niet dit is echt zuur voor ons WAT ZUUR daar zorg jij voor meneer rutten met dat saaie voetbal van jullie die engelaar wat een kut ventje na de wedstrijd vertellen dat het allemaal wel goed ging maar de kansen werden niet benut 1 kans van jou engelaar op de hele wedstrijd geluk dat hebben ze in eindhoven denk maar eens aan de wedstrijd utrecht uit bakkal hangt aan het shirt waar uit wordt gescoord wedstrijd heracles thuis rode kaart heracles speler toen trok psv pas de winst na zich toe en dan heb ik het nog niet eens over vorige week arm willem 2 jullie zouden zich moeten schamen en daar bij we hebben het goed opgevangen het vertrek na appelvlaai ja tegen willem2 en tegen vvv ja als je daar niet van wint en trouwens waar is gvd BAKKAL gebleven dat kleine marokaanse mannetje bre3ngen voor lens als het 0-0 staat het is om te huilen in eindhoven
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 07 februari 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 12:42 schreef biba1970 het volgende:
ik begrijp rutten niet dit is echt zuur voor ons WAT ZUUR daar zorg jij voor meneer rutten met dat saaie voetbal van jullie die engelaar wat een kut ventje na de wedstrijd vertellen dat het allemaal wel goed ging maar de kansen werden niet benut 1 kans van jou engelaar op de hele wedstrijd geluk dat hebben ze in eindhoven denk maar eens aan de wedstrijd utrecht uit bakkal hangt aan het shirt waar uit wordt gescoord wedstrijd heracles thuis rode kaart heracles speler toen trok psv pas de winst na zich toe en dan heb ik het nog niet eens over vorige week arm willem 2 jullie zouden zich moeten schamen en daar bij we hebben het goed opgevangen het vertrek na appelvlaai ja tegen willem2 en tegen vvv ja als je daar niet van wint en trouwens waar is gvd BAKKAL gebleven dat kleine marokaanse mannetje bre3ngen voor lens als het 0-0 staat het is om te huilen in eindhoven
ik weet niet van welke club jij fan bent, maar zover ik weet is het bij andere clubs niet minder rustig.
schijndel
 schijndel - maandag 07 februari 2011 - 22:23   quote  deeplink  
psv heeft het gewoon heel moeilijk zonder de grote man die naar barca id
is ook niet gek zon speler kan je niet zo maar vervangen
kom wel goed volgend jaar
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 08 februari 2011 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 22:23 schreef schijndel het volgende:
psv heeft het gewoon heel moeilijk zonder de grote man die naar barca id
is ook niet gek zon speler kan je niet zo maar vervangen
kom wel goed volgend jaar
Op zich hebben ze het goed opgevangen als je ziet hoe ze tegen Twente speelden. Maar de doelpunten vallen maar niet. WillemII en ADO komen 3x over de middellijn en scoren wel allebei, dat is ook echt zuur. Tegen WillemII gelukkig nog kunnen omkeren, tegen ADO weer mogelijkheden verprutst waardoor je met lege handen staat. Als je ondanks een zekere dominantie/overwicht niet makkelijk goals maakt, dan wordt het een lastig verhaal. Daarom moet Rutten nu opstaan en even de boel door elkaar gooien om ook de tegenstander te verrassen. Het is allemaal voorspelbaar. Zeker in thuiswedstrijden van mijn part achterin 1 op 1 beginnen en oorlog maken in de 16 van de tegenstander. Nu Twente naast ons staat, Ajax en Groningen op 3 en 4 punten staan heeft het totaal geen zin om aan consolideren te denken. Dat doe je bij 8 punten voorsprong. 2x puntverlies en je staat als koploper gewoon 3de of 4de. De druk staat er vol op bij de top 4, waarbij Ajax en PSV kampioen MOETEN worden. Voor Groningen is het genieten en Twente heeft als doel in de top 5 te eindigen.
