BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Toivonen 4 wedstrijden geschorst, Vertonghen ontsnapt.

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 maart 2011 - 16:00   quote  deeplink  
PSV'er Ola Toivonen is door de KNVB voor vier wedstrijden geschorst. De Zweedse middenvelder van de Eindhovenaren heeft tot dinsdagmiddag 16.30 uur de tijd om het voorstel te accepteren.

Afgelopen zondag deelde Toivonen een elleboogstoot uit aan Ajax-verdediger Jan Vertonghen. Scheidsrechter Erik Braamhaar zag het voorval niet, maar gaf na afloop toe dat hij een rode kaart had moeten geven.
Slachtoffer Vertonghen ging zelf ook in de fout, toen hij PSV'er Marcelo in zijn maag stompte. De Belgische mandekker van de Amsterdammers wordt in tegenstelling tot Toivonen echter niet geschorst door de KNVB.
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/61526/vier-duels-voor-toivonen-vertonghen-krijgt-niks
Nouja, voortaan mogen spelers dus gewoon stiekem zonder dat de scheids het ziet andere spelers in hun maag stompen. Wordt toch niet bestraft. Dus spelers, gaat uw gang maar.
biba1970
 biba1970 - dinsdag 01 maart 2011 - 16:08   quote  deeplink  
nee ik vind dat ook bestraft moet worden MAAR ik denk dat ze gekeken hebben na het feit dat marcelo hem toch wel stevig vast pakte als de scheidsrechter had gefloten was het een 100%penalty geweest we gaan het zien hoe jullie het redden zonder toivonen ik blijf er nog steeds bij dat twente kampioen wordt gezien het feit dat ze het constanste voetballen
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 16:08 schreef biba1970 het volgende:
nee ik vind dat ook bestraft moet worden MAAR ik denk dat ze gekeken hebben na het feit dat marcelo hem toch wel stevig vast pakte als de scheidsrechter had gefloten was het een 100%penalty geweest we gaan het zien hoe jullie het redden zonder toivonen ik blijf er nog steeds bij dat twente kampioen wordt gezien het feit dat ze het constanste voetballen
Weet niet Twente speelt ook niet meer zo super. Druk neemt toe op de spelers. PSV heeft nog altijd Bakal, die vind ik eigenlijk beter dan Toivonen, alleen scoort Toivonen makkelijker. Ik verwacht niet dat Ajax nog meedoet, maar je weet het nooit 1 raar weekend en het kan weer allemaal anders zijn.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 maart 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 16:08 schreef biba1970 het volgende:
nee ik vind dat ook bestraft moet worden MAAR ik denk dat ze gekeken hebben na het feit dat marcelo hem toch wel stevig vast pakte als de scheidsrechter had gefloten was het een 100%penalty geweest we gaan het zien hoe jullie het redden zonder toivonen ik blijf er nog steeds bij dat twente kampioen wordt gezien het feit dat ze het constanste voetballen
Een stomp in de maag is een stomp in de maag. Andere situaties hebben daar niets mee te maken. Tijdens een vrije trap wordt er altijd heel veel geduwd en getrokken. Het slaat toch nergens op dat als iemand een beetje duwt en vasthoudt in de 16 (hetgeen vaak voorkomt bij standaardsituaties) de tegenstander opeens iemand in de maag stompt het niet wordt bestraft?
bird
 bird - dinsdag 01 maart 2011 - 16:16   quote  deeplink  
toch stiekem ajax misschien douglas bij twente en toivonen bij psv geschorst en patrick even over vertonghen en marcelo van beide mag het niet wat ze doen dus ze strepen dat tegen elkaar weg
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 16:13 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Een stomp in de maag is een stomp in de maag. Andere situaties hebben daar niets mee te maken. Tijdens een vrije trap wordt er altijd heel veel geduwd en getrokken. Het slaat toch nergens op dat als iemand een beetje duwt en vasthoudt in de 16 (hetgeen vaak voorkomt bij standaardsituaties) de tegenstander opeens iemand in de maag stompt het niet wordt bestraft?
ben het hier niet helemaal mee eens, als je de beelden ziet, dan komt Marcelo naar Vertonghen toe en houdt hem niet vanachter vast, nee van voren en doet zijn armen om zijn nek heen? Zoiets heb ik nog nooit gezien, vasthouden ok, maar dit?. Miss houdt hij van wurgsex, maar dan mag jij je best losrukken en daarbij Marcelo deed het expres, want hij kent vertonghen en weet dat hij zou gaan reageren, beetje dom van Vertonghen om dat ook te doen, hij moet gewoon schreeuwen en zijn handen omhoog houden.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 maart 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 16:18 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

