BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Vitesse denkt aan Champions League en aan uitbreiding Gelredome

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 09 mei 2011 - 22:33
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Vitesse denkt aan Champions League en aan uitbreiding Gelredome (ELF Voetbal)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 10 mei 2011 - 01:33   quote  deeplink  
Vitesse denkt aan Champions League en aan uitbreiding Gelredome

Merab Jordania, de eigenaar van Vitesse wil onderzoeken of er mogelijkheden zijn om de capaciteit van het Gelredome te vergroten.

De toeschouwersaantallen dit seizoen in Arnhem vallen tegen. Jordania heeft de droom om met Vitesse in de toekomst de Champions League in te gaan en wil daarmee een vol stadion. Hij verwacht zelfs zoveel toeschouwers dat hij denkt aan uitbreiding.

Algemeen directeur Paul van der Kraan geeft tegenover Voetbal International aan dat hij onderzoekt hoe ze de omzet kunnen maximaliseren. "Daarbij heb ik een scenario uitgewerkt met uitbreiding van het stadion. De uitgangspositie blijft de positie op de ranglijst. Daarom ligt, zo denk ik, een scenario van vijf jaar eerder voor de hand."
Thomas
 Thomas - dinsdag 10 mei 2011 - 08:57   quote  deeplink  
Het lijkt me niet meer dan normaal dat je probeert in de spelen op de toekomst die je voor ogen hebt en daar dan in ieder geval plannen alvast voor ontwikkelt. Regeren met het moment van de dag is, zeker in het voetbal, te laat. En ze geven zelf aan dat de positie op de ranglijst leidend is, dus ze denken niet direct aan Champions League voetbal.
Thomas
 Thomas - dinsdag 10 mei 2011 - 15:18   quote  deeplink  
Uitbreiding Gelredome 'absoluut niet concreet'
Vitesse spreekt tegen dat het van plan is om het Gelredome uit te breiden. Voetbal International meldde maandag dat de club met het oog op de toekomst een extra ring op het stadion wil bouwen.

In een reactie aan Omroep Gelderland laat directeur Paul van der Kraan weten dat een uitbreiding van het onderkomen niet aan de orde is. "Het slaat helemaal nergens op. Het is absoluut niet concreet", vertelt de bestuurder dinsdag.

"We hebben het gehad over een inkomstenmaximalisatie. Wil je door naar de top, dan heb je op den duur een groter stadion nodig. Dat is pas zinvol als je een bezettingsgraad van 95 procent hebt." Momenteel zit Vitesse op een bezettingsgraad van 65 procent. "We hebben dus nog wat stappen te maken."

Bron: Uitbreiding Gelredome 'absoluut niet concreet'
go Jordania
 go Jordania - maandag 23 mei 2011 - 10:07   quote  deeplink  
Dit bericht is echt opgeblazen en uit z'n verband gerukt. In de wereld gebracht door Nijmeegse sigaarsnor Derksen, puur om weer wat sensationeels te zeggen over 'Hollywood aan de Rijn'.
Wat Thomas zegt en uit het tweede stuk ook blijkt, is dat ze gewoon alle opties hebben bekeken voor in de toekomst. Dat is juist heel normaal en gezond als je het zakelijk bekijkt. Wie zegt dat uit het onderzoek is gekomen dat dit een optie is. Misschien is het wel onderzocht en was de conclusie dat het niet mogelijk of niet rendabel was.

