BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Respect voor de willem 2 supporters

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
pascal
 pascal - maandag 02 mei 2011 - 04:16   quote  deeplink  
Ik heb na zondag wel erg veel respect gekregen voor de willem 2 supporters..
Na een voor hun dramatisch seizoen, toch nog in behoorlijk grote getale blijven komen.
En ook de manier zoals ze met Fc Twente omgingen dwingt respect af.
Ze bleven ondanks een kansloze nederlaag, degradatie en een drama seizoen, toch wachten, en applaudisseren voor Twente.
Alleen al hierom vind ik het jammer dat ze eruit liggen.

Ik hoop voor ze dat ze volgend jaar kampioen worden, de financiele huishouding op orde krijgen en vanaf 2012 weer in de eredivisie te zien zijn!
vakkie----p
 vakkie----p - maandag 02 mei 2011 - 09:07   quote  deeplink  
respect w2 hoop dat jullie er snel weer bij zijn

ER IS MAAR 1 CLUB IN BRABANT
JurgenOB
 JurgenOB - maandag 02 mei 2011 - 09:20   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal eens met Pascal. Ik kreeg gewoon kippenvel. Niet alleen steunden ze hun ploeg, ook hadden ze humor (spandoek met: volgend jaar worden wij kampioen) en hadden ze respect voor de tegenstander. En dat hebben supporters van ploegen uit "het westen" vaak niet. HULDE ! ! !
R!ck
 R!ck - maandag 02 mei 2011 - 19:31   quote  deeplink  
Haha het was een leuke wedstrijd, ondanks alles supporters die niet jankten maar feest vieren. Lijkt wel of er toch nog echte supporters bestaan, hopelijk zijn er bij Twente ook veel. Ik moet het er toch over hebben bij Ajax heb ik soms het idee dat de helft van de "supporters" de selectie en de uitslagen niet eens kent, tenminste dat is hier in de regio zo ;-)
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 09:20 schreef JurgenOB het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Pascal. Ik kreeg gewoon kippenvel. Niet alleen steunden ze hun ploeg, ook hadden ze humor (spandoek met: volgend jaar worden wij kampioen) en hadden ze respect voor de tegenstander. En dat hebben supporters van ploegen uit "het westen" vaak niet. HULDE ! ! !
De Supporters uit "het oosten" gaan anders ook hard achteruit hoor, vraag ff aan vakkie P wat ie allemaal van plan is met de bekerfinale.....
Bootjuhh
 Bootjuhh - dinsdag 03 mei 2011 - 04:25   quote  deeplink  
Denk dat veel Ajax supporters zich al bewezen hebben. Die hebben ook wat mindere jaren achter de rug en hebben wel bewezen dat ze achter hun ploeg blijven staan. Net zoals de Feyenoorders. Denk dat nu de PSVers aan de beurt zijn om zich te bewijzen en denk dat daarna de tukkers aan de beurt komen.
R!ck
 R!ck - dinsdag 03 mei 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 04:25 schreef Bootjuhh het volgende:
Denk dat veel Ajax supporters zich al bewezen hebben. Die hebben ook wat mindere jaren achter de rug en hebben wel bewezen dat ze achter hun ploeg blijven staan. Net zoals de Feyenoorders. Denk dat nu de PSVers aan de beurt zijn om zich te bewijzen en denk dat daarna de tukkers aan de beurt komen.
Die zijn al geweest ;-) of heb je het bijna failliet verhaal gemist?
R!ck
 R!ck - dinsdag 03 mei 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 19:46 schreef remco k het volgende:

[..]

De Supporters uit "het oosten" gaan anders ook hard achteruit hoor, vraag ff aan vakkie P wat ie allemaal van plan is met de bekerfinale.....
Haha ja remco overal zijn gekken ;-)
Pim
 Pim - woensdag 04 mei 2011 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 18:25 schreef R!ck het volgende:

[..]

Die zijn al geweest ;-) of heb je het bijna failliet verhaal gemist?
Ik denk dat de Twente supporters die de afgelopen 3 jaar supporter van FC Twente geworden zijn hiermee worden bedoeld. Zoals Munsterman al zei: We zijn in 5 jaar tijd van 100.000 supporters naar 1.000.000 supporters gegaan. Die 100.000 zijn de club in die tijden altijd trouw gebleven, maar die overige 900.000 niet;)
R!ck
 R!ck - vrijdag 06 mei 2011 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 00:38 schreef Pim het volgende:

[..]

Ik denk dat de Twente supporters die de afgelopen 3 jaar supporter van FC Twente geworden zijn hiermee worden bedoeld. Zoals Munsterman al zei: We zijn in 5 jaar tijd van 100.000 supporters naar 1.000.000 supporters gegaan. Die 100.000 zijn de club in die tijden altijd trouw gebleven, maar die overige 900.000 niet;)
Ow op die manier, ja ik snap t nu ;-) Vond beetje raar, want Twente was toen failliet en toen bleven ze ook nog trouw maar zoals je nu zegt snap k!
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - dinsdag 10 mei 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 09:07 schreef vakkie----p het volgende:
respect w2 hoop dat jullie er snel weer bij zijn

ER IS MAAR 1 CLUB IN BRABANT
ja psv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6001
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Respect voor de willem 2 supporters









0.0059189