Pim
 Pim - dinsdag 08 februari 2011 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 07:48 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Op zich hebben ze het goed opgevangen als je ziet hoe ze tegen Twente speelden. Maar de doelpunten vallen maar niet. WillemII en ADO komen 3x over de middellijn en scoren wel allebei, dat is ook echt zuur. Tegen WillemII gelukkig nog kunnen omkeren, tegen ADO weer mogelijkheden verprutst waardoor je met lege handen staat. Als je ondanks een zekere dominantie/overwicht niet makkelijk goals maakt, dan wordt het een lastig verhaal. Daarom moet Rutten nu opstaan en even de boel door elkaar gooien om ook de tegenstander te verrassen. Het is allemaal voorspelbaar. Zeker in thuiswedstrijden van mijn part achterin 1 op 1 beginnen en oorlog maken in de 16 van de tegenstander. Nu Twente naast ons staat, Ajax en Groningen op 3 en 4 punten staan heeft het totaal geen zin om aan consolideren te denken. Dat doe je bij 8 punten voorsprong. 2x puntverlies en je staat als koploper gewoon 3de of 4de. De druk staat er vol op bij de top 4, waarbij Ajax en PSV kampioen MOETEN worden. Voor Groningen is het genieten en Twente heeft als doel in de top 5 te eindigen.
Ben niet met je eens dat PSV tegen ADO zoveel kansen heeft gekregen. Ik herinner me een bal van Engelaar die hij erin had moeten schieten en een bal uit de kluts voor Koevermans en een vrije trap van Dszudszak, maar verder kom ik ook niet. Daarbij heeft ADO een grote kans gehad, waaruit ze scoorden en het schot van Toornstra van een meter of 18. PSV was iets beter, maar een overwinning had geen van beide teams verdiend;).
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 08 februari 2011 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 09:12 schreef Pim het volgende:

[..]

Ben niet met je eens dat PSV tegen ADO zoveel kansen heeft gekregen. Ik herinner me een bal van Engelaar die hij erin had moeten schieten en een bal uit de kluts voor Koevermans en een vrije trap van Dszudszak, maar verder kom ik ook niet. Daarbij heeft ADO een grote kans gehad, waaruit ze scoorden en het schot van Toornstra van een meter of 18. PSV was iets beter, maar een overwinning had geen van beide teams verdiend;).
Daarom heb ik het over mogelijkheden en geen kansen. Op een gegeven moment lieten ze de statistieken zien. PSV: 9 schoten op goal...ADO 2 schoten op goal. Dat zegt toch genoeg.
Ride
 Ride - dinsdag 08 februari 2011 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 09:14 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Daarom heb ik het over mogelijkheden en geen kansen. Op een gegeven moment lieten ze de statistieken zien. PSV: 9 schoten op goal...ADO 2 schoten op goal. Dat zegt toch genoeg.
Dan is ADO wel heel erg effectief geweest.
Pim
 Pim - dinsdag 08 februari 2011 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 09:14 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Daarom heb ik het over mogelijkheden en geen kansen. Op een gegeven moment lieten ze de statistieken zien. PSV: 9 schoten op goal...ADO 2 schoten op goal. Dat zegt toch genoeg.
Ben ik het ook niet mee eens :), PSV had een overwicht, maar deze vond ik niet dermate groot dat ze een overwinning verdienden. Tegen Willem II was het terecht dat jullie de wedstrijd wonnen, omdat jullie veel beter waren. Alleen is het jammer dat jullie daar geen punten hebben laten liggen, omdat Willem II met negen man kwam te staan. Anders was die wedstrijd gewoon in een gelijkspel geeindigd (hoe onterecht qua veldspel dat misschien ook was).
Ride
 Ride - dinsdag 08 februari 2011 - 09:23   quote  deeplink  
Maar psv zit wederom op hetzelfde spoor als vorig seizoen.
Toen verloren jullie ook belangrijke punten in februari/maart.
Ajax stond toen 9 punten achter ofzo.
