BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Fred rutten over gerd jan verbeek

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
biba1970
 biba1970 - dinsdag 12 april 2011 - 11:33   quote  deeplink  
Rutten hekelt kritiek Verbeek op Toivonen

De harde woorden van AZ-trainer Gertjan Verbeek zijn niet in goede aarde gevallen in Eindhoven. De oefenmeester liet zich zondagavond in het tv-programma Studio Voetbal kritisch uit over Ola Toivonen.

De Zweedse aanvaller van PSV tekende zondag in het duel met sc Heerenveen de 2-2 aan. Hij bracht zichzelf echter in scoringspositie door een overtreding te maken op Philip Haglund. Eerder gebruikte Toivonen datzelfde trucje al eens tegen AZ, herinnerde Verbeek zich. De trainer meent dat Toivonen 'voor vier duels geschorst moet worden'.

Fred Rutten, trainer van PSV, reageert verbaasd op de aantijgingen van zijn collega. "Het lijkt wel of mijn collega het interessant vindt om steeds opnieuw iets over andere clubs de ether in te slingeren. Is hij de nieuwe aanklager? Wel vreemd. Ik zeg nooit iets over andere clubs, dat zou Gertjan ook niet moeten doen", aldus Rutten in het Algemeen Dagblad.

De oefenmeester is het niet eens met de kritische benadering van het Nederlandse voetbalpubliek. "Wat hij tegen Heerenveen deed, wordt in Nederland veroordeeld. Maar als een voetballer van Oranje dit tijdens het WK doet, staan we allemaal te juichen. Je kunt overal wel op gaan letten. Dan zou je ook de rode kaart van Wilfred Bouma moeten seponeren. Die wordt door Luciano Narsingh aan zijn shirt getrokken."
DIE RUTTEN IS NOG DOMMER ALS DIE ER UIT ZIET MAAR MAAR SNAPT HIJ HET DAN ECHT NIET TOIVOINEN MISDRAAGT ZICH IEDERE WEEK DAN MAAK JE HET ER ZELF NA DAT ZE DE HELE TIJD KRITIEK OP BARBIE HEBBEN DIE ARROGANTE K.T KOP VAN HEM
Mikeymike7809
 Mikeymike7809 - dinsdag 12 april 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Triest verhaal van meneertje Rutten.. Ieder week hetzelfde gezeur met Toivonen. Zal me niets verbazen als Rutten tegen een voorstel stemt om beelden tijdens de wedstrijd te gebruiken en tijdens de wedstrijden terug te komen op genomen beslissingen door een scheidsrechter.
Ik ben voor een vijfde official die alleen maar naar een scherm zit te kijken en bij een overtreding oid meteen de scheids informeren. Deze kan de beelden beoordelen en een beslissing maken of herroepen.
en voor Toivonen..... rest van het seizoen schorsen met een voorwaardelijke straf van 4 wedstrijden erbij!!!!
biba1970
 biba1970 - dinsdag 12 april 2011 - 12:40   quote  deeplink  
+10 MIKEY
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 12 april 2011 - 13:56   quote  deeplink  
Rutten heeft groot gelijk. Het is sowieso not done om als trainer over andere clubs en andere spelers te praten, maar gezien de persconferenties van AZ waarin Verbeek zich wekelijks misdraagt komt dit nou ook weer niet als verrassing.

Rutten slaat met de laatste alinea ook de spijker op de kop. Van Bommel was 10x erger dan Toivonen, maar toen zei Derksen dat je dit soort spelers nodig hebt. Want de oorlog win je niet met ideale schoonzonen. Het is puur een kwestie van selectieve verontwaardiging. Walgelijk gewoon.
Mikeymike7809
 Mikeymike7809 - dinsdag 12 april 2011 - 14:16   quote  deeplink  
@PSVMocro

Duidelijk de taal van een psv supporter die weer een droom in duigen heeft zien vallen... Geen kampioen, niets te vertellen in CL en de EL, uitgeschakeld voor de beker....

