BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - Ajax (zo 27-02-2011 , 14:30): 0-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 22 februari 2011 - 14:35   quote  deeplink  
Ik denk dat ajax deze wedstrijd gaat winnen.
Braamhaar (ajacied) fluit de wedstrijd en PSV is verzwakt na de zware wedstrijd donderdag thuis tegen lille. Ajax daarentegen kan donderdag lekker rustig aandoen tegen anderlecht. Bovendien speelt PSV zeer matig voetbal de laatste weken en bij ajax begint het steeds beter te lopen. Ik voorspel, met pijn in heel mijn hart, een 0 - 2 overwinning voor ajax.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 februari 2011 - 14:40   quote  deeplink  
Braamhaar komt uit Enter (Twente)..
Wordt denk ik een leuke en spannende wedstrijd!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 22 februari 2011 - 14:46   quote  deeplink  
ja hoop het ook, maar ajax gaat winnen helaas:(
biba1970
 biba1970 - dinsdag 22 februari 2011 - 14:47   quote  deeplink  
gok op een gelijk spelletje ajax moet maar ik denk dat ze niet volop voor de winst durven te gaan want verliezen en het boek 2010/2011 kan gesloten worden en psv vind het denk ik ook niet erg als er gelijk wordt gespeeld maar we zullen zien
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 22 februari 2011 - 14:58   quote  deeplink  
idd punt zou heeeel mooi zijn!
adriu
 adriu - dinsdag 22 februari 2011 - 15:14   quote  deeplink  
is er geen film ? van de overtreding van de utrecht speler .van de Haar dat hij op de voeten ging staan van zijn tegenstander? is wel 4 jaar geleden maar toch!
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 22 februari 2011 - 15:27   quote  deeplink  
@patrick: Schei toch uit man. Ajax speelt toch ook niet de sterren van de hemel. Ik begrijp totaal niet waar je zo bang voor bent. Ik kijk uit naar de wedstrijd. PSV heeft nu een serieuze mogelijkheid om de titelaspiraties van Ajax aan diggelen te schieten en dus 1 concurrent uit te schakelen. 8 punten in 9 wedstrijden gaan ze niet goedmaken, zeker ook niet gezien ons doelsaldo. Mocht het fout aflopen zitten we er nog steeds middenin, alleen zal het dan nog spannender worden.

@Hasjkoph: Was Braamhaar niet de scheids die een paar jaar geleden zat te juichen bij een Ajax goal in Eindhoven. haha
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 februari 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 15:27 schreef PSVMocro het volgende:
@patrick: Schei toch uit man. Ajax speelt toch ook niet de sterren van de hemel. Ik begrijp totaal niet waar je zo bang voor bent. Ik kijk uit naar de wedstrijd. PSV heeft nu een serieuze mogelijkheid om de titelaspiraties van Ajax aan diggelen te schieten en dus 1 concurrent uit te schakelen. 8 punten in 9 wedstrijden gaan ze niet goedmaken, zeker ook niet gezien ons doelsaldo. Mocht het fout aflopen zitten we er nog steeds middenin, alleen zal het dan nog spannender worden.

@Hasjkoph: Was Braamhaar niet de scheids die een paar jaar geleden zat te juichen bij een Ajax goal in Eindhoven. haha
Tijdens de wedstrijd PSV-Ajax op 18 maart 2007 maakte Braamhaar na de 1-5 van Kenneth Perez een handgebaar, waaruit sommige mensen opmaakten dat hij juichte voor het doelpunt. Braamhaar gaf als verklaring dat hij het 'kicken' vond dat de voordeelregel, die hij had toegepast, goed was uitgevallen.

Wikipedia.. Dus het klopt wat je zegt ;)

Maar op het Ajax forum is er een topic over hem, en daar wordt gezegd dat hij uit Enter komt.. Maarja, we zien het wel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door Hasjkoph --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 22 februari 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 15:27 schreef PSVMocro het volgende:
@patrick: Schei toch uit man. Ajax speelt toch ook niet de sterren van de hemel. Ik begrijp totaal niet waar je zo bang voor bent. Ik kijk uit naar de wedstrijd. PSV heeft nu een serieuze mogelijkheid om de titelaspiraties van Ajax aan diggelen te schieten en dus 1 concurrent uit te schakelen. 8 punten in 9 wedstrijden gaan ze niet goedmaken, zeker ook niet gezien ons doelsaldo. Mocht het fout aflopen zitten we er nog steeds middenin, alleen zal het dan nog spannender worden.