ben het hier niet helemaal mee eens, als je de beelden ziet, dan komt Marcelo naar Vertonghen toe en houdt hem niet vanachter vast, nee van voren en doet zijn armen om zijn nek heen? Zoiets heb ik nog nooit gezien, vasthouden ok, maar dit?. Miss houdt hij van wurgsex, maar dan mag jij je best losrukken en daarbij Marcelo deed het expres, want hij kent vertonghen en weet dat hij zou gaan reageren, beetje dom van Vertonghen om dat ook te doen, hij moet gewoon schreeuwen en zijn handen omhoog houden.
Wat marcelo deed was ook niet helemaal oke, maar een stomp in de maag moet hoe dan ook bestraft worden. Stel nou een andere speler doet het volgende week weer bij iemand en dan gebruikt hij als reden: Hij hield me vast, vertonghen werd ook niet gestraft dus ik moet ook niet gestraft worden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 maart 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 16:31 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Wat marcelo deed was ook niet helemaal oke, maar een stomp in de maag moet hoe dan ook bestraft worden. Stel nou een andere speler doet het volgende week weer bij iemand en dan gebruikt hij als reden: Hij hield me vast, vertonghen werd ook niet gestraft dus ik moet ook niet gestraft worden.
Ja ik denk echt dat hij mazzel heeft gehad dat hij hem niet raakte, maar zelfs dat zou wel bestraft moeten worden, ben ik ook mee eens. Als je iemand niet raakt, dan maar voorwaardelijk straffen, omdat hij wel de intentie had om hem te raken.
wup von dutch
 wup von dutch - dinsdag 01 maart 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 16:00 schreef patrickpsv15 het volgende:
PSV'er Ola Toivonen is door de KNVB voor vier wedstrijden geschorst. De Zweedse middenvelder van de Eindhovenaren heeft tot dinsdagmiddag 16.30 uur de tijd om het voorstel te accepteren.

Afgelopen zondag deelde Toivonen een elleboogstoot uit aan Ajax-verdediger Jan Vertonghen. Scheidsrechter Erik Braamhaar zag het voorval niet, maar gaf na afloop toe dat hij een rode kaart had moeten geven.
Slachtoffer Vertonghen ging zelf ook in de fout, toen hij PSV'er Marcelo in zijn maag stompte. De Belgische mandekker van de Amsterdammers wordt in tegenstelling tot Toivonen echter niet geschorst door de KNVB.
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/61526/vier-duels-voor-toivonen-vertonghen-krijgt-niks
Nouja, voortaan mogen spelers dus gewoon stiekem zonder dat de scheids het ziet andere spelers in hun maag stompen. Wordt toch niet bestraft. Dus spelers, gaat uw gang maar.
ja stompen mag net als tenen trapen!!!!!!CALIMERO!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 maart 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 17:10 schreef wup von dutch het volgende:

[..]

ja stompen mag net als tenen trapen!!!!!!CALIMERO!!
Het is wel erg irritant als er steeds geruis komt van allerlei kanten als er mensen aan het discussieren zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 18:29   quote  deeplink  
Het is eigenlijk heel simpel.

Ik ben van mening dat Vertongen een schorsing had moeten krijgen.

Maar, het feit zegt, dat de grensrechter de worsteling heeft waargenomen, en dat heeft hij op het wedstrijdforumulier gezet, dit betekend dus dat de situatie tijdens de wedstrijd is beoordeeld, en dat de tuchtcommisie, volgens de regels geen schorsing mag geven aan Vertongen.
Men heeft het voorval met Toivonen niet gezien, en dus ook niet beoordeeld, hierdoor kon de tuchtcommisie zich hierover buigen, en ze hebben een terechte straf uitgedeeld.

Ik ben van mening, dat de regels niet kloppen, en dat Vertongen wel geschorsd had moeten worden, maar ik ben ook van mening dat je de regels moet respecteren.

"Don't hate the player, hate the game"

Ik denk dat het eens tijd wordt, dat een aantal regels opnieuw bekeken gaan worden.

