BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Villareal - FC Twente

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
steve'o
 steve'o - woensdag 06 april 2011 - 15:54   quote  deeplink  
Morgen neemt Twente het op tegen Villareal in het Estadio El Madrigal. Gaat FC Twente een goed resultaat halen?? Ik denk 1-1.

De wedstrijd is trouwens op eredivisie live maar ook op Canvas zag ik net!
@lex
 @lex - woensdag 06 april 2011 - 16:07   quote  deeplink  
ik denk dat we wel een reclame voor voetbal te zien kunnen krijgen, villareal wat het kleine barca wordt genoemt en aan de andere kan twente met preud'homme die ook wel van aanvallend voetbl houdt, ik denk alleen niet dat we er kunnen winnen ik teken voor een 2-1. dat zei ik ook tegen Zenit hopen dat twente weer een 3-0 uit de hoed toverd:P
remco k
 remco k - woensdag 06 april 2011 - 20:35   quote  deeplink  
Ik heb vorige week de wedstrijd tussen Villareal en Barcelona zitten kijken, en al speelde Barcelona met een half B elftal. Villareal was zeker de eerste 30 minuten de betere ploeg, en kreeg genoeg kansen op de 1-0, deze werd niet gemaakt en Barcelona won alsnog met 0-1..
Villareal is inderdaad een voetbalende ploeg, en tegen dit soort ploegen kan Twente wel haar eigen spel spelen... Ik denk dat Twente met 0-1/1-2 gaat verliezen. In beide gevallen moet het mogelijk zijn het thuis af te maken, moscht dit lukken zal het een hele knappe prestatie zijn van Twente..
R!ck
 R!ck - woensdag 06 april 2011 - 21:34   quote  deeplink  
Twente moet eigen spel blijven spelen, de 2 spitsen van Villareal dekken en dan heb je grotendeels het gevaar al weg. De spitsen worden via de flanken gezocht dus dit moet te doen zijn met Rosales en Buysse/Onyewu. Gewoon goede mandekking en De Jong morgen ondersteunen en hopelijk mooi resultaat neerzetten! :)
vakkie----p
 vakkie----p - donderdag 07 april 2011 - 22:42   quote  deeplink  
jammer maar kunnen we alles op het kampioenscap zetten
@lex
 @lex - donderdag 07 april 2011 - 23:22   quote  deeplink  
snapte iemand de opstelling van twente, hoe kan je nou met 3 centrum verdedigers en 2 backs spelen??? Ben je dan niet gewoon bang voor de tegenstander???

ik bedoel de centrum verdedigers liepen elkaar in de weg, kijk maar naar het tweede doelpunt. en er kwam helemaal niemand in de bal vanaf het middenveld.

ik vind preud'homme normaal tactisch prima maar ik snapte de opstelling van vandaag niet en ik snap ook niet dat hij in de rust niet ingreep...
fct----
 fct---- - vrijdag 08 april 2011 - 01:34   quote  deeplink  
klopt, preud'homme viel vandaag tactisch gezien egt zwaar door de mand! deze uitslag mag ie zich tog wel voor een flink gedeelte aanrekenen alhoewel het spel van sommige spelers ook niet om aan te zien was. erg jammer dat preud'homme typisch vandaag zichzelf overschatte als coach zijnde!
jaja
 jaja - vrijdag 08 april 2011 - 12:06   quote  deeplink  
of twente is gewoon niet zo goed als dat de achterban denkt.
R!ck
 R!ck - vrijdag 08 april 2011 - 15:29   quote  deeplink  
of jaja moet keertje bekijken wat Twente doet en nadenken dat Villareal veel meer te besteden heeft?
@lex
 @lex - zaterdag 09 april 2011 - 09:42   quote  deeplink  
zelfs als twente tactisch wel goed gespeeld had was het nog een moeilijke wedstrijd geworden maar als je mijn eerste bericht had gelezen had je dat ook geweten...
jaja
 jaja - zondag 10 april 2011 - 11:59   quote  deeplink  
grootheids waanzin noem je dat.
R!ck
 R!ck - zondag 10 april 2011 - 12:23   quote  deeplink  
wat grootheidswaanzin? Lees mijn eerste reactie is dan?
Volgens mij ben jij de enige die denkt dat Twente grootheidswaanzin heeft!
@lex
 @lex - zondag 10 april 2011 - 17:21   quote  deeplink  
de ene keer zijn we calimero en het volgende moment hebben we grootheids waanzin... apart.
remco k
 remco k - zondag 10 april 2011 - 20:03   quote  deeplink  
Gewoon een maatje te groot en een tactische fout van de trainer... Kan gebeuren...
@lex
 @lex - zondag 10 april 2011 - 23:01   quote  deeplink  
he ik ben het eens een keer met je eens... alleen zo'n tactische blunder mag eigenlijk niet op dit niveau
remco k
 remco k - maandag 11 april 2011 - 10:39   quote  deeplink  
De trainer wou niet vol voor de El gaan, en dacht op deze manier de schade te beperken, als twente gewoon hun eigen spel hadden gespeeld, hadden ze in de thuiswedstrijd zelfs nog kans gehad om door te gaan
Cock Roomberg
 Cock Roomberg - donderdag 14 april 2011 - 23:18   quote  deeplink  
wat een drama
Cock Roomberg
 Cock Roomberg - vrijdag 15 april 2011 - 00:21   quote  deeplink  
kut zeg dit... vond dat we zo onzeker overkwamen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Villareal - FC Twente









0.0052239