BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Vinden de PSV supporters Manolev ook zo slecht?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bootjuhh
 Bootjuhh - dinsdag 22 februari 2011 - 04:01   quote  deeplink  
Mijn vraag is of de PSV supporters Manolev echt zo slecht vinden? Ik zelf zie ook regelmatig dingen fout gaan bij onze rechtsback. Maar ik zie ook dat hij ontzettend hard werkt en dat hij verdedigend ook erg vooruit gaat. Kijk ik dan door een PSV bril of zijn er meer mensen die vinden dat er nogal de mening van bepaalde mensen in de media wordt overgenomen?
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 22 februari 2011 - 08:39   quote  deeplink  
Ik erger me alleen aan de matige voorzetten, maar daar zit wel een stijgende lijn in. Het is voor een linksbuiten van de tegenstander lastig spelen tegen een back die continu opkomt. Van der Gijp neem ik niet zo serieus als het op Manolev aankomt. Hij moet zijn showtje opvoeren, prima. Ik kan daar ook wel om lachen. Alleen begint het een beetje oud te worden en is het jammer dat hij alleen slechte momenten uitvergroot. Tegen NAC had hij ook prima voorzetten gegeven, maar dat past weer niet bij de grappen van Van der Gijp.
Bootjuhh
 Bootjuhh - dinsdag 22 februari 2011 - 18:07   quote  deeplink  
Ja ik stoor me er behoorlijk aan. Ik vond Manolev tegen Nac vooral in het begin erg goed. Zijn voorzetten waren best goed en Lurling kon alleen maar achter hem aan lopen. Maar dan hoor je dat fluiten na zijn eerste mindere voorzet en dan schaam ik me echt kapot. Zo slecht speelt hij toch ook weer niet. Misschien geeft hij ook wat betere voorzetten als hij niet bang hoeft te zijn dat mensen gaan fluiten als het niet lukt. Dan is de druk ook minder misschien. PSV is op dit moment niet echt in zijn beste doen maar het publiek is ook erg uit vorm wat betreft het steunen van hun cluppie!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 22 februari 2011 - 18:18   quote  deeplink  
ik vind hem een uitstekende opkomende back, maar hij moet werken aan zijn voorzetten en schoten!
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - dinsdag 22 februari 2011 - 19:12   quote  deeplink  
Zijn spel doet me ontzettend denken aan dat van Gareth Bale. Als Manolev nou eens op de training veel gaat werken aan zijn voorzetten kan dit echt een hele waardevolle back worden
remco k
 remco k - dinsdag 22 februari 2011 - 22:23   quote  deeplink  
Bale is middenvelder, en Manolev is back, Bale is snel, Manolev niet echt, Bale is fysiek sterk, Manolev niet, Manolev heeft een goed linkerbeen, Manolev twijfelt nog steeds of ie wel rechts is.

Kortom, een vergelijking die echt kant nog wal raakt...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 22 februari 2011 - 22:30   quote  deeplink  
Manolev snel + goed uithoudings vermogen, Bale idem dito/
Manolev tamelijk lang voor een back en fysiek ook redelijk sterk, Bale idem dito.
Ik vind het een goede vergelijking.
remco k
 remco k - dinsdag 22 februari 2011 - 22:39   quote  deeplink  
Manolev snel, lang en fysiek sterk??????

Kijk jij wel eens naar PSV??? Bale is ook een middenvelder, dat is hetzelfde als Robben, met van Bommel gaan vergelijken
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 22 februari 2011 - 23:06   quote  deeplink  
Bale en manolev zijn allebei precies 1.83 meter. (kijk maar op wikpedia). Ze komen allebei vaak mee op naar voren en hebben ook hun verdedigende functie. Zij zijn dus zeker te vergelijken met elkaar, dat is iets heeel anders dan robben met van bommel vergelijken.
Glenn040
 Glenn040 - woensdag 23 februari 2011 - 01:48   quote  deeplink  
Oorspronkelijk is bale een back. maar manolev die komt er nog wel hoezo zou ac milan anders gepoogd hebben hem naar milaan te halen?
FransS
 FransS - woensdag 23 februari 2011 - 09:07   quote  deeplink  
Verdedigend staat hij vaak aan de verkeerde kant van de aanvaller, laat teveel ruimte en mist snelheid op de eerste meters om dit te compenseren. Aanvallend heeft hij veel dreiging echter is zijn eindpass vaak slecht en bij inpassing mist hij tevaak het inzicht. inspelen gaat vaak fout, achter de man en in de voeten terwijl als iemand in beweging is moet de bal er juist voor gespeelt worden (hoewel dit representatief is voor vele andere spelers) In potentie heeft hij het wel en kan een goede verdidiger worden, echter moet hij nog wel heel hard werken om dit te worden. Volgens mij vind hij zichzelf al heel goed en schuilt daar het probleem. Een goede trainer zou hem beter kunnen maken, maar ja... voorlopig zitten we nog met Rutten.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 23 februari 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 09:07 schreef FransS het volgende:
Een goede trainer zou hem beter kunnen maken, maar ja... voorlopig zitten we nog met Rutten.
Een beetje misplaatst. Rutten is juist een trainer die bewezen heeft (afgeschreven) spelers beter te maken.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 23 februari 2011 - 10:04   quote  deeplink  
Als ik Manolev zie, dan komt Bale nou niet meteen in mijn gedachte op om hem ermee te vergelijken.
remco k
 remco k - woensdag 23 februari 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 23:06 schreef patrickpsv15 het volgende:
Bale en manolev zijn allebei precies 1.83 meter. (kijk maar op wikpedia). Ze komen allebei vaak mee op naar voren en hebben ook hun verdedigende functie. Zij zijn dus zeker te vergelijken met elkaar, dat is iets heeel anders dan robben met van bommel vergelijken.
Komen allebei vaak mee naar voren??? Die snap ik niet helemaal, Bale speelt in een 442 systeem als linker voorste speler, het zou wel raar zijn als hij dan niet vaak voorin is te vinden.

