BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Niets niets niets. Speelronde 23

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 11 februari 2011 - 20:20   quote  deeplink  
Ook in jong Oranje wordt er geruziet over het nemen van de vrije trappen. Van Aanholt grootverdienende 2e elftal speler van Chelsea haalde het in zijn hoofd het met zichzelf worstelende Feyenoord talent van Haaren uit te dagen bij een vrije schop in kansrijke positie. Tja als je tegen Willem II in eigen doel kopt en bij Feyenoord speelt is een eeuwig talent in de premier league toch hoger gerangschikt in de voetbalpikorde. Portemonnee rangorde.

Het draait allemaal om het geld en de lege plekken op de tribunes beloven weinig goeds voor de financiele toekomst van het spelletje. En of er genoeg lieden zijn die in een skybox willen wippen, drinken en voetbal kijken blijft een open vraag.

Ver boven realiteit:



Ik ken dat circuit niet goed genoeg. Zwart geld weet zijn weg te vinden in de voetballerij en dat betekent dat het voor door goedwillende en integere ambtenaren geleide clubs niet meer loont eigen jeugdopleidingen te houden. De dreigende, maar nooit van kracht komenden, 5-6 regel (of is het 4-7 regel) heeft internationale topclubs verleidt jonge Nederlandse talenten te halen.

Uiteindelijk worden ze dan weer verhuurd aan Leicester, Bari of Vitesse, en zelfs Feyenoord, toch met een gedegen eigen opleiding, krijgt een exoot te leen van Arsenal. Gelukkig speelde Miyachi onbevangen omdat hij totaal geen weet heeft waar hij zich bevindt op aarde. Als dat besef zou doordringen zou Feyenoord niets meer aan hem hebben.

Formule van Miyachi:


Over naar de orde van de dag de 23e speelronde en hier op hoop en gevoel de voorspellingen. Voor professionele koffiedikkijkers zoals bookmakers verwijs ik naar o.a. www.betfair.com.



Ronde 23
AZ - PSV 3-1
Geen kadootjes meer na de schandalige vertoning op Woudenstein. Rutten exit volgende week.

Willem II - FC Utrecht 1-3
Een echte topclub pakt 3 punten in Tilburg heden ten dage. Maar wie weet nu eens wat kadootjes uit Zeist ter compensatie.

Feyenoord - Heracles Almelo 3-1
Het kostte Gudde wat moeite Smit en Bosz te overtuigen maar de uitslag staat vast. Been, dead man walking in Rotterdam, mag zijn contract uitdienen van Pimmetje Blokband. Verlies tegen Heracles ondanks afspraken betekent exit Been.

ADO Den Haag - VVV-Venlo 4-2
VVV heeft niets te verliezen dus ADO zal vol aan de bak moeten.

FC Twente - Vitesse 3-2
Douglas is niet dezelfde en Vitesse is minder slecht dan Studio Voetbalschnabbel koning R. Koeman beweert.

NAC Breda - sc Heerenveen 1-3
Bij alle doelpunten is Leonardo betrokken.

De Graafschap - FC Groningen 2-2
Hebben ze eens een goede trainer gaan de geruchten dat E. Koeman komt voor Kalezic.

Roda JC - Ajax 3-2
Nu van Geel lijkt te gaan zal iedere RJCer knokken voor marktwaarde, tekengeld en basisplaats. Die Nol begrijpt het...

N.E.C. - Excelsior 1-3
Excelsior voert de druk op Feyenoord en Vites op.

Gio's Recept van de week

PEPESAN IKAN MAKREEL


BENODIGDHEDEN

4 grote makreelfillets
4 kemirienoten
1 dl.assemwater gezeefd
zout
olie om te frituren
4 grote uien
6 knoflook
6 verse spaanse pepers
3 eetlepels olie
1 bouillontablet
3 djeroekpoeroetblad
sap van 1/2e citroen aluminiumfolie

BEREIDING

wrijf de makrelen in met assemwateren zout
bak ze lichtbruin in olie maar niet gaar,uitlekken op keukenpapier
uien,knoflook,verse pepers en kemiries fijmalen in keukenmachine
fruit ui-mengsel lichtbruin in olie
voeg bouillontablet,djeroekpoeroet en citroensap toe
leg de makreel op folie en bedek ze met de gefruite kruiden
vouw de folie dicht(of een beetje open-krokanter!)
leg ze in de oven op 150 graden of op de barbeque
Opeten op zondag rond de klok van zeven als we de hattrick van Larsen vieren (3
assists van Beukie!).



