BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Toivonen: 'PSV kan de Europa League winnen'

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
biba1970
 biba1970 - zaterdag 19 maart 2011 - 11:30   quote  deeplink  
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ja barbie en waar baseer je dat dan op op de overwinning tegen het 2de van lille of tegen het sterke glasgow.Psv heeft gewoon geluk met de loting en twente heeft ook flink gezwijnd dus lachwekkend de woorden van toivonen tegen benfica vliegen ze eruit
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 19 maart 2011 - 11:53   quote  deeplink  
Oeh nu krijgen we al de eerste seintjes van jaloezie. Biba, alles kan!
biba1970
 biba1970 - zaterdag 19 maart 2011 - 12:21   quote  deeplink  
JALOEZIE ALS IK HEEEEEL EERLIJK BEN DAN KLOPT DAT OOK WEL PATRICK WANT HAD NATUURLIJK GRAAG GEZIEN DAT AJAX ER OOK BIJ WAS GEWEEST MAAR JE BENT TOCH MET ME EENS DAT PSV WEL EEN KLEIN BEETJE GELUK HEEFT GEHAD MET DE LOTING EN DAARBIJ HOOP IK EVEN GOED DAT ZE DOOR GAAN WANT DAT IS GOED VOOR NEDERLAND
biba1970
 biba1970 - zaterdag 19 maart 2011 - 12:22   quote  deeplink  
oei shit weer capslock aan
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 19 maart 2011 - 16:35   quote  deeplink  
Nou het valt niet echt te merken dat je hoopt dat PSV doorgaat. En je onderschat glasgow Rangers, die hebben gelijkgespeeld tegen manchester united en valencia. Jullie tegenstander "spartak moskou" verliest met 4 - 0 van Rostov. Dus ik denk dat ajax (ook) geluk heeft gehad met de loting..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 maart 2011 door patrickpsv15 --
remco k
 remco k - zaterdag 19 maart 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 16:35 schreef patrickpsv15 het volgende:
Nou het valt niet echt te merken dat je hoopt dat PSV doorgaat. En je onderschat glasgow Rangers, die hebben gelijkgespeeld tegen manchester united en valencia. Jullie tegenstander "spartak moskou" verliest met 4 - 0 van Rostov. Dus ik denk dat ajax (ook) geluk heeft gehad met de loting..
7 basisspelers waren er niet bij in die verloren wedstrijd, Alle drie de clubs hadden een prima loting, helaas voor NL is Ajax eruit geknikkerd..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 19 maart 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 17:12 schreef remco k het volgende:

[..]