Feit is dat de een verdediger is die niet in de top 100 voorkomt van de wereld, en dat Bale middenvelder is, en bij de allerbesten van de wereld hoort.
biba1970
 biba1970 - woensdag 23 februari 2011 - 12:10   quote  deeplink  
het spijt me manolev met bale vergelijken hij mag nog niet de veters strikken van bale kom op zeg en rutten is niet echt een goeie trainer HIJ LAAT PSV ANGSTIG VOETBALLEN EN DAT IS NERGENS VOOR NODIG .Morgen vol op de aanval en ze drogen het b elftal van lille af
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 23 februari 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 10:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Komen allebei vaak mee naar voren??? Die snap ik niet helemaal, Bale speelt in een 442 systeem als linker voorste speler, het zou wel raar zijn als hij dan niet vaak voorin is te vinden.

Feit is dat de een verdediger is die niet in de top 100 voorkomt van de wereld, en dat Bale middenvelder is, en bij de allerbesten van de wereld hoort.
Bale is van oorsprong een back en heeft dezelfde kwaliteiten als manolev maar dan heel wat beter natuurlijk. Manolev is eigenlijk de kleine bale, zo zou je het kunnen zeggen.
biba1970
 biba1970 - woensdag 23 februari 2011 - 18:15   quote  deeplink  
droom verder manolev is de kleine bale op wat voor aardbol leef jij daar wil ik ook heen kom op zeg dat meen je toch niet echt of wel dan vind je die tamata uit de jeugd dan echt veel slechter ik weet zeker van niet
Loetje
 Loetje - woensdag 23 februari 2011 - 20:25   quote  deeplink  
kijk rene van der gijp maakt er een spelletje van!
zo slecht is tie ook niet, maar ook niet geweldig!
vooral thuis vind ik hem matig, maar uit vaak degelijk, iets wat pieters altijd is
Bvrehv
 Bvrehv - woensdag 23 februari 2011 - 20:25   quote  deeplink  
Manolev speelde tegen Nac redelijk goed vooral de eerste helft kwamen er best een paar goede voorzetten van zijn voet, Als de supporter wat positiever kan reageren krijgt hij maar ook de rest wat meer zelfvertrouwen,En wie weet wat we dan nog te zien krijgen dit seizoen.
remco k
 remco k - donderdag 24 februari 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 16:22 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Bale is van oorsprong een back en heeft dezelfde kwaliteiten als manolev maar dan heel wat beter natuurlijk. Manolev is eigenlijk de kleine bale, zo zou je het kunnen zeggen.
Dat is dus hetzelfde als de back van BRABANT BONT EN BLAUW het 4e uit de 80e klasse zaterdag amateurs vergelijken met Manolev, die komt namelijk ook wel eens op...

Dat is hetzelfde als iedere speler die een goede techniek heeft vergelijken met Bergkamp en Zidane.

Of iedere spits die wel eens op goal schiet vergelijken met een van Basten of een Romario.
remco k
 remco k - donderdag 24 februari 2011 - 19:33   quote  deeplink  
V/d Wiel bijvoorbeeld komt ook heel veel op, en Emanuelson deed dat ook altijd als back, die kun je ook niet met Bale vergelijken, en die twee zijn toch echt stukken beter dan Manolev..
jack ass
 jack ass - vrijdag 25 februari 2011 - 00:58   quote  deeplink  
nou ben ik niet met jee een remco emanuelson is als back egt een stuk slechter als manolev en van der wiel bak er de laatste tijd ook niet veel van (ik vond hem tijdens het wk stukken beter)ik denk dat manolev egt wel een spelers is die het een tegenstander erg lastig kan maken vooral omdat hij juist veel snelheid heeft. hij heeft natuurlijk ook wel eens zijn momenten waar bij je denkt wat is tie nu weer aan het doen. maar jah dat moet je dan maar op de koop toe nemen
remco k
 remco k - vrijdag 25 februari 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 00:58 schreef jack ass het volgende:
nou ben ik niet met jee een remco emanuelson is als back egt een stuk slechter als manolev en van der wiel bak er de laatste tijd ook niet veel van (ik vond hem tijdens het wk stukken beter)ik denk dat manolev egt wel een spelers is die het een tegenstander erg lastig kan maken vooral omdat hij juist veel snelheid heeft. hij heeft natuurlijk ook wel eens zijn momenten waar bij je denkt wat is tie nu weer aan het doen. maar jah dat moet je dan maar op de koop toe nemen
Dat zal de reden zijn, dat Urby bij Milaan speelt en Manolev voor PSV, nee sorry, maar Urby minder noemen dan Manolev is gewoon dom..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Vinden de PSV supporters Manolev ook zo slecht?









0.0085580