BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Van Gaal opvolger van Rutten?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Hoodini
 Hoodini - maandag 11 april 2011 - 19:15   quote  deeplink  
De titel zegt in feite al genoeg...
Is van Gaal de ideale opvolger voor Rutten?
Ik ben er zelf nog niet over uit.
Misschien is Cocu ook nog wel een goeie??
Wat vinden jullie?
remco k
 remco k - maandag 11 april 2011 - 19:49   quote  deeplink  
Van Gaal heeft aangegeven er een jaar tussenuit te gaan, en hij wil eigenlijk enkel nog aan de slag als Algemeen directeur of als Bondscoach...

Ik denk dus dat het niet heel zinvol is om erover na te denken of hij wat voor PSV zou zijn, zonde van je tijd..
psver
 psver - maandag 11 april 2011 - 21:20   quote  deeplink  
NEEE!!!!
remco k
 remco k - maandag 11 april 2011 - 22:26   quote  deeplink  
Je zouden in je handjes mogen knijpen als je hem kon krijgen...
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 12 april 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 22:26 schreef remco k het volgende:
Je zouden in je handjes mogen knijpen als je hem kon krijgen...
Nee, dan heb ik nog veel liever Van den Brom als trainer.
Hoodini
 Hoodini - dinsdag 12 april 2011 - 16:12   quote  deeplink  
Ja PSVMocro, die zou ik ook liever hebben! Maar of hij beschikbaar is???
Mag hij ook meteen Verhoek meenemen...
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 12 april 2011 - 16:28   quote  deeplink  
Whaha.. Dit vind ik raar?
Jullie denken dat jullie van Gaal kunnen krijgen, maar die willen jullie niet..
Maar van den Brom moet niet lukken omdat hij niet beschikbaar waarschijnlijk is..
Als dit klopt wat ik eruit haal, is dit een beetje raar..
Vertel dan eens waarom?
Hoodini
 Hoodini - dinsdag 12 april 2011 - 17:31   quote  deeplink  
Hasjkoph als je goed leest zie je nergens staan dat ik van Gaal wil als nieuwe trainer van PSV. Ik vraag me alleen af of hij geschikt zou zijn... Aangezien hij op dit moment zonder club zit is hij meer "haalbaar" dan vd Brom.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 12 april 2011 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 17:31 schreef Hoodini het volgende:
Hasjkoph als je goed leest zie je nergens staan dat ik van Gaal wil als nieuwe trainer van PSV. Ik vraag me alleen af of hij geschikt zou zijn... Aangezien hij op dit moment zonder club zit is hij meer "haalbaar" dan vd Brom.
Ik zeg ook niet dat jij van Gaal als trainer wilt..
Ik zeg dat je denkt dat je hem kan krijgen.
Maar ok, ik dacht dat je bedoelde qua interesse voor PSV, maar wat Remco zegt klopt, dus heeft het niet zo veel nut om hierover te discussiƫren..
purske
 purske - dinsdag 12 april 2011 - 18:54   quote  deeplink  
ik denk dat erwin koeman de ideale trainer voor psv is
Koef
 Koef - woensdag 13 april 2011 - 10:26   quote  deeplink  
Geen Van Gaal, geen Van de Brom maar gewoon Cocu samen met Faber! De komende twee jaar bouwen aan een nieuw elftal met veel meer jeugd (die zijn al lang kampioen), afscheid nemen van spelers die te weinig toevoegen (Isaksson, Maza, Marcelo, Manolev, Berg, ...) en er een sprankelend geheel van maken. Met Hiddink als adviseur op afstand moet dat kunnen lukken!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 13 april 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 10:26 schreef Koef het volgende:
Geen Van Gaal, geen Van de Brom maar gewoon Cocu samen met Faber! De komende twee jaar bouwen aan een nieuw elftal met veel meer jeugd (die zijn al lang kampioen), afscheid nemen van spelers die te weinig toevoegen (Isaksson, Maza, Marcelo, Manolev, Berg, ...) en er een sprankelend geheel van maken. Met Hiddink als adviseur op afstand moet dat kunnen lukken!
Pff ik snap niet waarom er zoveel moet veranderen. Je doet net alsof we een dramatisch seizoen hebben gedraaid. We hebben de kwartfinale van de europa league bereikt, hebben heel lang 1e gestaan in de eredivisie, en omdat we nu gelijkspelen tegen heerenveen (een medeoorzaak was natuurlijk de zware wedstrijd uit bij benfica, bovendien heeft twente ook gelijkgespeeld) is er zoveel chaos rondom met name Rutten. Laat hem gewoon blijven, PSV heeft super veel progressie geboekt onder hem sinds stevens en de resultaten zijn tamelijk goed.
zweef
 zweef - woensdag 13 april 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 10:26 schreef Koef het volgende:
Geen Van Gaal, geen Van de Brom maar gewoon Cocu samen met Faber! De komende twee jaar bouwen aan een nieuw elftal met veel meer jeugd (die zijn al lang kampioen), afscheid nemen van spelers die te weinig toevoegen (Isaksson, Maza, Marcelo, Manolev, Berg, ...) en er een sprankelend geheel van maken. Met Hiddink als adviseur op afstand moet dat kunnen lukken!