Bovendien is Vitesse geen eigenaar van het stadion, dus dat geeft ook een extra drempel: bij een eerder onderzoek (voor het WK 2018) is al geconcludeerd dat een uitbreiding niet goed zou zijn voor Gelredome als locatie voor concerten (vanwege akoestiek ofzo). Hieraan verdient Gelredome tegenwoordig denk ik minstens zo veel (of veel meer) dan aan huurder Vitesse.
Marco vd L
 Marco vd L - zaterdag 28 mei 2011 - 10:52   quote  deeplink  
Vitesse in de CL? Mogen blij zijn als ze 12de worden volgend jaar en de jaren erop
Thomas
 Thomas - zaterdag 28 mei 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 10:52 schreef Marco vd L het volgende:
Vitesse in de CL? Mogen blij zijn als ze 12de worden volgend jaar en de jaren erop
Er wordt dan ook niet gezegd dat ze volgend jaar in de CL spelen ;)
Marco vd L
 Marco vd L - dinsdag 31 mei 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 14:06 schreef Thomas het volgende:

[..]

Er wordt dan ook niet gezegd dat ze volgend jaar in de CL spelen ;)
Ik schreef er bij:

en de volgende jaren erop

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 mei 2011 door Marco vd L --
john doe
 john doe - dinsdag 05 juli 2011 - 15:42   quote  deeplink  
denk dat vitesse binnen 4 jaar cl zal gaan spelen.
met hun begroting moet dat makkelijk gaan lukken.
zie het nu nog niet gebeuren omdat ze geen goede spelers hebben maar, ik denk dat ze over 2 jaar al een aardig team zullen hebben.
v1nc3nt026
 v1nc3nt026 - dinsdag 05 juli 2011 - 15:59   quote  deeplink  
beetje positiever marco!! hahaha
go Jordania
 go Jordania - maandag 08 augustus 2011 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 10:52 schreef Marco vd L het volgende:
Vitesse in de CL? Mogen blij zijn als ze 12de worden volgend jaar en de jaren erop
Beetje laat om nog te reageren, maar ik heb me al eens eerder verbaasd over hoe snel dat kan gaan.

Ik weet nog dat we in 1997 (of begin '98) met alle seizoenkaarthouders een rondleiding kregen in het Gelredome van Karel Aalbers himself. Hij was trots aan het verkondigen hoe de invulling van de tribunes was. Toen zei hij 'en daar zijn plaatsen voor bijvoorbeeld het CL-bestuur. Iedereen moest keihard lachen, waarop hij zei dat het niet onrealistisch was. Dat zelfde seizoen 3e geworden en op 2 punten na CL gemist... (en het jaar er op was 3e plaats voorronde CL geweest)

In deze tijden is alles mogelijk! Ik ben er klaar voor...
freakie
 freakie - maandag 08 augustus 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 09:51 schreef go Jordania het volgende:

[..]

Beetje laat om nog te reageren, maar ik heb me al eens eerder verbaasd over hoe snel dat kan gaan.

Ik weet nog dat we in 1997 (of begin '98) met alle seizoenkaarthouders een rondleiding kregen in het Gelredome van Karel Aalbers himself. Hij was trots aan het verkondigen hoe de invulling van de tribunes was. Toen zei hij 'en daar zijn plaatsen voor bijvoorbeeld het CL-bestuur. Iedereen moest keihard lachen, waarop hij zei dat het niet onrealistisch was. Dat zelfde seizoen 3e geworden en op 2 punten na CL gemist... (en het jaar er op was 3e plaats voorronde CL geweest)

In deze tijden is alles mogelijk! Ik ben er klaar voor...
uuhmm
go Jordania
 go Jordania - maandag 08 augustus 2011 - 21:27   quote  deeplink  
haha. Die laatste zin bedoelde ik ook wel een beetje overdreven optimistisch.
En ik zeg ook niet dat ze dit seizoen CL halen, maar met 'in deze tijd' bedoel ik: als je als club ruimte hebt aankopen te doen, terwijl andere clubs het financieel moeilijker hebben, dan kun je zo maar slagen maken.

als er echt nog een paar goede spelers bij komen en je kunt die volgend seizoen vasthouden(!) kan er met een goede dosis optimisme best wat leuks gebeuren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Vitesse denkt aan Champions League en aan uitbreiding Gelredome









0.0132610