Wat ik trouwens veel aparter vind, is dat als de grensrechter het heeft gezien, dat er niet voor een penalty is gefloten, en dat Vertongen daar geen rode kaart heeft gekregen, dat is echt een grote fout, want het is dus wel gezien...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 maart 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:29 schreef remco k het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel.

Ik ben van mening dat Vertongen een schorsing had moeten krijgen.

Maar, het feit zegt, dat de grensrechter de worsteling heeft waargenomen, en dat heeft hij op het wedstrijdforumulier gezet, dit betekend dus dat de situatie tijdens de wedstrijd is beoordeeld, en dat de tuchtcommisie, volgens de regels geen schorsing mag geven aan Vertongen.
Men heeft het voorval met Toivonen niet gezien, en dus ook niet beoordeeld, hierdoor kon de tuchtcommisie zich hierover buigen, en ze hebben een terechte straf uitgedeeld.

Ik ben van mening, dat de regels niet kloppen, en dat Vertongen wel geschorsd had moeten worden, maar ik ben ook van mening dat je de regels moet respecteren.

"Don't hate the player, hate the game"

Ik denk dat het eens tijd wordt, dat een aantal regels opnieuw bekeken gaan worden.

Wat ik trouwens veel aparter vind, is dat als de grensrechter het heeft gezien, dat er niet voor een penalty is gefloten, en dat Vertongen daar geen rode kaart heeft gekregen, dat is echt een grote fout, want het is dus wel gezien...
Hoe weet je zo zeker dat de grensrechter het had gezien?
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:33 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Hoe weet je zo zeker dat de grensrechter het had gezien?
Omdat de grensrechter direct na het incident contact zocht met de scheids. mensen in dat vak hoorden dit.

Bron: http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/7723
Jan Vertonghen wordt niet geschorst naar aanleiding van het vermeende slaan naar PSV-verdediger Marcelo. De assistent-scheidsrechter heeft het voorval op dat moment beoordeeld en er is geen belastende verklaring door PSV afgelegd. De verdediger van Ajax kan aanstaande donderdag in de halve finale van de KNVB Beker dus gewoon' aantreden tegen RKC Waalwijk.
wup von dutch
 wup von dutch - dinsdag 01 maart 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:29 schreef remco k het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel.

Ik ben van mening dat Vertongen een schorsing had moeten krijgen.

Maar, het feit zegt, dat de grensrechter de worsteling heeft waargenomen, en dat heeft hij op het wedstrijdforumulier gezet, dit betekend dus dat de situatie tijdens de wedstrijd is beoordeeld, en dat de tuchtcommisie, volgens de regels geen schorsing mag geven aan Vertongen.
Men heeft het voorval met Toivonen niet gezien, en dus ook niet beoordeeld, hierdoor kon de tuchtcommisie zich hierover buigen, en ze hebben een terechte straf uitgedeeld.

Ik ben van mening, dat de regels niet kloppen, en dat Vertongen wel geschorsd had moeten worden, maar ik ben ook van mening dat je de regels moet respecteren.

"Don't hate the player, hate the game"

Ik denk dat het eens tijd wordt, dat een aantal regels opnieuw bekeken gaan worden.

Wat ik trouwens veel aparter vind, is dat als de grensrechter het heeft gezien, dat er niet voor een penalty is gefloten, en dat Vertongen daar geen rode kaart heeft gekregen, dat is echt een grote fout, want het is dus wel gezien...
kijk das nou een reeele weergave! maar niet net als patrick psv stompen mag! kijk net als toivonen heeft vertongen mazzel gehad! vertongen komt weg met dat stompen maar werd wel geprovoceerd! toivonen voor dat moedwillig op de tenen staan bij die nac speler! dus patrick psv doe niet zo zielig! stompen en op de tenen trappen hoort alle twee bestraft te worden!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 maart 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat de grensrechter direct na het incident contact zocht met de scheids. mensen in dat vak hoorden dit.