Maakt verder ook niet uit. Ik vind alleen dat een dergelijke overtreding naderhand best bestraft mag worden. Want daar praat Rutten verder niet over... een Overtreding is een overtreding en daar hoort een straf bij, of dit nu tijdens of na de wedstrijd is.
En mensen die roepen dat het een slimme overtreding is weten ook niet beter, want dan hoeven we elleboogjes e.d. die niet gezien worden maar op dat misschien wel slim zijn (als er uit gescoord wordt bv) ook niet meer te bestraffen.
Hard voetbal en af en toe een viezigheidje is niet erg, maar accepteer dan wel de consequenties en alle aantijgingen achteraf.
In dit geval gaat het over iemand die dit structureel doet, die moet ook structureel in de gaten gehouden worden, en de straf moet iedere keer hoger worden om dit soort overtredingen van dergelijke spelers te voorkomen.
adriu
 adriu - dinsdag 12 april 2011 - 14:38   quote  deeplink  
verbeek heef gelijk!TOIVONEN)
dit hoord niet op de velden thuis!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2011 door adriu --
R!ck
 R!ck - dinsdag 12 april 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 14:16 schreef Mikeymike7809 het volgende:
@PSVMocro

Duidelijk de taal van een psv supporter die weer een droom in duigen heeft zien vallen... Geen kampioen, niets te vertellen in CL en de EL, uitgeschakeld voor de beker....

Maakt verder ook niet uit. Ik vind alleen dat een dergelijke overtreding naderhand best bestraft mag worden. Want daar praat Rutten verder niet over... een Overtreding is een overtreding en daar hoort een straf bij, of dit nu tijdens of na de wedstrijd is.
En mensen die roepen dat het een slimme overtreding is weten ook niet beter, want dan hoeven we elleboogjes e.d. die niet gezien worden maar op dat misschien wel slim zijn (als er uit gescoord wordt bv) ook niet meer te bestraffen.
Hard voetbal en af en toe een viezigheidje is niet erg, maar accepteer dan wel de consequenties en alle aantijgingen achteraf.
In dit geval gaat het over iemand die dit structureel doet, die moet ook structureel in de gaten gehouden worden, en de straf moet iedere keer hoger worden om dit soort overtredingen van dergelijke spelers te voorkomen.
Volgens mij heeft Psv meer kansen op het kampioenschap nu dan Ajax???
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 12 april 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 16:27 schreef R!ck het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Psv meer kansen op het kampioenschap nu dan Ajax???
Qua punten wel, maar als je kijkt welke wedstrijden er nog gespeeld moeten worden, Ajax..
remco k
 remco k - dinsdag 12 april 2011 - 17:03   quote  deeplink  
Rutten heeft echt volkomen gelijk, en ik ben niet voor PSV, en heb een verschrikkelijke hekel aan Rutten en Toivonen...

Zoek de schuld niet bij de speler, die maakt namelijk slechts een overtreding, je weet wel, dat wat ieder team gemiddeld een keer of 17 per wedstrijd doet. En inderdaad, als Robben dit in de WK finale had gedaan, dan hadden we allemaal staan juichen en hadden we het er nooit over gehad.

Vebeek is een goede trainer, maar verbaal is het een boeren hork die net uit een stal is getrokken.. Oordeel niet als trainer over spelers van een andere ploeg, als je dat wel doet heb je misschien wel het verkeerde vak gekozen..
biba1970
 biba1970 - dinsdag 12 april 2011 - 18:09   quote  deeplink  
als robben iedere wedstrijd zo iets flikte had ik ook een hekel aan hem een overtreding nogmaals is niet erg maar barbie doet het IEDERE WEEK
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 12 april 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 14:16 schreef Mikeymike7809 het volgende:
@PSVMocro

Duidelijk de taal van een psv supporter die weer een droom in duigen heeft zien vallen... Geen kampioen, niets te vertellen in CL en de EL, uitgeschakeld voor de beker....
Ik sluit me volledig aan bij Remco. Ik hou er gewoon niet van als trainers over andere clubs beginnen. Als Rutten na het bijtincident van Suarez had geroepen dat hij 7 wedstrijden geschorst moet worden, dan had ik ook kritiek op Rutten gehad. Want wie is hij om dat te bepalen? Als trainer gewoon focussen op je eigen spelers en club en niet de moraalridder gaan uithangen. Je ziet het dus verkeerd. Bovendien doet PSV nog vol mee om de titel en bij de laatste 8 van de EL, noem ik nou niet dat je niks te vertellen hebt in de EL. Zeker niet als je het verlies van Afellay en Reis in ogenschouw neemt. Daarmee heeft PSV veel kwaliteit ingeleverd. Niet dat het iets met mijn mening over de reactie van Rutten te maken heeft.
remco k
 remco k - dinsdag 12 april 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 18:09 schreef biba1970 het volgende:
als robben iedere wedstrijd zo iets flikte had ik ook een hekel aan hem een overtreding nogmaals is niet erg maar barbie doet het IEDERE WEEK
We zijn zo'n 30 weken onderweg dit seizoen, waarbij er regelmatig 2 wedstrijden per week zijn gespeeld... Ik zou dan graag 25 voorbeelden van je zien, en dan mats ik je nog gezien je zegt IEDERE WEEK.. Ik zal je matsen, over 24 uur kijk ik hier even, en dan hoop ik ze te zien, heb je ze niet, dan ben je niet serieus te nemen en erg ongeloofwaardig....