Slijmbal paardenlul van de week:
R. Koeman. Was bij Vites Feyenoord. En waar objectieve toeschouwers een foutenrijke, spannende en vermakelijke wedstrijd hadden gezien kon er bij Koetje weinig meer vanaf dan dat je kon zien welke plaats ze op de ranglijst innemen. Het voormalig kanon is verworden tot een zure spuit elf geeft modder. Zal ook wel eindigen bij een club gefinancierd door onduidelijkheid.

Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEKR©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen: www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl, www.lostpinio.blogspot.com

Disclaimer:
Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse (politie-)troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan.

Dan moet het maar in Rio gebeuren!
Nijhuis naar de Jupiler League!
Gegroet
 Gegroet - vrijdag 11 februari 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Deze winnen we gewoon , heb er een goed gevoel over. Maarja dat zegt helemaal niets. Hoop dat Berg is wat scherper wordt met de afronding:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 februari 2011 door Gegroet --
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 11 februari 2011 - 22:27   quote  deeplink  
haha erg voorspelbaar. Waarom niet 10-1? of 10-0 voor AZ?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 12 februari 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Haha de afgelopen 2 jaar voorspelde hij altijd een overwinning voor PSV. Maar sinds die 10 - 0 voorspelt hij vaak een nederlaag of gelijkspel:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 februari 2011 door patrickpsv15 --
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 12 februari 2011 - 12:39   quote  deeplink  
Tijd heelt de wonden. Volgend jaar zal hij vast weer overwinningen voorspellen. :P
astra
 astra - zaterdag 12 februari 2011 - 16:46   quote  deeplink  
az-pisvee 2-1
naar dit verlies stapt rutten op
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 12 februari 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 16:46 schreef astra het volgende:
az-pisvee 2-1
naar dit verlies stapt rutten op
Dat jij op het Ajaxforum pisvee schrijft moet je zelf weten, maar heb het fatsoen om het hier gewoon normaal te schrijven.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 12 februari 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 16:46 schreef astra het volgende:
az-pisvee 2-1
naar dit verlies stapt rutten op
Na*
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 12 februari 2011 - 17:51   quote  deeplink  
Naja, ik denk dat het 1 - 1 wordt. Wat denk jij PSVmocro?
schijndel
 schijndel - zaterdag 12 februari 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 17:18 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dat jij op het Ajaxforum pisvee schrijft moet je zelf weten, maar heb het fatsoen om het hier gewoon normaal te schrijven.
mee eens al ben ik voor ajax
een club heeft een naam en daar moet je met respect mee hebben
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 12 februari 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 18:00 schreef schijndel het volgende:

[..]

mee eens al ben ik voor ajax
een club heeft een naam en daar moet je met respect mee hebben
Ach, er zijn ook 12-jarigen om de fora.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 12 februari 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 17:51 schreef patrickpsv15 het volgende:
Naja, ik denk dat het 1 - 1 wordt. Wat denk jij PSVmocro?
Ik denk 0-4. haha
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 12 februari 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 18:00 schreef schijndel het volgende:

[..]

mee eens al ben ik voor ajax
een club heeft een naam en daar moet je met respect mee hebben
Ik hou er persoonlijk ook niet van om namen te verbasteren. Een tikkie onvolwassen, maar als iemand er zin in heeft, prima...alleen niet op het forum van die club. Ik ga ook niet provoceren op het Ajax-forum. Is een kwestie van fatsoen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 12 februari 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 23:17 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik hou er persoonlijk ook niet van om namen te verbasteren. Een tikkie onvolwassen, maar als iemand er zin in heeft, prima...alleen niet op het forum van die club. Ik ga ook niet provoceren op het Ajax-forum. Is een kwestie van fatsoen.
Eens..

