BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: BENFICA-PSV

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
biba1970
 biba1970 - donderdag 07 april 2011 - 20:56   quote  deeplink  
WORDT SPANNEND MAAR DENK OOK EEN LASTIGE WEDSTRIJD VOOR PSV BEN BENIEUWD
peters
 peters - donderdag 07 april 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Wat een klote wedstrijd waarom staat berg wederom in de basis ik snap het echt niet
biba1970
 biba1970 - vrijdag 08 april 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Labyad ziet nog kansen voor PSV tegen Benfica

Ondanks de 4-1 nederlaag tegen Benfica, ziet Zakaria Labyad nog kansen voor PSV. De jongeling, die als invaller het enige doelpunt voor de Eindhovenaren scoorde, vindt PSV niet minder dan de Portugese opponent.

"De eerste helft was niet zo best", zegt Labyad kort na afloop van de wedstrijd in gesprek met Eredivisie Live. "We probeerden het de tweede helft recht te zetten, maar dan krijg je al vroeg een tegengoal. Dan scoren we nog de 1-3. Maar als je dan nog een doelpunt tegen krijgt in laatste minuut is dat niet zo best."

Ondanks de nederlaag ziet Labyad nog wel kansen voor de ploeg van trainer Fred Rutten. "Bij 3-1 kan het nog allemaal, bij 4-1 ook. Als zij vier keer kunnen scoren thuis, kunnen wij dat ook. Wij hebben net zoveel kwaliteit als Benfica. Wij hebben veel scorende spelers, thuis zijn we heel sterk. Ik denk wel dat het goed komt met ons."

Koud in het veld scoorde Labyad uit een rebound, voor de Marokkaan is dat echter een 'normale' zaak. "Elke keer als ik inval, probeer ik mijn ding te doen en een bijdrage te leveren. Dit keer pakt het goed uit."
ALS DIE DAT MEENT MOET DIE DIREKT OPGESLOTEN WORDEN EN NOOIT MEER OPSTELLEN ALS JE NOU NOG STEEDS DENKT DAT PSV NOG KANSEN HEEFT KOM OP ZEG ZEGT DIE ZEKER OMDAT DIE GESCOORD HEEFT NOU DIE HAD IEDEREEN WEL GEMAAKT ZELFS BERG NOG
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 08 april 2011 - 14:53   quote  deeplink  
Berg was waarschijnlijk niet doorgelopen, dus nee...hij had em niet gemaakt.

Ik vind het wel leuk dat een speler iets anders zegt, dan wat iedereen verwacht. Derksen is ook een selectieve miet. De ene keer roept hij dat hij strontziek wordt van al die gebrainwashte voetballers die door mediatraining alleen nog maar saaie standaard antwoorden geven en gisteren vroeg hij zich af of Labyad mediatraining heeft gehad. Laat zo een jongen toch gewoon zeggen wat hij denkt. Ik hou wel van jeugdige ambitie en bravoure. Labyad en Wuytens brachten meer flair bij PSV, dan wat ik de afgelopen weken van de ervaren jongens heb gezien. Dat geeft de supporters die nu al maanden om jeugd vragen wel weer gelijk.

PSV was gisteren gewoon slecht. Dit is de 2de wedstrijd van PSV dit seizoen waarin we voetballend niet beter waren dan de tegenstander. Dan moet je gewoon je verlies nemen, maar we moeten niet doen alsof Benfica Barcelona is. Ook die gasten zijn te pakken. Alleen moet je geen Berg opstellen en gelukkig is Engelaar geschorst voor de return.
joppiejop
 joppiejop - maandag 11 april 2011 - 19:00   quote  deeplink  
psv waardeloze club. idioten staan er op het veld.Vooral die blonde suarez van jullie. ik en vele met mijn hopen dat hij deze competitie niet meer voetbald. eigen schuld dikke .........
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 13 april 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 19:00 schreef joppiejop het volgende:
psv waardeloze club. idioten staan er op het veld.Vooral die blonde suarez van jullie. ik en vele met mijn hopen dat hij deze competitie niet meer voetbald. eigen schuld dikke .........
OLA TOIVONEN///HELD!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: BENFICA-PSV









0.0050640