BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Jammer dat preud homme de schuld bij de arbitrage legt!

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
el-loco
 el-loco - zondag 06 februari 2011 - 18:01   quote  deeplink  
Twente komt al 2 wedstrijden heel goed weg! Wat denken jullie?
schijndel
 schijndel - zondag 06 februari 2011 - 18:51   quote  deeplink  
denk ik ook
remco k
 remco k - zondag 06 februari 2011 - 19:00   quote  deeplink  
ik ook
R!ck
 R!ck - zondag 06 februari 2011 - 20:01   quote  deeplink  
Hmm, ik denk leuke wedstrijd geweest vrijdag ;-) Jammer van die DRAAK VAN EEN WEDSTRIJD had graag leuke wedstrijd willen zien.
Erwin FCT
 Erwin FCT - dinsdag 08 februari 2011 - 14:15   quote  deeplink  
Volgens mij legde hij de schuld helemaal niet bij de arbitrage en moeten jullie gewoon weer wat te zeuren hebben.. Hou je lekker met je eigen club bezig.
twente supporter
 twente supporter - dinsdag 08 februari 2011 - 19:17   quote  deeplink  
mee eens erwin fct
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 februari 2011 - 21:59   quote  deeplink  
lekker kort door de bocht twente supportertjes tis niet de ereste keer dat Twente goed wegkomt soms lijkt het wel of kesler nog steed invloed heeft...
Wouter-FCT
 Wouter-FCT - dinsdag 08 februari 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 21:59 schreef nummer10 het volgende:
lekker kort door de bocht twente supportertjes tis niet de ereste keer dat Twente goed wegkomt soms lijkt het wel of kesler nog steed invloed heeft...
Waar baseer jij dit op? Ik denk niet dat Twente wordt geholpen door arbitrage, maar ook niet dat we benadeelt worden. En elke scheidsrechter kan een keer een foutje maken. Maar in wedstrijden van Twente zijn er (volgensmij) geen cruciale fouten gemaakt.
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 februari 2011 - 20:19   quote  deeplink  
waar ik dit op baseer ? tis meer de aanstelling van andere scheidsrechters bij andere belangrijke concurrenten van FCT.

hoe kan je bijv een Twentesupporter bij Ajax laten fluiten.. terwijl het allemaal zo dicht bij elkaar ligt bovenin..
Martin de tukker
 Martin de tukker - donderdag 10 februari 2011 - 07:42   quote  deeplink  
Nu kan je hier met zijn allen zeuren dat twente de abitrage de schuld geeft,maar of je nu voor willem 2,ajax,psv enz bent het moet gezegt worden de abitrage is een ramp in nederland de mensen worden tegenwoordig ook betaald en denken dat er een paar duizend man voor hen naar het stadion komen,dus laten we niet elkaars club afzeiken in deze,maar laten we onze stem eens laten horen naar de knvb toe!
En wat betreft een twente supporter laten fluiten bij een wedswtrijd van ajax dan moet je alle scheidsrechters controleren denk dat er erg veel van hen uit het zuiden en westen komen dan jan je geen enkele wedstrijd laten fluiten in zo'n klein land.
@lex
 @lex - donderdag 10 februari 2011 - 17:38   quote  deeplink  
wat is dit tog een zielig gedoe, wordt anders na 7 jaar weer eens keer op eigen kracht kampioen, jullie zijn toch de beste???
vorig jaar zou de knvb in het voordeel zijn van fc twente omdat er een oud twente bestuurslid zat en dit jaar zit er een 020-supporter en is de knvb nog steeds op de hand van twente???

Als de knvb zo into twente is waarom loot twente in de beker dan psv en utrecht achter elkaar en is ajax nu opgescheept met rkc???
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 februari 2011 - 12:46   quote  deeplink  
omdat je zoon loting niet kan beinvloeden...
birdbrain89
 birdbrain89 - vrijdag 11 februari 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 21:59 schreef nummer10 het volgende:
lekker kort door de bocht twente supportertjes tis niet de ereste keer dat Twente goed wegkomt soms lijkt het wel of kesler nog steed invloed heeft...
Hahahaha, het niveau hier is echt lachwekkend. Ga je iemand kort door de bocht noemen en dan ga je zelf zo zitten brabbelen.

Zogenaamde 'invloed' op wat dan ook is totaal ongegrond. Kom eens met cijfers voordat je in het wilde weg dingen gaat roepen.

En ik ben het inderdaad met iemand eens hier: Laten we met z'n allen laten merken dat het niveau van de scheidsrechters over het algemeen slecht is in plaats van met z'n allen naar 1 club of persoon wijzen.
@lex
 @lex - vrijdag 11 februari 2011 - 20:28   quote  deeplink  
@ nummer10

dus jij geloofd egt dat er vanuit zeist druk wordt uitgeoefend op de scheidsrechters zodat ze in het voordeel fluiten van twente... kan jij jezelf dan nog serieus nemen???

btw. wat voor een voordeel kan de knvb hier uithalen???
De Kenner
 De Kenner - vrijdag 11 februari 2011 - 21:04   quote  deeplink  
Kan hier geen ander onderwerp worden aangesneden? Dit is echt gal aan het worden. Een nieuw onderwerp zou kunnen zijn: Hoe gefrustreerd is een echte Ajacied?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 februari 2011 door De Kenner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Jammer dat preud homme de schuld bij de arbitrage legt!









0.0074450