hmmm, isaksson heeft geloof ik heel wat ballen uit de goal gehouden die menig keeper niet had gehad...zelfs gomes liet soms ballen door door een foute opstellling van hemzelf.
en die manolev, mischien moet je hem juist de kans geven, hij zorgt vaker voor gevaar in aanvalend opzicht als dat goals zijn schuld zijn.
dat ie soms een bal verkeerd aanneemt waardoor de bal uitgaat vind ik niet zo erg als voor de goal staan en de bal er op vreemde wijze telkens langs of overheen krijgen
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2011 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 12:51 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Pff ik snap niet waarom er zoveel moet veranderen. Je doet net alsof we een dramatisch seizoen hebben gedraaid. We hebben de kwartfinale van de europa league bereikt, hebben heel lang 1e gestaan in de eredivisie, en omdat we nu gelijkspelen tegen heerenveen (een medeoorzaak was natuurlijk de zware wedstrijd uit bij benfica, bovendien heeft twente ook gelijkgespeeld) is er zoveel chaos rondom met name Rutten. Laat hem gewoon blijven, PSV heeft super veel progressie geboekt onder hem sinds stevens en de resultaten zijn tamelijk goed.
Rutten heeft vooral veel spelers mogen halen, er loopt echt geen speler bij die Rutten echt veel beter heeft gemaakt...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 13 april 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 13:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Rutten heeft vooral veel spelers mogen halen, er loopt echt geen speler bij die Rutten echt veel beter heeft gemaakt...
Nee maar het team voelt zich wel goed. Er is geen gezeur meer (op een paar spelers die nooit spelen na) zoals dat bij stevens wel het geval was. Dus Rutten heeft wel degelijk voor verbetering gezorgd, bovendien heeft PSV veel belangrijke krachten verloren dit seizoen.
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 14:11 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nee maar het team voelt zich wel goed. Er is geen gezeur meer (op een paar spelers die nooit spelen na) zoals dat bij stevens wel het geval was. Dus Rutten heeft wel degelijk voor verbetering gezorgd, bovendien heeft PSV veel belangrijke krachten verloren dit seizoen.
Dat goed voelen valt volgens mij wel mee hoor, Ook intern krijgt hij het nodige commentaar, en binnen de ploeg is ook echt niet alles koek en ei... Als Rutten met deze selectie geen kampioen wordt dan kan ik met niet voorstellen dat hij mag blijven zitten..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 13 april 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 14:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat goed voelen valt volgens mij wel mee hoor, Ook intern krijgt hij het nodige commentaar, en binnen de ploeg is ook echt niet alles koek en ei... Als Rutten met deze selectie geen kampioen wordt dan kan ik met niet voorstellen dat hij mag blijven zitten..
als ik PSV vergelijk met concurrent ajax, dan is er ,wat rumoer rond spelers betreft, bij PSV veel minder aan de hand dan bij ajax, en ook ten opzichte van het PSV onder Stevens.
En als Rutten dit jaar (net) niet kampioen wordt met PSV, dan vind ik dat geen reden om hem meteen te ontslaan. Op dit moment heeft twente nou eenmaal de beste selectie van Nederland (PSV en ajax zijn heel erg verzwakt) en ik voorspel ook dat uiteindelijk Twente kampioen zal worden, PSV 2e, en ajax derde.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 13 april 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 14:00 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nee, dan heb ik nog veel liever Van den Brom als trainer.
Ja dat is een hele leuke trainer. Vind hem ook wel een beetje bij PSV passen, bij het gezellige warme gemoedelijke eindhoven:P
Btw, de feyenoord-fans zullen nu wel zeggen dat hij feyenoord altijd trouw blijft, maar ik vind mario been een hele goede sympathieke trainer en zie hem best PSV trainen. (Overigens ben ik ook wel tevreden met Rutten hoor)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2011 door patrickpsv15 --
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2011 - 19:44   quote  deeplink  
Mario Been naar PSV halen, staat gelijk aan de middenmoot. Hij maakt echt geen enkele speler beter, of wou je zeggen dat Bruins, Fer, Wijnaldum, Biseswar, Mulder en nog een aantal gasten beter zijn geworden onder Been??

