BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Rutten en PSV

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Wittegast
 Wittegast - maandag 25 april 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Mijn mening is dat rutten heeft gefaald.
remco k
 remco k - maandag 25 april 2011 - 15:45   quote  deeplink  
En niet alleen dit seizoen..
nummer10
 nummer10 - maandag 25 april 2011 - 22:39   quote  deeplink  
overal eigenlijk al ?
Robinho
 Robinho - dinsdag 26 april 2011 - 09:23   quote  deeplink  
Het ergste vind ik dat ie loopt te zeuren over de onterechte kaart van Engelaar. Tegenstanders van psv hebben dit jaar minstens 5 keer onterecht rood gehad
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 26 april 2011 - 10:34   quote  deeplink  
misschien 1 of 2x onterecht rood. Bovendien ga je niet klagen als je tegenstander een rode kaart krijt hoor.
Wittegast
 Wittegast - dinsdag 26 april 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Het lag helemaal niet aan die rode kaart. Rutten gebruikte dat als zeer zwak excuus. PSV faalde vanaf de eerste seconde.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 26 april 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 12:40 schreef Wittegast het volgende:
Het lag helemaal niet aan die rode kaart. Rutten gebruikte dat als zeer zwak excuus. PSV faalde vanaf de eerste seconde.
Een rode kaart is ALTIJD een breekpunt in een wedstrijd of je nu goed of slecht speelt. Als je na de 1-1 met 11 man had gestaan, dan had je meer mogelijkheden gehad om door te drukken. Nu moet Ajax ons maar kampioen maken door bij Heerenveen gelijk te spelen en te winnen van Twente. :P

En Rutten gaf aan dat het een belangrijk moment was, maar dat het elftal daarvoor ook geen aanspraak maakte op winst. Dat vind ik realistisch en zeker geen zwak excuus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door PSVMocro --
Ride
 Ride - dinsdag 26 april 2011 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 14:18 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Een rode kaart is ALTIJD een breekpunt in een wedstrijd of je nu goed of slecht speelt. Als je na de 1-1 met 11 man had gestaan, dan had je meer mogelijkheden gehad om door te drukken. Nu moet Ajax ons maar kampioen maken door bij Heerenveen gelijk te spelen en te winnen van Twente. :P

En Rutten gaf aan dat het een belangrijk moment was, maar dat het elftal daarvoor ook geen aanspraak maakte op winst. Dat vind ik realistisch en zeker geen zwak excuus.
Hoe zeker ben je van een overwinning op Groningen dan?
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 26 april 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 14:33 schreef Ride het volgende:

[..]

Hoe zeker ben je van een overwinning op Groningen dan?
Niet, dat is een probleem voor later. Eerst moet Ajax een beetje meewerken.
Ride
 Ride - dinsdag 26 april 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 14:48 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Niet, dat is een probleem voor later. Eerst moet Ajax een beetje meewerken.
Aha,

begrijp 'm.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 26 april 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 14:18 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Een rode kaart is ALTIJD een breekpunt in een wedstrijd of je nu goed of slecht speelt. Als je na de 1-1 met 11 man had gestaan, dan had je meer mogelijkheden gehad om door te drukken. Nu moet Ajax ons maar kampioen maken door bij Heerenveen gelijk te spelen en te winnen van Twente. :P

En Rutten gaf aan dat het een belangrijk moment was, maar dat het elftal daarvoor ook geen aanspraak maakte op winst. Dat vind ik realistisch en zeker geen zwak excuus.
Hehe je bent er weer, dankzij jou krijg ik opeens weer hoop.
Wittegast
 Wittegast - dinsdag 26 april 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 14:18 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Een rode kaart is ALTIJD een breekpunt in een wedstrijd of je nu goed of slecht speelt. Als je na de 1-1 met 11 man had gestaan, dan had je meer mogelijkheden gehad om door te drukken. Nu moet Ajax ons maar kampioen maken door bij Heerenveen gelijk te spelen en te winnen van Twente. :P

En Rutten gaf aan dat het een belangrijk moment was, maar dat het elftal daarvoor ook geen aanspraak maakte op winst. Dat vind ik realistisch en zeker geen zwak excuus.
Ik moet je gelijk geven ben nog al teleurgesteld in de prestatie van PSV. Ze hebben de laatste 6 competitie wedstrijden slechts 1x gewonnen. Door te voorzichtig een wedstrijd te benaderen. Ik had liever een ontketend PSV gezien die vol in aanval gaat. Daar ligt naar mijn inzicht toch de kracht van PSV.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 26 april 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 17:32 schreef Wittegast het volgende:

[..]

