BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV Friend$

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Hoodini
 Hoodini - dinsdag 10 mei 2011 - 10:02   quote  deeplink  
"Feyenoord heeft de komst van Bas Dost niet uit het hoofd gezet. De spits leek in de winterstop te gaan verkassen naar Ajax, maar de interesse vanuit Amsterdam lijkt te zijn verwaterd. Feyenoord hoopt nu zijn slag te kunnen slaan. Voor de transfer zijn externe financierders nodig, maar daar zijn volgens De Telegraaf mogelijkheden voor. De 'Vrienden van Feyenoord', een groep vermogende mensen met een hart voor de club, zouden bereid zijn om in de buidel te tasten voor de jonge spits van SC Heerenveen, die zo'n vier miljoen euro moet kosten."

Ik zeg als ze dit in rotterdam kunnen, moet dit in Eindhoven toch ook wel mogelijk zijn?? Een paar vermogende supporters die zich verenigen als de PSV FRIEND$, of hoe je ze wilt noemen... Zij zouden dan een eventuele komst van RvN en MvB financieel mogelijk kunnen maken. Aangevuld met Gomes heb je dan een team wat zeker kampioenswaardig is en weer volop mee zal strijden op alle fronten! Zou men hier in Eindhoven pas op gaan staan als het te laat is??? Of is een dergelijke constructie helemaal niet wenselijk?
lereeeen
 lereeeen - dinsdag 10 mei 2011 - 17:50   quote  deeplink  
bron?
Hoodini
 Hoodini - dinsdag 10 mei 2011 - 20:18   quote  deeplink  
Ik weet niet waar je een bron voor wilt hebben? Over Feijenoord is overal in de media te vinden... En dat van PSV is meer wishfull thinking waarbij ik me afvraag of dit ook geen optie voor ons zou zijn.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 11 mei 2011 - 00:27   quote  deeplink  
De Skyboxen zitten vol met miljonairs, maar ik vraag me af of PSV het zou moeten willen. Jaren geleden onder Van Raaij waren ze met spelersfondsen aan het werk gegaan. Dat liep voor PSV niet zo goed af.
Hoodini
 Hoodini - woensdag 11 mei 2011 - 13:12   quote  deeplink  
Lijkt me toch dat ze daar toch wel een financieel verantwoorde constructie voor kunnen ontwerpen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV Friend$









0.0041189