van den Brom is inderdaad een goede trainer, twijfel alleen of hij met de uitstraling die hij heeft een topclub aankan, maar gun hem die kans wel..
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 18:43 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

als ik PSV vergelijk met concurrent ajax, dan is er ,wat rumoer rond spelers betreft, bij PSV veel minder aan de hand dan bij ajax, en ook ten opzichte van het PSV onder Stevens.
En als Rutten dit jaar (net) niet kampioen wordt met PSV, dan vind ik dat geen reden om hem meteen te ontslaan. Op dit moment heeft twente nou eenmaal de beste selectie van Nederland (PSV en ajax zijn heel erg verzwakt) en ik voorspel ook dat uiteindelijk Twente kampioen zal worden, PSV 2e, en ajax derde.
Ik vind absoluut niet dat Twente een betere selectie heeft dan Ajax of PSV.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 13 april 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 19:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind absoluut niet dat Twente een betere selectie heeft dan Ajax of PSV.
Ik denk op dit moment (als je kijkt naar geblesseerden) dat Twente de beste selectie heeft van heel Nederland. Iets beter dan PSV, en een stuk beter dan ajax. Ajax heeft in mijn ogen een tamelijk matige selectie voor een kampioenskandidaat, ik vind het heel knap van frank de boer dat hij ajax op het rechte pad heeft gezet.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 13 april 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 19:44 schreef remco k het volgende:
Mario Been naar PSV halen, staat gelijk aan de middenmoot. Hij maakt echt geen enkele speler beter, of wou je zeggen dat Bruins, Fer, Wijnaldum, Biseswar, Mulder en nog een aantal gasten beter zijn geworden onder Been??

van den Brom is inderdaad een goede trainer, twijfel alleen of hij met de uitstraling die hij heeft een topclub aankan, maar gun hem die kans wel..
tja ik gun mario been, die bewezen heeft bij NEC dat hij een uitstekende trainer is (overigens ook vorig seizoen bij feyenoord, dit seizoen is een ander verhaal), de kans wel om bij een rustige gemoedelijke club aan de slag te gaan..
Hoodini
 Hoodini - donderdag 14 april 2011 - 09:40   quote  deeplink  
Carlo Ancelotti moet vertrekken aan het einde van het seizoen...
Zullen we die maar ff een belletje doen dan ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door Hoodini --
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 19:55 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