@Hasjkoph: Was Braamhaar niet de scheids die een paar jaar geleden zat te juichen bij een Ajax goal in Eindhoven. haha
Maar PSV is verzwakt zondag en speelt DRAMATISCH voetbal de laatste weken. Pasjes over 5 meter komen niet eens aan en zelfs dszudszak en hutchinson doen opeens aan foute passes. PSV zal zondag heeeel anders moeten voetballen dat dat we de afgelopen weken hebben gedaan, anders wordt het een pijnlijke zaak voor ons komende zondag.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 februari 2011 - 15:53   quote  deeplink  
tis gewoon een wedstrijd opzich.. kan allekanten op en ik druf geen voorspelling te geven.

ff terugkomend op dat voorval dat is absoluut niet omdat hij Ajacied zou zijn.. in tegendeel de beste man komt uit Enter en is gewoon Twentesupporter..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 22 februari 2011 - 16:01   quote  deeplink  
Overigens vrees ik ook dat Toivonen voor een lichte overtreding veel zwaarder bestraft zal worden dan normaal (met rood?). Want door al die voorgevallen van afgelopen weekend en een aantal andere wedstrijden waarbij toivonen betrokken was, denk ik dat hij zwaarder bestraft zal worden en vaak het nadeel van de twijfel krijgt.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 22 februari 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 15:53 schreef nummer10 het volgende:
tis gewoon een wedstrijd opzich.. kan allekanten op en ik druf geen voorspelling te geven.

ff terugkomend op dat voorval dat is absoluut niet omdat hij Ajacied zou zijn.. in tegendeel de beste man komt uit Enter en is gewoon Twentesupporter..
Alsof iemand uit Enter geen Ajacied kan zijn. Misschien is hij wel voor Heracles en haat hij Twente. Daar is niks over te zeggen. Het maakt me ook niet uit. Scheidsrechters zijn niet belangrijk, de spelers moeten het doen.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 22 februari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 15:43 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Maar PSV is verzwakt zondag en speelt DRAMATISCH voetbal de laatste weken. Pasjes over 5 meter komen niet eens aan en zelfs dszudszak en hutchinson doen opeens aan foute passes. PSV zal zondag heeeel anders moeten voetballen dat dat we de afgelopen weken hebben gedaan, anders wordt het een pijnlijke zaak voor ons komende zondag.
Hoe kun je over donderdag heen kijken? Daar valt toch niks over te zeggen. Je kan beter scherp aan een wedstrijd beginnen ipv op halve kracht duels proberen te winnen. Dat vergroot alleen maar de kans op blessures.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 februari 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:58 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hoe kun je over donderdag heen kijken? Daar valt toch niks over te zeggen. Je kan beter scherp aan een wedstrijd beginnen ipv op halve kracht duels proberen te winnen. Dat vergroot alleen maar de kans op blessures.
Wat denk jij dan dat het word?
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 22 februari 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:01 schreef patrickpsv15 het volgende:
Overigens vrees ik ook dat Toivonen voor een lichte overtreding veel zwaarder bestraft zal worden dan normaal (met rood?). Want door al die voorgevallen van afgelopen weekend en een aantal andere wedstrijden waarbij toivonen betrokken was, denk ik dat hij zwaarder bestraft zal worden en vaak het nadeel van de twijfel krijgt.
Kun je niet bewijzen en dat is inherent aan zelf provoceren. Als hij echt zo slim is als dat hij zelf vindt, dan moet hij zich koest houden en gewoon de ballen erin prikken.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 22 februari 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:59 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wat denk jij dan dat het word?
Ik verwacht een overwinning voor PSV. We spelen thuis, hebben meer scorend vermogen en fysiek is PSV ook veel sterker dan Ajax. Ploegen als bijv. Utrecht en Roda hebben de zwakte van Ajax duidelijk blootgelegd. PSV is ook een ploeg die matig kan spelen en toch binnen korte tijd uit het niets een paar goals kan maken. Daardoor is het een lastige ploeg om van te winnen. Alleen hebben verwachtingen en voorspellingen totaal geen zin, omdat je individuele fouten nooit vooraf kan inschatten.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 februari 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 17:14 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik verwacht een overwinning voor PSV. We spelen thuis, hebben meer scorend vermogen en fysiek is PSV ook veel sterker dan Ajax. Ploegen als bijv. Utrecht en Roda hebben de zwakte van Ajax duidelijk blootgelegd. PSV is ook een ploeg die matig kan spelen en toch binnen korte tijd uit het niets een paar goals kan maken. Daardoor is het een lastige ploeg om van te winnen. Alleen hebben verwachtingen en voorspellingen totaal geen zin, omdat je individuele fouten nooit vooraf kan inschatten.
Ok..
Ikzelf weet het echt niet.. Hangt ook van donderdag natuurlijk af.. Ajax kan rustiger aan doen dan PSV in de Europa League..
Ik zie het allemaal wel.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 22 februari 2011 - 17:53   quote  deeplink  
Je moet ajax niet aan voetballen laten toekomen en met durf spelen. Dan worden ze volledig uit de wedstrijd gehaald (Zie Utrecht en Roda en ado thuis). PSV moet niet gaan afwachten maar er volledig overheen lopen en dan met het publiek vol erachter. Als we gaan afwachten (vanwege vermoeidheid EL) laat je ajax in het spel komen en dan verlies je.
remco k
 remco k - dinsdag 22 februari 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 15:27 schreef PSVMocro het volgende:
@patrick: Schei toch uit man. Ajax speelt toch ook niet de sterren van de hemel. Ik begrijp totaal niet waar je zo bang voor bent. Ik kijk uit naar de wedstrijd. PSV heeft nu een serieuze mogelijkheid om de titelaspiraties van Ajax aan diggelen te schieten en dus 1 concurrent uit te schakelen. 8 punten in 9 wedstrijden gaan ze niet goedmaken, zeker ook niet gezien ons doelsaldo. Mocht het fout aflopen zitten we er nog steeds middenin, alleen zal het dan nog spannender worden.

