BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Van Hanegem: 'Van psv wordt je mistroostig, Ajax speelt sprankelend'

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
biba1970
 biba1970 - maandag 14 maart 2011 - 12:08   quote  deeplink  
Willem van Hanegem heeft in zijn column in het Algemeen Dagblad vandaag weinig goede woorden over voor psv maar is uiterst positief over de ontwikkeling bij Ajax: "Dan komt Ajax internationaal beter voor de dag, ook al verloren ze van Spartak Moskou. In die wedstrijd zag je genoeg fases waar een trainer en een liefhebber verder mee kunnen. Ajax wil winnen, scoren, indruk maken, vermaken. Dat gaat dan wel eens mis, geen probleem, uiteindelijk wordt het weer wat en ze houden de hoop levend. Van PSV daarentegen wordt een supporter mistroostig". willem begint ook al over psv wie is de volgende
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 14 maart 2011 - 14:31   quote  deeplink  
Is toch prima dat Van Hanegem het vindt, die 10-0 zit diep bij hem. Niemand verplicht hem om naar PSV te kijken. Hij kan ook gewoon zijn tv uitzetten. Zijn vergelijkingen slaan sowieso nergens op. Twente speelde ook dramatisch tegen VVV en Ajax speelde ook niet om te vermaken tegen WillemII. Waarom begint hij dan over NEC? Ook de vergelijking in de EL loopt mank. Tegen Glasgow is het onmogelijk om een mooie wedstrijd te spelen. Die gasten willen niet voetballen. Uit bij Manchester United werd het ook 0-0 in een draak van een wedstrijd.

Wat wil jij hier eigenlijk mee bereiken? Alleen maar zuigen. Een beetje vermoeiend.
biba1970
 biba1970 - maandag 14 maart 2011 - 14:40   quote  deeplink  
nee ik wil alleen zeggen dat eerst ajax bij willem aan de beurt is en nou deugd er bij psv niet veel meer hij kan zich beter met feyenoord bezig houden.En ga nou niet vertellen dat psv sprankelend speelt hebben ze in europa nog niet 1 keer goed gedaan
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 maart 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Nou, ik vind ajax in de eredivisie niet echt sprankelend. kijk maar naar afgelopen zondag.... Bovendien heeft twente in 2011 nog geen goede wedstrijd gespeeld. En het is opvallend dat van Hanegem na die 10 - 0, zoals PSV mocro al aangaf, vaak kritiek uit over PSV. Die man moet ergens trainer worden, volgens mij verveelt hij zich kapot en wil hij aandacht trekken met zijn kritiek.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 maart 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 14:40 schreef biba1970 het volgende:
nee ik wil alleen zeggen dat eerst ajax bij willem aan de beurt is en nou deugd er bij psv niet veel meer hij kan zich beter met feyenoord bezig houden.En ga nou niet vertellen dat psv sprankelend speelt hebben ze in europa nog niet 1 keer goed gedaan
Thuis tegen lille, thuis tegen sampdoria (met alle goede bedoelingen).
erikkfr
 erikkfr - maandag 14 maart 2011 - 18:52   quote  deeplink  
is dat het enigste waar jullie je mee bezig kunnen houden die 10-0 dat is pas kinderachtig
word volwassen
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 14 maart 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 18:52 schreef erikkfr het volgende:
is dat het enigste waar jullie je mee bezig kunnen houden die 10-0 dat is pas kinderachtig
word volwassen
Die 10-0 boeit mij niet. Ik merkte alleen een verschil van toon bij Van Hanegem van voor en na de 10-0. Hij was voorheen altijd positief, nu deelt hij wanneer het ff kan een sneer uit richting PSV.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 14 maart 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2011 - 14:40 schreef biba1970 het volgende:
nee ik wil alleen zeggen dat eerst ajax bij willem aan de beurt is en nou deugd er bij psv niet veel meer hij kan zich beter met feyenoord bezig houden.En ga nou niet vertellen dat psv sprankelend speelt hebben ze in europa nog niet 1 keer goed gedaan
Dit zinnetje "willem begint ook al over psv wie is de volgende" zegt mij niet dat jij vindt dat Van Hanegem zich met Feyenoord bezig moet houden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Van Hanegem: 'Van psv wordt je mistroostig, Ajax speelt sprankelend'









0.0074551