Komend weekend AZ uit, dan NAX thuis en dan weer uit naar Feyenoord?

kan jullie zomaar 9 punten kosten.
AZ uit.. nog niet gewonnen
NAX thuis.. die zijn altijd tot op het bot gemotiveerd tegen jullie.
Beste van Brabanttitel is altijd belangrijker dan een landstitel voor NAX.
Utrecht thuis... die willen wraak voor hun thuiswedstrijd die ze onterecht verloren.
Feyenoord uit? Ik zie ze steeds beter voetballen en dat kan er dan ineens zomaar tegen jullie goed uitkomen. Zal me niet verbazen als ze met 3 of 4-0 winnen van jullie.

Ik zeg niet dat wij van Ajax het zo makkelijk krijgen maar er is nog niks gezegd over dit seizoen en ik vrees dat die tukkers er weer mee vandoor gaan.
biba1970
 biba1970 - dinsdag 08 februari 2011 - 18:06   quote  deeplink  
iedereen zegt ook altijd dat ze echt een geweldige selectie hebben issakson 6 pieters 6 maza 5 manolev 4 bouma 6 toivoinen 6 dzsudzak 9 lens 5 engelaar 4 berg 4 koef 5 bakkal 5 hutchinson 6 zo denk ik over psv als je twee spelers meer hebt als dzsudzak dan heb je recht van spreken en ga je voor de titel ajax is aan het opbouwen psv is nog bezig met afbreken en twente of groningen pakken de titel en ik smeek dat die rutten aan het eind eruit vliegt ps het is jammer dat er geen cruijf of van hanegem rond waait in eindhoven want zolang onze fredje blijft roepen goeie kansen maar net gemist pech gehad zeer zuur voor de jongens gaat het met psv sluipenderwijs berg afwaarts psv heeft echt geen geweldige selectie
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 08 februari 2011 - 22:34   quote  deeplink  
Waar slaan die cijfers op? Is gewoon natte vinger werk. Een gekleurde mening. Alle spelers in de eredivisie zijn wisselvallig en kunnen een 4 en een 8 scoren. Je vindt het vast niet erg als ik dus totaal geen waarde hecht aan die cijfers.

Ik ben blij dat mensen als bijv. Hiddink en Van Raaij zich niet steeds dmv een column bemoeien met het clubbeleid. Ze hebben gewoon intern contact met de mensen die ze bij de club kennen. Dat is eerder een voordeel, dan een nadeel. Zeker als we met Brands en Sanders capabele mensen in de directie hebben. Zo een vijfde colonne zorgt alleen voor onrust. Wat heeft Van Hanegem Feyenoord nu opgeleverd? Helemaal niks toch? Door Cruijff is het ontslag van Jol misschien versneld en zitten er meer voetballers in de ledenraad, maar voor de rest valt de impact toch ook tegen. Ik zeg niet dat het alleen aan de clubiconen ligt, want bepaalde mensen (Van der Boog, Coronel, Been, Gudde, etc.) die er al zitten lijken ze er niet bij te willen betrekken. De energieverspilling die daarin omgaat, kan beter gebruikt worden om de club op een fatsoenlijke wijze te leiden.
biba1970
 biba1970 - zaterdag 12 februari 2011 - 09:08   quote  deeplink  
Nederlaag aan onszelf te wijten
Rutten keek kort terug op de nederlaag tegen ADO Den Haag, vorige week zaterdag. Veel spelers konden deze week even een fris hoofd halen bij hun nationale ploegen, in een andere omgeving. Dat kan goed werken. Het was vorige week heel onterecht dat we een nederlaag leden, wel was het aan onszelf te wijten. Verbaasd over de kritiek was ik niet, wel een beetje over de mate waarmee die kwam. Maar dat er kritiek komt kan ik goed begrijpen. PSV heeft een doelstelling om kampioen te worden en als je dan tegen ADO Den Haag een thuisnederlaag lijdt - met de manier waarop, in de laatste seconde - dan kan ik me emotionele reacties goed voorstellen, aldus Rutten, die stelde dat zowel AZ als PSV moet reageren.