@Hasjkoph: Was Braamhaar niet de scheids die een paar jaar geleden zat te juichen bij een Ajax goal in Eindhoven. haha
Hij is ook niet bang, hij dekt zichzelf enkel in, mocht het wel fout gaan...
PSV is duidelijk favoriet voor deze wedstrijd, al is het gewoon een feit dat beide clubs, niet de sterren van de hemel spelen...
Ajax hang er nog steeds aan en dat is te wijten aan PSV en Twente, hopelijk straft Ajax dit keihard af, en gaat er als derde speler gewoon met de titel vandoor.

Een beetje ijdele hoop misschien, maar je moet je altijd positief uitspreken over je eien ploeg, roepen dat een punt mooi zou zijn tegen een ploeg die 5 punten onder je staat, is eigenlijk zelfs een beetje triest..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 22 februari 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 17:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is ook niet bang, hij dekt zichzelf enkel in, mocht het wel fout gaan...
PSV is duidelijk favoriet voor deze wedstrijd, al is het gewoon een feit dat beide clubs, niet de sterren van de hemel spelen...
Ajax hang er nog steeds aan en dat is te wijten aan PSV en Twente, hopelijk straft Ajax dit keihard af, en gaat er als derde speler gewoon met de titel vandoor.

Een beetje ijdele hoop misschien, maar je moet je altijd positief uitspreken over je eien ploeg, roepen dat een punt mooi zou zijn tegen een ploeg die 5 punten onder je staat, is eigenlijk zelfs een beetje triest..
Ik denk serieus dat ajax deze pot gaat winnen. Al hoop ik uiteraard op het tegengestelde. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ajax zich voor de derde keer achter elkaar laat "verrassen" door een optimistisch PSV in het Philips Stadion. En aangezien we niet in vorm zijn en, zoals afgelopen zondag al is gebleken, niet goed kunnen voetballen na een zware EL wedstrijd, denk ik dat PSV niet in staat is om ajax te verslaan. Gelijkspel zou al mooi zijn tegen een titelkandidaat waar ook de andere titelkandidaat thuis gelijk heeft tegen gespeeld. ik zou tekenen voor 0 - 0.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door patrickpsv15 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 22 februari 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:59 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Kun je niet bewijzen en dat is inherent aan zelf provoceren. Als hij echt zo slim is als dat hij zelf vindt, dan moet hij zich koest houden en gewoon de ballen erin prikken.
Ja maar Toivonen kan zich niet koest houden. Hij is, buiten het feit dat hij een geweldige voetballer is voor PSV, een misselijke vent.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 22 februari 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:54 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Alsof iemand uit Enter geen Ajacied kan zijn. Misschien is hij wel voor Heracles en haat hij Twente. Daar is niks over te zeggen. Het maakt me ook niet uit. Scheidsrechters zijn niet belangrijk, de spelers moeten het doen.