Ik moet je gelijk geven ben nog al teleurgesteld in de prestatie van PSV. Ze hebben de laatste 6 competitie wedstrijden slechts 1x gewonnen. Door te voorzichtig een wedstrijd te benaderen. Ik had liever een ontketend PSV gezien die vol in aanval gaat. Daar ligt naar mijn inzicht toch de kracht van PSV.
nee uit heracles en thuis utrecht ewonnen.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 26 april 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 16:36 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Hehe je bent er weer, dankzij jou krijg ik opeens weer hoop.
Na 2007 moet je ook hoop blijven houden, totdat het mathematisch niet meer kan. We hebben nu in principe het makkelijkste programma en de concurrenten voetballen nou ook niet als een titelkandidaat. Het wordt moeilijk, maar het is niet onmogelijk.

quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 17:32 schreef Wittegast het volgende:

[..]

Ik moet je gelijk geven ben nog al teleurgesteld in de prestatie van PSV. Ze hebben de laatste 6 competitie wedstrijden slechts 1x gewonnen. Door te voorzichtig een wedstrijd te benaderen. Ik had liever een ontketend PSV gezien die vol in aanval gaat. Daar ligt naar mijn inzicht toch de kracht van PSV.
Het is niet alleen teleurstellend, maar vooral frustrerend. 5+ maanden koploper en zoveel kansen gehad om afstand te nemen van Twente en Ajax, maar het steeds net niet doen. De hele tijd heb je het in eigen hand, vervolgens verlies je de koppositie en krijg je die onverwachts ook weer terug...dan moet je toch echt het gras opvreten en je niet laten aftroeven door jeugdspelertjes van Feyenoord. Het was toch triest om te zien dat notabene een 18-jarig talent als Labyad haast als enige echt strijd leverde, dan had ik als trainer in de rust echt 3 man eruit gegooid. PSV was juist de club die er in dit soort wedstrijden stond om het verschil met de concurrentie te maken.
Wittegast
 Wittegast - dinsdag 26 april 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 17:46 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

nee uit heracles en thuis utrecht ewonnen.
Klopt, niet goed geteld. Maar je bent toch met me eens dat het geen goede prestatie is. Als je naar de laatste paar wedstrijden kijkt.
Wittegast
 Wittegast - dinsdag 26 april 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 17:53 schreef PSVMocro het

[..]

Het is niet alleen teleurstellend, maar vooral frustrerend. 5+ maanden koploper en zoveel kansen gehad om afstand te nemen van Twente en Ajax, maar het steeds net niet doen. De hele tijd heb je het in eigen hand, vervolgens verlies je de koppositie en krijg je die onverwachts ook weer terug...dan moet je toch echt het gras opvreten en je niet laten aftroeven door jeugdspelertjes van Feyenoord. Het was toch triest om te zien dat notabene een 18-jarig talent als Labyad haast als enige echt strijd leverde, dan had ik als trainer in de rust echt 3 man eruit gegooid. PSV was juist de club die er in dit soort wedstrijden stond om het verschil met de concurrentie te maken.
Het was idd triest om te zien hoe labyad als enigste het gras opvrat. Ik ben van mening dat PSV de eigen jeugd meer de kans moet geven. De thuis wedstrijd tegen Benfica was een mooi voorbeeld.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 26 april 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 17:53 schreef PSVMocro het volgende:
[..]
Het is niet alleen teleurstellend, maar vooral frustrerend. 5+ maanden koploper en zoveel kansen gehad om afstand te nemen van Twente en Ajax, maar het steeds net niet doen. De hele tijd heb je het in eigen hand, vervolgens verlies je de koppositie en krijg je die onverwachts ook weer terug...dan moet je toch echt het gras opvreten en je niet laten aftroeven door jeugdspelertjes van Feyenoord. Het was toch triest om te zien dat notabene een 18-jarig talent als Labyad haast als enige echt strijd leverde, dan had ik als trainer in de rust echt 3 man eruit gegooid. PSV was juist de club die er in dit soort wedstrijden stond om het verschil met de concurrentie te maken.
wat een perfecte analyse
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 26 april 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 17:58 schreef Wittegast het volgende:

[..]