7 basisspelers waren er niet bij in die verloren wedstrijd, Alle drie de clubs hadden een prima loting, helaas voor NL is Ajax eruit geknikkerd..
Het heeft echter volgens mij wel een voordeel voor de competitie als je europees niet meer meedoet, want dit seizoen is toch wel gebleken dat er na een Europese wedstrijd slechter wordt gespeeld en er meer punten verloren gaan dan wanneer er gewoon 1 wedstrijd in een week wordt gespeeld.
remco k
 remco k - zaterdag 19 maart 2011 - 17:52   quote  deeplink  
Zou kunnen, persoonlijk vind ik dat je overal zo lang mogelijk in mee moet strijden..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 19 maart 2011 - 17:56   quote  deeplink  
eehm het liefste wel natuurlijk, had trouwens nooit gedacht dat PSV en Twente de kwartfinale zouden halen dit seizoen. Zeker als je ziet wat PSV voor kwaliteit heeft moeten inleveren.
remco k
 remco k - zaterdag 19 maart 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 17:56 schreef patrickpsv15 het volgende:
eehm het liefste wel natuurlijk, had trouwens nooit gedacht dat PSV en Twente de kwartfinale zouden halen dit seizoen. Zeker als je ziet wat PSV voor kwaliteit heeft moeten inleveren.
Jullie hebben nu stukken meer kwaliteit dan afgelopen seizoen, gewoon een goede ploeg op het veld staan, alleen jammer van zo'n angst trainer...Natuurlijk is affelay weggegaan....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 19 maart 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 19:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Jullie hebben nu stukken meer kwaliteit dan afgelopen seizoen, gewoon een goede ploeg op het veld staan, alleen jammer van zo'n angst trainer...Natuurlijk is affelay weggegaan....
Rutten's wissels berusten niet op angst, maar op zekerheid. Rutten is een man van controle en stabiliteit. Hij neemt geen risico's, en dat komt niet door angst maar dat is een tactische keuze. Ben hartstikke tevreden met de resultaten van PSV sinds de komst van Rutten.
remco k
 remco k - zaterdag 19 maart 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 19:56 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Rutten's wissels berusten niet op angst, maar op zekerheid. Rutten is een man van controle en stabiliteit. Hij neemt geen risico's, en dat komt niet door angst maar dat is een tactische keuze. Ben hartstikke tevreden met de resultaten van PSV sinds de komst van Rutten.
Door Engelaar op te stellen, zijn jullie nog geen kamioen, en dat is Rutten aan te rekenen, trouwens denken heel veel PSVErs daar zo over... Rutten speelt met twee controleurs, in de vorm van Engelaar en Hutchinson, en Toivonen speelt hiervoor. Als Rutten Hutchinson als enige controleur had opgesteld, met Bakkal en Toivonen naast elkaar, waren jullie al 15 los geweest, vrijwel iedere wedstrijd waar jullie punten hebben laten liggen, kwam dat door vertragend spel op het middneveld, Engeaar is hier de oorzaak van....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 19 maart 2011 - 23:55   quote  deeplink  
Dat is ook eigenlijk de enige grote beslissing van Rutten waar ik het volledig mee ONeens ben. Engelaar is dit seizoen al heel vaak een oorzaak geweest (door domme overtreding of foute pass) van een belangrijk tegendoelpunt.
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 23:55 schreef patrickpsv15 het volgende:
Dat is ook eigenlijk de enige grote beslissing van Rutten waar ik het volledig mee ONeens ben. Engelaar is dit seizoen al heel vaak een oorzaak geweest (door domme overtreding of foute pass) van een belangrijk tegendoelpunt.
Engelaar heeft de handelingssnelheid van een binnenvaartschip, en een draaicirkel van een vliegtuig. Zowel PSV TWente als Ajax, zijn op iedere positie in het veld sterker, dan de andere 15 clubs in Nederland, ik kan het dus echt totaal niet begrijpen, dat men "voorzichtig" gaat spelen tegen deze clubs, Alle drie de clubs moeten met maximaal 1 controleur spelen, en twee spelers naast elkaar achter de spits. Ik weet 200% zeker dat als PSV het gehele seizoen had gespeeld met Hutchinson op de plek van Engelaar, en Toivonen en Bakkal naast elkaar achter Berg, dat jullie nu ruim 10 punten verder waren dan dat jullie nu zijn... Ook de aanvoerdersband om de arm van de langzaamste speler op het veld hangen is een teken van armoede in de trainerscapaciteiten van Rutten..
Bouma had vanaf het vertrek van Affelay de band om de arm moeten krijgen.