En zondag kunnen we ons weer lekker lam ergeren aan schaamhaar. Ik hoop niet dat het weer zo'n 1-5 wordt zoals een paar jaar terug. Toen MOEST ajax ook, toen was ook hij scheidsrechter en toen stond psv ook koploper boven ajax.
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - dinsdag 22 februari 2011 - 19:10   quote  deeplink  
kom op mensen met z'n allen vol achter psv gaan staan! wij moeten dit winnen dan is 020 echt uitgeschakeld voor de titel! Vooruit die Rood-Witten! Ik ga voor een 3-1
Gegroet
 Gegroet - dinsdag 22 februari 2011 - 23:48   quote  deeplink  
Ik verwacht een wedstrijd met vele fouten (onnodig balverlies etc.) van beide kanten, en daardoor een grote uitslag. Ik hoop dat PSV een niet al te zware EL heeft, want dat zal wel is bepalend kunnen zijn, desalniettemin 3-2 voor PSV.

( ik heb het al eerder goed gehad PSV NAC dus jullie kunnen er vrij zeker van zijn dat deze voorspelling gaat uitkomen;) )
psv de beste
 psv de beste - woensdag 23 februari 2011 - 00:31   quote  deeplink  
wij winnen die wedstrijd met 3-1 denk ik ajax speelt ook niet best hoor kijk maar naar vorige week tegen venlo en ik denk dat we een verssanig krijgen met berg die begind steeds meer met het spel mee doen zou wel een hele mooi kans zijn om het tegen ajax tedoen en twente verliest bij az let maar op dus dan staat het gewoon om 16.30 psv voor op ajax acht en op twente 5 beter kan het niet
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 23 februari 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 17:57 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ajax zich voor de derde keer achter elkaar laat "verrassen" door een optimistisch PSV in het Philips Stadion.
Deze uitspraak begrijp ik niet. Wat bedoel je hiermee?
Loetje
 Loetje - woensdag 23 februari 2011 - 20:22   quote  deeplink  
het wordt een fantastische wedstrijd!
aanhaken of afhaken voor ons, ik vind trouwens dat we het zonder onze topspelers (affelay en suarez) redelijk doen!
psv speelt ook niet best, maar wij ook niet, vooral thuis en psv heeft dat ook, en uit zijn we beter!
hopelijk kunnen we met de resultaten uit bij milan en adnerlecht en hopelijk donderdag met een goed gevoel na eindhoven, ajax moet dszudzsak uitschakelijk en dat wordt het klusje voor gregory!
ik denk dat psv favoriet is
ik denk als psv vor overtuiging speelt dat het 1-0 wordt
en als ajax het vertouwen uitraalt en geduldig is dat het 0-2 wordt
Ride
 Ride - donderdag 24 februari 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 15:08 schreef Pietje het volgende:
Jongens, ik heb er een vreselijk slecht gevoel bij. PSV uit is hoe dan ook altijd vreselijk lastig voor ons. Ik heb er wat gegevens bijgezocht van de afgelopen 15 jaar en die zijn nou niet bepaald in ons voordeel. Sterker, het voorspelt niet veel goied. Kijk en huiver:

1995/1996 = 2-0
1996/1997 = 1-1
1997/1998 = 1-1
1998/1999 = 3-1
1999/2000 = 4-0
2000/2001 = 1-1
2001/2002 = 1-1
2002/2003 = 2-0
2003/2004 = 2-2
2004/2005 = 2-0
2005/2006 = 1-0
2006/2007 = 1-5
2007/2008 = 0-0
2008/2009 = 6-2
2009/2010 = 4-3