Klopt, niet goed geteld. Maar je bent toch met me eens dat het geen goede prestatie is. Als je naar de laatste paar wedstrijden kijkt.
nee niet bepaald
Wtje
 Wtje - woensdag 27 april 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 14:18 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Een rode kaart is ALTIJD een breekpunt in een wedstrijd of je nu goed of slecht speelt. Als je na de 1-1 met 11 man had gestaan, dan had je meer mogelijkheden gehad om door te drukken. Nu moet Ajax ons maar kampioen maken door bij Heerenveen gelijk te spelen en te winnen van Twente. :P

En Rutten gaf aan dat het een belangrijk moment was, maar dat het elftal daarvoor ook geen aanspraak maakte op winst. Dat vind ik realistisch en zeker geen zwak excuus.
Als als als. Als het 11 tegen 11 was gebleven had Feyenoord ook wel gewonnen hoor.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 28 april 2011 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:01 schreef Wtje het volgende:

[..]

Als als als. Als het 11 tegen 11 was gebleven had Feyenoord ook wel gewonnen hoor.
Zullen we nooit weten, maar het heeft PSV niet geholpen. Ik denk in percentages. De kans was groter geweest met 11 man. Feyenoord had heel veel energie gestoken in de eerste helft. Na rust kwam PSV iets beter in het spel. Na een 1-1 kun je vaak wel doordrukken, maar met 10 man is dat lastig om nog 40 minuten vol te houden. We zullen het nooit weten en het maakt verder ook niet uit.
Robaljo
 Robaljo - vrijdag 29 april 2011 - 10:17   quote  deeplink  
Fred heeft niet alleen bij PSV gefaald. Lijkt struktureel te gaan worden ivm zeer behouden benadering van een wedstrijd spelen.
De aanval is imo altijd nog de beste verdediging, zeker gezien de kwaliteit van de achterhoedespelers.. Maar Fred snapt dit nog steeds niet met nog 2 wedstrijden te spelen!!
Ongeschikt voor PSV. Gauw inruilen!!
remco k
 remco k - zondag 01 mei 2011 - 19:33   quote  deeplink  
Stil hier....
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 01 mei 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 19:33 schreef remco k het volgende:
Stil hier....
Wat wil je horen?
vakkie----p
 vakkie----p - zondag 01 mei 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 19:33 schreef remco k het volgende:
Stil hier....
bij jullie ook over 2 weken
Rachid 07
 Rachid 07 - zondag 01 mei 2011 - 20:17   quote  deeplink  
Ik vindt dat fred goed bezig is whahahaha
remco k
 remco k - zondag 01 mei 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:05 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Wat wil je horen?
Ik had een beetje gehoopt op een discussie waarom en waar het fout is gegaan.. Het gaat me niet om het stoken ofzo, maar ben gewon benieuwd wat de gemiddelde PSV fan vind van het niet halen van het kampioenschap door Rutten ondanks dat hij toch een aantal goede nieuwe spelers heeft kunnen halen..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 01 mei 2011 - 20:51   quote  deeplink  
pff moeten we dat lelijke teken nu zeker de hele tijd gaan aanschouwen op ONS forum?:S
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 01 mei 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik had een beetje gehoopt op een discussie waarom en waar het fout is gegaan.. Het gaat me niet om het stoken ofzo, maar ben gewon benieuwd wat de gemiddelde PSV fan vind van het niet halen van het kampioenschap door Rutten ondanks dat hij toch een aantal goede nieuwe spelers heeft kunnen halen..
Die discussie is overal al maanden aan de gang. Ik betrap mezelf erop dat het steeds een herhaling van zetten is als ik over PSV discussieer. Het is nu hopen op CL-voetbal.
remco k
 remco k - zondag 01 mei 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:54 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Die discussie is overal al maanden aan de gang. Ik betrap mezelf erop dat het steeds een herhaling van zetten is als ik over PSV discussieer. Het is nu hopen op CL-voetbal.
Datzelfde is zo bij Ajax, alleen is het hier helaas altijd erg rustig...
klopt
 klopt - maandag 02 mei 2011 - 21:00   quote  deeplink  
sinds de sterre gomes, farfan, alex, en om zo maar eve door te gaan lijkt het alsof psv verdwene is? hele sfeer alles is weg.
het haalt zelfs bij lange na niet de tijde die het met kezman robben etc gekent heeft!
Bootjuhh
 Bootjuhh - dinsdag 03 mei 2011 - 03:47   quote  deeplink  
Misschien is dat omdat de wil om te winnen ontbreekt? Vitesse thuis gaf een goed beeld zoals het al het hele jaar gaat. Ik heb geen moment gezien dat er thuis gewonnen moest worden om nog een kans te maken op het kampioenschap.
Bootjuhh
 Bootjuhh - dinsdag 03 mei 2011 - 04:10   quote  deeplink  
Nou maar hopen dat ze van Groningen winnen en dat ze CL halen, dan is een slecht seizoen in ieder geval nog niet rampzalig.
Rachid 07
 Rachid 07 - dinsdag 03 mei 2011 - 20:03   quote  deeplink  
psv verdient de tweede plek toch niet .als je heel het jaar door de scheids geholpen wordt en zelfs dan nog geen tweede staat ja dan doe je echt iets niet goed. Hoeveel wedstrijden hebben ze wel niet tegen tien man gevoetbald.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 03 mei 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 20:03 schreef Rachid 07 het volgende:
psv verdient de tweede plek toch niet .als je heel het jaar door de scheids geholpen wordt en zelfs dan nog geen tweede staat ja dan doe je echt iets niet goed. Hoeveel wedstrijden hebben ze wel niet tegen tien man gevoetbald.
Zelfs dan nog geen 2de staat? Heb jij in een grot gezeten en vandaag ff op teletekst gekeken? PSV was bijna het hele seizoen koploper. Veel tegenstanders moesten aan de noodrem trekken, want ook in de EL eindigden een paar tegenstanders met 10 man. Denk je nu echt dat die Europese scheidsrechters PSV ook willen voortrekken. Tezzzz 3lik a Calimero.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door PSVMocro --
Rachid 07
 Rachid 07 - woensdag 04 mei 2011 - 05:44   quote  deeplink  
Ja daar heb je wat aan zeg heel het jaar boven aan staan en dan weer naast alle prijzen pakken. en aan de noodrem trekken laat me niet lachen mocro . Je kunt beter zeggen bewust naaien van je tegenstander. Zoals die barbie,zitzak en die bakkal wat een etters zeg bah.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 04 mei 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 05:44 schreef Rachid 07 het volgende:
Ja daar heb je wat aan zeg heel het jaar boven aan staan en dan weer naast alle prijzen pakken. en aan de noodrem trekken laat me niet lachen mocro . Je kunt beter zeggen bewust naaien van je tegenstander. Zoals die barbie,zitzak en die bakkal wat een etters zeg bah.
Waar zeg ik dat je daar iets aan hebt? Ik ontkracht jouw eerder genoemde onzinnige opmerking en jij countert het met nog meer onzin.
Terminator
 Terminator - woensdag 04 mei 2011 - 17:40   quote  deeplink  
Doelstelling niet behaald net als mario (die komt er niet eens in de buurt) dus alletwee opzouten naar het bejaardetehuis!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 04 mei 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 17:40 schreef Terminator het volgende:
Doelstelling niet behaald net als mario (die komt er niet eens in de buurt) dus alletwee opzouten naar het bejaardetehuis!
Doelstelling kampioen is niet zo makkelijk als je denkt. Er zijn 3 clubs dit seizoen die die doelstelling hebben, dus in principe 33,1/3 % kans dat die doelstelling wordt behaald.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 mei 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Nu mag Rutten wel weg
dennis1979
 dennis1979 - zondag 15 mei 2011 - 17:55   quote  deeplink  
het is feit rutten is niet de man voor psv.
maar wie je er ook neer zet. er is geen leider binnen en buiten het team. tijd voor gomes. want op die van bommel en die van nistelrooy. hoef je nu ook niet op zitten te wachten.
man wat een kut zooi!!! weer geen kampioen en nu met je het weken aan horen dat 020 kampioen is. psv heeft geen les geleerd van vorig seizoen, toen verkochten ze lazovic geen titel. nu verkopen ze ibbi en weer geen titel.de schuld ligt niet alleen bij rutten. maar ook bij dat bestuur met die tiny sanders. die doet toch ook niks. hij moet dan het gezicht zijn van psv???. psv mist mensen zo als een hiddink en harry van raay
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 mei 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 17:55 schreef dennis1979 het volgende:
het is feit rutten is niet de man voor psv.
maar wie je er ook neer zet. er is geen leider binnen en buiten het team. tijd voor gomes. want op die van bommel en die van nistelrooy. hoef je nu ook niet op zitten te wachten.
man wat een kut zooi!!! weer geen kampioen en nu met je het weken aan horen dat 020 kampioen is. psv heeft geen les geleerd van vorig seizoen, toen verkochten ze lazovic geen titel. nu verkopen ze ibbi en weer geen titel.de schuld ligt niet alleen bij rutten. maar ook bij dat bestuur met die tiny sanders. die doet toch ook niks. hij moet dan het gezicht zijn van psv???. psv mist mensen zo als een hiddink en harry van raay
Nou het ligt toch echt aan de mentaliteit van de spelers. Ik heb geen PSV gezien dat graag kampioen is geworden. Btw, ik kijk de komende 2 maanden geen tv meer. Ik moet helemaal niets hebben van de kampioen van de armoede. Verheug me op volgend seizoen.
Rachid 07
 Rachid 07 - zondag 15 mei 2011 - 18:11   quote  deeplink  
Hee patrick je wist het toch allemaal zo goed. Whahaha helemaal niets in eindhoven geen voorronde cl geen geld. Wij zijn weer de besten van nederland ajax amsterdam
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 mei 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 18:11 schreef Rachid 07 het volgende:
Hee patrick je wist het toch allemaal zo goed. Whahaha helemaal niets in eindhoven geen voorronde cl geen geld. Wij zijn weer de besten van nederland ajax amsterdam
Ja ik had voorspeld dat de bekerverliezer kampioen zou worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door patrickpsv15 --
remco k
 remco k - zondag 15 mei 2011 - 18:38   quote  deeplink  
Rachid sukkel blijf hier gewoon weg man, je post NOOIt op ons forum bij de AJCIEDEN, maar bent hier en bij het TWente wel druk.. Andersom zou je het ook vervloeken..

