BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Junker zou een versterking zijn voor PSV!

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 11 mei 2011 - 15:20
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Junker: 'Misschien topscorer van PSV geworden' (Voetbalcentraal)

klopt
 klopt - woensdag 11 mei 2011 - 18:56   quote  deeplink  
Junker: 'Misschien topscorer van PSV geworden'
Gepubliceerd door Jurriën Schuiringa | 11-05-11 | 15:18 12 reacties
Mads Junker heeft dit seizoen wederom laten zien dat hij een neusje voor de goal heeft. Met nog één duel te gaan staat de 30-jarige spits van het goed presterende Roda JC Kerkrade op twintig goals.

De Deense aanvalsleider denkt dat hij zijn doelpunten ook kan maken bij een Nederlandse topclub. "Waarom zouden wij dit kunstje in de top van de Eredivisie niet kunnen overdoen?", vraagt Junker zich af.

"Ik had graag alle kansen gehad die Marcus Berg dit seizoen kreeg", vervolgt de spits zijn verhaal in gesprek met Voetbal International. "Misschien was ik dan topscorer van PSV geworden."
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 11 mei 2011 - 19:24   quote  deeplink  
Vergleken met Berg zou mijn overleden opa op dit moment ook een versterking zijn. Dit is niet de speler waar PSV naar moet streven.
klopt
 klopt - woensdag 11 mei 2011 - 20:16   quote  deeplink  
oke ben ik met je eens. maar late we eerlijk zijn het gaat nu ff om het scorend vermoge en hij heeft zoals gezegd neusje voor de goal... en aangezien psv niet veel geld heeft is het denk een serieuse optie.
ook wel een van de laatste opties aangezien ze zo dom zijn geweest scout piet de visser een mager aanbod hebbe gedaan.
het domste wat je kunt doen, die man heeft psv in combinatie met psv de mooie tijden bezorgt!
ik snap dat er moet worden bezuinigd maar je kunt niet alleen bezuinigen je moet ook investeren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Junker zou een versterking zijn voor PSV!









0.0055189