tja ik gun mario been, die bewezen heeft bij NEC dat hij een uitstekende trainer is (overigens ook vorig seizoen bij feyenoord, dit seizoen is een ander verhaal), de kans wel om bij een rustige gemoedelijke club aan de slag te gaan..
Ook vorig seizoen bij Feyenoord niet.... Middelmatige trainer.. En bij PSv is het allesbehalve rustig, zeker als de Cl mogelijk niet gehaald wordt..
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 19:53 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik denk op dit moment (als je kijkt naar geblesseerden) dat Twente de beste selectie heeft van heel Nederland. Iets beter dan PSV, en een stuk beter dan ajax. Ajax heeft in mijn ogen een tamelijk matige selectie voor een kampioenskandidaat, ik vind het heel knap van frank de boer dat hij ajax op het rechte pad heeft gezet.
Over Ajax ben ik het eens, maar niet wat betreft Twente en PSV, ik denk zelfs dat individueel PSV meer kwaliteiten in huis heeft dan Twente, alleen hebben jullie een angsthaas van een trainer, die maar blijft geloven in de zwakste schakel van PSV, namelijk Engelaar, en hij maakt hem nog aanvoerder ook, best grappig eigenlijk..

Met een middenveld met Hutchinson Bakkal en Toivonen, met Berg in de punt hadden jullie nu al kampioen geweest..

Als je eerlijk kijkt naar de spelers vanaf het middenveld vooruit, dan heeft PSV op iedere positie, behalve die van Janssen een betere speler lopen, ja ook Ruiz is dit seizoen minder dan Lens. Het komt door de manier van spelen, dat PSV geen kampioen is...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 14 april 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook vorig seizoen bij Feyenoord niet.... Middelmatige trainer.. En bij PSv is het allesbehalve rustig, zeker als de Cl mogelijk niet gehaald wordt..
4e plaats behaald met feyenoord, en finale beker.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 14 april 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Over Ajax ben ik het eens, maar niet wat betreft Twente en PSV, ik denk zelfs dat individueel PSV meer kwaliteiten in huis heeft dan Twente, alleen hebben jullie een angsthaas van een trainer, die maar blijft geloven in de zwakste schakel van PSV, namelijk Engelaar, en hij maakt hem nog aanvoerder ook, best grappig eigenlijk..

Met een middenveld met Hutchinson Bakkal en Toivonen, met Berg in de punt hadden jullie nu al kampioen geweest..

Als je eerlijk kijkt naar de spelers vanaf het middenveld vooruit, dan heeft PSV op iedere positie, behalve die van Janssen een betere speler lopen, ja ook Ruiz is dit seizoen minder dan Lens. Het komt door de manier van spelen, dat PSV geen kampioen is...
Twente heeft een betere doelman en een betere verdediging. Het middenveld is denk ik gelijk opgaand. PSV heeft een betere aanval, al komt twente daar ook dicht in de buurt met chadli de jong janko bajrami. Overigens vind ik dat Twente met name in de aanval meer breedte heeft. Dus al met al denk ik dat het er bij Twente IETSJE beter voorstaat wat betreft kwaliteit en kwantiteit. Overigens is er bij twente ook totaal geen kampioensdruk. Immers, zoals joop M al heeft aangegeven, het ultieme doel van twente dit jaar is europees voetbal halen/ het liefste de derde plaats.
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 20:23 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Twente heeft een betere doelman en een betere verdediging. Het middenveld is denk ik gelijk opgaand. PSV heeft een betere aanval, al komt twente daar ook dicht in de buurt met chadli de jong janko bajrami. Overigens vind ik dat Twente met name in de aanval meer breedte heeft. Dus al met al denk ik dat het er bij Twente IETSJE beter voorstaat wat betreft kwaliteit en kwantiteit. Overigens is er bij twente ook totaal geen kampioensdruk. Immers, zoals joop M al heeft aangegeven, het ultieme doel van twente dit jaar is europees voetbal halen/ het liefste de derde plaats.
PSV zit toch echt ruimer voorin, met Berg, Dsudzak, Toivonen, Reis, Zeefuik, Lens, Koevermans en wie ik nog vergeet is dat toch echt meer dan genoeg lijkt mij..

Keepers vind ik gelijkwaardig, en de verdediging is ook gelijkwaardig, PSV heeft een betere linksback, rechtsback is gelijkwaardig, en Centrum van Twente is iets sterker door Douglas..

