BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Wie straft Arsenal en Chelsea voor kinderhandel in voetballand

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 23 februari 2011 - 10:59   quote  deeplink  
Bijna dagelijks lees ik artikelen dat die K-Engelsen weer talenten wegplukken uit andere landen. Er is een waslijst aan talenten, meestal Nederlandse talenten die veel te vroeg en voor bijna niks worden weggeplukt uit Nederland en daardoor geen goede voetbal opleiding krijgen. Gelukkig heeft barca daar ook last van. http://www.soccernews.nl/news/115102/Arsenal_en_Barcelona_strijden_om_Spaans_wonderkind

Moet de UEFA niet gewoon met goede regels komen dat clubs geen talenten mogen weghalen bij buitenlandse clubs? mits ze clubloos zijn.
Ik haat die Wenger en zijn kinderhandel
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - woensdag 23 februari 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 10:59 schreef Ajax we love you het volgende:
Bijna dagelijks lees ik artikelen dat die K-Engelsen weer talenten wegplukken uit andere landen. Er is een waslijst aan talenten, meestal Nederlandse talenten die veel te vroeg en voor bijna niks worden weggeplukt uit Nederland en daardoor geen goede voetbal opleiding krijgen. Gelukkig heeft barca daar ook last van. http://www.soccernews.nl/news/115102/Arsenal_en_Barcelona_strijden_om_Spaans_wonderkind

Moet de UEFA niet gewoon met goede regels komen dat clubs geen talenten mogen weghalen bij buitenlandse clubs? mits ze clubloos zijn.
Ik haat die Wenger en zijn kinderhandel
maak je geen zorgen jongen, bij ajax lopen niet zo veel talentjes dus zoveel last heb je der niet van ;)
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 23 februari 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 14:21 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

maak je geen zorgen jongen, bij ajax lopen niet zo veel talentjes dus zoveel last heb je der niet van ;)
haha, dat klopt we hebben daar ook minder last van... maar ik denk aan de toekomst he als we eindelijk weer talentjes gaan kweken ;)
dansk
 dansk - woensdag 23 februari 2011 - 15:14   quote  deeplink  
Ajax haalt Eriksen bijna gratis bij ons op in Denemarken, en zo zijn er nog veel meer voorbeelden van onze deense talanten die gratis naar NL gaan. Daarbij Ajax is zelf begonnen met deze praktijk(Arnesen, Lerby in de jaren 70). Vertel mij het verschil eens
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 23 februari 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 15:14 schreef dansk het volgende:
Ajax haalt Eriksen bijna gratis bij ons op in Denemarken, en zo zijn er nog veel meer voorbeelden van onze deense talanten die gratis naar NL gaan. Daarbij Ajax is zelf begonnen met deze praktijk(Arnesen, Lerby in de jaren 70). Vertel mij het verschil eens
Eriksen hebben ze recent gekocht op 17 jarige leeftijd en hij speelde al in het eerste elftal avn zijn club. Ik geef toe dat het wel vroeg is, maar vanaf 18 jaar mag het van mij en de club kreeg er voor hun doen een groot bedrag voor. Als ze maar een volwaardig contract hebben bij hun club. Ik geef toe dat Ajax dit idd ook doet in het buitenland en ik vind dat ook niet goed, mits ze een goede samenwerkingsverband hebben met die club. Ajax moet Nederlandse Talenten opleiden of jongens die in sloppenwijken voetballen en geen club hebben mogen ook komen. Verder moet iedereen van buitenlandse jongeren afblijven ook Ajax, mits ze door hun club op straat worden gezet.
Ik vind gewoon dat dit soort jongens bij hun club door moeten kunnen breken en dan mogen ze van mij weggekocht worden, maar nu zie je steeds vaker jongens met een jeugdcontract < 18 jaar weggekaapt worden en daar komt dan niets van terecht. Dat vind ik echt zonde. Meestal komt het door de zaakwaarnemers die geld ruiken...
Ajx
 Ajx - woensdag 23 februari 2011 - 19:21   quote  deeplink  
er is wel degelijk verschil heh dansk!! Ajax heeft Eriksen weggeKOCHT en in heel Nederland word leeggeroofd door engelsen, spanje(lees Barrca) heeft daar ook mee te maken, want ze moeten om 15jarige leeftijd de speler wegkapen, want als ze 3 jaar in opleiding hebben gespeeld, vind FA de speler een opgeleide speler! het word gewoon tijd dat er iets tegen gebeurt en ook echt word opgetreden door UEFA en FIFA, want zoals het nu gaat is het echt schandalig!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Wie straft Arsenal en Chelsea voor kinderhandel in voetballand









0.0048699