BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Rangers wil profiteren van 'zwakste schakel' Isaksson

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 10 maart 2011 - 11:12   quote  deeplink  
De tactiek van Glasgow Rangers vanavond (19.00 uur, ook live te volgen via ELF Voetbal Match Centre) in de Europa League-wedstrijd tegen PSV is duidelijk. Spelen met één spits en gebruik maken van zwakke schakel Andreas Isaksson.

The Daily Record vertelt vandaag in een speciaal artikel op haar site dat manager Walter Smith en zijn technische staf unaniem overtuigd zijn van de gebreken van de Zweedse doelman van PSV. 'The error-prone is the weak link'. Volgens het dagblad was Isaksson er de reden van dat PSV afgelopen seizoen het kampioenschap miste en is hij vooral zwak als een team hem met name belaagd met voorzetten en lage ballen.

Volgens het Schotse dagblad keept Isaksson historisch gezien altijd slecht in de 'grote wedstrijden met veel belangen' en zou hij vorig jaar lachwekkend hebben opgetreden in de topper tegen Ajax.

Tijdens de persconferentie wilde Smith de woorden niet herhalen. "In de Champions League en de Europa League is een uitdoelpunt een zeer belangrijke factor. Kijk naar Arsenal dinsdagavond in Barcelona. Tot de laatste seconde hadden ze zelfs kans om door te gaan." Kyle Lafferty is zeker weer fit en zal in de voorste linie opdraven.

Over het meespelen van Vladimir Weiss wil de medische staf pas vanmiddag (donderdag) een definitieve beslissing nemen. Smith: "PSV is een stabielere ploeg dan Sporting Lissabon. Ze zijn met name fysiek erg sterk en in hun passing en bewegen is het een typisch Nederlandse ploeg. Ze zullen met twee vleugelspitsen aantreden en er zal nog wel een schaduwspits bijkomen."
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/123905_rangers-wil-profiteren-van-zwakste-schakel-isaksson

Nou, erg lullig voor isaksson, maar laten we eerlijk zijn, we geven onze tegendoelpunten heel makkelijk weg (vaak door onze onzekere keeper). De verdediging is toch best sterk met manolev, marcelo, bouma en Pieters.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2011 door patrickpsv15 --
biba1970
 biba1970 - donderdag 10 maart 2011 - 13:20   quote  deeplink  
verdediging best sterk ????????????????????????????????????????? middel matig niveau marcelo kom op zeg manolev loopt alleen lens in de weg pieters redelijk komt alleen nul ,nul gevaar van uit bouma goeie verdediger maar duidelijk op zijn retour de zwakte van psv ligt achterin maar ja ook eigenlijk voorin maar ondanks alles hoop ik dat psv ook door komt is toch goed voor het nederlands voetbal please hoop dat alleen dat meisje met die blonde haren niet scoort brrrrrrrrrrrrrr krijg het koud van haar
remco k
 remco k - donderdag 10 maart 2011 - 15:34   quote  deeplink  
Persoonlijk vind ik de verdediging van Ajax al niet helemaal geweldig, su het feit dat PSV meer tegengoals heeft geincasseerd zegt mij wel genoeg.

Toch hoop en denk ik serieus, dat van de drie clubs Ajax PSV en Twente, PSV de meeste kans heeft om door te gaan, en in principe ook de makkelijkste tegenstander heeft.

Ik heb aardig wat wedstrijden gezien van de Rangers, en vind het een matige ploeg, het voetbalt een beetje zoals Utrecht tegen Ajax speelde, en daar schuilt ook meteen het gevaar voor PSV, de ploeg lijkt namelijk wel van DYNAMIET gemaakt, zo fel en hard ze spelen, gaat PSV hier in mee?? dan hebben ze een probleem, anders denk ik dat PSV redelijk makkelijk de volgende ronde moet halen..
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 10 maart 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Ik denk dat Italiaanse clubs zich zouden schamen voor het spel van Glasgow. Ik heb zelden zoiets gezien.
remco k
 remco k - donderdag 10 maart 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 21:44 schreef PSVMocro het volgende:
Ik denk dat Italiaanse clubs zich zouden schamen voor het spel van Glasgow. Ik heb zelden zoiets gezien.
Inderdaad echt volkomen belachelijk, exact hetzelfde trouwens als bij Ajax... Al met al erg zonde van zowel Ajax als PSV, beide clubs waren veruit de betere ploeg, creeren genoeg kansen, maar maken het helaas niet af...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 11 maart 2011 - 00:49   quote  deeplink  
yep, en bij twente was het precies andersom..
remco k
 remco k - vrijdag 11 maart 2011 - 18:30   quote  deeplink  
Inderdaad voetbal kan een rare sport zijn...
Blade85
 Blade85 - zaterdag 12 maart 2011 - 12:27   quote  deeplink  
hmmz ik denk dat he allemaal wel goed komt ajax en psv waren veel beter en gaan de 2e wedstrijd gewoon winnen. Twente hoeft alleen maar goed geconcentreerd te blijven, maar als ze weer net als vorige wedstrijd snel een paar tegen doelpunten krijgen, zouden hun het nog wel is het moeilijkst van allemaal kunnen krijgen.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 12 maart 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 15:34 schreef remco k het volgende:
Persoonlijk vind ik de verdediging van Ajax al niet helemaal geweldig, su het feit dat PSV meer tegengoals heeft geincasseerd zegt mij wel genoeg.
Het verschil in tegengoals is voor mij Isaksson versus Stekelenburg. Onze keeper heeft te vaak onzekere momenten bij hoge ballen. De eerste goal van Excelsior was ook zijn fout. Als PSV Stekelenburg op goal had staan, dan hadden we echt minder tegentreffers gehad.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 12 maart 2011 - 16:59   quote  deeplink  
stekelenburg ligt er flink wat weken uit... dit is heel vervelend voor hem, maar hoe hard het ook klinkt, Wij hebben hier voordeel van.
remco k
 remco k - zaterdag 12 maart 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:06 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Het verschil in tegengoals is voor mij Isaksson versus Stekelenburg. Onze keeper heeft te vaak onzekere momenten bij hoge ballen. De eerste goal van Excelsior was ook zijn fout. Als PSV Stekelenburg op goal had staan, dan hadden we echt minder tegentreffers gehad.
Dat zou kunnen, inderdaad is hij heel belangrijk voor Ajax. Echter vind ik het PURE verdedigen van beide ploeg niet om over na huis te schrijven...

Helaas heeft hij gister z'n duim gebroken, en is er een 6tal weken uit...
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 13 maart 2011 - 00:24   quote  deeplink  
Beide ploegen spelen met veel ruimte in de rug, dat is altijd lastiger.

Het uitvallen van Stekelenburg is wel een aderlating voor Ajax. Hij is toch een zekerheidje geworden en ook nog aanvoerder. Ik ben benieuwd hoe de verdedigers gaan reageren. Bij PSV zag je in de tijd van Gomes ook dat verdedigers meer vertrouwen uitstraalden wetende dat er iemand achter hun stond die een eventueel foutje wel zou corrigeren. Jammer voor hem persoonlijk. Ik vind Stekelenburg de sympathiekste Ajacied. Voor de competitie wordt het wel interessant. Alle kampioenskandidaten missen sleutelspelers.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 13 maart 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2011 - 00:24 schreef PSVMocro het volgende:
Voor de competitie wordt het wel interessant. Alle kampioenskandidaten missen sleutelspelers.
Ado kampioen dan maar:P

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Rangers wil profiteren van 'zwakste schakel' Isaksson









0.0077211