Twente is een beter team dan Ajax en PSV, maar de selectie is zeker niet beter dan die van PSV..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 15 april 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 20:43 schreef remco k het volgende:

[..]

PSV zit toch echt ruimer voorin, met Berg, Dsudzak, Toivonen, Reis, Zeefuik, Lens, Koevermans en wie ik nog vergeet is dat toch echt meer dan genoeg lijkt mij..

Keepers vind ik gelijkwaardig, en de verdediging is ook gelijkwaardig, PSV heeft een betere linksback, rechtsback is gelijkwaardig, en Centrum van Twente is iets sterker door Douglas..

Twente is een beter team dan Ajax en PSV, maar de selectie is zeker niet beter dan die van PSV..
W8 w8 w8. Als beide selecties fit zijn, ben ik het met je eens dat PSV er ietsje beter voor staat. Maar Toivonen is regelmatig afwezig door schorsing/blessure, reis lijkt me duidelijk en koevermans is ook geblesseerd.. en pieters is geblesseerd... bij Twente alleen ruiz... de rest is allemaal topfit.
Dus in de slotfase van de competitie (die al een tijdje bezig is) heeft twente de meest sterke selectie (gehad).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2011 door patrickpsv15 --
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 00:01 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

W8 w8 w8. Als beide selecties fit zijn, ben ik het met je eens dat PSV er ietsje beter voor staat. Maar Toivonen is regelmatig afwezig door schorsing/blessure, reis lijkt me duidelijk en koevermans is ook geblesseerd.. en pieters is geblesseerd... bij Twente alleen ruiz... de rest is allemaal topfit.
Dus in de slotfase van de competitie (die al een tijdje bezig is) heeft twente de meest sterke selectie (gehad).
Je moet kijken naar de selectie waarmee het seizoen begonnen is... Daar is toch echt namelijk het merendeel van de wedstrijden mee gespeeld, en ook daarmee zijn de punten verloren..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 15 april 2011 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 16:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet kijken naar de selectie waarmee het seizoen begonnen is... Daar is toch echt namelijk het merendeel van de wedstrijden mee gespeeld, en ook daarmee zijn de punten verloren..
Voor de winterstop PSV de beste selectie (PSV koploper) en na de winterstop Twente beste selectie (Twente koploper)
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 17:38 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Voor de winterstop PSV de beste selectie (PSV koploper) en na de winterstop Twente beste selectie (Twente koploper)
PSV laat zijn beste speler vertrekken, met mede goedvinden van Rutten, dus zijn schuld, en dus een zwakke prestatie..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 16 april 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 19:34 schreef remco k het volgende:

[..]

PSV laat zijn beste speler vertrekken, met mede goedvinden van Rutten, dus zijn schuld, en dus een zwakke prestatie..
Ja maar je moet ook naar het financiele aspect kijken. PSV had/heeft het financieel niet bepaald goed en 4 miljoen is dan een zeer welkom bedrag.
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 11:21 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja maar je moet ook naar het financiele aspect kijken. PSV had/heeft het financieel niet bepaald goed en 4 miljoen is dan een zeer welkom bedrag.
Dat PSV het financieel niet goed heeft, komt daardat er aardig wat geinvesteerd is afgelopen seizoen, als je dan halverwege erachter komt dat er iets niet goed zit, is dat wel heel erg dom..

Overigens is het geen 4 miljoen voor Affelay, en wordt dit bedrag over 3/4 jaar verspreid betaald..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 16 april 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 12:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat PSV het financieel niet goed heeft, komt daardat er aardig wat geinvesteerd is afgelopen seizoen, als je dan halverwege erachter komt dat er iets niet goed zit, is dat wel heel erg dom..