Engelaar is geen killer, geen speler zoals Bakkal, die eens bij een opstootje betrokken is, of een hele wedstrijd loopt te zuigen, dit soort spelers heeft iedere club nodig, en Bakkal kan die rol perfect invullen, zoals hij dat ook de wedstrijden tegen Ajax heeft gedaan in het verleden... En aangezien Rutten een Engelaar wat dus geen killer is, de aanvoerdersband om de arm heen hangt, zegt over Rutten exact hetzelfde, hij berust liever in zekerheid, dan dat hij de trekker overhaalt, en de concurrenten kapot maakt...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 20 maart 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Nou ik weet nog niet zo zeker of dat ultra ultra aanvallende voetbal ertoe zou hebben geleid dat PSV 10 punten maar had. De laatste keer dat we kampioen werden, werden we het onder sef vergoossen en toen speelden we juist erg defensief. En ajax is altijd de aanvallende ploeg geweest de afgelopen jaren, in tegenstelling tot het defensieve/controlerende PSV/Twente/Az. Wie werden er kampioen? Het defensieve/controlerende PSV/Twente/Az. dus om nou zo zeker te zeggen dat PSV ruim 10 punten boven de concurrentie zou hebben gestaan als rutten aanvallender ging spelen door bakkal ipv engelaar te brengen, nee dat lijkt me niet. Als Rutten dat gedaan had, hadden we waarschijnlijk NOG meer tegendoelpunten. want aan onze aanvallende productie ligt het zeer zeker niet (kijk maar naar het aantal doelpunten voor van PSV). Als Rutten nou bakkal inbracht als controlerende middenvelder voor Engelaar, dat zou in mijn ogen nou een goede keuze zijn. Ik ben het wel met je eens dat Wilfred Bouma de aanvoerdersband moet krijgen. Engelaar heeft in mijn ogen een lakse uitstraling, echt zo van: Ach het zal me allemaal wat, verdien toch 1,5 miljoen per jaar. Dat is nou zo'n beslissing van Rutten waar ik het volledig niet mee eens ben, maar voor de rest ben ik hartstikke tevreden met FR.
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 12:35 schreef patrickpsv15 het volgende:
Nou ik weet nog niet zo zeker of dat ultra ultra aanvallende voetbal ertoe zou hebben geleid dat PSV 10 punten maar had. De laatste keer dat we kampioen werden, werden we het onder sef vergoossen en toen speelden we juist erg defensief. En ajax is altijd de aanvallende ploeg geweest de afgelopen jaren, in tegenstelling tot het defensieve/controlerende PSV/Twente/Az. Wie werden er kampioen? Het defensieve/controlerende PSV/Twente/Az. dus om nou zo zeker te zeggen dat PSV ruim 10 punten boven de concurrentie zou hebben gestaan als rutten aanvallender ging spelen door bakkal ipv engelaar te brengen, nee dat lijkt me niet. Als Rutten dat gedaan had, hadden we waarschijnlijk NOG meer tegendoelpunten. want aan onze aanvallende productie ligt het zeer zeker niet (kijk maar naar het aantal doelpunten voor van PSV). Als Rutten nou bakkal inbracht als controlerende middenvelder voor Engelaar, dat zou in mijn ogen nou een goede keuze zijn. Ik ben het wel met je eens dat Wilfred Bouma de aanvoerdersband moet krijgen. Engelaar heeft in mijn ogen een lakse uitstraling, echt zo van: Ach het zal me allemaal wat, verdien toch 1,5 miljoen per jaar. Dat is nou zo'n beslissing van Rutten waar ik het volledig niet mee eens ben, maar voor de rest ben ik hartstikke tevreden met FR.
Bakkal moet niet controleren, en AZ en TWente speelden toch echt een stuk aanvallender dan dat PSV dat nu doet. En met de punt naar achteren hoeft niet te betekenen dat je niet goed kan verdedigen, integedeel zelfs, verdedigen begint voorin, en de slechtste voetballers bij de tegenstanders voetballen achterin, als je daar dus met 1 man meer snel druk op zet, verover je de bal gewoon heel snel..
Kijk maar naar Barcelona, de verdedigers die daar lopen zijn echt geen wereldtop hoor, toch incasseren ze weinig tegengoals, dit komt puur door het extreem vroege storen met de hele ploeg....
Weet je wanneer Busquets bijvoorbeeld inschuift??? vrijwel nooit bij balbezit, maar juist bij balverlies, stapt hij 3/4 stappen naar voren toe....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Toivonen: 'PSV kan de Europa League winnen'









0.0060858