Dus kom op man, ff 25 voorbeelden, er zijn er volgens jou namelijk 30 of meer, dus 25 is een makkie toch??
biba1970
 biba1970 - dinsdag 12 april 2011 - 22:01   quote  deeplink  
nou zo letterlijk moet je het niet opvatten je begrijpt best wat ik bedoel en ja dan wordt ik maar niet meer serieus genomen door jou daar lig ik niet wakker van helaas maar iedereen heeft een mening en die mogen we opschrijven of niet soms
remco k
 remco k - dinsdag 12 april 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:01 schreef biba1970 het volgende:
nou zo letterlijk moet je het niet opvatten je begrijpt best wat ik bedoel en ja dan wordt ik maar niet meer serieus genomen door jou daar lig ik niet wakker van helaas maar iedereen heeft een mening en die mogen we opschrijven of niet soms
Helemaal gelijk, maar ik denk niet dat een club die Suarez jaren aan het voetballen heeft gehad, mag ooordelen over dit soort overtredingen... Of was je ook geen fan van Suarez...
biba1970
 biba1970 - dinsdag 12 april 2011 - 22:36   quote  deeplink  
ik zeg niet dat suarez een lieverdje was maar ik erger me eraan als ik zie hij krijgt 4 wedstrijden schorsing dan speelt die een vriendschappelijk potje gooit die een graspol en zegt fuck you tegen de scheidsrechter dan neem ik aan dat je weet dat ze op je letten dan tegen heerenveen weer een incident en dan heb ik het nog niet eens over nac trouwens dat vriendschappelijk potje dat maakt me niks uit maar het is toch leuk zo als je allebei een verschillende mening hebben maar uiteindelijk zijn suarez en toivonen allebei mannetjes wat over lijken gaan maar toivonen moet slim zijn en zich die laatste wedstrijden gedragen ok vriend remco morgen gaan we weer verder moet morgen vroeg op en sorry dat ik geen 25 voorbeelden heb
Mikeymike7809
 Mikeymike7809 - woensdag 13 april 2011 - 11:03   quote  deeplink  
sommige van jullie snappen er echt niets van he...

Ook van andere spelers wordt het niet gepikt. En ja, als het een overtreding is waardoor je een kampioenschap binnenhaalt kan ik daar best een beetje begrip voor opbrengen. Ik vind alleen wel dat je dan als speler en als club moet accepteren dat je een hoop vuiligheid (commentaar) over je heen krijgt en dat je als speler best wel eens geschorst zou kunnen worden. Dat is dan de prijs die je ervoor betaald!
Mikeymike7809
 Mikeymike7809 - woensdag 13 april 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 16:27 schreef R!ck het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Psv meer kansen op het kampioenschap nu dan Ajax???
wie zegt dat ik voor Ajax ben... haha
Gun het Twente en Ajax allebei wel, PSV totaal niet. Hebben de afgelopen jaren veel titels gehaald met anti voetbal (totaal niet vermakelijk voor het publiek!)
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 13 april 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 11:03 schreef Mikeymike7809 het volgende:
sommige van jullie snappen er echt niets van he...

Ook van andere spelers wordt het niet gepikt. En ja, als het een overtreding is waardoor je een kampioenschap binnenhaalt kan ik daar best een beetje begrip voor opbrengen. Ik vind alleen wel dat je dan als speler en als club moet accepteren dat je een hoop vuiligheid (commentaar) over je heen krijgt en dat je als speler best wel eens geschorst zou kunnen worden. Dat is dan de prijs die je ervoor betaald!
Volgens mij begrijp jij het niet. Ik vind het logisch dat de publieke opinie zich tegen Toivonen keert, daar heb ik het niet over. Het gaat hier om een trainer die even aangeeft hoeveel wedstrijden een speler van een andere club schorsing moet krijgen. Dat doe je niet. Zeker niet als het een trainer betreft die zelf, zowel tijdens als na een wedstrijd, vaak in de fout is gegaan met irritant en onbeschoft gedrag.
zweef
 zweef - woensdag 13 april 2011 - 13:03   quote  deeplink  
verbeek zegt dat toivonen een slecht voorbeeld geeft aan de jeugd...

ik ben scoutingleider en leer mijn kids ook een aantal zaken:
oordeel over jezelf
niet klikken bij kleine dingen
geen ouwe koeien uit de sloot halen
draag verantwoording af voor zaken die jij verkeert doet.

als ik als leiding dingen zie gebeuren handel ik dat af, dan hoeven de kinderen mij niet te zeggen hoe en of er straf plaats moet vinden. dus moraalridder verbeek, laat de knvb hun werk doen zonder gezeik van buitenaf.....
zweef
 zweef - woensdag 13 april 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 17:03 schreef remco k het volgende:
Rutten heeft echt volkomen gelijk, en ik ben niet voor PSV, en heb een verschrikkelijke hekel aan Rutten en Toivonen...