Bron: http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/7723
Jan Vertonghen wordt niet geschorst naar aanleiding van het vermeende slaan naar PSV-verdediger Marcelo. De assistent-scheidsrechter heeft het voorval op dat moment beoordeeld en er is geen belastende verklaring door PSV afgelegd. De verdediger van Ajax kan aanstaande donderdag in de halve finale van de KNVB Beker dus gewoon' aantreden tegen RKC Waalwijk.
Dan had de scheids inderdaad beide acties moeten bestraffen. Heb het ook altijd een merkwaardige regel gevonden, dat schorsingen alleen plaatsvinden achteraf als het tijdens de wedstrijd niet is beoordeeld.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 maart 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:40 schreef wup von dutch het volgende:

[..]

kijk das nou een reeele weergave! maar niet net als patrick psv stompen mag! kijk net als toivonen heeft vertongen mazzel gehad! vertongen komt weg met dat stompen maar werd wel geprovoceerd! toivonen voor dat moedwillig op de tenen staan bij die nac speler! dus patrick psv doe niet zo zielig! stompen en op de tenen trappen hoort alle twee bestraft te worden!
Dat trappen op de tenen had inderdaad ook bestraft moeten worden. Maar dat van vertonghen ook.
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:43 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Dan had de scheids inderdaad beide acties moeten bestraffen. Heb het ook altijd een merkwaardige regel gevonden, dat schorsingen alleen plaatsvinden achteraf als het tijdens de wedstrijd niet is beoordeeld.
Dus we kunnen er met z'n allen weer uren over discussieren, maar regels zijn regels, en dat kun je Ajax of VErtongen niet aanrekenen....
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 01 maart 2011 - 19:13   quote  deeplink  
Toivonen had als straf moeten krijgen om die andere 10 homo's dwars af te trappen
Gore achterbakse tyfus vertonghen!!!
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 19:13 schreef RedDevil1990 het volgende:
Toivonen had als straf moeten krijgen om die andere 10 homo's dwars af te trappen
Gore achterbakse tyfus vertonghen!!!
Ik wist niet dat PSV Internethooligans heeft..
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 01 maart 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:46 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Dat trappen op de tenen had inderdaad ook bestraft moeten worden. Maar dat van vertonghen ook.
Trappen op tenen is geen rood blijkbaar. Heb je Rose op Hadouir gezien? Dat was niet trappen, maar stampen! Breuer deed hetzelfde. Daar hoor je in de media niks over. Blijkbaar is het alleen interessant om spelers van topclubs aan te pakken.
slimpie
 slimpie - dinsdag 01 maart 2011 - 19:46   quote  deeplink  
Schorsing Toivonen terecht, leek wel een erg enthousiaste beweging. Maar echt sneu dat Vertonghen wegkomt met dit matennaaier gedrag! Loopt zich eerst aan te stellen om vervolgens in de media te mauwen dat Toivonen echt geschorst moet worden... Niet echt recht van spreken zou ik zeggen, als ie zelf niet van andermans pielemans af kan blijven... Aan de andere kant kunnen we wellicht niet anders dan het terecht vinden dat Vertonghen is vrijgesproken: eindelijk uit de kast, het zou tijd worden!
Gegroet
 Gegroet - dinsdag 01 maart 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 19:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik wist niet dat PSV Internethooligans heeft..
Ja je kan hier zo veel nieuwe dingen leren op ons Forum. Misschien moeten we er geld voor vragen.

Remco omdat jij het bent krijg jij de eerste 2 leermomentjes gratis das toch aardig he;).

Nee effe serieus.

Als we Bakkal er gewoon inzetten komt het allemaal goed. Denk dat bakkal wat minder overzicht heeft en vernuftige paasjes, maar denk dat bakkal zeker niet onderdoet voor de treffers misschien wel meer dan toivonnen.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 01 maart 2011 - 20:13   quote  deeplink  
Ik zie liever Nijland of Labyad op 10. Het zou het combinatiespel van PSV voorin alleen maar ten goede komen. Omdat die spelers meer voetbal brengen dan Toivonen. Hij is toch meer schaduwspits dan pure spelverdeler. Bakkal zie ik graag op de positie van Engelaar, maar dat is een utopie. Zal niet gebeuren onder Rutten.
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 19:46 schreef slimpie het volgende:
Schorsing Toivonen terecht, leek wel een erg enthousiaste beweging. Maar echt sneu dat Vertonghen wegkomt met dit matennaaier gedrag! Loopt zich eerst aan te stellen om vervolgens in de media te mauwen dat Toivonen echt geschorst moet worden... Niet echt recht van spreken zou ik zeggen, als ie zelf niet van andermans pielemans af kan blijven... Aan de andere kant kunnen we wellicht niet anders dan het terecht vinden dat Vertonghen is vrijgesproken: eindelijk uit de kast, het zou tijd worden!
Hele inhoudelijk slimme reactie van je...
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 19:56 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Ja je kan hier zo veel nieuwe dingen leren op ons Forum. Misschien moeten we er geld voor vragen.