Overigens is het geen 4 miljoen voor Affelay, en wordt dit bedrag over 3/4 jaar verspreid betaald..
PSV heeft afellay verkocht zodat het er 4 miljoen voor krijgt ipv 0,0 euro, dus zodat hij niet in de zomer transfervrij vertrekt.
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 12:25 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

PSV heeft afellay verkocht zodat het er 4 miljoen voor krijgt ipv 0,0 euro, dus zodat hij niet in de zomer transfervrij vertrekt.
Met Affelay was je waarschijnlijk al kampioen geweest, en had je 100% zeker CL gespeeld, dat is dus i.p.v. 2,8 miljoen (3,2 bij het winnen van de CL tijdens zijn eerste contractduur) ruim 10 miljoen euro...
Rekenen is bij PSV zoiezo nooit heel sterk geweest..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 16 april 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 12:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Met Affelay was je waarschijnlijk al kampioen geweest, en had je 100% zeker CL gespeeld, dat is dus i.p.v. 2,8 miljoen (3,2 bij het winnen van de CL tijdens zijn eerste contractduur) ruim 10 miljoen euro...
Rekenen is bij PSV zoiezo nooit heel sterk geweest..
Je kunt vooraf nooit berekenen of je kampioen wordt. Zelfs met afellay hadden we slippertjes (bijvoorbeeld thuis groningen en uit de graafschap).
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 12:49 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Je kunt vooraf nooit berekenen of je kampioen wordt. Zelfs met afellay hadden we slippertjes (bijvoorbeeld thuis groningen en uit de graafschap).
Feit is en blijft dat het veruit je beste speler is/was, en dat hij vaak genoeg punten heeft opgeleverd, mochten jullie geen kampioen worden, en geen tweede dan heeft PSV voor een verlies van 6/7 miljoen het kampioenschap verkocht. Dat is pas knap beleid voeren...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 16 april 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 17:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Feit is en blijft dat het veruit je beste speler is/was, en dat hij vaak genoeg punten heeft opgeleverd, mochten jullie geen kampioen worden, en geen tweede dan heeft PSV voor een verlies van 6/7 miljoen het kampioenschap verkocht. Dat is pas knap beleid voeren...
Als PSV met afellay zeker weten kampioen was geworden, hadden wij hem natuurlijk nooit verkocht.
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 17:22 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Als PSV met afellay zeker weten kampioen was geworden, hadden wij hem natuurlijk nooit verkocht.
Het enige dat je zeker weet, is dat hij regelmatig de punten voor PSV binnensleepte, en met de verkoop daarvan dus het riscio nam dat zijn vervanger dat niet zal doen.. En dat risico is waarheid geworden..
Cock Roomberg
 Cock Roomberg - zaterdag 16 april 2011 - 22:47   quote  deeplink  
dus met andere worden het kampioenschap verkocht
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 april 2011 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 18:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Het enige dat je zeker weet, is dat hij regelmatig de punten voor PSV binnensleepte, en met de verkoop daarvan dus het riscio nam dat zijn vervanger dat niet zal doen.. En dat risico is waarheid geworden..
Afellay is geen man die wedstrijden beslist zoals dszudszak en reis (ik denk dat Reis het grootste verlies is). Met afellay verloren we ook vaak onnodig de punten. Na de winterstop is dat niet anders geworden.
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 09:46 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Afellay is geen man die wedstrijden beslist zoals dszudszak en reis (ik denk dat Reis het grootste verlies is). Met afellay verloren we ook vaak onnodig de punten. Na de winterstop is dat niet anders geworden.
Kijk dan maar even na, hoevaak Afelay de 1-0 of de 2-1 zelf heeft gemaakt of de assist daarop heeft gegeven... Je zult inzien dat jij je vergist..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 april 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 13:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk dan maar even na, hoevaak Afelay de 1-0 of de 2-1 zelf heeft gemaakt of de assist daarop heeft gegeven... Je zult inzien dat jij je vergist..
dit seizoen heeft hij niet vaak gescoord/assists gegeven.
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 13:33   quote  deeplink  
6 goals en 7 assists in de 20 wedstrijden dat hij speelde is niet weinig voor een middenvelder, zeker niet gezien de achtelijke rol die hij moest spelen van Rutten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door remco k --
Terminator
 Terminator - zondag 24 april 2011 - 17:41   quote  deeplink  
Been opvolger van rutten??zijn (wij) van die kleine smurf verlost.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Van Gaal opvolger van Rutten?









0.0083770