Kortom, 1 x gewonnen, 6 x gelijkgespeeld en maar liefst 8 x verloren. Het doelsaldo over die 15 jaar: 17-31.
Dit zijn bepaald geen cijfers om trots op te zijn, noch om met een gerust hart naar Eindhoven te gaan. Enig optimisme lijkt mij niet op zijn plaats. Helaas. PSV kan freewheelen met zijn 5 punten voorsprong plus aanzienlijk beter doelgemiddelde. Ajax daarentegen MOET winnen. Kunnen onze jongens met die druk omgaan? Ik hoop op een wonder, echter realist als ik ben verwacht ik een nederlaag, waarmee we afstand doen van onze kampioensaspiraties: 3-1.
Statistiek gezien heeft Pietje gelijk.

Maar wat Patrickpsv15 ook opmerkt.. de 1-5 met Braamhaar was een lekkere...

Zelfde situatie, zelfde mogelijkheid.

Alleen werden we dat jaar ook geen kampioen.

Ik gok persoonlijk op 0-4 maar dat is puur uit eigenbelang...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 24 februari 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 10:06 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Deze uitspraak begrijp ik niet. Wat bedoel je hiermee?
Dat PSV de afgelopen wedstrijden ajax met een heeel optimistisch publiek heeft verslagen. En als ajax slim is gaan ze nu gewoon verdedigen en georganiseerd spelen, in tegenstelling tot voorgaande jaren waarin ze vol op de aanval speelden.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 februari 2011 - 11:20   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 februari 2011 door patrickpsv15 --
biba1970
 biba1970 - zondag 27 februari 2011 - 12:51   quote  deeplink  
begin toch een beetje te kriebelen nou tja als je vanmiddag na de voetbal hoofdstad van nederland moet dan wordt het zwaar wil iedereen bij deze succes wensen brrrrrrrrrrr
remco k
 remco k - zondag 27 februari 2011 - 16:29   quote  deeplink  
PSV vandaag de betere ploeg, had verdiend om te winnen.

Toivonen zijn jullie wel een tijdje kwijt..Wat een achtelijke actie..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 februari 2011 - 17:22   quote  deeplink  
PSV ietsje beter. Gelijkspel toch wel verdiend, al had er misschien iets meer in gezeten voor PSV.
remco k
 remco k - zondag 27 februari 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 17:22 schreef patrickpsv15 het volgende:
PSV ietsje beter. Gelijkspel toch wel verdiend, al had er misschien iets meer in gezeten voor PSV.
Geef je oordeel eens over de elleboog van Toivonen..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 27 februari 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 17:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Geef je oordeel eens over de elleboog van Toivonen..
Hij kreeg een duw van Vertonghen dan zwaai je automatisch met je armen naar achter.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 27 februari 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 12:51 schreef biba1970 het volgende:
begin toch een beetje te kriebelen nou tja als je vanmiddag na de voetbal hoofdstad van nederland moet dan wordt het zwaar wil iedereen bij deze succes wensen brrrrrrrrrrr
Kerel, je hoopte op een overwinning voor Ajax...1-3 was het toch? Wat lul je dan??
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 februari 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 17:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Geef je oordeel eens over de elleboog van Toivonen..
Het was niet goed te zien of hij het heel bewust deed. Hij had niet goed in de gaten dat verthongens gezicht zich op die positie bevond. Bovendien gaf jan nog een duwtje aan Toivonen en dan kan zijn elleboog een spontane reactie zijn geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 februari 2011 door patrickpsv15 --
remco k
 remco k - zondag 27 februari 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 17:35 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Kerel, je hoopte op een overwinning voor Ajax...1-3 was het toch? Wat lul je dan??
Rare gozer dat, de ene keer is ie voor Feyenoord, dan voor PSV, en dan weer voor Ajax..
remco k
 remco k - zondag 27 februari 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 17:35 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Het was niet goed te zien of hij het heel bewust deed. Hij had niet goed in de gaten dat verthongens gezicht zich op die positie bevond. Bovendien gaf jan nog een duwtje aan Toivonen en dan kan zijn elleboog een spontane reactie zijn geweest.
Hele zwakke opmerking van je, hij slaat bewust naar achteren, het is namelijk niet bepaald een normale beweging, had verwacht dat zelfs jij dit nog wel zou toegeven...
remco k
 remco k - zondag 27 februari 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 17:34 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hij kreeg een duw van Vertonghen dan zwaai je automatisch met je armen naar achter.
Kom op man, doe je PSV bril eens af, jij weet net zo goed als ik dat hij hier minimaal 4 wedstrijden voor moet krijgen.....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 februari 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 17:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Hele zwakke opmerking van je, hij slaat bewust naar achteren, het is namelijk niet bepaald een normale beweging, had verwacht dat zelfs jij dit nog wel zou toegeven...
Beste remco, als je een duw in je rug krijgt dan doe je vanzelf je arm naar achter... Had toch gehoopt dat zelfs jij dit zou begrijpen...
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 27 februari 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 17:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Rare gozer dat, de ene keer is ie voor Feyenoord, dan voor PSV, en dan weer voor Ajax..
haha idd.

