BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Loting EL

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 18 maart 2011 - 00:06   quote  deeplink  
Vrijdag loting, zeven mogelijke tegenstanders
In Zwitserland vindt vrijdagmiddag de loting plaats voor de kwartfinales en halve finales. PSV kan worden gekoppeld aan zeven mogelijke tegenstanders: Braga, Benfica, Porto, Spartak Moskou, Dynamo Kiev, Villarreal en FC Twente. Namens PSV reist manager Wedstrijdzaken Ron Verkerk in alle vroegte morgen naar Nyon om bij de loting aanwezig te zijn.
(bron: www.psv.nl)

Nou laten we hopen op spartak moskou of fc twente, dat zijn toch de 2 minste tegenstanders. De andere 5 zijn allemaal van een bijzonder hoog niveau, wordt lastig. Hoever gaan we het schoppen?
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 18 maart 2011 - 01:25   quote  deeplink  
Bijzonder hoog niveau? Alleen FC Porto en Villareal zijn voor mij CL-waardig. Die 2 clubs halen wel een hoog niveau. De rest valt wel mee. Ik heb liever geen Twente. Dan moeten we in 2 weken tijd 3x tegen Twente. Dat is lelijk. Geef mij maar Braga, Spartak, Kiev of Benfica. In die volgorde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 maart 2011 door PSVMocro --
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 18 maart 2011 - 13:21   quote  deeplink  
Eerst Benfica en dan eventueel Braga of Kiev. Dit is wel een hele gunstige loting. We ontlopen FC Porto, Villareal en voor het Nederlandse voetbal ook Twente. Dus nog maximaal punten te pakken voor NL.
biba1970
 biba1970 - vrijdag 18 maart 2011 - 13:24   quote  deeplink  
NA HET VOETBAL VAN GISTERAVOND IS HET OOK EINDE VERHAAL DENK IK VOOR PSV EN TWENTE WE HEBBEN GELUK DAT PSV EN TWENTE AL ZOVER ZIJN GEKOMEN PSV TEGEN HET 2DE VAN LILLE EN TEGEN GLASGOW DAT WAS HELEMAAL LACHEN GEBLAZEN HEB KROM GELEGEN VAN HET LACHEN DAT ZO IETS BIJ DE LAATSTE 16 ZIT EN TWENTE IS MEER GELUK ALS WIJSHEID DAT ZE DOOR ZIJN MAAR IS GOED VOOR NEDERLAND DENK ALLEEN DAT BENFICA EEN MAATJE TE GROOT IS VOOR PSV EN TWENTE KRIJGT HET HEEL LASTIG EN PSV MOCRO BUITEN BRAGA ZIJN ALLE CLUBS STERKER DAN PSV
tom
 tom - vrijdag 18 maart 2011 - 13:25   quote  deeplink  
ik als ajax supporter vind het niet een te zware loting voor psv.

ik denk (hoop) dat psv doorgaat. ze hebben voordeel dat ze eerst uitmoeten, altijd beter vind ik.

twente krijgt het heel lastig tegen villareal, maar zoals tegen zenit hebben ze kans om door te gaan.

eingelijk had ik halve finale psv-twente wel leuk gevonden omdat je dan zowieso 1 nederlandse ploeg in de finale had gehad.

maar nu kan het psv-twente in de finale zijn, en dat zal voor het nederlandse voetbal een ongelofelijk succes zijn.
dan maakt mij ook helemaal niet uit wie er wint, dan juich ik voor beide teams.

conclusie: psv en twente kunnen in mijn ogen allebei een ronde verder komen, al is het voor psv wel iets makkelijker dan twente..
remco k
 remco k - vrijdag 18 maart 2011 - 15:24   quote  deeplink  
Prima loting voor PSV, en goed voor het Nl voetba, zou mooi zijn, als 1 van beide teams de finale haalt...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Loting EL









0.0055129