Gaat nergens over, dat Pisvee, Feyenooit, Kutrecht, Ajakkes. Dat soort namen..
Net zoals 010, 020 ed
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 12 februari 2011 - 23:36   quote  deeplink  
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BOERUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH BOERUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH WE ZINGEN PSVPIOEN OOOOH PSVPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
trouwens wat had twente weer eens geluk, hebben die OOIt een keertje IETS tegenzitten?
En ik vind het TERECHT voor sportdwaas dat hij het fout heeft voorspeld:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 februari 2011 door patrickpsv15 --
tom
 tom - zondag 13 februari 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 23:36 schreef patrickpsv15 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BOERUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH BOERUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH WE ZINGEN PSVPIOEN OOOOH PSVPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
trouwens wat had twente weer eens geluk, hebben die OOIt een keertje IETS tegenzitten?
En ik vind het TERECHT voor sportdwaas dat hij het fout heeft voorspeld:)
lol, geluk twente?

jullie hadden gewoon 3 rooie kaarten moeten hebben, 2 keer elleboog.
en bal wegtrappen met al geel op zak, en dan nog verbeek wegsturen terwijl hij in zijn recht stond. Nijhuis en knvb maakt psv kampioen
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 13 februari 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 11:54 schreef tom het volgende:

[..]

lol, geluk twente?

jullie hadden gewoon 3 rooie kaarten moeten hebben, 2 keer elleboog.
en bal wegtrappen met al geel op zak, en dan nog verbeek wegsturen terwijl hij in zijn recht stond. Nijhuis en knvb maakt psv kampioen
Laten we het hopen. 3 jaar op rij geen titel is wel heel tragisch voor PSV-begrippen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 13 februari 2011 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 12:49 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Laten we het hopen. 3 jaar op rij geen titel is wel heel tragisch voor PSV-begrippen.
klopt, maar vooral ook wat betreft het financiele aspect is kampioen worden belangrijk.
biba1970
 biba1970 - zondag 13 februari 2011 - 13:12   quote  deeplink  
jullie worden geen kampioen twente wordt kampioen en wie gaat vertellen dat psv gisteren goed heeft gespeeld die is gek maza had gewoon rood moeten krijgen en dan iedere keer over het geluk van twente nogmaals denk eens aan de wedstrijden utrecht uit heracles thuis willem 2 thuis hoeveel uitgespeelde kansen hebben jullie gehad gisteren engelaar wat alleen op de keeper af gaat verder hebben ze alleen geluk gehad een zondags schot van doedelzakdat was het enigste wat ze hebben laten zien maar zolang jullie blijven vertellen dat het nou weer zo goed gaat staan jullie op het einde van de rit weer met niks RUTTEN MOET ERUIT ANGSTHAAS
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 13 februari 2011 - 16:27   quote  deeplink  
TYTON HELD!!!!!
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 13 februari 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:27 schreef patrickpsv15 het volgende:
TYTON HELD!!!!!
Hij is wel degene die Reis een zware blessure heeft bezorgd. Ik vond het niet meer dan normaal dat hij ons dan op dit soort momenten dan ook vooruit helpt. :P
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 13 februari 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:45 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hij is wel degene die Reis een zware blessure heeft bezorgd. Ik vond het niet meer dan normaal dat hij ons dan op dit soort momenten dan ook vooruit helpt. :P
Nou daar kon die niet veel aandoen:P maar idd goed dat hij ons een beetje heeft teruggeholopen. Thanx TYTON!
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 13 februari 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:56 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nou daar kon die niet veel aandoen:P maar idd goed dat hij ons een beetje heeft teruggeholopen. Thanx TYTON!
Jawel, gewoon opzij springen en Reis laten scoren. Was er niks aan de hand geweest.
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 13 februari 2011 - 17:18   quote  deeplink  
Lucky PSV
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 13 februari 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 17:18 schreef ThreeStars het volgende:
Lucky PSV
Mogen wij ook eens? wij hebben altijd zoveel pech:(
Even de ajax-forums doorkijken haha genieten:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door patrickpsv15 --
Gegroet
 Gegroet - zondag 13 februari 2011 - 18:37   quote  deeplink  
Leuk dat mijn gevoel uitkwam:) en berg 2 keer scoorde. Mooie doelpunten van Balázs Dzsudzsák, hoop dat het een geoliede machine wordt. Doelsaldo 62-21 bijna 3 op 1. Alleen nog een goede verdedigende middenvelder het het team is goed in balans.

Voorrondes champions leaque komen steeds dichter bij:) als we daar door heen komen kunnen we weer chashen :P.

complimenten aan Fred Rutten mag ook wel eens gezegd worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Niets niets niets. Speelronde 23









0.0068240