Remco omdat jij het bent krijg jij de eerste 2 leermomentjes gratis das toch aardig he;).

Nee effe serieus.

Als we Bakkal er gewoon inzetten komt het allemaal goed. Denk dat bakkal wat minder overzicht heeft en vernuftige paasjes, maar denk dat bakkal zeker niet onderdoet voor de treffers misschien wel meer dan toivonnen.
Mijn "grote" baas, waar ik al jaren werk, is ook voor PSV, ik heb een hele goede verstandhouding met hem, en spreek hem ook heel vaak doordat ik rechtstreeks aan hem rapporteer, vaak op maandag dus ff over voetbal praten.
Ik heb het hier ook wel eens gezegd, dat Engelaar geen goede voetballer is op het middenveld van PSV, Engelaar zou als hij ook zo was opgeleid wel een goede centrale verdediger zijn. Maar ik heb m'n baas zo verschrikkelijk vaak gezegd, dat jullie Engelaar van het veld moeten halen, en daarvoor Bakkal neer moeten zetten. In Nederland moet PSv de voetballende club zijn, de enige wedstrijden waar je dat mag aanpassen in uit bij Ajax, uit bij Feyenoord, en uit bij Twente. Met Bakkal had psv voetballend het middeneld nog meer in zijn macht gehad, en met die macht had de creativiteit van Bakkal de doorslag gegeven.

Ajax was niet de bovenliggende partij zondag, maar doordat Engelaar aan de bal Eriksen niet onder controle had, kon PSV nooit op hoog tempo het middenveld doorlopen, met Bakkal had had PSV Eriksen gedwongen achter hem aan te lopen, en hierdoor kan Eriksen dan totaal geen druk zetten op een tegenstander.

Een hele simpele maar extreem effectieve Cruif taktiek, die bij Barcelona bijvoorbeeld iedere week zijn vruchten afwerpt, zorgen dat men achter je aanrent, en niet naar je toe rent....
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 01 maart 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 19:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik wist niet dat PSV Internethooligans heeft..
Stakker
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 maart 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 20:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Mijn "grote" baas, waar ik al jaren werk, is ook voor PSV, ik heb een hele goede verstandhouding met hem, en spreek hem ook heel vaak doordat ik rechtstreeks aan hem rapporteer, vaak op maandag dus ff over voetbal praten.
Ik heb het hier ook wel eens gezegd, dat Engelaar geen goede voetballer is op het middenveld van PSV, Engelaar zou als hij ook zo was opgeleid wel een goede centrale verdediger zijn. Maar ik heb m'n baas zo verschrikkelijk vaak gezegd, dat jullie Engelaar van het veld moeten halen, en daarvoor Bakkal neer moeten zetten. In Nederland moet PSv de voetballende club zijn, de enige wedstrijden waar je dat mag aanpassen in uit bij Ajax, uit bij Feyenoord, en uit bij Twente. Met Bakkal had psv voetballend het middeneld nog meer in zijn macht gehad, en met die macht had de creativiteit van Bakkal de doorslag gegeven.

Ajax was niet de bovenliggende partij zondag, maar doordat Engelaar aan de bal Eriksen niet onder controle had, kon PSV nooit op hoog tempo het middenveld doorlopen, met Bakkal had had PSV Eriksen gedwongen achter hem aan te lopen, en hierdoor kan Eriksen dan totaal geen druk zetten op een tegenstander.