Zoek de schuld niet bij de speler, die maakt namelijk slechts een overtreding, je weet wel, dat wat ieder team gemiddeld een keer of 17 per wedstrijd doet. En inderdaad, als Robben dit in de WK finale had gedaan, dan hadden we allemaal staan juichen en hadden we het er nooit over gehad.

Vebeek is een goede trainer, maar verbaal is het een boeren hork die net uit een stal is getrokken.. Oordeel niet als trainer over spelers van een andere ploeg, als je dat wel doet heb je misschien wel het verkeerde vak gekozen..
of zou verbeek jaloers zijn en graag bij psv willen werken ipv rutten?
is dit zijn manier van solliciteren???
Mikeymike7809
 Mikeymike7809 - woensdag 13 april 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 13:03 schreef zweef het volgende:
verbeek zegt dat toivonen een slecht voorbeeld geeft aan de jeugd...

ik ben scoutingleider en leer mijn kids ook een aantal zaken:
oordeel over jezelf
niet klikken bij kleine dingen
geen ouwe koeien uit de sloot halen
draag verantwoording af voor zaken die jij verkeert doet.

als ik als leiding dingen zie gebeuren handel ik dat af, dan hoeven de kinderen mij niet te zeggen hoe en of er straf plaats moet vinden. dus moraalridder verbeek, laat de knvb hun werk doen zonder gezeik van buitenaf.....
Scouting is wat anders als voetbal............
Iedereen heeft recht op vrijheid van mening in Nederland, zo ook Verbeek.
En Verbeek is idd soms een botte lul, maar wel 1 van de weinigen die niet voor z'n verantwoordelijkheden wegloopt en die altijd zegt waar het op staat ongeacht wie of wat er voor hem staat
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 13 april 2011 - 18:53   quote  deeplink  
Wat een onsportieve actie van Verbeek. Vond hem altijd een fijne gast, maar dit....?? Dat hij zich met zijn eigen spelers bemoeit.
arretje
 arretje - donderdag 14 april 2011 - 10:51   quote  deeplink  
Verbeek onsportief? de waarheid moet gezegd kunnen worden
Altijd weer zie je deze smerige acties van Toivonen
Aanpakken die vent, iedere keer 3 of 4 duels meer schorsing
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 14 april 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 12:36 schreef Mikeymike7809 het volgende:
Triest verhaal van meneertje Rutten.. Ieder week hetzelfde gezeur met Toivonen. Zal me niets verbazen als Rutten tegen een voorstel stemt om beelden tijdens de wedstrijd te gebruiken en tijdens de wedstrijden terug te komen op genomen beslissingen door een scheidsrechter.
Ik ben voor een vijfde official die alleen maar naar een scherm zit te kijken en bij een overtreding oid meteen de scheids informeren. Deze kan de beelden beoordelen en een beslissing maken of herroepen.
en voor Toivonen..... rest van het seizoen schorsen met een voorwaardelijke straf van 4 wedstrijden erbij!!!!
Helemaal mee eens, misschien even opsturen naar de fifa, want dit is inderdaad wat er moet gebeuren. Lang leve de 5de man!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 14 april 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 18:53 schreef patrickpsv15 het volgende:
Wat een onsportieve actie van Verbeek. Vond hem altijd een fijne gast, maar dit....?? Dat hij zich met zijn eigen spelers bemoeit.
Vergeet niet dat hij te gast was om een wedstrijd te analyseren van PSV-Heerenveen, dus praten ze over alles wat er gebeurde en vroegen zijn mening. Ik vind dat Rutten zich een beetje aansteld hier. Verbeek zocht niet de camera's op om zijn verhaal te doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door Ajax we love you --
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Hij werd uitgenodig om te praten over PSV-Heerenveen, maar zocht niet de camera's op????? Die snap ik niet helemaal.... Had hij dan gedacht, dat dit zonder camera's was ofzo??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Fred rutten over gerd jan verbeek









0.0127611