DIE VENT LEEFT VOLGENS MIJ IN ZIJN EIGEN WERELD VOETBALLEN LAM LUL DAT WILLEN WE ZIEN IK HOOP DAT JE AAN HET EINDE VERTREKT WANT PSV WORDT GEEN KAMPIOEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 16 februari 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 17:40 schreef patrickpsv15 het volgende:
We verkeren niet in grootse vorm, liggen uit de beker en staan NIPT koploper in de eredivisie. Volgend weekend de belangrijke wedstrijd uit bij AZ, en daarna de EL wedstrijd tegen het in bloedvorm verkerende Lille. Ik denk, dat het nog een zwaar seizoen gaat worden, en dat we uiteindelijk 2e gaan eindigen in de eredivisie.
Druiloor,, PSV kampioen 2010/2011

Groete,
Feyenoorder
biba1970
 biba1970 - donderdag 17 februari 2011 - 17:29   quote  deeplink  
denk dat psv wint met 1-0 omdat lille speelt met de 2de keus maar ja die schijtluis van een rutten die gaat natuurlijk weer met angst voetballen maar ja doedelzak zegt dat het lek boven is als ze nou verliezen lach ik ze kei hard uit maar het is en blijft lucky psv met slecht voetbal
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 17 februari 2011 - 17:33   quote  deeplink  
ik ben tevreden met een 4 - 1 nederlaag, als je ziet dat Lille gewoon beter is dan real-madrid tegenstander Lyon en franse topclubs Olympique de marseille, Paris Saint Germain en AJ Auxerre.
Gegroet
 Gegroet - donderdag 17 februari 2011 - 17:52   quote  deeplink  
Lille is een heel lastige tegenstander denk dat we met 1-2 verliezen , had liever Anderlecht gehad maar dat spreekt voor zich.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 17 februari 2011 - 17:54   quote  deeplink  
2 -1 nederlaag, dat zou wel heel comfortabel zijn!
biba1970
 biba1970 - donderdag 17 februari 2011 - 18:33   quote  deeplink  
dat is juist het probleem van psv en zijn supporters wha 2-1 nederlaag ben ik tevreden 1-4 dan ben ik tevreden vlgens mij hebben jullie een pan af zeg eens van wij zijn psv en winnen van die fransen lijkt wel alsof iedereen in eindhoven meneer rutten zijn trekjes over neemt of is het zo zeg maar dat we verliezen dan kunnen we straks altijd zeggen zie je wel ik zei het toch maar maar maar angst angst angst angst angst
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 17 februari 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 18:33 schreef biba1970 het volgende:
dat is juist het probleem van psv en zijn supporters wha 2-1 nederlaag ben ik tevreden 1-4 dan ben ik tevreden vlgens mij hebben jullie een pan af zeg eens van wij zijn psv en winnen van die fransen lijkt wel alsof iedereen in eindhoven meneer rutten zijn trekjes over neemt of is het zo zeg maar dat we verliezen dan kunnen we straks altijd zeggen zie je wel ik zei het toch maar maar maar angst angst angst angst angst
Zo zijn niet alle PSV-supporters hoor. Het is juist slim om jezelf in een underdog positie te stellen in de media. Dat verlaagt de werkdruk. Doen de tukkers ook ALTIJD! Monsterman heeft aangegeven dat het voor de top 3 gaat haha
Gegroet
 Gegroet - donderdag 17 februari 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 18:33 schreef biba1970 het volgende:
dat is juist het probleem van psv en zijn supporters wha 2-1 nederlaag ben ik tevreden 1-4 dan ben ik tevreden vlgens mij hebben jullie een pan af zeg eens van wij zijn psv en winnen van die fransen lijkt wel alsof iedereen in eindhoven meneer rutten zijn trekjes over neemt of is het zo zeg maar dat we verliezen dan kunnen we straks altijd zeggen zie je wel ik zei het toch maar maar maar angst angst angst angst angst