Een hele simpele maar extreem effectieve Cruif taktiek, die bij Barcelona bijvoorbeeld iedere week zijn vruchten afwerpt, zorgen dat men achter je aanrent, en niet naar je toe rent....
Dan heb je 6 aanvallende spelers in het veld staan. Alleen hutchinson heeft zo zijn verdedigende kwaliteiten van die 6. Dus in de tegenaanval ben je dan heel kwetsbaar. Dan zou ik wel 4 - 4 - 2 gaan spelen zodat lens en dszudszak wat meer naar achter worden geschoven.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 01 maart 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 21:38 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Dan heb je 6 aanvallende spelers in het veld staan. Alleen hutchinson heeft zo zijn verdedigende kwaliteiten van die 6. Dus in de tegenaanval ben je dan heel kwetsbaar. Dan zou ik wel 4 - 4 - 2 gaan spelen zodat lens en dszudszak wat meer naar achter worden geschoven.
Afellay speelde ook op die positie. Hij is nog aanvallender ingesteld dan Bakkal. Hij had onder Vergoossen uitstekend als controleur met diepgang gespeeld. Bakkal was toen echt bepalend voor de landstitel met doelpunten in de ArenA en De Kuip.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 maart 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 21:41 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Afellay speelde ook op die positie. Hij is nog aanvallender ingesteld dan Bakkal. Hij had onder Vergoossen uitstekend als controleur met diepgang gespeeld. Bakkal was toen echt bepalend voor de landstitel met doelpunten in de ArenA en De Kuip.
Ja klopt, heb hem altijd een goede voetballer gevonden, maar was hij toendertijd echt controleur? als dat zo is had ik hem allang al op de positie van engelaar gezet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 maart 2011 door patrickpsv15 --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 01 maart 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 21:43 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja klopt, heb hem altijd een goede voetballer gevonden, maar was hij toendertijd echt controleur? als dat zo is had ik hem allang al op de positie van engelaar gezet!
Afellay speelde toen op 10 en Bakkal stond naast Simons.
jaja
 jaja - woensdag 02 maart 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 16:13 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Een stomp in de maag is een stomp in de maag. Andere situaties hebben daar niets mee te maken. Tijdens een vrije trap wordt er altijd heel veel geduwd en getrokken. Het slaat toch nergens op dat als iemand een beetje duwt en vasthoudt in de 16 (hetgeen vaak voorkomt bij standaardsituaties) de tegenstander opeens iemand in de maag stompt het niet wordt bestraft?
iemand zijn voet onder het gras proberen te trappen is iemand zijn voet onder het gras proberen te trappen. denk niet dat je toen ook zo reageerde.
slimpie
 slimpie - woensdag 02 maart 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 20:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Hele inhoudelijk slimme reactie van je...
Ja, daar zou jij eens een voorbeeld aan kunnen nemen ipv al dat gespam van je
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 maart 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 11:14 schreef jaja het volgende:

[..]

iemand zijn voet onder het gras proberen te trappen is iemand zijn voet onder het gras proberen te trappen. denk niet dat je toen ook zo reageerde.
voor iemand de voeten onder het gras trappen moet je ook een schorsing krijgen idd.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 03 maart 2011 - 05:48   quote  deeplink  
Er staat me iets bij dat in VI gemeld werd dat Vertonghen geen schorsing krijgt omdat naast het feit dat er geen aanklacht tegen hem is ingedient de (of een) scheidsrechter het voorval WEL had gezien en (foutief?!) geen kaart had getrokken en daardoor er niet achteraf alsnog schorsing opgelegd kan worden.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 03 maart 2011 - 09:20   quote  deeplink  
ja heeft remco k al paar keer aangegeven:)
remco k
 remco k - donderdag 03 maart 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 21:38 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Dan heb je 6 aanvallende spelers in het veld staan. Alleen hutchinson heeft zo zijn verdedigende kwaliteiten van die 6. Dus in de tegenaanval ben je dan heel kwetsbaar. Dan zou ik wel 4 - 4 - 2 gaan spelen zodat lens en dszudszak wat meer naar achter worden geschoven.
Het gaat erom hoe je dan aanvalt, en wanneer je druk gaat zetten bij balverlies, als je 5 seconden wacht voordat je druk gaat zetten, ben je heel kwetsbaar, zet je direct met alle 8 aanvallend ingestelde spelers druk ( backs moeten dan ook veel dieper staan) dan is de kans dat de tegenstander eruit komt nihil. PSV heeft de ploeg om dit te spelen, maar ze hebben een trainer die dit niet durft.
remco k
 remco k - donderdag 03 maart 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 11:36 schreef slimpie het volgende:

[..]

Ja, daar zou jij eens een voorbeeld aan kunnen nemen ipv al dat gespam van je
Hahahahaha, kijk mijn posts in dit topic eens terug, en kijk daarna eens in de spiegel...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Toivonen 4 wedstrijden geschorst, Vertonghen ontsnapt.









0.0075111