BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: 'Vitesse wil stunten met komst Van Gaal'

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 14 maart 2011 - 23:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Vitesse wil stunten met komst Van Gaal' (VoetbalPrimeur)

Thomas
 Thomas - dinsdag 15 maart 2011 - 13:13   quote  deeplink  
Louis van Gaal overweegt om een jaar rust te nemen maar Vitesse wil pogingen ondernemen de huidige coach van Bayern München te verleiden voor een avontuur in Arnhem. Technisch directeur Ted van Leeuwen kent de geruchten.

Van Leeuwen bevestigt tegenover Voetbal International dat er contacten zijn met Van Gaal. "Maar echt concreet is het allemaal niet volgens mij. Anders had ik er wel vanaf geweten."

Vitesse wil de weg omhoog definitief inslaan. De club van eigenaar Merab Jordania staat op een teleurstellende vijftiende plaats in de Eredivisie. Trainer Albert Ferrer heeft de ploeg, ondanks een groot aantal versterkingen, nog niet naar zijn hand kunnen zetten. Voor Jordania zou dat een teken zijn om een grote naam voor de spelersgroep te zetten.

Eerder liet Van Gaal al weten dat hij er een jaartje tussenuit wil gaan. De trainer vertrekt aan het einde van het seizoen uit München. Afgelopen jaar won de ploeg de landstitel en de beker terwijl in de Champions League-finale werd verloren van Internazionale.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: 'Vitesse wil stunten met komst Van Gaal'









0.0058360