Haha, kijk jij nou maar eerst op je eigen forum volgens mij zijn ze daar nog erger bezig dan hier;). Wij zijn gewoon realistisch, 2-1 uit kan gebeuren tegen de koploper van de franse competitie. En is nog niet zo eens een slecht resultaat omdat je een uit doelpunt hebt gescoord. Natuurlijk worden we in de competitie wel eerste of tweede.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 17 februari 2011 - 18:42   quote  deeplink  
ik ben tevreden als psv derde wordt:)
Gegroet
 Gegroet - donderdag 17 februari 2011 - 18:43   quote  deeplink  
Ik ben tevreden als ze bij de beste achttien horen ;)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 17 februari 2011 - 18:45   quote  deeplink  
hahhaaha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 17 februari 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Ik ben tevreden met een kleine nederlaag zondag tegen nac
Gegroet
 Gegroet - donderdag 17 februari 2011 - 18:51   quote  deeplink  
Ik ben tevreden als we de volgende wedstrijd balbezit hebben:p
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 17 februari 2011 - 18:55   quote  deeplink  
ik ben tevreden met 3 schoten op doel:P
biba1970
 biba1970 - donderdag 17 februari 2011 - 19:52   quote  deeplink  
KIJK NU MAAR EENS DAN ZIE JE OOK EEN KEER HOE HET WEL MOET DIE DURVEN TENMINSTE
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 17 februari 2011 - 19:54   quote  deeplink  
Twente heeft al gespeeld
Gegroet
 Gegroet - donderdag 17 februari 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 19:52 schreef biba1970 het volgende:
KIJK NU MAAR EENS DAN ZIE JE OOK EEN KEER HOE HET WEL MOET DIE DURVEN TENMINSTE
Je mag blij zijn dat het 1-0 voor Ajax staat, is niet bepaald verdient ;). Eerste helft was Anderlecht beter. Maar Tweede helft speelt Ajax stukken beter.

Oei penalty voor Anderlecht : haha faler metertje over:p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 februari 2011 door Gegroet --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 17 februari 2011 - 20:14   quote  deeplink  
0-2 hoor ;)
Gegroet
 Gegroet - donderdag 17 februari 2011 - 20:16   quote  deeplink  
Wel lekker in geschoten;) Is wel weer is lekker als een Nederlandse club van een Belgische club wint:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 februari 2011 door Gegroet --
biba1970
 biba1970 - donderdag 17 februari 2011 - 20:26   quote  deeplink  
ZEG NIKS MEER DADELIJK TEGEN EEN B ELFTAL VAN LILLE ZUL FREDJE DE PAMPERS NAAST ZICH HEBBEN LIGGEN
Gegroet
 Gegroet - donderdag 17 februari 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 20:26 schreef biba1970 het volgende:
ZEG NIKS MEER DADELIJK TEGEN EEN B ELFTAL VAN LILLE ZUL FREDJE DE PAMPERS NAAST ZICH HEBBEN LIGGEN
Gooi het er maar uit jonge, al die opgepropte frustraties;)
biba1970
 biba1970 - donderdag 17 februari 2011 - 21:11   quote  deeplink  
JA JA EN NU FREDJE
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 17 februari 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 20:16 schreef Gegroet het volgende:
Wel lekker in geschoten;) Is wel weer is lekker als een Nederlandse club van een Belgische club wint:)
Idd!
biba1970
 biba1970 - donderdag 17 februari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
als ze niet scoren dan liggen ze uit de europa leage uit de beker en nogmaals twente wordt kampioen en ajax en psv strijden om plaats 2 en dan beginy de heibel financieel niet rooskleurig zie het somber in voor psv en nogmaals fredje fredje fredeje toch
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 februari 2011 - 21:59   quote  deeplink  
auw.. tegen het 2de van lille...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Hoe nu verder?









0.0089349