Ik vond het echt geen overduidelijke elleboog. Ik ga straks de samenvatting kijken en dan kom ik er nog op terug.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 februari 2011 door PSVMocro --
Guyt
 Guyt - zondag 27 februari 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 17:47 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

haha idd.

Ik vond het echt geen overduidelijke elleboog. Ik ga straks de samenvatting kijken en dan kom ik er nog op terug.
Kijk dan maar ff heel goed zal je zien dat hij wel degelijk achter uit slaat met zn arm.
remco k
 remco k - zondag 27 februari 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 17:43 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Beste remco, als je een duw in je rug krijgt dan doe je vanzelf je arm naar achter... Had toch gehoopt dat zelfs jij dit zou begrijpen...
Kijk het nog eens terug man, Hij maakt de beweging al voordat Vertongen hem uberhaubt raakt....
remco k
 remco k - zondag 27 februari 2011 - 18:42   quote  deeplink  
Heb het net weer terug gezien, en hij slaat hem gewoon, niks te maken met een duw of iets dergelijks, hij slaat hem gewoon met z'n elleboog, en moet minimaal wedstrijden worden geschorst, dit gedrag hort niet thuis op het voetbalveld..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 februari 2011 - 18:50   quote  deeplink  
ik heb de beelden nog eens bekeken net. Ik moet eerlijk bekenne dat je gelijk hebt remco. Toivonen verdient een schorsing. Wel erg jammer dat hij de wedstrijd uit bij twente misschien mist...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 februari 2011 door patrickpsv15 --
Gegroet
 Gegroet - zondag 27 februari 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 17:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Geef je oordeel eens over de elleboog van Toivonen..
Geef je oordeel eens over de stomp van vertongen... tegen Marcelo
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 27 februari 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 18:42 schreef remco k het volgende:
Heb het net weer terug gezien, en hij slaat hem gewoon, niks te maken met een duw of iets dergelijks, hij slaat hem gewoon met z'n elleboog, en moet minimaal wedstrijden worden geschorst, dit gedrag hort niet thuis op het voetbalveld..
Is een slaande beweging van Toivonen. Er zal dan ook een vooronderzoek worden ingesteld naar vertonghen neem ik aan. Douglas is sowieso de lul. Die gast gaat bijna een scheidsrechter aanvallen. Wat een gek. Maar goed...ik laat de incidenten even voor wat ze zijn. De tuchtcommissie zal zich er wel overbuigen.

Even over de wedstrijd. Wat vond je van de spelopvatting en het wisselbeleid van De Boer? Ajax had vandaag over Twente heen kunnen gaan, maar dat zag ik niet terug op het veld.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 februari 2011 - 20:28   quote  deeplink  
Ajax speelde meer om niet te verliezen, omdat de achterstand dan waarschijnlijk onoverbrugbaar was. Gaf de Boer aan na de wedstrijd.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 27 februari 2011 - 20:42   quote  deeplink  
Wissel Enoh - Lindgren was goed
Had daarna nog Ebecilio/Ă–zbiliz willen zien..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - Ajax (zo 27-02-2011 , 14:30): 0-0









0.0066480