PSV supporter, volgend jaar beter...
Rachid 07
 Rachid 07 - zondag 15 mei 2011 - 18:55   quote  deeplink  
nou remco ik zit meschien niet vaak op het ajax forum maar zit wel iedere thuis wedstrijd op de tribune bij ons geliefde ajax. Ik lees ze wel maar geen behoefte om te reageren ben het vaak met jullie eens. Waar ik niet tegen kan is die onzin praat van voornamelijk die patrick die het altijd zo goed weet . Wil even me gram halen
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 mei 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 18:38 schreef remco k het volgende:
Rachid sukkel blijf hier gewoon weg man, je post NOOIt op ons forum bij de AJCIEDEN, maar bent hier en bij het TWente wel druk.. Andersom zou je het ook vervloeken..

PSV supporter, volgend jaar beter...
wordt moeilijk..
arnie308
 arnie308 - zondag 15 mei 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 18:00 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nou het ligt toch echt aan de mentaliteit van de spelers. Ik heb geen PSV gezien dat graag kampioen is geworden. Btw, ik kijk de komende 2 maanden geen tv meer. Ik moet helemaal niets hebben van de kampioen van de armoede. Verheug me op volgend seizoen.
Beste Patrick

Een aantal maanden geleden had ik jou al verteld dat plebs figuren als Toivonen belangrijke punten gaan verspelen,en het verprutsen om de 2e plek te veroveren
Net goed dat jouw PSV naar de klote gaat.....ook De heer Rutte die Toivonen zo'n belangrijke persoonlijkheid vond loopt nu te stotteren en allerlei wartaal uit te slaan
IK heb een wens gedaan dat ze die Toivonen zo'n rot trap mogen geven dat ze zijn knie schijven ergens in de 2e ring mogen gaan zoeken,maar ...ik neem die woorden terug
Want het mooiste is gebeurt...namelijk dat PSV niet meer mee doet...en dat Ajax kampioen is
anti010
 anti010 - zondag 15 mei 2011 - 23:50   quote  deeplink  
HELEMAAL NIETS IN AIDSHOVEN...........
WIJ HEBBEN DE DERDE STER STELLETJE STUMPERDS
dege
 dege - maandag 16 mei 2011 - 01:03   quote  deeplink  
rutten en psv, voor de rest van NL een geweldige combinatie, want die gaat psv echt niet beter maken dus van mij mag hij nog 20 jaar blijven!
Rachid 07
 Rachid 07 - maandag 16 mei 2011 - 10:22   quote  deeplink  
wat geen prijs ze zijn toch eerste met het aannaaien van kaarten aan tegenstanders. Ga zo door fredje op naar het nieuwe feijenooit

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Rutten en PSV









0.0096080